|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik reed vandaag achter een auto met een AFA en anti-wilders sticker op de bumper. Sommige mensen moeten een baan gaan zoeken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: ik heb er toevallig een een paar maanden geleden gekregen (wel met korte mouwen). |
|
xxxl? |
|
reken maar dat ik dat hemd aan heb als ik dierenpolitie weer eens bel (ik verzin wel wat) |
|
Ik verbaasde me nogal over die dierenpolitie, maar wel een puik plan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik ook maar kunnen "normale" agenten dat ook niet onder hun hoede nemen? |
|
quote: 500 man :') Ik vind het onzinnig om daar een aparte eenheid voor op te zetten, maar ik steun het idee erachter wel. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Zijn te druk met bonnen schrijven. Ik kijk graag die programma's op Animal Planet, Animal Cops e.d. In engeland en amerika is het vrij normaal om dierenpolitie te hebben en daar is het helaas ook nodig. Hier is het ook nodig. Thieme kan de vingers ook aflikken [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 30-09-2010 19:08] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Alleen is het wel vreemd dat het CDA ook in het kabinet zit. Aan de ene kant die dierenpolitie, aan de andere kant een partij die dierenmishandeling op grote schaal (bio-industrie) goedkeurt en ondersteunt. Beetje erg hypocriet. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 30-09-2010 19:10] |
|
quote: vooral als ze eerst met haarzelf heeft gespeeld... |
|
quote: CDA in een notendop! Christenen he! |
|
GW had het idd over 'animal cops' dus hij kijkt dat blijkbaar ook graag. CDA zal wel overstag zijn gegaan. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-09-2010 19:13] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Dan zou ik het ook doen. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 30-09-2010 19:13] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
dream on lelijkerd! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: nadat je met jezelf hebt gespeeld bedoel je? |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Damn: "Over de opmerking van de Duitse bondskanselier Angela Merkel zei Wilders: Frau Merkel, Sie haben kein Recht (mevrouw Merkel, u heeft geen gelijk). Wilders vindt dat Merkel zich moet onthouden van commentaar op de politieke samenwerking tussen VVD, PVV en CDA in Nederland. Merkel zei deze week die samenwerking te betreuren." Mooi hoor, iedereen die commentaar heeft moet daarmee ophouden. Jawohl Herr Wilders! Boeiender |
|
Ze moet zich er gewoon niet me bemoeien Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Mwoah, onze politici hebben ook vaak meningen over buitenlandse politici(zeker onze vriend Geert). Dat hoort er nu eenmaal bij |
|
Precies. Lekker boeiend, zo'n marginaal gegeven. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ein Volk, Ein Reich, Ein PVV! Die Partei hat immer Recht! |
|
quote: Boehoe :') Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
hoezo? boehoe? tuig is het, dat PVV volk! |
|
quote: Tsja, en dat stemde dan vroeger op de SP en PvdA, geeft toch te denken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |