IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Partij voor de Vrijheid (PVV) / Geert Wilders (deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-04-2010 16:44 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Wel bestaan er trouwens genetisch overdraagbare aandoeningen die slechts bij Joden voorkomen. Zegt ook wel wat natuurlijk.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-04-2010 16:48 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 April 2010 16:42 schreef kwelgeest het volgende:
Dat valt dus wel mee. Iig, dat vind ik.

Oh, dat is fijn, dan neem ik maar aan dat jij gelijk hebt i.p.v. de DNA-wetenschappers die er onderzoek naar gedaan hebben
quote:
De nakomelingen van Joden die 3.000 jaar geleden Afrika introkkken zijn nu negroide. De meeste Joden in (West) Europa en (Noord) Amerika hebben een, west, Europees uiterlijk en Joden die al generaties in de Arabische/islamitische halve maan leven een Arabisch uiterlijk.

Klopt wel, maaaaaaaaar... ze zijn alleen minder veranderd dan men verwachte op grond van wat er met andere verspreide volken gebeurd er is. Er is dus een opmerkelijke en significante overeenkomst tussen Joden onderling en een significant verschil met de volken waar de verschillende groepen Joden tussen zijn beland.

Voor de duidelijkheid; genetische verschillen en veranderingen op genetisch gebied.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 08-04-2010 16:48]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2010 16:50 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik kan het even niet zo gemakkelijk vinden, maar ik geloof wel dat een minder gemixt wordt tussen joden en anderen en dat ze daarmee gedeeltelijk geisoleerd zijn. Maar ik kan even geen harde data vinden.

En iedereen kan natuurlijk jood worden, jezelf jood noemen en joden doen ook nog welleens aan vreemdgaan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-04-2010 16:53 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 April 2010 16:50 schreef ElitE het volgende:
ik kan het even niet zo gemakkelijk vinden, maar ik geloof wel dat een minder gemixt wordt tussen joden en anderen en dat ze daarmee gedeeltelijk geisoleerd zijn. Maar ik kan even geen harde data vinden.

En iedereen kan natuurlijk jood worden, jezelf jood noemen en joden doen ook nog welleens aan vreemdgaan.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10801975

Haplotypes constructed from Y-chromosome markers were used to trace the paternal origins of the Jewish Diaspora. A set of 18 biallelic polymorphisms was genotyped in 1,371 males from 29 populations, including 7 Jewish (Ashkenazi, Roman, North African, Kurdish, Near Eastern, Yemenite, and Ethiopian) and 16 non-Jewish groups from similar geographic locations. The Jewish populations were characterized by a diverse set of 13 haplotypes that were also present in non-Jewish populations from Africa, Asia, and Europe. A series of analyses was performed to address whether modern Jewish Y-chromosome diversity derives mainly from a common Middle Eastern source population or from admixture with neighboring non-Jewish populations during and after the Diaspora. Despite their long-term residence in different countries and isolation from one another, most Jewish populations were not significantly different from one another at the genetic level. Admixture estimates suggested low levels of European Y-chromosome gene flow into Ashkenazi and Roman Jewish communities. A multidimensional scaling plot placed six of the seven Jewish populations in a relatively tight cluster that was interspersed with Middle Eastern non-Jewish populations, including Palestinians and Syrians. Pairwise differentiation tests further indicated that these Jewish and Middle Eastern non-Jewish populations were not statistically different. The results support the hypothesis that the paternal gene pools of Jewish communities from Europe, North Africa, and the Middle East descended from a common Middle Eastern ancestral population, and suggest that most Jewish communities have remained relatively isolated from neighboring non-Jewish communities during and after the Diaspora.

Proc Natl Acad Sci U S A. 2000 Jun 6;97(12):6769-74.
Jewish and Middle Eastern non-Jewish populations share a common pool of Y-chromosome biallelic haplotypes.

Hammer MF, Redd AJ, Wood ET, Bonner MR, Jarjanazi H, Karafet T, Santachiara-Benerecetti S, Oppenheim A, Jobling MA, Jenkins T, Ostrer H, Bonne-Tamir B.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 08-04-2010 16:53]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2010 16:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jah ik wou later nog even zoeken op artikelen maar op google kwam ik eerst een paar verwarrende artikelen tegen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-04-2010 16:57 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 April 2010 16:55 schreef ElitE het volgende:
jah ik wou later nog even zoeken op artikelen maar op google kwam ik eerst een paar verwarrende artikelen tegen.


Google scholar: "jews diaspora genetics"


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2010 21:05 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 April 2010 16:57 schreef ZelThoR het volgende:
Google scholar: "jews diaspora genetics"


heeh ik zat met jewish genetic en diaspora er toch niet veel naast, maarja ook niet op google scholar. al kwam ik wel wetenschappelijke shizzle tegen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-04-2010 21:08 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

En nu nog de link met de fratsen vd PVV


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Paljas
Usericon van Paljas
Posted 09-04-2010 16:45 by Paljas Profiel van Paljas

Beware of the jew!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 09-04-2010 17:49 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-04-2010 9:55 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-04-2010 10:10 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Oud!




PVV’er wil tegenstander uitstoten

Joden die het omstreden Goldstone-rapport verdedigen moeten worden gestraft met een religieuze ban. Dat wil de nummer vijf op de kieslijst van de PVV.

Ze mogen niet meer in de synagoge komen, niet meer op joodse begraafplaatsen worden begraven en zelfs niet door geloofsgenoten worden gegroet. Als het aan Gidi Markuszower ligt, worden zijn joodse tegenstanders in het Midden-Oostendebat – ‘verachtelijke joodjes’ in zijn woorden – helemaal uit de joodse gemeenschap gestoten.

Markuszower, nummer vijf op de PVV-lijst voor de komende verkiezingen, is lid van de Kerkeraad van de Nederlands-Israëlitische Hoofdsynagoge (NIHS) in Amsterdam. Eind maart diende hij daarin een motie in die oproept om iedereen die het VN-rapport van Richard Goldstone over de Gaza-oorlog publiekelijk verdedigt uit de gemeenschap te verbannen.

De motie roept op om ‘de joodse gedachte en opdracht om verklikkers uit ons midden te bannen’ te omarmen. Daarom zou de NIHS ‘de Zuid-Afrikaanse laffe en gevaarlijke jood Goldstone en een ieder die hem publiekelijk verdedigt in de levenslange cherem (ban, red.)’ moeten doen.

Een cherem, waar PVV’er Markuszower voor pleit, is een straf die in joodse gemeenschappen kan worden uitgesproken tegen leden die als opstandig worden beschouwd. Tot in de late Middeleeuwen gebeurde dat geregeld, maar de cherem wordt nu alleen nog in ultra-orthodoxe kringen gebruikt. Het laatste bekende voorbeeld in Nederland is de cherem die in 1656 tegen de filosoof Baruch Spinoza werd uitgesproken vanwege zijn ‘afschuwelijke ketterijen’.

Het radicale middel is volgens Markuszower gerechtvaardigd omdat het rapport van Goldstone, waarin Israël van oorlogsmisdaden wordt beschuldigd, het voortbestaan van dat land ernstig in gevaar brengt. In een mail waarin hij de motie aankondigt, en die deze krant in bezit heeft, waarschuwt Markuszower voor ‘joodse verraders in ons midden’.

‘In het oude Polen (waar mijn roots liggen)’, schrijft de PVV-kandidaat, ‘wisten we wel raad met dit soort verachtelijke joodjes. Die werden gewoon de shul (synagoge, red.) uitgeplukt en uit het shtetl (dorp, red.) geschopt; in het beste geval. In het ergste geval werden deze in de koude bossen van Oost-Europa achtergelaten en nooit meer teruggevonden.’

Markuszower noemt het ‘natuurlijk wel ergens jammer’ dat dit gebruik nu in West-Europa niet meer bestaat. ‘Maar ja, wat niet mag (rechtsstaat) moet je niet doen.’

Een cherem is volgens hem wel een ‘legaal en effectief middel’. ‘Mensen die in de cherem gedaan worden zijn niet meer welkom in onze sjoels, mogen niet op onze begraafplaatsen begraven worden, mogen niet gegroet worden etc (een sociale excommunicatie dus.)’ De motie is nog niet in stemming gebracht. Dat zou pas op z’n vroegst volgende maand kunnen gebeuren als de Kerkeraad voor het eerst weer bijeenkomt.

Prullenbak

De afkeer van het Goldstone-rapport wordt gedeeld door de toekomstige PVV-collega’s van Markuszower. Volgens de partij van Geert Wilders is de staat Israël een vooruitgeschoven pion in de strijd tegen de islamisering die alle steun verdient en Kamerlid Raymond de Roon zei dat ‘we dat Goldstone-rapport gewoon in de prullenbak moeten mieteren.’ Toch is de wens tot een ban opmerkelijk, omdat de PVV zich – in ieder geval waar het de islam betreft – verzet tegen parallelle rechtssystemen en zegt op te komen voor de vrijheid van meningsuiting.

Markuszower zelf was gisteren, ondanks herhaalde pogingen, niet bereikbaar voor commentaar. Het weekblad Vrij Nederland onthulde gisteren ook al dat hij twee jaar geleden de wapenwet heeft overtreden. Bij de viering van 60 jaar Israël in de RAI in Amsterdam werd hij aangehouden omdat hij een vuurwapen bij zich had. Volgens persbureau ANP heeft Markuszower bevestigd dat hij de zogeheten ‘vervoersrestrictie’ zou hebben overtreden. Dat is volgens hem ‘vergelijkbaar met een verkeersovertreding’. Het Openbaar Ministerie is nooit een zaak begonnen.

http://www.depers.nl/binnenland/470707/PVVer-wil-tegenstander-uitstoten.html




Zozo. GeenStijl levert er -terecht- groot commentaar op.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-04-2010 10:40 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik zie het punt niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-04-2010 11:09 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 april 2010 10:40 schreef kwelgeest het volgende:
Ik zie het punt niet.

De PVV vindt vrijheid van meningsuiting toch belangrijk? Dat blijkt hier niet uit.

De PVV is er toch tegen dat religieuze wetgeving boven/buiten/naast de rechtstaat werkt? Dat blijkt hier niet uit.

Zijn overigens uiteindelijke maar kleine punten, want het gaat maar om een individuele PVV-kandidaat. Maar zijn woorden stroken in ieder geval niet met het gepresenteerde partijgedachtengoed.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 14-04-2010 11:17 by Yirroth Profiel van Yirroth

Volgens mij vergeet dit sujet even dat de felste anti-zionisten binnen zijn geloofsfamilie vallen, met name in de orthodoxere vleugels.

Edit: Ik weet dat dit niet direct gaat over dat rapport.

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 14-04-2010 11:21]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-04-2010 11:21 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

De beste man zegt het wellicht wat cru, maar valt dit niet onder de vrijheid van meningsuiting, dan? En volgens mij zegt hij in dit stuk duidelijk dat hij de rechtstaat erkent en dat hij daaraan gebonden is.

Scheiding van kerk en staat, iemand? Dat houdt niet slechts in dat de kerk niet op het pluche gaat zitten, maar de staat ook niet op de stoel van de priester. Vrijheid van meninguiting, vereniging en godsdienst. Ik lees hier niets over stenigen, handen afhakken o.i.d. Geen schendingen van leven, vrijheid of bezit. Interne aangelegenheid.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-04-2010 11:22 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Best een kans dat ik 9 juni in mijn IDF-shirt het hokje van bovenstaande inkleur.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


daVid
Usericon van daVid
Posted 14-04-2010 11:23 by daVid Profiel van daVid

Tsja,.. PVV schud de laatste liberale veren wel van zich af op deze manier. Dit gaat de vvd zetels opleveren.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-04-2010 11:24 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 14 april 2010 11:22 schreef kwelgeest het volgende:
Best een kans dat ik 9 juni in mijn IDF-shirt het hokje van bovenstaande inkleur.

stoer en volwassen

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-04-2010 11:28]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-04-2010 11:25 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 14 april 2010 11:24 schreef spectre het volgende:
stoer en volwassen
:' )


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


daVid
Usericon van daVid
Posted 14-04-2010 11:27 by daVid Profiel van daVid

IDF?


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 14-04-2010 11:28 by Yirroth Profiel van Yirroth

Overigens: ik lees net dat het rapport kritisch is over beide kanten in dat gaza-conflict, maar dat de VN alleen Israël veroordeelde. Iets waar Goldstone zelf ook niet blij mee was.

http://www.haaretz.com/hasen/spages/1121610.html


Aan de andere kant: dat hele conflict kan me weinig schelen.


Edit: Israeli Defence Forces (israëlische leger), hoewel ze vaker offensiever dan defensiever zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 14-04-2010 11:29]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-04-2010 11:38 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Israel is agressief defensief. En gelijk hebben ze.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 14-04-2010 11:42 by Yirroth Profiel van Yirroth

Persoonlijk zou ik de hele regio onbewoonbaar maken, scheelt ook gelijk gezeik met de drie abrahamistische geloven.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 14-04-2010 11:43 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Asfalteren en een McDrive?


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen