![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Achja, Zuidplein is ook niet alles. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
PVV'er De Mos begrijpt skimmen niet PVV-Kamerlid Richard de Mos stelde onlangs boze Kamervragen over skimpraktijken bij oplaadpunten voor OV-chipkaarten. Uit het antwoord dat minister Eurlings vandaag terugstuurde blijkt dat De Mos het probleem niet helemaal had begrepen. De Mos was er in zijn vragen vanuit gegaan dat de OV-chipkaarten werden geskimd. Het ging echter om bankpassen die worden gebruikt om het opladen te betalen. Eurlings wijst er in zijn antwoorden op dat het skimmen kan plaatsvinden bij elk apparaat dat pinpassen accepteert. Bovendien is de minister tevreden met de actie die het Amsterdamse Gemeentelijk Vervoersbedrijf inmiddels heeft ondernomen. Webwereld bracht begin deze maand het verhaal dat pinpassen waren geskimd bij oplaadpunten van het GVB. http://www.nieuwsbank.nl/inp/2010/03/30/R225.htm (SN) ![]() |
|
quote: Zou hij rimmen wel begrijpen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Er horen wel meer mensen niet in de politiek, al die linksmensen bijvoorbeeld. ![]() |
|
quote: Eén partij systeem lijkt me wel wat. ![]() |
|
GEERT WILDERS NAAR DE TOB! ![]() |
|
quote: Mij ook. Een dictatuur is ook beter dan een democratie. Een verlichte despoot. ![]() |
|
Misschien een computer die telkens keuzes maakt in het belang van de meerderheid? Jammer dat zo'n ding door mensen ontwikkeld moet worden. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
quote: Een gedisciplineerde fractie heb jij het over, en ik heb toch aardig wat youtubefilmpjes gezien waarin PVV kamerleden niet gedisciplineerd over komen. Dus zo kraaien dat de PVV zoveel anders is op dat punt dan de LPF is een beetje overdreven. Komt bij dat het allebei populistische partijen zijn, en de geschiedenis heeft geleerd dat die hoog vliegen en hard vallen. Dus dat is het punt in dezen. Jammer dat jij dat niet kan of wil zien. Boeiender ![]() |
|
quote: Discipline kan ook betekenen dat je hard werkt aan wat je meerdere van je verwacht. Dikke kans dat Wilders wíl dat zijn kamerleden zich zo gedragen, hij zijn kamerfractie dus goed onder controle heeft en dat er wel degelijk fractiediscipline is. De term fractiediscipline wordt overigens primair gebruikt om aan te geven dat kamerleden van één fractie stemmen zoals binnen die fractie afgesproken is (wat formeel niet geëist kan worden). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Maak ik zelf wel uit. ![]() |
|
quote: Oeh, ze willen wél meeregeren? Verbazingwekkend. Boeiender ![]() |
|
Ach ja, waar hebben we dit ook alweer eerder gezien ![]() ![]() |
|
Almere - PVV laat harde eisen vallen Raymond de Roon bevestigt dat de PVV in Almere niet langer vasthoudt aan een hoofddoekjesverbod voor ambtenaren en personeel van instellingen die gemeentelijke subsidie krijgen. PVV-leider Geert Wilders deed deze uitspraak vlak voor het Paasweekeinde. De Almeerse PVV-voorman De Roon zegt achter de uitspraken van Wilders te staan. Ook de eerdere harde eisen, zoals de komst van stadscommando's en lastenverlichting voor de burgers, zijn nu bespreekbaar. De PVV in Almere wil weer meedoen aan de college-onderhandelingen. http://www.omroepflevoland.nl/Nieuws/69562/pvv-laat-harde-eisen-vallen Almere - "Uitspraken PVV verbazingwekkend" De meeste politieke partijen in Almere hebben verbaasd gereageerd op de uitspraken van PVV fractievoorzitter Raymond de Roon. Voor De Roon zijn de PVV-standpunten over het hoofddoekverbod, stadscommando's en lastenverlichting geen breekpunten bij de college-onderhandelingen. De PvdA vindt deze uitspraken ongeloofwaardig. D66 en de SP spreken van kiezersbedrog. De Roon zou in eerdere gesprekken met de overige politieke partijen in Almere hebben benadrukt dat de PVV blijft vasthouden aan haar standpunten. http://www.omroepflevoland.nl/nieuws/nieuwsbericht?NewsID=69569 Dus. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Meesterlijk tactisch en op zeer kromme wijze vast wel weer recht te lullen door diverse mensen, lijkt me zo. No biggy. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Tenzij dit onderdeel is van een of ander groot plan zie ik niet in hoe tactisch het is om; eerst het slachtoffer te spelen omdat niemand met je standpunten mee wil en "je dus niet kunt regeren" en dan als niemand daar iets om geeft en je steun wegvalt, te zeggen dat je je standpunten laat varen en wel mee wilt doen. In feite geven ze hiermee dus hun verlies toe. ![]() |
|
quote: ..."mensen over 1 kant scheren..." ![]() ![]() |
|
quote: De serieuze media zijn ondertussen bang om PVV er echt hard van langs te geven, dus zo'n vaart zal het niet lopen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Dat is tactisch. Uit alles wat de PVV doet blijkt dat het allemaal tactiek is en dat het een partij is van meesterstrategen. Vraag maar aan de aanhang. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Nou, uiteraard worden er stomme dingen door PVV'ers gedaan, maar gezien dat de populariteit van de partij amper beïnvloedt hebben ze inderdaad een erg goede strategie. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Komt omdat het gros van de stemmers op de PVV geen haar beter is .. ![]() |
|
quote: Wellicht. Ze hebben dus in ieder geval de juiste strategie gekozen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
dus... 'Immigranteninfo van Wilders verzinsel' De schatting van Geert Wilders dat immigranten jaarlijks zes tot tien miljard euro kosten, is niet gebaseerd op onderzoek van Nyfer. Dat zegt directeur Leo van der Geest van het economisch onderzoeksinstituut. "Hij heeft geen gegevens gekregen uit Nyfer-kringen en heeft er zelf een schatting op los gelaten," stelt Van der Geest. Wetenschappelijk adviseur en hoogleraar economie Sweder van Wijnbergen noemt Wilders zelfs een glasharde leugenaar: "Hij verzint er maar wat op los." Onderzoek Nyfer Wilders zegt zijn schatting te baseren op onderzoek naar de kosten en baten van migranten in Nederland, dat hij laat uitvoeren door het onderzoeksinstuut Nyfer. Geen contact met Wilders Maar de onderzoekers garanderen desgevraagd meerdermalen dat er geen enkel contact is geweest met Wilders over mogelijke cijfers en uitkomsten van het onderzoek. "Er is pertinent geen contact met hem geweest of cijfers gecommuniceerd en dit zijn Wilders' eigen schattingen," herhaalt Van der Geest. Wetenschappelijk adviseur Van Wijnbergen zegt zijn handen in het vuur te steken voor de Nyfer-directeur: "Als Van der Geest het zegt, vertrouw ik hem blindelings. Wilders is een grote fantast. Hij liegt de boel bij elkaar." Wilders niet te bereiken Nyfer zegt nog zeker een aantal weken nodig te hebben voor er onderzoeksresultaten bekend zijn. Van der Geest betreurt het dat Wilders voor de fanfare uit loopt. "Ik probeer hem al de hele dag te bereiken, maar dat is nog niet gelukt." ![]() |
|
zijn ZM-woordvoerder is ook met vakantie geloof ik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |