|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
klopt in praktijk wel, maar zn theorien erachter waren wat zwakjes. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Naar mijn weten was Versailles geen Joodse aangelegenheid . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
nee klopt, maar de crisis waar duitsland ook nogal last van had maakte het niet beter. Dat had ik er inderdaad wel even bij moeten vertellen. de crisis + afbetaling maakte het wel erg. De crisis is wel wat meer joods aangelegen. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 08-04-2010 16:12] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Begin nou niet over de schuldvraag van een globale economische crisis zoals in de jaren 30, is onbegonnen werk. De schuld van zo'n complex fenomeen op etnisch-religieuze groepen afschuiven is simpelweg het zoeken naar een zondebok. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
jah idd aangelegen is het verkeerde woord. Crisis heeft onder andere zn oorzaak in de zakenwereld en daar zijn wat meer joden. Maar schuldvraag is er neit te beantwoorden omdat bij dit soort globale gebeurtenissen nog veel meer meespeelt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
In de zakenwereld zijn ook meer mannen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Joden zijn een volk, ja. Maar ze zijn wel anders dan wij, hoor. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ook al, bezige bijtjes toch. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
En meer oude mannen. En meer blanke mannen?! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Joden uit Oost-Europa zien er meer uit als Oost-Europeanen, uit Noord-Afrika zien ze er meer uit als Noord-Afrikanen etc. Hoe zou dat nu komen? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
OMdat ze joods zijn TOG? |
|
ZOG? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Urkenaren toch ook, maar dat maakt het nog geen ras. Nouja nu ben ik iemand die graag de ras- en soort definities in de war gooit, maar joden hebben maar een lage mate van sexuele scheiding. en maar weinig verschillen. Volgens een van de meest gangbare rassenindelingen van de mens vallen noordafrikanen ook nog onder het blanke ras. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:De schuldbetalingen waren onredelijk, te hoog. Dat waren ze zonder de mondiale crisis vd jaren '30 ook. En wat was er 'Joods' aan die crisis? Die crisis wat net zo'n Joodse aangelegenheid als de huidige financiele crisis en de Hollandse tulpenbollencrisis. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Maar de overeenkomsten tussen Joden uit welk gebied dan ook blijven erg sterk. De diaspora heeft relatief (ten opzichte van andere verspreide volken, volgens mij) weinig effect gehad op de genenpoel. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: @ ik reageerde ook op die post van mark. Ik weet van het bestaan van black jew ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Jongen, ik zeg toch letterlijk dat het geen ras is, wat emmer je nou? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: klopt, het is ook niet dat ik het als oorzaak zie. Maar duitsers zagen dat wel, en door die oppervlakkige reden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ethiopische Joden....? Er lopen hier in West Europa ook best wat blond haar, blauwe ogen Joden rond. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: nou ik had toch ook al gezegt dat ze een kliekje waren en dus ook wel een iets aparte groep zijn ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Alles wat met geld te maken heeft komt door de Joden |
|
quote: Ethiopische Joden wijken het meest af van de totale groep Joden, scherp Ik ontken toch ook niet dat ze veranderd zijn door de diaspora? Ze zijn alleen minder veranderd dan men verwachte op grond van wat er met andere verspreide volken gebeurd er is. Er is dus een opmerkelijke en significante overeenkomst tussen Joden onderling en een significant verschil met de volken waar de verschillende groepen Joden tussen zijn beland. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja, dat zei je, maar je zei ook dat ze even blank zijn als wij en de Noord-Afrikanen. Zie post van mij hierboven voor verder Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Dat valt dus wel mee. Iig, dat vind ik. De nakomelingen van Joden die 3.000 jaar geleden Afrika introkkken zijn nu negroide. De meeste Joden in (West) Europa en (Noord) Amerika hebben een, west, Europees uiterlijk en Joden die al generaties in de Arabische/islamitische halve maan leven een Arabisch uiterlijk. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 08-04-2010 16:43] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |