IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Partij voor de Vrijheid (PVV) / Geert Wilders (deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-04-2010 15:41 by Mark Profiel van Mark

Deed hij ook, daarom ging hij het Rijnland en Sudetenland e.d. terughalen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2010 16:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

klopt in praktijk wel, maar zn theorien erachter waren wat zwakjes.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-04-2010 16:09 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 8 April 2010 15:35 schreef ElitE het volgende:
nouja het is wat kort door de bocht. Maar de zakenwereld heeft de crisis veroorzaakt en daar hadden duitsers wel erg veel last van. en de zakenwereld heeft wat meer joden.

Als Duitsland zich op had gericht op de schuldeisers van WOI was hij wel wat netter geweest.




Naar mijn weten was Versailles geen Joodse aangelegenheid .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2010 16:10 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

nee klopt, maar de crisis waar duitsland ook nogal last van had maakte het niet beter. Dat had ik er inderdaad wel even bij moeten vertellen.
de crisis + afbetaling maakte het wel erg. De crisis is wel wat meer joods aangelegen.



[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 08-04-2010 16:12]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-04-2010 16:19 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Begin nou niet over de schuldvraag van een globale economische crisis zoals in de jaren 30, is onbegonnen werk. De schuld van zo'n complex fenomeen op etnisch-religieuze groepen afschuiven is simpelweg het zoeken naar een zondebok.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2010 16:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jah idd aangelegen is het verkeerde woord. Crisis heeft onder andere zn oorzaak in de zakenwereld en daar zijn wat meer joden. Maar schuldvraag is er neit te beantwoorden omdat bij dit soort globale gebeurtenissen nog veel meer meespeelt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-04-2010 16:24 by Mark Profiel van Mark

In de zakenwereld zijn ook meer mannen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-04-2010 16:25 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 April 2010 14:47 schreef ElitE het volgende:
Ga je mond spoelen!
Ze hebben wel een beetje hun eigen kliekje maar ze zijn net zo blank als wij en als noordafrikanen.

Als je de joden al een ras gaat noemen zijn ze in Urk een totaal ander soort. (Hmm zit wel wat in....)

Joden zijn een volk, ja. Maar ze zijn wel anders dan wij, hoor.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2010 16:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ook al, bezige bijtjes toch.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-04-2010 16:26 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

En meer oude mannen.

En meer blanke mannen?!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-04-2010 16:27 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 8 April 2010 16:26 schreef ElitE het volgende:
ook al, bezige bijtjes toch.


Joden uit Oost-Europa zien er meer uit als Oost-Europeanen, uit Noord-Afrika zien ze er meer uit als Noord-Afrikanen etc. Hoe zou dat nu komen?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2010 16:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

OMdat ze joods zijn



TOG?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-04-2010 16:29 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

ZOG?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2010 16:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 April 2010 16:25 schreef ZelThoR het volgende:
Joden zijn een volk, ja. Maar ze zijn wel anders dan wij, hoor.


Urkenaren toch ook, maar dat maakt het nog geen ras.

Nouja nu ben ik iemand die graag de ras- en soort definities in de war gooit, maar joden hebben maar een lage mate van sexuele scheiding. en maar weinig verschillen. Volgens een van de meest gangbare rassenindelingen van de mens vallen noordafrikanen ook nog onder het blanke ras.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-04-2010 16:31 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 8 April 2010 16:10 schreef ElitE het volgende:
nee klopt, maar de crisis waar duitsland ook nogal last van had maakte het niet beter. Dat had ik er inderdaad wel even bij moeten vertellen.
de crisis + afbetaling maakte het wel erg. De crisis is wel wat meer joods aangelegen.


De schuldbetalingen waren onredelijk, te hoog. Dat waren ze zonder de mondiale crisis vd jaren '30 ook.
En wat was er 'Joods' aan die crisis? Die crisis wat net zo'n Joodse aangelegenheid als de huidige financiele crisis en de Hollandse tulpenbollencrisis.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-04-2010 16:31 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 April 2010 16:27 schreef Gemene Lepel het volgende:
Joden uit Oost-Europa zien er meer uit als Oost-Europeanen, uit Noord-Afrika zien ze er meer uit als Noord-Afrikanen etc. Hoe zou dat nu komen?

Maar de overeenkomsten tussen Joden uit welk gebied dan ook blijven erg sterk. De diaspora heeft relatief (ten opzichte van andere verspreide volken, volgens mij) weinig effect gehad op de genenpoel.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2010 16:32 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 April 2010 16:27 schreef Gemene Lepel het volgende:
Joden uit Oost-Europa zien er meer uit als Oost-Europeanen, uit Noord-Afrika zien ze er meer uit als Noord-Afrikanen etc. Hoe zou dat nu komen?


@ ik reageerde ook op die post van mark.


Ik weet van het bestaan van black jew


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-04-2010 16:32 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 April 2010 16:31 schreef ElitE het volgende:
Urkenaren toch ook, maar dat maakt het nog geen ras.

Nouja nu ben ik iemand die graag de ras- en soort definities in de war gooit, maar joden hebben maar een lage mate van sexuele scheiding. en maar weinig verschillen. Volgens een van de meest gangbare rassenindelingen van de mens vallen noordafrikanen ook nog onder het blanke ras.


Jongen, ik zeg toch letterlijk dat het geen ras is, wat emmer je nou?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2010 16:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 April 2010 16:31 schreef kwelgeest het volgende:
De schuldbetalingen waren onredelijk, te hoog. Dat waren ze zonder de mondiale crisis vd jaren '30 ook.
En wat was er 'Joods' aan die crisis? Die crisis wat net zo'n Joodse aangelegenheid als de huidige financiele crisis en de Hollandse tulpenbollencrisis.

klopt, het is ook niet dat ik het als oorzaak zie. Maar duitsers zagen dat wel, en door die oppervlakkige reden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-04-2010 16:34 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 8 April 2010 16:31 schreef ZelThoR het volgende:
Maar de overeenkomsten tussen Joden uit welk gebied dan ook blijven erg sterk. De diaspora heeft relatief (ten opzichte van andere verspreide volken, volgens mij) weinig effect gehad op de genenpoel.
Ethiopische Joden....?

Er lopen hier in West Europa ook best wat blond haar, blauwe ogen Joden rond.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2010 16:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 April 2010 16:32 schreef ZelThoR het volgende:
Jongen, ik zeg toch letterlijk dat het geen ras is, wat emmer je nou?


nou ik had toch ook al gezegt dat ze een kliekje waren en dus ook wel een iets aparte groep zijn


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 08-04-2010 16:35 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 8 April 2010 16:31 schreef kwelgeest het volgende:
De schuldbetalingen waren onredelijk, te hoog. Dat waren ze zonder de mondiale crisis vd jaren '30 ook.
En wat was er 'Joods' aan die crisis? Die crisis wat net zo'n Joodse aangelegenheid als de huidige financiele crisis en de Hollandse tulpenbollencrisis.


Alles wat met geld te maken heeft komt door de Joden



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-04-2010 16:37 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 April 2010 16:34 schreef kwelgeest het volgende:
Ethiopische Joden....?

Er lopen hier in West Europa ook best wat blond haar, blauwe ogen Joden rond.

Ethiopische Joden wijken het meest af van de totale groep Joden, scherp

Ik ontken toch ook niet dat ze veranderd zijn door de diaspora? Ze zijn alleen minder veranderd dan men verwachte op grond van wat er met andere verspreide volken gebeurd er is. Er is dus een opmerkelijke en significante overeenkomst tussen Joden onderling en een significant verschil met de volken waar de verschillende groepen Joden tussen zijn beland.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-04-2010 16:38 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 April 2010 16:35 schreef ElitE het volgende:
nou ik had toch ook al gezegt dat ze een kliekje waren en dus ook wel een iets aparte groep zijn

Ja, dat zei je, maar je zei ook dat ze even blank zijn als wij en de Noord-Afrikanen. Zie post van mij hierboven voor verder


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-04-2010 16:42 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 8 April 2010 16:37 schreef ZelThoR het volgende:
Ethiopische Joden wijken het meest af van de totale groep Joden, scherp

Ik ontken toch ook niet dat ze veranderd zijn door de diaspora? Ze zijn alleen minder veranderd dan men verwachte op grond van wat er met andere verspreide volken gebeurd er is. Er is dus een opmerkelijke en significante overeenkomst tussen Joden onderling en een significant verschil met de volken waar de verschillende groepen Joden tussen zijn beland.
Dat valt dus wel mee. Iig, dat vind ik.
De nakomelingen van Joden die 3.000 jaar geleden Afrika introkkken zijn nu negroide. De meeste Joden in (West) Europa en (Noord) Amerika hebben een, west, Europees uiterlijk en Joden die al generaties in de Arabische/islamitische halve maan leven een Arabisch uiterlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 08-04-2010 16:43]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen