|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Brinkman zat te sputteren en en te stotteren. Niets bijzonders. Paar keer langsgezapt. Staat wel op uitzending gemist. Discussie over de Euro was boeiender. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dat is inderdaad zo. Ik snap het verder niet waarom die Brinkman dat nu zo doet. Denk hij nu echt dat "men" hem massal volgt (als het echt een machtsstruid is) in plaats van Wilders? Nee, de PVV is Wilders. Brinkman is zijn eigen politieke graf aan het graven (als dit echt is ingeven door een machtsstrijd is, in plaats van een flater) |
|
misschien had ie weer wat borrels teveel op Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
:') Against God and Government |
|
Op zich heeft hij natuurlijk wel een punt. Kijk naar de LPF, zodra Fortuyn daar wegviel was het over met die partij omdat er geen fatsoenlijke structuur in de steigers stond. Als PVV inderdaad serieuze langdurige aspiraties heeft dan zul je op een gegeven moment moeten hervormen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Henk en Ingrid gratis naar show moslimtrio HAARLEM - Drie Amerikaanse moslimcabaretiers van het geruchtmakende cabarettrio Allah Made Me Funny komen eind mei weer naar Nederland voor een theatershow. Het trio treedt 31 mei op in de Meervaart in Amsterdam. Dat heeft het Nederlandse management Refresh Entertainment dinsdag laten weten. Vorig jaar wilden de cabaretiers naar Venlo afreizen om te praten met de achterban van de PVV. Ook PVV-leider Geert Wilders was uitgenodigd om naar zijn geboortestad te komen en te praten over de islam. Het bezoek ging echter niet door omdat er op verschillende internetfora werd gedreigd de gesprekken van de grappenmakers te 'saboteren'. Dit jaar is het moslimtrio van plan een spontaan bezoek te brengen aan verschillende steden waar de PVV-achterban het grootst is, om daar met PVV-aanhangers op straat te praten over de islam. Mensen die Henk of Ingrid heten, mogen dit jaar bovendien gratis naar de voorstelling. Op vertoon van hun legitimatie kunnen de Henks en Ingrids tot 30 mei een gratis kaartje afhalen bij de Meervaart. In 2007 trad het moslimtrio voor het eerst op in Nederland. Bareuh... |
|
Nou, W817tjes, bestellen! Boeiender |
|
Over 3 dagen komt ie in Zwolle! |
|
Hmm, dan zit ik in Maastricht. Boeiender |
|
Pure discriminatie: alleen Henk's en Ingrid's die gratis naar binnen morgen. |
|
Richard de Mos uit PVV gezet na onthullingen over intellectuele verleden PVV-Kamerlid hield eerdere carrière als filosoof geheim Door Rutger Schimmel | 3 mei 2010 | Binnenland Rommelen naar het Torentje '10 Richard de Mos is met onmiddelijke ingang uit de PVV gezet door partijleider Geert Wilders. De Mos blijkt zijn verleden als basisschoolleraar bij elkaar te hebben verzonnen. In werkelijkheid was de parlementariër vroeger filosoof. Na studies in Amsterdam, Oxford en Harvard promoveerde De Mos in 2002 op een studie getiteld Hegel en de ontologische fundering van de rechtsfilosofie. In zijn proefschrift deed De Mos de roep om hogere straffen, een van de stokpaardjes van de PVV, af als ‘een uiting van Verelendung die gestalte krijgt in de voluntaire wilsbevestiging, en in die zin de volonté generale, zoals gedefinieerd door Rousseau, verheft tot een Kantiaans categorisch imperatief’. Volgens filosoof en Hegel-expert G.H. van der Veer is deze uitspraak ‘een afwijking van de neo-fenomenologische consensus onder Hegelkenners’. Hij noemt dat de belangrijkste reden dat De Mos geen hoogleraar kon worden, ondanks de genialiteit van het werk. De Mos is na zijn promoveren zes jaar universitair docent filosofische antropologie aan de Universiteit Leiden geweest. In die hoedanigheid schreef hij regelmatig voor het faculteitsblad over praktische politieke onderwerpen als immigratie. In een column schreef hij dat ‘het uitzetten van illegalen een voor de hand liggende oplossing van het immigratieprobleem is (…) maar dat is in strijd met de vele verdragen die wij getekend hebben (…) hoewel wij dermate verstrikt zijn in afspraken dat we ons moeten afvragen of onze rechtstaat nog autonoom is (…) toch moeten wij de ethische dimensie van deze kwestie niet uit het oog verliezen’. Fractievoorzitter Geert Wilders zegt geschokt te zijn door de onthullingen. “Wij voelen ons bedrogen. Wij dachten in Richard – of doctor De Mos, zoals we hem blijkbaar eigenlijk moeten noemen – een praktische man te hebben gevonden, type van mouwen oprollen en aanpakken. Hij blijkt een genuanceerd pijproker, die in alle rust de opties overweegt en niet zonder zich verdiept te hebben tot een oordeel komt.” Vermoedens dat De Mos een intellectuele achtergrond had waren er al eerder. Zo stelde De Mos regelmatig na een Kamerdebat zijn mening bij omdat hij door de argumenten van de tegenstander overtuigd was. Verder zou hij gezegd hebben dat ‘de partij overal een standpunt over heeft, ik ben het niet met alles helemaal eens’. Geert Wilders vat zulke uitspraken niet licht op. “Wij vechten voor de goede zaak en we kunnen daarbij geen incorrectheid tolereren. De Mos moet zijn nuances maar bij de linkse kerk gaan uitventen.” Richard de Mos zei: “Over de gecompliceerde wisselwerking tussen systeemdenken en individuele vrijheid liggen de standpunten van Wilders en mijzelf niet al te ver uiteen. Ik hoop dat hij zijn overhaaste beslissing nog eens wil heroverwegen.” Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Zou andersom niet een probleem moeten zijn? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
...heeft die schrijver niets beters te doen? Bruce Banner |
|
Speld >> M. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 03-06-2010 0:03] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
‘een uiting van Verelendung die gestalte krijgt in de voluntaire wilsbevestiging, en in die zin de volonté generale, zoals gedefinieerd door Rousseau, verheft tot een Kantiaans categorisch imperatief’ Ha, iemand die het met me eens is. En verder: Hij blijkt een genuanceerd pijproker, die in alle rust de opties overweegt en niet zonder zich verdiept te hebben tot een oordeel komt.” Dat is toch juist goed? |
|
Zijn er dan echt mensen die bovenstaand "nieuws"bericht serieus nemen? Bruce Banner |
|
Haha, ik zie het nu ook. Keihard gepwnd door de Speld Dubbel lol!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Shit, wel goed geschreven zeg! |
|
quote: Oei, dit snap ik allemaal niet als PVV stemmer hoor. |
|
Ik heb geen gevoel voor humor, en had het daarom meteen door. Bruce Banner |
|
Bijzonder vermakelijke site trouwens. "Joodse Kolonisten gaan voor langste handelsroute" http://www.speld.nl/2010/06/01/joodse-kolonisten-gaan-voor-langste-handelsroute/ Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Uhm, ja. Het heeft vast geen zin meer om te zeggen dat dat bericht over doctor de Mos duidelijk onzin is. ... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
‘een uiting van Verelendung die gestalte krijgt in de voluntaire wilsbevestiging, en in die zin de volonté generale, zoals gedefinieerd door Rousseau, verheft tot een Kantiaans categorisch imperatief’ Tja, dan zou ik'm er ook uittrappen. Waarschijnlijk onbedoeld worden me hier toch even twee compleet niet-conservatieve denkers gepakt. Menschen hier ingetrapt? L0L!! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |