IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Partij voor de Vrijheid (PVV) / Geert Wilders (deel 2) Vorige pagina
herrie
Usericon van herrie
Posted 05-10-2010 14:44 by herrie Profiel van herrie

het aow breekpunt heeft ze vermoedelijk veel extra stemmen opgeleverd. dat vind ik dus puur kiezersbedrog. dat er m.b.t. beloftes altijd een concencus ontstaat vind ik logisch. niet in het geval van breekpunten: OF je staat er voor en je houdt je eraan, OF je noemt het geen breekpunt...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-10-2010 14:47 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 5 oktober 2010 14:44 schreef herrie het volgende:
het aow breekpunt heeft ze vermoedelijk veel extra stemmen opgeleverd. dat vind ik dus puur kiezersbedrog. dat er m.b.t. beloftes altijd een concencus ontstaat vind ik logisch. niet in het geval van breekpunten: OF je staat er voor en je houdt je eraan, OF je noemt het geen breekpunt...

Ja, met die beloftes lever je er uiteraard altijd een paar in, daar wil ik ook niet aan voorbij gaan. Maar dat hele orde op zaken stellen van de VVD wat zich over veel verschillende beloftes heeft uitgesmeerd komt gewoon echt niet voor elkaar!
quote:
Op 5 oktober 2010 14:10 schreef MR. N het volgende:
De wraking is overigens niet toegekend.


Ik lees dat het op een ongelukkige formulering is geschoven? Is naar mijn idee wel waar, maar gaf dat ook juist de schijn van partijdigheid

Nou goed, blijkbaar is daar dan toch meer voor nodig. Ik had het strenger ingeschat.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


herrie
Usericon van herrie
Posted 05-10-2010 14:50 by herrie Profiel van herrie

ben meer benieuwd of Wilders überhaupt wat gaat zeggen in de rechtzaal...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-10-2010 15:03 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Wonderlijk. Ben geen Wilders fan maar dit is wel bizar. Iemand vervolgen om zijn al dan niet haatzaaiende uitspraken en dan zelf als onafhankelijk rechter de wraking overleven op basis van dat het slechts een 'ongelukkige formulering' was..


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-10-2010 15:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 5 oktober 2010 15:03 schreef Valorian het volgende:
Wonderlijk. Ben geen Wilders fan maar dit is wel bizar. Iemand vervolgen om zijn al dan niet haatzaaiende uitspraken en dan zelf als onafhankelijk rechter de wraking overleven op basis van dat het slechts een 'ongelukkige formulering' was..



ik weet al hoe de verdediging van WIlders zal zijn.
Geert heeft het allemaal "ongelukkig geformuleerd"

tis een complot

een duivelspact!


signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-10-2010 15:31 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 5 oktober 2010 14:50 schreef herrie het volgende:
ben meer benieuwd of Wilders überhaupt wat gaat zeggen in de rechtzaal...


Gaat hij geen "klare wijn" schenken??


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-10-2010 15:35 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Rechters in proces-Wilders mogen blijven
De rechters in het proces tegen PVV-leider Geert Wilders kunnen gewoon aanblijven. Dat heeft de zogeheten wrakingskamer van de rechtbank in Amsterdam dinsdagmiddag bepaald.

Volgens de wrakingskamer is er geen bewijs dat de rechtbank de schijn van partijdigheid heeft, zoals Wilders en zijn advocaat Bram Moszkowicz hadden betoogd. Wel heeft rechter Jan Moors zijn woorden 'ongelukkig' gekozen.

De kwestie draaide om een opmerking van Moors maandag, op de eerste zittingsdag. Nadat Wilders had aangekondigd dat hij tijdens het proces geen vragen zou beantwoorden, constateerde de rechter dat Wilders wel vaker wordt verweten dat hij discussie uit de weg gaat. "Het lijkt er een beetje op dat u dat nu ook weer doet", voegde Moors eraan toe.

Moors wekte met deze opmerking de schijn dat hij partijdig is, stelden Wilders en Moszkowicz. Volgens hen was het een poging Wilders onder druk te zetten om alsnog te gaan praten. "Ik had niet het gevoel dat ik tegenover een onafhankelijke rechtbank stond, maar in de Tweede Kamer tegenover iemand van D66", zei Wilders maandag.

Moors zelf zei dat hij Wilders alleen een kans wilde bieden te reageren op het verwijt dat hij discussies ontloopt. Ook wilde hij zeker weten dat Wilders echt gebruik wilde maken van zijn zwijgrecht en hij de mogelijke gevolgen daarvan overzag.

De wrakingskamer nam genoegen met de uitleg van Moors. Het is begrijpelijk dat een rechter probeert te ontdekken of een verdachte die zich op zijn zwijgrecht beroept, zeker weet dat die dat echt wil. "De uitlatingen van de voorzitter moeten in dit licht worden bezien. Van ongeoorloofde pressie is niets gebleken."

Moszkowicz laat weten zich te realiseren dat de lat voor wraking van rechters erg hoog ligt, maar noemt de beslissing toch 'heel teleurstellend'. Het incident blijft nu volgens hem 'als een smet' boven het proces hangen.

De advocaat is wel blij met de toevoeging dat de uitspraak ongelukkig geformuleerd was. "Ik zou er niet blij mee zijn als andere rechters dat over mij zouden zeggen als ik rechter was."

De zaak tegen Wilders gaat woensdagochtend verder. De PVV-leider staat terecht op verdenking van het aanzetten tot haat en discriminatie en het beledigen van moslims.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 05-10-2010 15:50 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 5 oktober 2010 14:11 schreef Jenje het volgende:
Nie fucken, in Assen zit geen doner ..


Döner Express
Kerkplein 5-A, 9401 HA Assen, Netherlands

Holyland pizza, shoarma/grillroom, spareribs, turks, kip
Afhaal-shoarma/grillroom in Assen

Grillroom Pyramide shoarma/grillroom, spareribs, turks
Shoarma-bezorger in Assen

Paradise pizza, shoarma/grillroom, turks, italiaans, kip
Pizzabezorger in Assen

Pizzeria Amigo pizza, shoarma/grillroom, spareribs, turks, italiaans, kip

Pizzabezorger in Assen
Sinbad pizza, shoarma/grillroom, turks, italiaans
Pizzeria in Assen

El Karnak II shoarma/grillroom, spareribs, turks
Shoarma-bezorger in Assen


RGB
Usericon van RGB
Posted 05-10-2010 16:13 by RGB Profiel van RGB



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-10-2010 16:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik snap hem niet


signature


RGB
Usericon van RGB
Posted 05-10-2010 16:20 by RGB Profiel van RGB

quote:
Op 5 oktober 2010 16:14 schreef Hypnos het volgende:
ik snap hem niet

Hoeft ook niet. Iets met verveling


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-10-2010 16:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

O

WHAHAHAHAHAHAHA



signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-10-2010 19:05 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Rutte ziet voldoende steun voor nieuw kabinet
DEN HAAG - Informateur Ivo Opstelten gaat zijn eindverslag schrijven. De fractieleiders van VVD, PVV en CDA hebben dinsdag vastgesteld dat er voldoende steun is in de Tweede Kamer voor de komst van een minderheidskabinet van VVD en CDA, gedoogd door de PVV.

VVD-leider Mark Rutte zei dat dinsdagavond na afloop van een overleg bij de informateur. Na de unanieme steun van de CDA-fractie stelde Rutte vast dat 76 zetels het nieuwe kabinet steunen.

''Het proces kan verdergaan'', aldus Rutte. Naar verwachting wordt hij snel benoemd tot formateur zodat ministers en staatsscecretarissen kunnen worden aangezocht.

Geert Wilders

Volgens PVV-leider Geert Wilders staan alle punten van het gedoogakkoord ''fier overeind''. Wilders zei dat dinsdag kort na het bezoek aan informateur Ivo Opstelten.

Over het gedoogakkoord zei Wilders verder: ''Daar wijken we geen millimeter vanaf. Daar ben ik heel erg blij mee.''

Dat CDA-Kamerleden Ad Koppejan en Kathleen Ferrier eerder aangaven kritisch te kijken naar punten in het gedoogakkoord begrijpt hij wel. ''Dat is ze geraden ook.'' Volgens Wilders is het logisch dat volksvertegenwoordigers dat doen.

nu.nl




Wilders snapt het wel


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


herrie
Usericon van herrie
Posted 05-10-2010 19:18 by herrie Profiel van herrie

zo is dat, Geert = god!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-10-2010 19:40 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 5 oktober 2010 19:18 schreef herrie het volgende:
zo is dat, Geert = god!

Yup: http://www.wakkerpedia.nl/index.php/Geert


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-10-2010 20:09 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Zozo, de ware intenties van fatsoensrakker Hirsch-Ballin zijn naar buiten gekomen:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7840629/__Hirsch_Ballin_gepolst_over_proces__.html

En de voorzitter van de wrakingscommissie zit nog in een ander bestuur:

http://www.marokkofonds.nl/index.php?nav=static&pagina=algemeen_bestuur


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 05-10-2010 20:12 by Yirroth Profiel van Yirroth

God... dat telegraaf publiek ook...




Had iemand trouwens wat anders verwacht van Hirsch-Ballin? Die gast schendt meer privacy-regels dan een hoer van klant wisselt.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


herrie
Usericon van herrie
Posted 05-10-2010 20:13 by herrie Profiel van herrie

@ mutilator: jouw politieke voorkeur en handelswijze die daarmee samenhangen, zijn me al wel bekend hoor!

[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 05-10-2010 20:14]


herrie
Usericon van herrie
Posted 05-10-2010 20:15 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 5 oktober 2010 20:12 schreef Yirroth het volgende:
God... dat telegraaf publiek ook...




Had iemand trouwens wat anders verwacht van Hirsch-Ballin? Die gast schendt meer privacy-regels dan een hoer van klant wisselt.


een hoer heeft doorgaans wel 100% beroepsgeheim...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-10-2010 20:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 5 oktober 2010 20:15 schreef herrie het volgende:
een hoer heeft doorgaans wel 100% beroepsgeheim...
Oh ja, vooral als z de rich & famous naaien ...


herrie
Usericon van herrie
Posted 05-10-2010 20:20 by herrie Profiel van herrie

je bedoelt: Jolanthe?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-10-2010 20:21 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 5 oktober 2010 20:13 schreef herrie het volgende:
@ mutilator: jouw politieke voorkeur en handelswijze die daarmee samenhangen, zijn me al wel bekend hoor!
De jouwe ook. Wat is je punt?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


herrie
Usericon van herrie
Posted 05-10-2010 20:22 by herrie Profiel van herrie

... waar bemoei je je mee?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-10-2010 20:31 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Volgens mij ben ik gewoon on topic hoor.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 05-10-2010 20:31 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen