|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tuurlijk wordt dat er niet letterlijk gezegd. Maar als er rellen zijn met Marokkanen rept Wilders over knieschoten, terwijl ik daar niks over heb gehoord bij de strandrellen in Hoek van Holland. Wilders is zeer zeker selectief bij het oppikken van de incidenten die hij hard wil aanpakken. En @ Zelthor; misschien wil Wilders er weer wat uitkeringstrekkers bij? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Of jullie lezen gewoon selectief. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Jij ook, maar dan vanuit een ander standpunt. Daarom vullen we elkaar zo mooi aan! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Wat is er selectief aan? De enigszins redelijke wens van in 2 stappen naar schieten met live ammo gaan wordt in de context van Marokkanen vertaald naar gericht schieten op knieën. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
We hebben het hier over een column. Een column die is geschreven aan de hand van bepaalde rellen. Rellen waarbij onder toezient oog van politie, die niets deed, meerdere mensen zonder pardon of reden het ziekenhuis in zijn geslagen. Wilders bepleit in zijn column ruimere rechten en instructies voor agenten om in te grijpen (als er geen ME met rubberkogels in de buurt is moeten zij toch echt ingrijpen, waarom bestaan ze anders?). Omdat deze relschoppers toevallig Marokkaans waren wil iedereen hier graag in lezen dat Wilders op Marokkaanen wil schieten. Maar dat staat er gewoon niet. Insinueren dat, dat er tussen de regels wel staat is wat mij beteft ridicuul. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik heb niet gezegd dat Wilders dat zei, kom op zeg, over selectief lezen en ridicuul gesproken. En ik zeg toch ook dat van Wilders een enigszins redelijke wens is. Agema, kamerdebat Marokkaanse relschoppers, knieschot. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dit iets voor je? http://www.facebook.com/group.php?gid=132464343446862&v=info come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Beetje erg klein, niet te lezen.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
... Wilders slachtoffer van aanslag (die blauwe envelop in het tweede plaatje ga ik niet voorlezen, de kleur zegt al genoeg, haha) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ja, had ik gezien Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Heerlijk, dat verongelijkte Calimero gedrag van hem. Boeiender |
|
En nog meer huiliehuilie van Grote Geert: quote: Boeiender |
|
Eerder twee journalisten bij hetzelfde debat. |
|
quote: Euh.... dat maakt het debat toch niet anders? Boeiender |
|
Nee, maar het is ook niet 'Nog meer huiliehuilie' maar twee journalisten die over hetzelfde 'huiliehuilie' schrijven. |
|
quote: Goed punt, dan is het huiliehuilie vanaf een andere kant belicht. Boeiender |
|
quote: Dit is zeer vreemd Overigens is het democratisch gezien onzinnig om een regeerakkoord te maken tussen leden die slechts een minderheidskabinet vormen. Dan zou je eruit komen, komt de derde partij erbij en mag het allemaal weer omgegooid worden. Dat gaat helemaal nergens over, behalve dat het CDA weet er ook zonder de PVV bij te kunnen komen, of door het grote verlies zelfs de oppositie verkiest voor aanhangopbouw op weg naar de volgende verkiezingen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Mwoah, voor een christelijke rat als Verhagen vind ik het niet vreemd, die wacht af en lacht als laatste. quote: Inderdaad, maar ik denk dat het CDA erg machtsgeil is en zich niet veel van de nederlaag aantrekt. Ik denk dat het CDA gokt op een minderheidskabinet, met steun van de PVV, dat is voor de achterband te behappen, en Wilders heeft wat hij wil, geen regeerverantwoordelijkheid. Zo valt hij nog even niet door de mand. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 29-06-2010 23:54] Boeiender |
|
Het CDA wil bij een PvdA VVD CDA coalitiebespreking wel direct aanschuiven om mee te praten. Ze willen/durfen bij het CDA niet met de PVV samen. En de PvdA wil niet met CDA en VVD. En de VVD wil niet met PvdA en D66 en Groenlinks. Ze gaan er niet uitkomen denk ik. Rutte heeft nog 2 dagen voor zijn coalitie, voor Juli zei hij toch? |
|
Het duurde even voor ik doorhad waar dat vingertje me aan doet denken maar ik ben er uit: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Er wordt helemaal niet door het CDA gezegd dat de VVD en PVV een regeerakkoord moeten maken, maar dat ze eerst zelf maar kijken of ze er überhaupt uit gaan komen. En terecht ook, fikse verschillen tussen VVD en PVV. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Met alleen VVD praten heeft voor PVV geen zin gezien CDA de enige optie is. Dit is geen VVD/CDA-as die drie opties heeft (D66, LPF, SGP/CU), maar drie partijen diee rsamen uit dienen te komen. Zonder CDA hebben dergelijke besprekingen geen zin. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |