IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Partij voor de Vrijheid (PVV) / Geert Wilders (deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
Bierrrrr
Usericon van Bierrrrr
Posted 12-03-2010 0:04 by Bierrrrr Profiel van Bierrrrr

Wilders is een mietje.

HIJ EET GEEN VLEES.

Mijn stem zal Wilders nooit krijgen want waar moet ik dan met mijn varkens heen GODVERDOMME?

Ik hoop dat die lul echt nooit stemmen krijgt. We vallen van de regen in de drup als je het zo bekijkt.
Want iedereen is tegen de Islam omdat ze geen varkens vreten.

Ja een politiestaat wat de PVV wil sprak me wel aan maar later bleek het ech dom.

GODVERDOMME.



Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 12-03-2010 0:12 by Count Steel Profiel van Count Steel



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-03-2010 0:14 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 12 March 2010 0:04 schreef Bierrrrr het volgende:
Wilders is een mietje.

HIJ EET GEEN VLEES.

Mijn stem zal Wilders nooit krijgen want waar moet ik dan met mijn varkens heen GODVERDOMME?

Ik hoop dat die lul echt nooit stemmen krijgt. We vallen van de regen in de drup als je het zo bekijkt.
Want iedereen is tegen de Islam omdat ze geen varkens vreten.

Ja een politiestaat wat de PVV wil sprak me wel aan maar later bleek het ech dom.

GODVERDOMME.




http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3198326

ur welcome!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-03-2010 0:16 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

even normaal doen tegen varkensboeren en hun belangen

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 12-03-2010 0:16]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 12-03-2010 0:17 by Count Steel Profiel van Count Steel

breebree


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-03-2010 0:20 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 12 March 2010 0:16 schreef ElitE het volgende:
even normaal doen tegen varkensboeren en hun belangen


ff dimmen he, anders stuur ik mijn tuinkabouter op je af.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-03-2010 22:39 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-03-2010 23:41 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Hm. Do-able. Gelukkig staat m'n geluid uit, ben bang dat die illusie snel zal verdwijnen.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 14-03-2010 23:41]


Je moeder.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-03-2010 23:50 by bokaj Profiel van bokaj

Ze vergelijkt de ACTA-commissie met een keuken. Typisch.



[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 14-03-2010 23:54]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-03-2010 16:29 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Ah, een filmpje over Geert Wilders, gemaakt door een hele enge chistelijke organisatie, mooi werk!

quote:
ma 22 mrt 2010, 14:16

Première film over Wilders 1 mei DEN HAAG -

Geert Wilders woont op 1 mei in Los Angeles de première bij van een film die over hem is gemaakt. Dat heeft de PVV-leider maandag gezegd. De documentaire van bijna een uur gaat over het oprukken van de islam, dat volgens hem ten koste gaat van onze vrijheid.

De film met als titel Islam Rising: Geert Wilders' Warning to the West is gemaakt door het Amerikaanse productiebedrijf PRB Films, in samenwerking met het Christian Action Network. Wilders vindt het een „hele eer” dat er een film over hem is gemaakt. Hij heeft er al wat stukjes van gezien. Met die delen was niks mis, aldus de politicus. „Het is mijn boodschap.”

De documentairemakers hebben Wilders geïnterviewd, maar gebruiken ook veel beelden van toespraken die hij heeft gehouden en tv-interviews met hem.

In de trailer wordt onder meer verwezen naar Fitna, de anti-Koranfilm die Wilders zelf maakte en eind maart 2008 op internet zette. Fitna was volgens hem bedoeld om te wijzen op de gevaren van de Koran en de islamitische ideologie. Wilders kondigde eerder aan te komen met een vervolg, maar dat lukt niet meer voor de landelijke verkiezingen in juni. In Fitna 2 wil hij de consequenties van massa-immigratie uit moslimlanden laten zien.

Het Christian Action Network (CAN) is een christelijke lobbyorganisatie die de tradities van het Amerikaanse gezin wil beschermen en het land wil verdedigen tegen de radicale islam. CAN is ook fel tegenstander van het homohuwelijk. „Ik ben het daar uiteraard erg mee oneens. Maar ze mogen een film over me maken”, stelde Wilders in een reactie.




Ah, de website van de woordvoerder van de CAN:
http://www.worldthreats.com/

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 22-03-2010 16:38]


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-03-2010 19:41 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

PVV definitief niet in Haags college

De PVV zal definitief geen zitting nemen in het Haagse college. Informateur Boele Staal liet dat vandaag weten in een brief aan de fractievoorzitters. Hij ziet de PVV niet meer als mogelijke coalitiepartij.

Het hoofddoekjesverbod dat de PVV wil invoeren voor gemeentelijke instellingen, is uitvoerig aan bod geweest in gesprekken tussen de vier grootste Haagse fracties. De PVV gaf aan dat er over dit verbod weinig te onderhandelen valt, behalve dat er 'mogelijk ruimte was om het verbod te beperken tot medewerkers en niet tot bezoekers'.

Met deze opstelling ontneemt de PVV zichzelf de mogelijkheid tot vorming van een college waar zij mogelijk aan deelneemt', zo stelt Staal.




Jammer, maar helaas, had wel graag gezien wat ze ervan gemaakt hadden.

Wat ik trouwens niet wist is dat blijkbaar het hoofddoekverbod ook bedoeld was voor bezoekers van gemeentelijke instellingen In dat geval heb ik toch geen begrip voor dat standpunt, want een onzin.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 26-03-2010 19:41]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 26-03-2010 20:03 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Jammer, ze hadden zulke goede ideeën alleen de manier waarop ze die presenteerden was zo slecht



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-03-2010 20:12 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Zeer jammer, nu kan Nederland nog steeds niet zien wat ze ervan (mis)bakken.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-03-2010 23:02 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 March 2010 19:41 schreef ZelThoR het volgende:
PVV definitief niet in Haags college

De PVV zal definitief geen zitting nemen in het Haagse college. Informateur Boele Staal liet dat vandaag weten in een brief aan de fractievoorzitters. Hij ziet de PVV niet meer als mogelijke coalitiepartij.

Het hoofddoekjesverbod dat de PVV wil invoeren voor gemeentelijke instellingen, is uitvoerig aan bod geweest in gesprekken tussen de vier grootste Haagse fracties. De PVV gaf aan dat er over dit verbod weinig te onderhandelen valt, behalve dat er 'mogelijk ruimte was om het verbod te beperken tot medewerkers en niet tot bezoekers'.

Met deze opstelling ontneemt de PVV zichzelf de mogelijkheid tot vorming van een college waar zij mogelijk aan deelneemt', zo stelt Staal.




Jammer, maar helaas, had wel graag gezien wat ze ervan gemaakt hadden.

Wat ik trouwens niet wist is dat blijkbaar het hoofddoekverbod ook bedoeld was voor bezoekers van gemeentelijke instellingen In dat geval heb ik toch geen begrip voor dat standpunt, want een onzin.
Duh. Dat doen ze expres, zulke standpunten innemen. Niet haalbaar en toe te passen. Zo wil niemand coalitie met ze vormen, en kunnen ze weer gaan slachtofferen over een cordon sanitaire enzo. Allemaal tactiek.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 27-03-2010 1:48 by Crypt_666 Profiel van Crypt_666

Ik vind Wilders echt een verschikkelijke vent.Van veel van zijn uitspraken, daar gaan mijn haren echt recht van overeind staan. Wat een idioot.

Even over mensen die op 'm gestemd hebben. Ik ken er toevallig eentje. Vrij wel elke keer als ik met 'm hang, maak ik even een prikkelende opmerking over Wilders hehe, wat natuurlijk niet zo moeilijk is.
Wat wel grappig is, die jongen werkte ooit bij de MacDonalds waar hij met veel allochtone jongeren werkte en opzich nog best prima kon op schieten. Inmiddels wordt hij overal met de nek aangekekenen voor fascist uitgemaakt, ook door deze jongeren en ook op school, omdat hij dus niet onder banken of stoelen heeft gestoken dat hij op Wilders heeft gestemd.
Vind het dapper van 'm dat ie er gewoon voor uitkomt, maar had liever gezien dat ie eens wat verder zou gaan kijken dan z'n neus lang is en inziet dat Wilders gewoon echt niet kan.....


[Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 27-03-2010 1:49]


Evil Dick


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-03-2010 10:30 by XXL Profiel van XXL

'PVV'er Brinkdorp slaags met buurman'
Uitgegeven: 27 maart 2010 10:16

AMSTERDAM - PVV-Kamerlid Hero Brinkman is in een slepende burenruzie zijn inwonende aannemer te lijf gegaan.


Dat zegt althans de man die in ruil voor een verbouwing is ingetrokken bij Brinkman. De politicus zou zijn buurman met een hamer zijn aangevlogen. Brinkman ontkent.

De twee hebben over en weer aangifte gedaan, schrijft De Telegraaf.

Brinkman en de aannemer hebben een conflict over niet betaalde huur en over de kosten van de verbouwing van het achterhuis van zijn stolpboerderij in Middenbeemster.

De aannemer, die Brinkman kent van een paardenclub, zou de verbouwing uitvoeren in ruil voor onderdak. Brinkman draait op voor de materiaalkosten.

Geen materiaal

De aannemer beweert in de krant dat er op een gegeven moment geen materiaal meer werd aangeleverd, terwijl Brinkman wacht op de eerste huurbetaling sinds de man in september introk in het onafgebouwde project.

De politie rukte vervolgens meerdere keren uit na meldingen van de twee over bedreigingen en geweld.

Drankprobleem

De oud-politieman Brinkman raakte eerder in opspraak, nadat hij betrokken was bij een ruzie in perscentrum Nieuwspoort in Den Haag.

Daarbij zou hij de barman hebben geslagen, omdat die hem niet meer wilde schenken. Brinkman gaf nadien toe een drankprobleem te hebben, maar ontkende te hebben geslagen.
© Novum



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-03-2010 10:50 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Stamboom napluizen, deporteren naar het land waar de eerste 'niet-Nederlandse' voorouder vandaan komt .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-03-2010 12:46 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 March 2010 10:50 schreef Gemene Lepel het volgende:
Stamboom napluizen, deporteren naar het land waar de eerste 'niet-Nederlandse' voorouder vandaan komt .


Mooi onder het niveau van die PVV. Hij is geen crimineel: gewoon proces verbaal en verplicht aan de Campral.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-03-2010 13:45 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

RESULTAAT
 sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-03-2010 13:57 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Dat blijkt niet uit je smiley-gebruik.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-03-2010 13:59 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Verder ligt het er wel mijlendik bovenop, maar inderdaad, de smiley an sich maakt het niet 100% duidelijk.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-03-2010 14:01 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Mooi man, die Anti-Wilders/Nederlandbekentkleur/linksterrorismeismoreelokej-banner onder deze topic.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 27-03-2010 14:01]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-03-2010 14:02 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-03-2010 14:03]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-03-2010 14:02 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 26 March 2010 23:02 schreef bastianus het volgende:
Duh. Dat doen ze expres, zulke standpunten innemen. Niet haalbaar en toe te passen. Zo wil niemand coalitie met ze vormen, en kunnen ze weer gaan slachtofferen over een cordon sanitaire enzo. Allemaal tactiek.

Dat er zulke tactiek achter zit wil ik wel geloven. Echter dacht ik dat ze wel haalbare standpunten kozen. Ik dacht dat ze het bij werknemers van gemeentelijke instellingen hielden. Vind ik ook niet nodig, maar dat vind ik wel verdedigbaar en het is volgens mij ook prima door te voeren (zie Frankrijk).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-03-2010 14:02 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 March 2010 14:01 schreef kwelgeest het volgende:
Mooi man, die Anti-Wilders/Nederlandbekentkleur/linksterrorismeismoreelokej-banner onder deze topic.

Ohja, ik zie het! Ernstig, wat een druiven zijn dat, ja.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen