IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Partij voor de Vrijheid (PVV) / Geert Wilders (deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
herrie
Usericon van herrie
Posted 30-09-2010 20:09 by herrie Profiel van herrie

ja he? links en rechts... weinig verschil...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-09-2010 20:10 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Zit herrie bij de antifa? Die kretologie komt rechtstreeks uit hun koker.

quote:
Op 30 september 2010 18:52 schreef WMP het volgende:
Maar even het gedoogakkoord gelezen. Wat een armoe, consistentie blijkt ook zeker een linkse hobby. Op meerdere punten spreken ze zichzelf tegen, soms zelfs onder hetzelfde kopje. Bijvoorbeeld:
• Het voorstel van het kabinet houdt tevens in dat het Nederlanderschap pas definitief wordt verkregen indien afstand is gedaan van een of meer andere nationaliteiten waarvan afstand gedaan kan worden.
• Het kabinet zal met een voorstel komen om personen die binnen vijf jaar na verkrijging van het Nederlanderschap veroordeeld zijn of worden voor een misdrijf
waar 12 jaar of meer op staat, het Nederlanderschap te ontnemen.


Als je eerst immigranten opdraagt om afstand te doen van hun huidige nationaliteit om de Nederlandse te verkrijgen, kan je daarna, als ze eenmaal de Nederlandse hebben verkregen en ze dan een misdrijf begaan, die niet weer ontnemen.


Marokkanen mogen hun Marokkaanse nationaliteit niet afgeven. Criminelen onder marokkanen willen ze dus hun Nederlandse nationaliteit kunnen afpakken. Dit spreekt elkaar in dit voorbeeld dus níet tegen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-09-2010 20:13]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-09-2010 20:11 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 september 2010 20:10 schreef Mutilator het volgende:
Marokkanen mogen hun Marokkaanse nationaliteit niet afgeven. Criminelen onder marokkanen willen ze dus hun Nederlandse nationaliteit kunnen afpakken. Dit spreekt elkaar in dit voorbeeld dus níet tegen.

In dit voorbeeld niet, nee.

Maar het voornemen van terugsturen kan dus niet 100% waar worden gemaakt, terwijl het wel zo gesteld wordt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-09-2010 20:12 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 september 2010 20:11 schreef ZelThoR het volgende:
In dit voorbeeld niet, nee.

Maar het voornemen van terugsturen kan dus niet 100% waar worden gemaakt, terwijl het wel zo gesteld wordt.


Het wordt helemaal niet zo gesteld: zie vetgedrukt stukje.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-09-2010 20:13 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 september 2010 20:12 schreef Mutilator het volgende:
Het wordt helemaal niet zo gesteld: zie vetgedrukt stukje.

Dit, echter: • Het kabinet zal met een voorstel komen om personen die binnen vijf jaar na verkrijging van het Nederlanderschap veroordeeld zijn of worden voor een misdrijf waar 12 jaar of meer op staat, het Nederlanderschap te ontnemen.

...wordt wel gesteld alsof het voor 100% waar is. En precies dit heb ik ook al eruit gelicht zien worden door de media (Telegraaf, bijvoorbeeld), zonder dat erbij vermeld wordt dat het dus voor Marokkanen sowieso niet gaat werken. En dat terwijl er juist zoveel op Marokkanen afgegeven wordt. Tsja.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-09-2010 20:21 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Het slaat op nieuwe Nederlanders die hun oude nationaliteit niet -mogen- opgeven, dus ook Marokkanen.
Het gaat idd niet over uitzetten (in herrie's jargon: deporteren) van mensen die al binnen zijn.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


herrie
Usericon van herrie
Posted 30-09-2010 20:29 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 30 september 2010 20:10 schreef Mutilator het volgende:
Zit herrie bij de antifa? Die kretologie komt rechtstreeks uit hun koker.



nee jij, cheap ass fuck mod... dankzij mijn eigen openhartigheid heb je 1 van mijn 2 accounts "weten te traceren en te blokken"...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-09-2010 20:30 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 september 2010 20:29 schreef herrie het volgende:
nee jij, cheap ass fuck mod... dankzij mijn eigen openhartigheid heb je 1 van mijn 2 accounts "weten te traceren en te blokken"...

Hehe, links of rechts, nazi's heb je overal!


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-09-2010 20:32 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 september 2010 20:21 schreef Mutilator het volgende:
Het slaat op nieuwe Nederlanders die hun oude nationaliteit niet -mogen- opgeven, dus ook Marokkanen.
Het gaat idd niet over uitzetten (in herrie's jargon: deporteren) van mensen die al binnen zijn.

Ik zeg het ook precies, verkeerd, sorry

Anyhoo, het kan dus niet met iedereen (juist wél met Marokkanen) en ze lijken te zeggen dat het wel kan. Ze hadden daar ook gewoon zo'n zelfde dikgedrukt zinnetje moeten neerzetten als bij dat eerdere punt.

Maar goed, ik vind het eerlijk gezegd tot nu toe wel vrij prima allemaal. Ik had graag gezien dat ze bepaalde dingen anders hadden aangepakt, maar er zitten ook veel goede punten bij


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 30-09-2010 20:35 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 30 september 2010 20:29 schreef herrie het volgende:
nee jij, cheap ass fuck mod... dankzij mijn eigen openhartigheid heb je 1 van mijn 2 accounts "weten te traceren en te blokken"...


EN FUCK DIE CENSUUR EN GOOGLE PERIKELEN.

Een beter internet begint bij jezelf.



[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 30-09-2010 20:35]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-09-2010 20:36 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 30 september 2010 20:29 schreef herrie het volgende:
nee jij, cheap ass fuck mod... dankzij mijn eigen openhartigheid heb je 1 van mijn 2 accounts "weten te traceren en te blokken"...


...en dat is verkeerd, omdat...?

Of wil je gewoon even schreeuwen?


Bruce Banner


herrie
Usericon van herrie
Posted 30-09-2010 20:42 by herrie Profiel van herrie

moderators onder elkaar... ik snap het wel!



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-09-2010 20:44 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Nee, ga er nu maar eens serieus op in. Wanneer we "De Regels" niet aanhouden, zijn we inconsequente heaumeaux, en wanneer we ze wel opvolgen zijn we blijkbaar ook cheap arse fuckmods. Of ligt dat aan het feit dat jij deze keer de lul was?

Maar schreeuw rustig door, hoor. Er luistert vast wel iemand naar je.


Bruce Banner


herrie
Usericon van herrie
Posted 30-09-2010 20:46 by herrie Profiel van herrie

nee, jij mist kennis van zaken... ik schreeuw niet... ik leg enkel de vinger op jullie gevoelige plek (= kont). mutilator hoeft mij niet te vergelijken met kretologie, da's mijn punt!

[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 30-09-2010 20:46]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-09-2010 20:47 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

En wederom zo'n sterke, inhoudsloze reactie. (jaja, nu komt "is toch ontopic?! :') )

Dat was er weer eentje van het niveau "nee jij, met je ene snaar."


EDIT nav jouw edit: zeg dát dan, en niet de shit die er eerder uit kwam.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 30-09-2010 20:49]


Bruce Banner


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-09-2010 20:48 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Mooi man, mods die lekker offtopic gaan bazelen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


herrie
Usericon van herrie
Posted 30-09-2010 20:48 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 30 september 2010 20:47 schreef Lainedil het volgende:
En wederom zo'n sterke, inhoudsloze reactie. (jaja, nu komt "is toch ontopic?! :') )

Dat was er weer eentje van het niveau "nee jij, met je ene snaar."


krijg de ......


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-09-2010 20:48 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 september 2010 20:44 schreef Lainedil het volgende:
Nee, ga er nu maar eens serieus op in. Wanneer we "De Regels" niet aanhouden, zijn we inconsequente heaumeaux, en wanneer we ze wel opvolgen zijn we blijkbaar ook cheap arse fuckmods. Of ligt dat aan het feit dat jij deze keer de lul was?

Maar schreeuw rustig door, hoor. Er luistert vast wel iemand naar je.

De manier waarop was erg dom en mod onwaardig.... Maar goed, mods onder elkaar hè.


Boeiender


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-09-2010 23:54 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Uit het regeerakkoord, wellicht interessant voor metalheads zonder werk en zonder aanpassingsvermogen:

"Als het gedrag of de kleding van iemand de kansen op een baan beperkt, wordt de bijstand geweigerd, gekort of ingetrokken."

Einde bijstand voor iedereen die graag met een slayer shirt zijn cv toelicht lijkt me zo.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-09-2010 23:56 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 september 2010 23:54 schreef Valorian het volgende:
Uit het regeerakkoord, wellicht interessant voor metalheads zonder werk en zonder aanpassingsvermogen:

"Als het gedrag of de kleding van iemand de kansen op een baan beperkt, wordt de bijstand geweigerd, gekort of ingetrokken."

Einde bijstand voor iedereen die graag met een slayer shirt zijn cv toelicht lijkt me zo.
Goh. Toch nog iets verstandigs.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


herrie
Usericon van herrie
Posted 30-09-2010 23:58 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 30 september 2010 23:54 schreef Valorian het volgende:
Uit het regeerakkoord, wellicht interessant voor metalheads zonder werk en zonder aanpassingsvermogen:

"Als het gedrag of de kleding van iemand de kansen op een baan beperkt, wordt de bijstand geweigerd, gekort of ingetrokken."

Einde bijstand voor iedereen die graag met een slayer shirt zijn cv toelicht lijkt me zo.


eindelijk... laten ze dan de wajong etc ook meenemen! serieus! best leuk, zo'n gedoogkabinet!


WMP
Usericon van WMP
Posted 01-10-2010 0:13 by WMP Profiel van WMP

Wilders distantieert zich nu al van het motto. Zat Ab Klink er dan niet zo heel erg naast toen hij zijn brief schreef?

quote:
[Wilders] stelde bij de komende presentatie van het akkoord met een volstrekt en totaal ander verhaal te komen dan de VVD en het CDA. Hij raadde de collega's aan om op dat moment maar een andere kant op te kijken en voorspelde dat de hoofden van de coalitiepartners rood zouden kleuren. Een samenbindende visie zou echt niemand hoeven te verwachten.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-10-2010 10:12 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 30 september 2010 20:10 schreef Mutilator het volgende:
Zit herrie bij de antifa? Die kretologie komt rechtstreeks uit hun koker.



Marokkanen mogen hun Marokkaanse nationaliteit niet afgeven. Criminelen onder marokkanen willen ze dus hun Nederlandse nationaliteit kunnen afpakken. Dit spreekt elkaar in dit voorbeeld dus níet tegen.
Nederland zou gewoon de Marokkaanse nationaliteit van mensen die dat willen moeten schrappen en claim van dat land op die burgers moeten inwilligen. Paspoort de oven in en geen contact meer met dat koninkrijk der achterlijkheid.

Maar de Marokkaanse nationaliteit omzeilen is niet zo heel moeilijk. Als jij als Marokkaanse ouders niet wilt dat jouw kind Marokkaans wordt en dat Marokko, volgens de Marokkaanse wet, enige beroep op jouw kind kan doen, moet je’m bij geboorte gewoon niet opgeven bij het Marokkaans-consulaat.
Dat doen Marokkaanse ouders echter altijd. Die willen blijkbaar dat hun kind Marokkaans ipv Nederlands is.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-10-2010 10:13 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 30 september 2010 23:54 schreef Valorian het volgende:
Uit het regeerakkoord, wellicht interessant voor metalheads zonder werk en zonder aanpassingsvermogen:

"Als het gedrag of de kleding van iemand de kansen op een baan beperkt, wordt de bijstand geweigerd, gekort of ingetrokken."

Einde bijstand voor iedereen die graag met een slayer shirt zijn cv toelicht lijkt me zo.
En terecht.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-10-2010 10:19 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 1 oktober 2010 10:12 schreef kwelgeest het volgende:
Maar de Marokkaanse nationaliteit omzeilen is niet zo heel moeilijk. Als jij als Marokkaanse ouders niet wilt dat jouw kind Marokkaans wordt en dat Marokko, volgens de Marokkaanse wet, enige beroep op jouw kind kan doen, moet je’m bij geboorte gewoon niet opgeven bij het Marokkaans-consulaat.
Dat doen Marokkaanse ouders echter altijd. Die willen blijkbaar dat hun kind Marokkaans ipv Nederlands is.


Niet helemaal waar: http://www.telegraaf.nl/binnenland/3612936/__Geboorteaangifte_bij_Turkse_consul__.html Laatst kwam ook nog een dergelijk bericht voorbij, volgens mij ook over Amsterdam die nog steeds dit soort dingen flikt.

Het is niet "Marokkaans ipv Nederlands", maar "Marokkaans en Nederlands".


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen