IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Valt het volgende kabinet Balkenende voor dit topic vol is? [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-03-2010 19:40 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 3 March 2010 19:35 schreef ElitE het volgende:
Quis custodiet ipsos custodes?


Zeg nou gewoon 'Who watches the watchers', snoever


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-03-2010 19:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jah dan kan het net zo goed gelijk in het nederlands en vertaald in turks marrokaans en papiamento


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-03-2010 19:49 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hehe, Bokaj had zelf ook lid kunnen zijn van een stembureau:

4.Bij ontstentenis van een lid treedt een door of vanwege burgemeester en wethouders aan te wijzen plaatsvervangend lid op.

5.Indien geen plaatsvervangend lid beschikbaar is, verzoekt de voorzitter een van de in het stemlokaal aanwezige kiezers die hij daartoe geschikt acht, als zodanig op te treden totdat dit wel het het geval is.


Boeiender


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 03-03-2010 19:55 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 3 March 2010 17:03 schreef MR. N het volgende:
Blanco.


+1



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 03-03-2010 19:59 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 3 March 2010 19:32 schreef ZelThoR het volgende:
Je mag ze sowieso vragen om te laten zien dat zij daar mogen zitten. Ik vermoed dat ze dat ook moeten aantonen in dat geval. Zelf vertrouw ik er wel op dat het goed gaat, zo naïef ben ik dan wel weer.
Normaal ben ik ook altijd zo naïef, maar vandaag even niet. Iedereen die vindt dat ik moeilijk doe heeft ook een punt.

Ik fiets zometeen wel even naar het gemeentehuis om daar nog een poging te wagen, ik denk dat men daar wat meer kennis van zaken heeft. We zoeken het tot op de bodem uit.


En een dagje in een stemlokaal achter een tafel zitten levert als ik het me goed herinner zo'n 100 euro op.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-03-2010 20:03 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Een dagje daar zitten is per gemeente verschillend qua vergoeding.


Boeiender


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 03-03-2010 20:08 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 3 March 2010 20:03 schreef MR. N het volgende:
Een dagje daar zitten is per gemeente verschillend qua vergoeding.
Dat wist ik niet, zal er ook wel van afhangen hoeveel mensen er beschikbaar zijn. Ik kan me voorstellen dat in plaatsen met veel studenten men makkelijker aan het aantal komt. Wel jammer voor die mensen dat die stembiljetten weer met de hand geteld moeten worden. Is toch veel meer werk.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-03-2010 20:24 by XXL Profiel van XXL

Bokaj. Stel je vader of moeder machtigt jou om voor hem / haar te stemmen.

Jij komt met 2 stemkaarten aan.
Vind je het dan nog steeds onterecht dat je je id moet tonen?



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 03-03-2010 20:35 by DrDoom Profiel van DrDoomhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Groenlinks ftw


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 03-03-2010 21:15 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 3 March 2010 20:24 schreef XXL het volgende:
Bokaj. Stel je vader of moeder machtigt jou om voor hem / haar te stemmen.

Jij komt met 2 stemkaarten aan.
Vind je het dan nog steeds onterecht dat je je id moet tonen?
Dan moet ik niet alleen mijn eigen ID laten zien, maar ook een kopie van de ID van de persoon die mij machtigt. Er wordt zelfs het advies gegeven om die kopie naderhand weer terug te vragen. Waarom zouden ze dat nou doen....


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-03-2010 21:39 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 March 2010 19:49 schreef MR. N het volgende:
Hehe, Bokaj had zelf ook lid kunnen zijn van een stembureau:

4.Bij ontstentenis van een lid treedt een door of vanwege burgemeester en wethouders aan te wijzen plaatsvervangend lid op.

5.Indien geen plaatsvervangend lid beschikbaar is, verzoekt de voorzitter een van de in het stemlokaal aanwezige kiezers die hij daartoe geschikt acht, als zodanig op te treden totdat dit wel het het geval is.


Ik kan niet alles opmaken uit incomplete verhalen, dus ik sta niet in voor de volgende details

Het lijkt alsof er van te voren een voorzitter en leden worden aangewezen die daar mogen zitten. In principe kan elke dwaas daar gaan zitten, daarom acht ik het bijzonder waarschijnlijk dat er ergens bewijs moet zijn (edit: het gaat om overdracht van overheidstaken, dat gaat niet zomaar hatseflats) dat de personen die daar zitten ook daar mogen zitten. Op z'n minst moet dat voor die voorzitter gelden (zou ik zeggen), zoals bovenstaande opgeschreven is lijkt het alsof het vervangen van een voorzitter niet mogelijk is. edit: dan zou het dus voldoende zijn dat de leden kunnen zeggen dat bokaj het maar aan de voorzitter moet vragen of zij er mogen zitten.

Nogmaals, ik ga er zelf vanuit dat het goed gaat dus dit is allemaal erg theorethisch in de zin dat ik er waarschijnlijk nooit moeilijk over ga doen

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 03-03-2010 21:40]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-03-2010 21:53 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 3 March 2010 21:15 schreef bokaj het volgende:
Er wordt zelfs het advies gegeven om die kopie naderhand weer terug te vragen. Waarom zouden ze dat nou doen....


JKe hoeft je ID toch alleen maar te laten zien, niet in te leveren? Uiteraard moet je ze geen kopien geven om lekker te houden, duh. Appels en peren.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-03-2010 22:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

wie won?


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 03-03-2010 22:23 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 3 March 2010 21:39 schreef ZelThoR het volgende:
Ik kan niet alles opmaken uit incomplete verhalen, dus ik sta niet in voor de volgende details

Het lijkt alsof er van te voren een voorzitter en leden worden aangewezen die daar mogen zitten. In principe kan elke dwaas daar gaan zitten, daarom acht ik het bijzonder waarschijnlijk dat er ergens bewijs moet zijn (edit: het gaat om overdracht van overheidstaken, dat gaat niet zomaar hatseflats) dat de personen die daar zitten ook daar mogen zitten. Op z'n minst moet dat voor die voorzitter gelden (zou ik zeggen), zoals bovenstaande opgeschreven is lijkt het alsof het vervangen van een voorzitter niet mogelijk is. edit: dan zou het dus voldoende zijn dat de leden kunnen zeggen dat bokaj het maar aan de voorzitter moet vragen of zij er mogen zitten.

Nogmaals, ik ga er zelf vanuit dat het goed gaat dus dit is allemaal erg theorethisch in de zin dat ik er waarschijnlijk nooit moeilijk over ga doen
Ik ben dus nog naar het gemeentehuis geweest, want daar zat ook een stemburo, ook daar kon men mij niks laten zien. Gelukkig was men wel wat begripvoller en kon men mijn redenatie volgen. Er wordt een aantekening gemaakt die naar de burgemeester (voorzitter van de kiescommissie) gaat. Het zal mij benieuwen of er nog wat mee gebeurd.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 03-03-2010 22:55 by Alterprince (Speciaal lid) Profiel van Alterprincehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 3 March 2010 22:18 schreef Hypnos het volgende:
wie won?

Welke van de ruim vierhonderd gemeenten wil je weten?


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-03-2010 23:20 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Ik vind dit trouwens wel een goede actie van je bokai!

Ik ga er tenminste vanuit dat je uiteindelijk wel hebt gestemd natuurlijk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-03-2010 23:22 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 March 2010 21:39 schreef ZelThoR het volgende:
Ik kan niet alles opmaken uit incomplete verhalen, dus ik sta niet in voor de volgende details

Het lijkt alsof er van te voren een voorzitter en leden worden aangewezen die daar mogen zitten. In principe kan elke dwaas daar gaan zitten, daarom acht ik het bijzonder waarschijnlijk dat er ergens bewijs moet zijn (edit: het gaat om overdracht van overheidstaken, dat gaat niet zomaar hatseflats) dat de personen die daar zitten ook daar mogen zitten. Op z'n minst moet dat voor die voorzitter gelden (zou ik zeggen), zoals bovenstaande opgeschreven is lijkt het alsof het vervangen van een voorzitter niet mogelijk is. edit: dan zou het dus voldoende zijn dat de leden kunnen zeggen dat bokaj het maar aan de voorzitter moet vragen of zij er mogen zitten.

Nogmaals, ik ga er zelf vanuit dat het goed gaat dus dit is allemaal erg theorethisch in de zin dat ik er waarschijnlijk nooit moeilijk over ga doen


De 3 leden (inclusief voorzitter) worden aangewezen door B&W, met nog een paar reserves (van half 8 tot 21 uur is een beetje te lang aan zo'n duffe tafel). Als een voorzitter verhinderd is o.i.d. wordt het 2e lid automatisch voorzitter, is die verhinderd, dan is de derde aan de beurt, enz.enz.enz.

Kon alleen niets vinden over kwalificaties van de leden.


Boeiender


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 03-03-2010 23:24 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 3 March 2010 23:20 schreef Onweerwolf het volgende:Ik ga er tenminste vanuit dat je uiteindelijk wel hebt gestemd natuurlijk.
Ja hoor.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-03-2010 23:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 3 March 2010 22:55 schreef Alterprince het volgende:
Welke van de ruim vierhonderd gemeenten wil je weten?


eeuuhm... Rotterdam en de de randgemeenten aan de Belgische grens


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-03-2010 23:53 by bastianus Profiel van bastianus

D66 gestemd dit keer. Dan blijft mijn huis toch staan, maar wordt ook niet elke vorm van economische ontwikkeling tegengehouden. De enige partij met wat gezond verstand hier.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 04-03-2010 0:05 by KHPLF Profiel van KHPLF

Gestemd, maar weet eigenlijk niet waarom, weet niet eens wat de plannen hier zijn van die partij


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 04-03-2010 0:07 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

ik had het te druk met rukken.

Toen was alles al afgelopen.


Heb ik wel vaker.

Ohhh well...ik neem er nog een.,


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-03-2010 0:09 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 3 March 2010 23:27 schreef Hypnos het volgende:
eeuuhm... Rotterdam en de de randgemeenten aan de Belgische grens


Rotterdam lijkt op een flinke overwinning voor Leefbaar rotterdam af te stevenen (oude Pim Fortuyn bastion).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-03-2010 0:10 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 4 March 2010 0:05 schreef KHPLF het volgende:
Gestemd, maar weet eigenlijk niet waarom, weet niet eens wat de plannen hier zijn van die partij


Ze willen alle vormen van metal verbieden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 04-03-2010 0:22 by KHPLF Profiel van KHPLF

Mooi toch, heb ik eindelijk eens de tijd om de gehele discografie van Merzbow door te spitten

[Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 04-03-2010 0:22]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen