![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
jah dan kan het net zo goed gelijk in het nederlands en vertaald in turks marrokaans en papiamento ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Hehe, Bokaj had zelf ook lid kunnen zijn van een stembureau: 4.Bij ontstentenis van een lid treedt een door of vanwege burgemeester en wethouders aan te wijzen plaatsvervangend lid op. 5.Indien geen plaatsvervangend lid beschikbaar is, verzoekt de voorzitter een van de in het stemlokaal aanwezige kiezers die hij daartoe geschikt acht, als zodanig op te treden totdat dit wel het het geval is. Boeiender ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
quote:Normaal ben ik ook altijd zo naïef, maar vandaag even niet. Iedereen die vindt dat ik moeilijk doe heeft ook een punt. ![]() Ik fiets zometeen wel even naar het gemeentehuis om daar nog een poging te wagen, ik denk dat men daar wat meer kennis van zaken heeft. We zoeken het tot op de bodem uit. En een dagje in een stemlokaal achter een tafel zitten levert als ik het me goed herinner zo'n 100 euro op. ![]() |
|
Een dagje daar zitten is per gemeente verschillend qua vergoeding. Boeiender ![]() |
|
quote:Dat wist ik niet, zal er ook wel van afhangen hoeveel mensen er beschikbaar zijn. Ik kan me voorstellen dat in plaatsen met veel studenten men makkelijker aan het aantal komt. Wel jammer voor die mensen dat die stembiljetten weer met de hand geteld moeten worden. Is toch veel meer werk. ![]() |
|
Bokaj. Stel je vader of moeder machtigt jou om voor hem / haar te stemmen. Jij komt met 2 stemkaarten aan. Vind je het dan nog steeds onterecht dat je je id moet tonen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Groenlinks ftw ![]() |
|
quote:Dan moet ik niet alleen mijn eigen ID laten zien, maar ook een kopie van de ID van de persoon die mij machtigt. Er wordt zelfs het advies gegeven om die kopie naderhand weer terug te vragen. Waarom zouden ze dat nou doen.... ![]() |
|
quote: Ik kan niet alles opmaken uit incomplete verhalen, dus ik sta niet in voor de volgende details ![]() Het lijkt alsof er van te voren een voorzitter en leden worden aangewezen die daar mogen zitten. In principe kan elke dwaas daar gaan zitten, daarom acht ik het bijzonder waarschijnlijk dat er ergens bewijs moet zijn (edit: het gaat om overdracht van overheidstaken, dat gaat niet zomaar hatseflats) dat de personen die daar zitten ook daar mogen zitten. Op z'n minst moet dat voor die voorzitter gelden (zou ik zeggen), zoals bovenstaande opgeschreven is lijkt het alsof het vervangen van een voorzitter niet mogelijk is. edit: dan zou het dus voldoende zijn dat de leden kunnen zeggen dat bokaj het maar aan de voorzitter moet vragen of zij er mogen zitten. Nogmaals, ik ga er zelf vanuit dat het goed gaat dus dit is allemaal erg theorethisch in de zin dat ik er waarschijnlijk nooit moeilijk over ga doen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 03-03-2010 21:40] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: JKe hoeft je ID toch alleen maar te laten zien, niet in te leveren? Uiteraard moet je ze geen kopien geven om lekker te houden, duh. Appels en peren. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
wie won? signature ![]() |
|
quote:Ik ben dus nog naar het gemeentehuis geweest, want daar zat ook een stemburo, ook daar kon men mij niks laten zien. Gelukkig was men wel wat begripvoller en kon men mijn redenatie volgen. Er wordt een aantekening gemaakt die naar de burgemeester (voorzitter van de kiescommissie) gaat. Het zal mij benieuwen of er nog wat mee gebeurd. ![]() |
|
quote: Welke van de ruim vierhonderd gemeenten wil je weten? "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
Ik vind dit trouwens wel een goede actie van je bokai! ![]() Ik ga er tenminste vanuit dat je uiteindelijk wel hebt gestemd natuurlijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: De 3 leden (inclusief voorzitter) worden aangewezen door B&W, met nog een paar reserves (van half 8 tot 21 uur is een beetje te lang aan zo'n duffe tafel). Als een voorzitter verhinderd is o.i.d. wordt het 2e lid automatisch voorzitter, is die verhinderd, dan is de derde aan de beurt, enz.enz.enz. Kon alleen niets vinden over kwalificaties van de leden. Boeiender ![]() |
|
quote:Ja hoor. ![]() ![]() |
|
quote: eeuuhm... Rotterdam en de de randgemeenten aan de Belgische grens ![]() signature ![]() |
|
D66 gestemd dit keer. Dan blijft mijn huis toch staan, maar wordt ook niet elke vorm van economische ontwikkeling tegengehouden. De enige partij met wat gezond verstand hier. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Gestemd, maar weet eigenlijk niet waarom, weet niet eens wat de plannen hier zijn van die partij ![]() ![]() |
|
ik had het te druk met rukken. Toen was alles al afgelopen. Heb ik wel vaker. Ohhh well...ik neem er nog een., IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Rotterdam lijkt op een flinke overwinning voor Leefbaar rotterdam af te stevenen (oude Pim Fortuyn bastion). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ze willen alle vormen van metal verbieden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Mooi toch, heb ik eindelijk eens de tijd om de gehele discografie van Merzbow door te spitten ![]() [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 04-03-2010 0:22] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |