|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://www.sp.nl/nieuwsberichten/7427/100304-verklaring_agnes_kant_trots_en_dankbaar_voor_20_jaar_werk_met_hart_en_ziel.html Haar verklaring. Dagnes! (hihihihi) Oh het gaat even moeilijk dus ik stop... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hehe, mooi dat het rammelt daar. Je moeder. |
|
quote: Ik was te kort door de bocht. Door blanco te stemmen krik je eigenlijk de kiesdrempel omhoog en dat is weer ten nadele van de kleine partijen die tegen de kiesdrempel aanhikken. Zo beter? |
|
quote: Dat dan weer wel. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Ik zou heel erg graag een coalitie zien met Groenlinks en VVD natuurlijk wordt dat economisch een probleem, alhoewel daar zeer opmerkelijke ideeën kunnen uit ontstaan eventueel met D66 en de PVV erbij signature |
|
Als je de SP al als eng bestempeld dan snap ik niet helemaal wat je ziet in een partij die grondwetsartikel 1 (gelijkheidsbeginsel en verbod op discriminatie van diverse aard) wil vervangen voor een artikel waarin letterlijkstaat dat de "christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven". She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Bedoel je dat ze allochtone randstedelingen willen dwingen om te verhuizen naar Oostgroningen om de dreigende leegstand van dorpen tegen te gaan? Dat lijkt me wel een leuk idee eigenlijk, de kleine dorpjes in Friesland zijn ook veel te wit. edit: zfautje [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 04-03-2010 21:28] |
|
quote: Zal de betuwelijn dan eindelijk zijn waarde gaan bewijzen? |
|
quote: Goh.... Lekker kristuluk weer, die krijgt straks een dolk in zijn rug. Boeiender |
|
quote: Hoe koppel je dat (in hemelsnaam ) aan elkaar? Lijkt me ook vrij terecht dat CDA-leden twijfels hebben over JP. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wil 1 van de heren of dames hier mij uitleggen hoe het nederlandse system werkt? Na dit topic te hebben gelezen ben ik echt in de war German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
quote: Hehe, hier in de buurt hebben we de uitdrukking "gereformeerde streken", en daar valt dit bijvoorbeeld onder. Uit te leggen als een beetje "achter de ellebogen" / "naaierij". Lijkt in de verte een beetje op die naaistreek die Ruud Lubbers zijn kroonprins Brinkman leverde. Boeiender |
|
quote: Wat gebeurt er dan achter de ellebogen nu? Dat is wel erg in de verte, er is nog niks van zulke orde gezegd als destijds met Lubbers/Brinkman Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nou, het feit dat men aan de stoelpoten zaagt van binnenuit bijvoorbeeld. Eerst heel snel Balkie weer kiezen als lijsttrekker en na wat verlies qua gemeenteraadsverkiezingen begint men anoniem te morren. quote: Hehe, klopt, heel in de verte, maar toch.... Boeiender |
|
quote: Het partijbestuur van het CDA heeft Balkenende tot lijsttrekker gebombardeerd, niet de fractieleden en niet de partijleden. Dit was dus vrij abrupt en met weinig overleg gebeurd. Vanwege het gemor van die laatste twee groepen gaat het partijbestuur het lijsttrekkerschap van Balkenende nog eens bekijken. Zo raar en achter de ellebogen is het toch allemaal niet? Ja, dat anonieme misschien, maar dat komt ook door die bloedzuigers van journalisten Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Sja, toch vind ik het raar. Eerst veel bombarie, en nu gemor. Lijkt me politiek gezien niet handig. Boeiender |
|
quote: Klopt, maar het was politiek gezien wel handig om te laten zien dat de partij door wil. Lastige afweging, denk dat het partijbestuur eerst wat maar had moeten informeren. Maar ja, het moest blijkbaar heel snel. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Maar ja, dat is niet alleen bij het CDA aan de orde.. Moet het nog maar zien met Bos en Rutte bijv. Frits Wester wist het gisteren mooi te omschrijven: Een politiek figuur heeft de houdbaarheid van een pak melk. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Klopt helemaal, maar zoiets als dit:" Maar, zegt een ander Kamerlid: ,,Je hebt niets aan een wissel als je niet weet waar je landt. Dat is het knelpunt." doet Balkie absoluut geen goed denk ik. Is een beetje "bij gebrek aan beter". Boeiender |
|
quote: Omdat ze zelf falen, ja. quote: Daar hebben ze inderdaad helemaal niks aan, stom om dat te zeggen. Maar ik vermoed dat dat ook veel te maken heeft met onoplettend / naïef met journalisten praten. Echt zo'n veel te oprechte uitspraak, dat kan niet daadwerkelijk uit een politieke context komen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hehe, -----> . Boeiender |
|
quote: Dat duurt te lang Wat misschien handig om te weten is dat er net gemeentelijke verkiezingen zijn geweest, maar dat er landelijk grote dingen gebeurd zijn (val kabinet, verkiezingen in juni) waardoor het op het moment gigantisch door elkaar loopt. Mogelijk dat het daardoor extra verwarrend is? Anyhoo; http://nl.wikipedia.org/wiki/Politiek_en_overheid_in_Nederland Veel plezier Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Waarom letten ze zo erg op het verlies van de SP, niet meer dan logisch de partij was de vorige verkiezingen wel heel erg vooruit gegaan. mevrouw kant heeft het niveau gewoon op het oude niveau weten te houden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:OMG wat een puinhoop, lijkt engeland wel maar dan moeilijker te volgen German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |