IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Valt het volgende kabinet Balkenende voor dit topic vol is? [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-03-2010 11:51 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Omdat Bos zo leuk is.
Sowieso is Wilders slechts de boodschapper. De problemen lossen zich niet op door hem en zijn partij en gedachtengoed te ridiculiseren, demoniseren en elimineren. Geef die partij gewoon haar kans. Lukt het wel dan is dat gunstig voor idereen, lukt het niet dan hebben de haters reden om feest te vieren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jouke
Usericon van Jouke
Posted 02-03-2010 11:56 by Jouke Profiel van Joukehttp://www.last.fm/user/Jouke_D

quote:
Op 2 March 2010 11:48 schreef Staalman het volgende:
Waarom specifiek de PvdA dan? Er zijn nog tal van partijen...
Dat was alleen op basis van het feit dat ze niet met de PVV willen samenwerken, verder heb ik me nog niet in hun standpunten verdiept. Ik vul meestal gewoon de kieswijzer in en klaar (tenzij ik de uitslag echt niks vind, vorige keer kwam ik uit op SGP ).

Overigens vind ik ook dat het de PvdA siert om aan hun standpunt (Uruzgan) vast te houden en niet zoals het CDA iedere keer weer een jaartje erbij laten praten.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-03-2010 11:59 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Tja, het is wat je sieren noemt. Onze veiligheid te grabbel gooien voor gemeenteraadspolitiek.
Dikke middelvinger naar onze bondgenoten onder wiens wapenparaplu wij decennia hebben staan schuilen voor de commies.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jouke
Usericon van Jouke
Posted 02-03-2010 12:00 by Jouke Profiel van Joukehttp://www.last.fm/user/Jouke_D

quote:
Op 2 March 2010 11:51 schreef kwelgeest het volgende:
Sowieso is Wilders slechts de boodschapper. De problemen lossen zich niet op door hem en zijn partij en gedachtengoed te ridiculiseren, demoniseren en elimineren. Geef die partij gewoon haar kans. Lukt het wel dan is dat gunstig voor idereen, lukt het niet dan hebben de haters reden om feest te vieren.
Dan nog heeft hij al bereikt dat het land verdeeld wordt. Het feit dat hij al zoveel steun krijgt zorgt daar nu al voor. De allochtonen waartegen GW zich opstelt gaan dat ook andersom doen en geef ze eens ongelijk. Met haat zaaien los je helemaal niks op, en sterker nog je breekt de verhoudingen veel sneller af dan dat ze weer zijn opgebouwd.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-03-2010 12:02 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 March 2010 11:56 schreef Jouke het volgende:
Overigens vind ik ook dat het de PvdA siert om aan hun standpunt (Uruzgan) vast te houden en niet zoals het CDA iedere keer weer een jaartje erbij laten praten.

Ja, behalve dat je post waarschijnlijk gewoon niet waar is, zelfs als het waar is dat ze dan welgeteld op 1 punt standvastig zijn geweest en dat het dan ook nog eens achterlijk is om jaren van te voren zo'n standpunt als dit definitief in te nemen. Grote faal van begin tot eind.

'Uruzgan was bespreekbaar voor PvdA'

PvdA-ministers Wouter Bos van Financiën en Bert Koenders van Ontwikkelingssamenwerking hebben in overleg met andere ministers verschillende opties rondom de Nederlandse missie in Afghanistan bestudeerd. Zij hebben in die gesprekken niet aangegeven dat een langer verblijf onbespreekbaar was.

Dit zei demissionair vicepremier André Rouvoet vandaag in een interview met NU.nl. "We hebben enkele maanden met zes ministers, onder wie Bos en Koenders van de PvdA, verschillende opties hebben bestudeerd, waaronder ook opties in Uruzgan. Er is op geen enkel moment in dat interne overleg aangegeven dat een langer verblijf daar onbespreekbaar was. Er was een opening voor een serieus verkennen van opties in Uruzgan."

Brief

Koenders zou op 2 februari zelf hebben verzocht om een brief van de NAVO, zo vertelt Rouvoet. Vervolgens zouden de PvdA-ministers de dag erna zijn teruggefloten door hun Kamerfractie en belde Bos premier Jan Peter Balkenende met de mededeling dat een langer verblijf in Uruzgan onbespreekbaar was.

Goede afloop

Rouvoet hield echter hoop op een goede afloop, zelfs bij de desastreus verlopen ministerraad van afgelopen vrijdag. "Maar op een bepaald moment werden voorstellen niet meer voldoende serieus gewogen. Hierdoor kreeg ik de indruk dat de PvdA maar 1 ding wilde: naar buiten komen met de mededeling 'het NAVO-verzoek ligt in de prullenmand'. Maar dat was voor ons onbespreekbaar. Je kunt niet regeren als je elkaar voor voldongen feiten stelt."

---------------

De PvdA / Bos hadden/hebben gewoon betere spindokters, daarom lijkt het nu alsof zij alles fantastisch hebben gedaan.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-03-2010 12:05 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 March 2010 12:00 schreef Jouke het volgende:
Dan nog heeft hij al bereikt dat het land verdeeld wordt. Het feit dat hij al zoveel steun krijgt zorgt daar nu al voor. De allochtonen waartegen GW zich opstelt gaan dat ook andersom doen en geef ze eens ongelijk. Met haat zaaien los je helemaal niks op, en sterker nog je breekt de verhoudingen veel sneller af dan dat ze weer zijn opgebouwd.
Ochja, natuurlijk, Wilders verdeelt 'het land'. Niet de gene die voor overlast zorgen, niet imams die hun volgelingen oproepen niet te integreren, niet allochtonen die hier niets anders doen dan uitkeringtrekken, niet politici en advocaten die proberen Wilders en zijn sympathisanten uit te sluiten van het democratisch proces, maar Wilders die mensen oproept mee te doen en consequenties wil verbinden aan het willens en wetens niet meedoen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-03-2010 12:08 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 March 2010 12:02 schreef ZelThoR het volgende:
Ja, behalve dat je post waarschijnlijk gewoon niet waar is, zelfs als het waar is dat ze dan welgeteld op 1 punt standvastig zijn geweest en dat het dan ook nog eens achterlijk is om jaren van te voren zo'n standpunt als dit definitief in te nemen. Grote faal van begin tot eind.

'Uruzgan was bespreekbaar voor PvdA'

PvdA-ministers Wouter Bos van Financiën en Bert Koenders van Ontwikkelingssamenwerking hebben in overleg met andere ministers verschillende opties rondom de Nederlandse missie in Afghanistan bestudeerd. Zij hebben in die gesprekken niet aangegeven dat een langer verblijf onbespreekbaar was.

Dit zei demissionair vicepremier André Rouvoet vandaag in een interview met NU.nl. "We hebben enkele maanden met zes ministers, onder wie Bos en Koenders van de PvdA, verschillende opties hebben bestudeerd, waaronder ook opties in Uruzgan. Er is op geen enkel moment in dat interne overleg aangegeven dat een langer verblijf daar onbespreekbaar was. Er was een opening voor een serieus verkennen van opties in Uruzgan."

Brief

Koenders zou op 2 februari zelf hebben verzocht om een brief van de NAVO, zo vertelt Rouvoet. Vervolgens zouden de PvdA-ministers de dag erna zijn teruggefloten door hun Kamerfractie en belde Bos premier Jan Peter Balkenende met de mededeling dat een langer verblijf in Uruzgan onbespreekbaar was.

Goede afloop

Rouvoet hield echter hoop op een goede afloop, zelfs bij de desastreus verlopen ministerraad van afgelopen vrijdag. "Maar op een bepaald moment werden voorstellen niet meer voldoende serieus gewogen. Hierdoor kreeg ik de indruk dat de PvdA maar 1 ding wilde: naar buiten komen met de mededeling 'het NAVO-verzoek ligt in de prullenmand'. Maar dat was voor ons onbespreekbaar. Je kunt niet regeren als je elkaar voor voldongen feiten stelt."

---------------

De PvdA / Bos hadden/hebben gewoon betere spindokters, daarom lijkt het nu alsof zij alles fantastisch hebben gedaan.
Dit was al 'bekend'. Dit sterkt mijn visie dat de PvdA o partij politiek opportunisme heeft aangestuurd op de val van het kabinet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-03-2010 12:08 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 March 2010 11:51 schreef kwelgeest het volgende:
Geef die partij gewoon haar kans. Lukt het wel dan is dat gunstig voor idereen, lukt het niet dan hebben de haters reden om feest te vieren.


Ik wil sowieso wel eesn zien hoe GW 60% van de ambtenaren wil ontslaan hierbij in gedachte houden dat ook agenten, leraren etc tot deze groep behoren...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-03-2010 12:14 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 March 2010 12:08 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik wil sowieso wel eesn zien hoe GW 60% van de ambtenaren wil ontslaan hierbij in gedachte houden dat ook agenten, leraren etc tot deze groep behoren...
Ik lees in het 2009 verkiezingspamflet slechts 'minder ministers en ambtenaren', niet -60%.
Sowieso moet je de verkiezingen natuurlijk scherper ingaan dan je de formatie uit wilt komen, beetje wisselgeld achter de hand houden.
Maar de PVV zou waarschijnlijk wel met een 110% realistisch coalitievoorstel moetenkomen voor de verkiezingen want alle andere partijen hebben ook slechts realpolitiek in hun partijprogramma's staan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-03-2010 12:20 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 March 2010 12:14 schreef kwelgeest het volgende:
Ik lees in het 2009 verkiezingspamflet slechts 'minder ministers en ambtenaren', niet -60%.
Sowieso moet je de verkiezingen natuurlijk scherper ingaan dan je de formatie uit wilt komen, beetje wisselgeld achter de hand houden.
Maar de PVV zou waarschijnlijk wel met een 110% realistisch coalitievoorstel moetenkomen voor de verkiezingen want alle andere partijen hebben ook slechts realpolitiek in hun partijprogramma's staan.


Ik dacht dat hij dat getal gisteren tijdens het debat op TV heeft genoemd.


Jouke
Usericon van Jouke
Posted 02-03-2010 12:20 by Jouke Profiel van Joukehttp://www.last.fm/user/Jouke_D

quote:
Op 2 March 2010 12:05 schreef kwelgeest het volgende:
Ochja, natuurlijk, Wilders verdeelt 'het land'. Niet de gene die voor overlast zorgen, niet imams die hun volgelingen oproepen niet te integreren, niet allochtonen die hier niets anders doen dan uitkeringtrekken, niet politici en advocaten die proberen Wilders en zijn sympathisanten uit te sluiten van het democratisch proces, maar Wilders die mensen oproept mee te doen en consequenties wil verbinden aan het willens en wetens niet meedoen.
Zolang hij die zaken op een normale manier aan zou pakken zou ik er niet zoveel op tegen hebben, maar dan schuif je overlast en "uitkeringtrekken" in de schoenen van "de allochtonen". Dat zijn zaken die crimineel zijn, en daar doen nederlanders net zo hard aan mee! Ik weet dat ik niet de eerste ben om de vergelijking te trekken, maar hebben we dit niet al eens eerder meegemaakt (zo'n 70 jaar geleden...)?? Er zijn een hoop problemen en het enige dat Wilders doet is die aan een bepaalde groep toewijzen en die groep bestrijden. Erg gemakkelijk en ontzettend kortzichtig.


Jouke
Usericon van Jouke
Posted 02-03-2010 12:22 by Jouke Profiel van Joukehttp://www.last.fm/user/Jouke_D

quote:
Op 2 March 2010 12:08 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik wil sowieso wel eesn zien hoe GW 60% van de ambtenaren wil ontslaan hierbij in gedachte houden dat ook agenten, leraren etc tot deze groep behoren...
En dan tegelijkertijd "stadscommando's" instellen in Almere omdat er "te weinig blauw op straat is"


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-03-2010 12:23 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 March 2010 12:20 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik dacht dat hij dat getal gisteren tijdens het debat op TV heeft genoemd.

Dat debat niet gezien. Toen had ik iets anders te doen. Wel Nova, P&W en zelfs een stukje DWDD.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-03-2010 12:30 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 March 2010 12:20 schreef Jouke het volgende:
Zolang hij die zaken op een normale manier aan zou pakken zou ik er niet zoveel op tegen hebben, maar dan schuif je overlast en "uitkeringtrekken" in de schoenen van "de allochtonen". Dat zijn zaken die crimineel zijn, en daar doen nederlanders net zo hard aan mee! Ik weet dat ik niet de eerste ben om de vergelijking te trekken, maar hebben we dit niet al eens eerder meegemaakt (zo'n 70 jaar geleden...)?? Er zijn een hoop problemen en het enige dat Wilders doet is die aan een bepaalde groep toewijzen en die groep bestrijden. Erg gemakkelijk en ontzettend kortzichtig.
De enige die zich er hier erg gemakkelijk en erg kortzichtig vanaf maakt ben jij.
Zo ergs zelfs dat dit eigenlijk geen zin meer heeft. Godwin stompt iedere discussie af, maar betekent inmiddels gelukkig niet meer dat degene die aan zijn wet voldoet gewonnen heeft.

Feit is dat niet-westerse allochtonen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit en in de bakken van het CWI; Was dat in de jaren '30 zo met Joden?
De PVV staat net zo goed voor het hard aanpakken van criminele autochtonen als criminele allochtonen. De PVV trekt echter een verband tussen de oververtegenwoordiging van (post-)moslins in de criminaliteitscijfers en bepaalde koranteksten e.d. De PVV wil consequenties verbinden aan, gebruikmaken van de dubbele nationaliteit van sommige criminelen om criminaliteit binnen bevolkingsgroepen die de criminaliteitslijstjes aanvoeren aan te pakken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jouke
Usericon van Jouke
Posted 02-03-2010 12:45 by Jouke Profiel van Joukehttp://www.last.fm/user/Jouke_D

quote:
Op 2 March 2010 12:02 schreef ZelThoR het volgende:Ja, behalve dat je post waarschijnlijk gewoon niet waar is, zelfs als het waar is dat ze dan welgeteld op 1 punt standvastig zijn geweest en dat het dan ook nog eens achterlijk is om jaren van te voren zo'n standpunt als dit definitief in te nemen. Grote faal van begin tot eind.
Wist ik niet, bedankt voor de info iig. Het kwam op mij zo over maar ik had me er niet in verdiept verder.

quote:
Feit is dat niet-westerse allochtonen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit en in de bakken van het CWI; Was dat in de jaren '30 zo met Joden?
De PVV staat net zo goed voor het hard aanpakken van criminele autochtonen als criminele allochtonen. De PVV trekt echter een verband tussen de oververtegenwoordiging van (post-)moslins in de criminaliteitscijfers en bepaalde koranteksten e.d. De PVV wil consequenties verbinden aan, gebruikmaken van de dubbele nationaliteit van sommige criminelen om criminaliteit binnen bevolkingsgroepen die de criminaliteitslijstjes aanvoeren aan te pakken.
Dat de criminaliteit moet worden bestreden zijn we het allemaal wel over eens denk ik. Over het feit allochtone jongeren een groot aandeel daarin hebben is geen discussie mogelijk. Alleen de manier om het op te lossen is niet door het bestrijden van de "islamisatie" van Nederland. Uiteindelijk maak je het integreren (de oplossing denk ik) daardoor alleen maar moeizamer omdat je de verschillen groter maakt en jezelf vijandig opstelt tegenover de allochtonen.
Ik vind dat ze zich dan moeten richten tegen criminaliteit in het algemeen, en niet zoals ze nu doen tegenover de allochtonen.

[edit] Net effe opgezocht wat de wet van Godwin is okee, laten we er maar mee stoppen dan, eens worden we het waarschijnlijk toch niet

[Dit bericht is gewijzigd door Jouke op 02-03-2010 13:07]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-03-2010 13:04 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 March 2010 12:08 schreef kwelgeest het volgende:
Dit was al 'bekend'. Dit sterkt mijn visie dat de PvdA o partij politiek opportunisme heeft aangestuurd op de val van het kabinet.

Ja, precies.

Postte het ook vooral ter ondersteuning van mijn punt dat de PvdA helemaal niet zo standvastig is geweest. Niet zozeer voor de nieuwswaarde an sich, die inderdaad vrij minimaal is.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-03-2010 13:09 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Balkenende sluit PvdA uit

Jan Peter Balkenende wil niet meer regeren met de PvdA*. Volgens Nederlands demissionaire president zou een nieuwe samenwerking ongeloofwaardig zijn.

"De kiezer zou het ook niet begrijpen als je nu het kabinet laat vallen om een paar maanden later weer door te gaan", vertelde Balkenende aan RTL Z.

Bos wil CDA niet

Gisteren zei PvdA-leider Wouter Bos al dat hij niet wil denken aan een nieuwe coalitie met het CDA**. Hij vond dat hij tijdens Balkenende-IV vooral te maken had met 'harde, conservatieve en neoliberale' CDA'ers.

----------

*Cordon sanitaire!
**Cordon sanitaire!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-03-2010 13:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

wel lekker schoon.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-03-2010 13:24 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Als GL en VVD nou nog even tegen elkaar zeggen dat ze niet willen is het stemmen op rechts of op links. Twee partijenstelsel!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-03-2010 13:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

we hebben altijd nog de partij van de dieren


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-03-2010 13:27 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 March 2010 13:26 schreef ElitE het volgende:
we hebben altijd nog de partij van de dieren
Die omschrijven zichzelf indd als links nog rechts, maar kan jij daar een rechts standpunt van noemen?
D'66 bungelt er natuurlijk wel tussen, maar die zie ik echt niet met SP gaan en zonder SP krijgt 'links' nooit een meerderheid.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-03-2010 13:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Laat dat links en rechts nou eens vallen, even alles bekijken in 1 dimensie. als wetenschap alleen maar een lineaal gebruikte zouden we alleen maar kunnen zeuren hoe ver het nog lopen is naar het volgende dorp, maar een fiets of auto hadden we wel kunnen vergeten.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-03-2010 13:32]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 02-03-2010 13:34 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 2 March 2010 13:31 schreef ElitE het volgende:
Laat dat links en rechts nou eens vallen, even alles bekijken in 1 dimensie. als wetenschap alleen maar een lineaal gebruikte zouden we alleen maar kunnen zeuren hoe ver het nog lopen is naar het volgende dorp, maar een fiets of auto hadden we wel kunnen vergeten.


Hear, hear!


Bruce Banner


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-03-2010 13:37 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 March 2010 13:31 schreef ElitE het volgende:
Laat dat links en rechts nou eens vallen, even alles bekijken in 1 dimensie. als wetenschap alleen maar een lineaal gebruikte zouden we alleen maar kunnen zeuren hoe ver het nog lopen is naar het volgende dorp, maar een fiets of auto hadden we wel kunnen vergeten.
Politiek is op haar minst twee dimensionaal. Een 1 dimensionale benadering is zo te simplistisch dat er geen relevante uitkomst uitkomt. Je zou ook kunnen zeggen dat het gewoon fout is.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-03-2010 13:48 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

@Hypnos: En wat moeten we met de term 'republikein' is die context?
De enige partij in Nederland die echt te koop loopt met haar republikeinse karakter zijn de Maoïsten. Maar aan de andere kant van de Atlantische Oceaan bestaat juist weer een vrij rechtse republikeinse partij. Ik zie je punt even niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen