|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik ben voor een hoofddoekjes verbod omdat het niet pas binnen onze christelijk-joodse-humanistische cultuur. |
|
Enig idee hoe vaak ik oude vrouwtjes zie lopen met een hoofddoekje? Niet eens omdat ze gelovig zijn maar omdat hun permanentje anders door elkaar waait. Is dat dan straks ook verboden? Owja, en laten we dan ook gelijk al die rare hoedjes op prinsjesdag verbieden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Toch een heel stuk minder ingewikkeld dan in België hoor. |
|
quote: Je vergeet de baseball caps. |
|
Hoofddoekjesverbod? Bondkragenverbod!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-03-2010 4:01] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hippie. |
|
PVV praat niet met Leefbaar Almere Update: zaterdag 6 mrt 2010, 08:37 De PVV gaat niet met Leefbaar Almere praten over de vorming van een nieuwe college. De lokale partij is als enige niet door de PVV voor onderhandelingen uitgenodigd omdat de lijsttrekker in een column de PVV zou hebben vergeleken met bruinhemden, ofwel nazi's. PVV-fractievoorzitter De Roon wil alleen met Leefbaar Almere praten als de lijsttrekker excuus aanbiedt, maar die weigert dat. Hij denkt niet dat de PVV erin slaagt een college te vormen. Met negen van de 39 zetels is de PVV de grootste fractie en het is gebruikelijk dat die het voortouw neemt. Leefbaar Almere heeft drie zetels. Ik denk dat ik maandag op mijn werk ook maar eens collega's ga uitsluiten die ik niet aardig vind. Da's onderhand de trend van 2010 aan het worden. :') Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hurp durp, Islam is fascistisch, Mohammed is Hitler, Koran is Mein Kampf. Zelf uitgescholden worden voor nazi: excuses eisen omdat je gekwetst bent. Geniaal . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ik ben nu al fan van E. Roemer... EMILE ROEMER “Ik heb een grote hekel aan bureaucratie, ik houd van aanpakken. Vandaag een probleem, morgen oplossen. Mijn eerste ervaring in politiek Boxmeer was een fietsenrek dat bij het zwembad aan de overkant van een drukke straat stond. Het gemeentebestuur wilde de verplaatsing op de begroting van het volgende jaar zetten. Toen hebben we op een avond met een hele club mensen het rek zelf maar naar de overkant gesjouwd, hoezo moet zoiets maanden duren?” |
|
quote: dat uitgescholden worden moeten ze er nu idd wel bijnemen, als je zelf zo'n taalgebruik hanteert, dat je er niet me wil samenwerken... dat kan ik nu ook wel begrijpen signature |
|
Trots op Utrecht? "De eerste vijf kandidaten van Trots op Nederland in Utrecht willen niet de gemeenteraad in. De partij won woensdag één zetel. De nummer zes zal nu ToN in de raad vertegenwoordigen." Kan iemand mij uitleggen waarom vijf mensen zich verkiesbaar stellen om vervolgens datgene waarvoor ze gekozen zijn te weigeren? |
|
ChristenUnie wil 12 mld bezuinigen Update: maandag 8 mrt 2010, 11:22 De ChristenUnie (CU) wil dat er één belastingtarief komt voor de aftrek van de hypotheekrente. Ook wil de partij de aflossingsvrije hypotheek afschaffen en een crisis- en hersteltaks invoeren die vooral de hogere inkomens treft. Dat staat in de eerste versie van het CU-programma voor de verkiezingen van 9 juni. In de komende kabinetsperiode wil de CU 12 miljard euro bezuinigen. De partij noemt het stevige bezuinigingen in een verantwoord tempo. Het definitieve programma voor de verkiezingen van 9 juni wordt eind april vastgesteld op het partijcongres van de ChristenUnie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
'PvdA kan niet samen met PVV' Een samenwerking tussen de PVV en de PvdA in Almere lijkt er voorlopig niet in te zitten. De PVV houdt namelijk vast aan het hoofddoekverbod, hetgeen voor de PvdA ondenkbaar is. Raymond de Roon, lijsttrekker van de PVV, heeft vandaag een aantal verkennende gesprekken met politieke partijen in de stad. Alphons Muurlink, van de PvdA, werd als eerste uitgenodigd bij De Roon. "Al vrij snel konden wij concluderen dat een samenwerking tussen onze partij en de PVV er niet in zit", zei Muurlink. "De Roon houdt vast aan het hoofddoekverbod en dat staat haaks op het gedachtegoed van de PvdA." De PVV won afgelopen woensdag in Almere de verkiezingen en incasseerde negen zetels. De PvdA heeft er acht en de VVD zeven. ------ Als dat echt dé reden is of als het überhaupt waar is dat de PVV dat per se wil doorvoeren zijn ze echt stom bezig. Zou me niks verbazen dat het verbieden van alleen hoofddoekjes en geen andere religieuze symbolen in gemeentelijke instellingen helemaal niet mág. Aan de andere kant, kan ook dat ze helemaal niet in het college willen en dat op deze manier afhouden er mooi wel voor zorgt dat ze kunnen zeggen vasthoudend te zijn en dat ze van de andere partijen niet mee mogen doen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Giechel. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 08-03-2010 15:09] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Rare ontwikkelingen in Almere. Vrij nieuwe stad, dus nog vrij weinig binding van de mensen die er wonen met hun woonomgeving. Eén van de veiligste steden van NL, weinig problemen. PVV gaat werven, maar niemand heeft weet van enige problemen met islam of andere culturen. Media, politiek etc. haken in op de campagne van de PVV en volgen alles op de voet. En ineens heeft de PVV winst aldaar en zijn er wel problemen met andere culturen? Misschien moet ik hier maar eens gaan wijzen op de problemen met de Roemenen hier. Niet dat die er zijn, maar als ik flink campagne ga voeren lijkt dat vanzelf zo. En dan kan ik ook verkiezingen gaan winnen en in de gemeenteraad komen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Redelijke kans dat het wel mag, maar dan niet meer is dan een symboolwetgeving. Zo kennen sommige kleine dorpen een vloekverbod. Dit is in strijd met de vrijheid van meningsuiting. Enige sancties opgelegd voor een overtreding worden bij protest dan ook nietig verklaart; Maar dat vloekverbod bestaat dus wel. Nou zou zo'n hoofddoekverbod wel niet lukken omdat je daarmee een religieuze, seksuele en vaak ook etnische minderheid discrimineert en dat 'mag' natuurlijk niet, maar een essentieel verschil zie ik niet. Beide poging tot inperking van een grondrecht. Zelf ben ik overigens voor het hoofddoekverbod, maar dan inbegrepen in totaal verbod voor religieuze symbolen in dergelijke kwesties. Iets met scheding van kerk&staat, neutraliteit en het tegengaan van de waan van belangenverstrengeling. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Je hoort jezelf graag praten, is het niet? |
|
quote: Ik heb geen idee hoe het in Almere zit met veiligheid en integratieproblematiek, maar ik kan me goed voorstellen dat het zoals bovenstaande gegaan is. Zou wel gaaf zijn om zelf zoiets uit de grond te stampen. Natuurlijk wel een bevolkingsgroep kiezen die helemaal niet in je gemeente woont quote: Echt anders is het ook niet, nee. Het ging mij er meer om dat je in dit geval wel een heel specifieke groep eruit haalt, zoals jij ook aanhaalt. Ik denk ook niet dat je dat voor elkaar krijgt. quote: Ik vind in ieder geval dat áls je hoofddoekjes in die gevallen gaat verbieden inderdaad alle religieuze symbolen moet uitbannen. Maar ja, voor mezelf ben ik er nog niet zo over uit of ik dat per se wil. Het is naar mijn idee een schijnoplossing, mensen gaan toch niet anders denken, echte scheiding van kerk en staart hebben we toch niet, er blijven nog allerlei verwijzingen naar God in wetgeving en weet ik veel wat staan, tsja... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
& ? Boeiender |
|
quote::') Heel leuk geprobeert maar Roemenen zijn nou juist een bevolkingsgroep die wel overlast veroorzaakt. Verder is het land zelf natuurlijk ook niet al te fris en stabiel. Samen met Bulgarije gewoon de EU 'ingerommelt', om maar eens SP retoriek te gebruiken. Speel volgende keer op safe en zeg 'Duitsers' ofzo. En blijkbaar ervaart een groot gedeelte van de inwoners van Almere wel dat er problemen zijn die de PVV adequaat benoemt. Naast het bestrijden islamisering staat de PVV natuurlijk ook voor lastenverlichting en het hard aanpakken van criminaliteit en overlast. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Blijkbaar niet in Uden. Boeiender |
|
quote: Hehehe, lol Ik laat hem wel staan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Sorry, nognietuitgeslapenpogingtothumor... Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |