IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Valt het volgende kabinet Balkenende voor dit topic vol is? [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-05-2010 22:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nee ik bedoelde ook geen vegetarisch restaurant, maar een restaurant wat op dat moment even geen vlees heeft en alleen de vegetarische kaart kan aanbieden.

En verhuizen is idd ook niet alles. Je zou natuurlijk wel zelf even de keuken in kunnen duiken

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 24-05-2010 22:06]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-05-2010 22:06 by De Ulk Profiel van De Ulk

Wat kwelgeest zegt.

Verder: Ik heb die 'Wat stemt je portemonnee' -test gemaakt, en daar kom ik op SP of PVV uit. De gewone stemwijzer loodst me richting Partij Voor De Dieren en VVD.

Ik weet het echt niet.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-05-2010 22:06 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 mei 2010 22:04 schreef bokaj het volgende:
Laat de Christenunie daar nou tussen inzitten.
Nee blijkbaar niet. Die kwam, op de partij voor de dieren na, als minst overeenkomende partij uit de bus.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-05-2010 22:07 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 24 mei 2010 22:04 schreef bokaj het volgende:
Laat de Christenunie daar nou tussen inzitten.
Nee.

Elie: Dan moet ik nog steeds naar een ander restaurant.


Ach, ik stem sowieso. Als het spannend wordt tussen PvdA en VVD dan stem ik VVD. Anders PVV. Ondanks wat domme punten verdient Wilders wel wat steun.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 24-05-2010 22:09 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

Ik zou niks hebben tegen wat extra invloed van Wilders en vrinden, maar hem als minister of minister-president, nee liever niet. Ik denk dat de VVD het zooitje de komende vier jaar wel eens mag gaan leiden. CDA gaat gewoon niet wéér werken, gelukkig zien genoeg mensen dat intussen.


Why doesn't my music get me all the chicks?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-05-2010 22:09 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 24 mei 2010 22:04 schreef ElitE het volgende:
En verhuizen is idd ook niet alles. Je zou natuurlijk wel zelf even de keuken in kunnen duiken
Als 1NL meedeed was het gemakkelijk.

Een partij met het sociaaleconomische/financiele beleid van de VVD en het (anti)-immigratie/islamisering en Europa beleid van PVV. Nog wat extra investeren in defensie, onderwijs en r&d. Dat zou wel wat zijn.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-05-2010 22:11 by bastianus Profiel van bastianus

r&d?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-05-2010 22:11 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 24 mei 2010 22:09 schreef GrindMaster het volgende:
Ik zou niks hebben tegen wat extra invloed van Wilders en vrinden, maar hem als minister of minister-president, nee liever niet. Ik denk dat de VVD het zooitje de komende vier jaar wel eens mag gaan leiden. CDA gaat gewoon niet wéér werken, gelukkig zien genoeg mensen dat intussen.
Een keer een premier van een andere partij dan CDA of PvdA zou sowieso wel goed zijn. Liever echter geen SP of CU.
Met wat PVV-ministers zie ik ook geen problemen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 24-05-2010 22:11 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 24 mei 2010 22:06 schreef bastianus het volgende:
Nee blijkbaar niet. Die kwam, op de partij voor de dieren na, als minst overeenkomende partij uit de bus.
Je had niet de stemwijzer met den bijbel, begrijp ik.
Ik ben er ook nog niet uit. Wat De Ulk zegt: er is niet echt een partij die er voor mij uitspringt.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-05-2010 22:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

mja wat dat betreft is een partijenstelsel altijd wat jammerlijk. De keuze is het altijd maar half. Maargoed een ander democratisch systeem is behoorlijk lastig.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-05-2010 22:13 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 24 mei 2010 22:11 schreef bastianus het volgende:
r&d?
Research and development.

Groene/(semi)-duurzame energie e.d.



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 24-05-2010 22:13 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

quote:
Op 24 mei 2010 22:11 schreef kwelgeest het volgende:
Een keer een premier van een andere partij dan CDA of PvdA zou sowieso wel goed zijn. Liever echter geen SP of CU.
Met wat PVV-ministers zie ik ook geen problemen.


*Stelt mening bij* Wilders op integratie ofzo zou ik wel toejuichen, alhoewel het kabinet er niet veel stabieler of zal worden.

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 24-05-2010 22:14]


Why doesn't my music get me all the chicks?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-05-2010 22:18 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 mei 2010 22:11 schreef bokaj het volgende:
Je had niet de stemwijzer met den bijbel, begrijp ik.
Ik ben er ook nog niet uit. Wat De Ulk zegt: er is niet echt een partij die er voor mij uitspringt.
Ik denk dat het vooral met wat geloofstandpunten te maken heeft. Ik ben geen voorstander van islamitische scholen. En de studiebeurs b.v. mag van mij ook afgeschaft worden. Jaja, ik word met de dag rechtser.
Aan de andere kant, de hypotheekrente-afrek is dan weer een gedrocht wat zeker boven een bepaald bedrag van waarde van een huis onmiddelijk afgeschaft kan worden. Maar ik ben de resultaten van jaren te soft beleid op veel punten behoorlijk zat aan het worden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-05-2010 22:18 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 mei 2010 22:13 schreef kwelgeest het volgende:
Research and development.

Groene/(semi)-duurzame energie e.d.


Ah dank u. Ja, dat zijn nuttige zaken natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-05-2010 22:23 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 24 mei 2010 22:18 schreef bastianus het volgende:
Ik denk dat het vooral met wat geloofstandpunten te maken heeft. Ik ben geen voorstander van islamitische scholen. En de studiebeurs b.v. mag van mij ook afgeschaft worden. Jaja, ik word met de dag rechtser.
Aan de andere kant, de hypotheekrente-afrek is dan weer een gedrocht wat zeker boven een bepaald bedrag van waarde van een huis onmiddelijk afgeschaft kan worden. Maar ik ben de resultaten van jaren te soft beleid op veel punten behoorlijk zat aan het worden.


Eens.

Van mij mogen ze ook de fokpremie (kinderbijslag) afschaffen. Bovendien ben ik er een voorstander van dat er tot 67 gewerkt wordt.


Bareuh...


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-05-2010 22:29 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 24 mei 2010 22:18 schreef bastianus het volgende:
En de studiebeurs b.v. mag van mij ook afgeschaft worden. Jaja, ik word met de dag rechtser.



Hoho, PvdA, D66, VVD en GL willen het afschaffen.

SP, PVV en CDA willen het behouden. Geen rechts-links tegenstellingen hier om je aan vast te klampen (help; wat nu?!)


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-05-2010 22:32 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 mei 2010 22:29 schreef Gemene Lepel het volgende:
Hoho, PvdA, D66, VVD en GL willen het afschaffen.

SP, PVV en CDA willen het behouden. Geen rechts-links tegenstellingen hier om je aan vast te klampen (help; wat nu?!)
Ah, gunstig. Ach ja, mijn vader, een ouderwetse rooie rakker, vind dat ik de laatste jaren zo rechts ben geworden. Maar goed, die werkt dan ook niet in de zorg of in een ander bureaucratisch gedrocht wat door de inefficiëntie totaal log is geworden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-05-2010 22:44 by De Ulk Profiel van De Ulk

Hm, bij een andere stemwijzer komt D66 ineens heel hoog. Het hangt er ook maar net van af wat voor vragen ze stellen.


Bareuh...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-05-2010 22:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jah best slecht om je keuze op dat soort stomme snelle vragen te baseren


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-05-2010 22:48 by De Ulk Profiel van De Ulk

Mijn idee. Ik ga me de komende weken maar eens even in wat partij-standpunten verdiepen, en dan komt er vanzelf wel iets uit.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-05-2010 23:26 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 mei 2010 22:48 schreef De Ulk het volgende:
Mijn idee. Ik ga me de komende weken maar eens even in wat partij-standpunten verdiepen, en dan komt er vanzelf wel iets uit.
+1.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-05-2010 23:28 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-05-2010 23:29 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 24 mei 2010 23:28 schreef ElitE het volgende:
www.stomwijzer.nl




Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-05-2010 23:32 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 mei 2010 23:28 schreef ElitE het volgende:
www.stomwijzer.nl
Laat me raden: De uitkomst is altijd D66?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-05-2010 23:33 by Forever After Profiel van Forever After


Pim doet ook weer mee :')


 


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen