IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hypocriet gelul (politiek-topic) Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-03-2011 11:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 maart 2011 10:59 schreef bastianus het volgende:
Ik ken alleen nonnen die champignons plukken. Ik vind dat mensen maar eens wat toleranter moeten worden, al dat gezeik over hoe een ander eruit ziet. In openbare functies waarbij je neutraliteit uit moet stralen vind ik er overigens wel wat voor te zeggen om symbolen te weren. En als je daar problemen mee hebt moet je maar ander werk gaan doen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-03-2011 11:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 15 maart 2011 10:55 schreef MR. N het volgende:
Ik ken weinig nonnen die achter een overheidsbalie staan...

Die zijn zo bescheiden dat ze dan hun habijt uitdoen
quote:
Op 15 maart 2011 10:59 schreef bastianus het volgende:
Ik ken alleen nonnen die champignons plukken. Ik vind dat mensen maar eens wat toleranter moeten worden, al dat gezeik over hoe een ander eruit ziet. In openbare functies waarbij je neutraliteit uit moet stralen vind ik er overigens wel wat voor te zeggen om symbolen te weren. En als je daar problemen mee hebt moet je maar ander werk gaan doen.

Ik vind dat blanke mensen geen neutraliteit uitstralen. En als ik een haakneus zie weet ik ook niet zo goed of ik wel fair behandeld wordt


I wish I was a butterfly


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-03-2011 11:01 by Mark Profiel van Mark



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-03-2011 11:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 maart 2011 11:00 schreef MR. N het volgende:
Kijk, en daar ging het dus om, hoezo non-discussie?



Omdat die een uniform dragen wat tegelijkertijd een religieus symbool is.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-03-2011 11:04 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 maart 2011 11:00 schreef MR. N het volgende:
Kijk, en daar ging het dus om, hoezo non-discussie?

Omdat het geen discussiepunt is. Je moet openbare functies neutraal houden, ook om gelazer over partijdigheid voor te zijn. En voor de rest moet iedereen lekker doen waar hij/zij zin in heeft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-03-2011 11:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 15 maart 2011 11:04 schreef bastianus het volgende:
Omdat het geen discussiepunt is. Je moet openbare functies neutraal houden, ook om gelazer over partijdigheid voor te zijn. En voor de rest moet iedereen lekker doen waar hij/zij zin in heeft.

Flikker op, als dat moet gaan we ook maar lekker het wetboek en het Staatsblad opschonen en alle "bij gratie Gods" eruit halen.


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-03-2011 11:06 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 maart 2011 11:01 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik vind dat blanke mensen geen neutraliteit uitstralen. En als ik een haakneus zie weet ik ook niet zo goed of ik wel fair behandeld wordt
Het gaat toch om symbolen en kleding, niet om uiterlijke kenmerken?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-03-2011 11:06 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 maart 2011 11:02 schreef ElitE het volgende:
Omdat die een uniform dragen wat tegelijkertijd een religieus symbool is.


Que?

Even teruglezen denk ik, ik had het niet over nonnen.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-03-2011 11:06 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 maart 2011 11:05 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Flikker op, als dat moet gaan we ook maar lekker het wetboek en het Staatsblad opschonen en alle "bij gratie Gods" eruit halen.
Mee eens.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-03-2011 11:07 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 maart 2011 11:04 schreef bastianus het volgende:
Omdat het geen discussiepunt is. Je moet openbare functies neutraal houden, ook om gelazer over partijdigheid voor te zijn.


En dus is het een discussiepunt, omdat het nu blijkbaar niet geregeld is.


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-03-2011 11:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 15 maart 2011 11:06 schreef bastianus het volgende:
Mee eens.

Nou, ga daar maar dan zo'n groot punt van maken, ik vind dat een stuk ingrijpender dan een gemeentedwaas die een keppel op z'n kop heeft hangen. Het is de wet, nota bene!


I wish I was a butterfly


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-03-2011 11:07 by M. Profiel van M.

Zo'n hoofddoekkwestie zou wat mij betreft overgelaten moeten worden aan de afspraken tussen werknemer en werkgever. Je zou nog kunnen betogen dat medewerkers in overheidsfunctie met "klantcontact" een zekere neutraliteit en representativiteit moeten uitstralen, maar ook dat kan je prima in de afspraken tussen werknemer en werkgever verankeren. Iemand met een burqa wordt sowieso niet aangenomen en met een hoofddoekje misschien ook wel niet. En als iemand zich daar druk over maakt hebben we nog altijd de rechter die erover kan beslissen.

Ik vind het in ieder geval niet des VVD's om één of andere norm te gaan stellen met betrekking tot kledingvoorschriften.
Verder ben ik ook benieuwd hoe de prioriteit van dit "hoofddoekverbod" zich op de VVD-agenda verhoudt tot de prioriteit van openingstijden op zondag, abortus, euthanasie etc. Wat een selectief gedoe toch allemaal weer.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-03-2011 11:09 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 maart 2011 11:07 schreef M. het volgende:
Zo'n hoofddoekkwestie zou wat mij betreft overgelaten moeten worden aan de afspraken tussen werknemer en werkgever. Je zou nog kunnen betogen dat medewerkers in overheidsfunctie met "klantcontact" een zekere neutraliteit en representativiteit moeten uitstralen, maar ook dat kan je prima in de afspraken tussen werknemer en werkgever verankeren. Iemand met een burqa wordt sowieso niet aangenomen en met een hoofddoekje misschien ook wel niet. En als iemand zich daar druk over maakt hebben we nog altijd de rechter die erover kan beslissen.

Ik vind het in ieder geval niet des VVD's om één of andere norm te gaan stellen met betrekking tot kledingvoorschriften.
Verder ben ik ook benieuwd hoe de prioriteit van dit "hoofddoekverbod" zich op de VVD-agenda verhoudt tot de prioriteit van openingstijden op zondag, abortus, euthanasie etc. Wat een selectief gedoe toch allemaal weer.
Zieltjes winnen..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-03-2011 11:10 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

De VVD liberaal noemen kan inderdaad niet meer nee.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-03-2011 11:13 by bastianus Profiel van bastianus

De VVD heeft het liberalisme wat mij betreft afgezworen op het moment dat ze over een burka-verbod begonnen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 15-03-2011 11:14 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Tegenwoordig is het juist rechts dat vindt dat de mensen zoveel mogelijk op elkaar moeten lijken waar het vroeger links was.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-03-2011 11:15 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 maart 2011 11:14 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Tegenwoordig is het juist rechts dat vindt dat de mensen zoveel mogelijk op elkaar moeten lijken waar het vroeger links was.


Hmm, inderdaad ja.


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-03-2011 11:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 maart 2011 11:07 schreef M. het volgende:

Verder ben ik ook benieuwd hoe de prioriteit van dit "hoofddoekverbod" zich op de VVD-agenda verhoudt tot de prioriteit van openingstijden op zondag, abortus, euthanasie etc. Wat een selectief gedoe toch allemaal weer.


Abortus en euthanasie zijn geen punten meer waar VVD zoveel op hamert? tis pas echt ingevoerd door D66.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-03-2011 11:18 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 maart 2011 11:14 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Tegenwoordig is het juist rechts dat vindt dat de mensen zoveel mogelijk op elkaar moeten lijken waar het vroeger links was.
Mooi!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-03-2011 11:20 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 maart 2011 11:18 schreef ElitE het volgende:
Abortus en euthanasie zijn geen punten meer waar VVD zoveel op hamert? tis pas echt ingevoerd door D66.
Sinds ze met CDA samenwerken hoor je ze ineens verdacht weinig over dit soort onderwerpen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-03-2011 11:22 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Ik denk dat je met een gerust hart kan stellen dat de VVD zichzelf aardig heeft verkwanselt qua liberaliteit, maar het legt ze vooralsnog geen windeieren.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-03-2011 11:25 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 maart 2011 11:22 schreef MR. N het volgende:
Ik denk dat je met een gerust hart kan stellen dat de VVD zichzelf aardig heeft verkwanselt qua liberaliteit, maar het legt ze vooralsnog geen windeieren.
Toch zijn er ook VVD-ers die hier minder blij mee zijn of waren. Je hoort toch weleens kritiek op die nieuwe lijn van b.v. een Dijkstal of Weisglas. Maar goed, dat zijn ook wel nette mensen natuurlijk vergeleken bij die anderen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-03-2011 11:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 15 maart 2011 11:13 schreef bastianus het volgende:
De VVD heeft het liberalisme wat mij betreft afgezworen op het moment dat ze over een burka-verbod begonnen.

Nee, voor mij niet per se. Ze hadden alleen direct moeten verklaren dat zij vinden dat religieuze onderdrukking lijnrecht tegenover (hun vorm van) liberalisme staat en dat ze daarom burka's, speciale scholen enzovoorts aanpakken. En volgens mij vinden ze dat ook wel, maar durven ze er nog niet voor uit te komen. Durven ze simpelweg niet dat harde (radicale) standpunt in te nemen.

Net als D66 dat nog steeds / niet meer genoeg doet, overigens.

Nou ja, eerlijk is eerlijk, dan nog zijn burka's niet zo boeiend.


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-03-2011 11:38 by bastianus Profiel van bastianus

Wat hebben speciale scholen nou weer met onderdrukking te maken?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-03-2011 11:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 15 maart 2011 11:38 schreef bastianus het volgende:
Wat hebben speciale scholen nou weer met onderdrukking te maken?

ALLES.


I wish I was a butterfly


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen