![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Je er op aftrekken ![]() |
|
quote:Nuttig. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Mensen, kunnen we even lachen om deze doldwaze hilariteiten? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
Hihi! ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schuurman op 14-09-2011 13:25] Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
Ah, Kees! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Er is geen context aan aanleiding voor. Z'n programma is me vooral vaag gebleven, zelfs z'n fanatiekste fans hebben me afgezien van z'n buitenlanders standpunt nooit duidelijk kunnen maken. Toen ik dit tegenkwam plaatste ik het hier, gewoon omdat het kan. ![]() |
|
Goede timing, zullen we maar zeggen! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
Cohen: PVV trek stekker uit kabinet Update: zaterdag 17 sep 2011, 19:12 PvdA-leider Cohen roept Geert Wilders op de stekker uit het kabinet-Rutte te trekken. Op een ledenvergadering in Amsterdam benadrukte hij dat de PVV het in cruciale kwesties als Griekenland en de pensioenhervorming oneens is met het kabinet. Volgens Cohen voert de regering een totaal andere koers dan de PVV wil. Hij noemde het verder beschamend om het kabinet in deze crisis aan het werk te zien. Hij verwees naar maatregelen die kwetsbare groepen zouden treffen. Wilders sprak gisteren nog van een verstandshuwelijk met het kabinet en noemde 2012 "het jaar van de waarheid". Dit lijkt me nou niet echt het moment om de stekker uit wat dan ook te trekken. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik denk dat Job ook eens probeert om stemming te maken en zich zo verlaagt tot het niveau van zijn tegenstander. Ik krijg er een beetje het Herman Finkers-gevoel van: 'Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig?' Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Hij vindt zelf nogal van wel dus. Het komt slechts over als 'wanhopig'. Wanneer gaan die partijen eens uit van hun eigen kracht/ideeen ipv Wilders als de maat der dingen te nemen voor hun uitlatingen? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-09-2011 12:04] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik ken de PvdA onder Cohen niet anders. ![]() |
|
quote: Lijkt mij dat Cohen gewoon aanstuurt op een rompkabinet. In dat geval zouden de regerende partijen voor een meerderheid afhankelijk worden van de oppositie wat de macht van de pvda zou vergroten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
True Things Politicians Can’t Say Most government money is well spent. Regulations save money and lives. Rich heirs are parasites. The U.S. government can’t go bankrupt http://weeklysift.com/2011/09/12/six-true-things-politicians-cant-say/ ![]() |
|
quote: ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
He AG je bent er weer ![]() Het is wat met die Wilders he, wat een mafkees gister in de Tweede Kamer 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Vandaag is hij akelig stil ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-09-2011 16:09] ![]() |
|
Ik heb de Algemene Beschouwingen even aangezet, eens kijken hoe het gaat ![]() "Doe eens normaal" zegt Wilders nu tegen Rutte, de voorzitter grijpt in ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Ik vind het echt beschamend, in plaats van zorgen dat er goed beleid gemaakt wordt zodat Nederland er op langere termijn beter van wordt lijkt het nu vooral een schreeuwwedstrijd ![]() ![]() |
|
quote: Het was inderdaad behoorlijk kansloos, Nederland gaat naar de klote 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Ach, voorlopig nog beter dan Belgie ... ![]() |
|
Dat is waar, wij hebben tenminste een regering 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote:Amper. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |