IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hypocriet gelul (politiek-topic) Vorige pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-04-2012 20:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 28 april 2012 20:40 schreef bastianus het volgende:
Lijkt me niet. Die zijn momenteel bezig om in de SP-vijver te vissen. Komt erg ongeloofwaardig over van een regentenpartij van oudsher.

Nou, ik bedoel dat de grote massa 'mensen die genuanceerd denken' eerder naar PvdA gaan dan naar D66. PvdA hangt uiteraard ook erg in het midden, al proberen ze nu inderdaad slinks weer naar diep links af te zakken. Hoeveel lui ik niet ken die halstarrig de afgelopen jaren PvdA stemmen bleven terwijl ik D66 zou verwachten... Naast het übertreurige 'strategisch' stemmen toch wel mijn grootste ergernis wat betreft hoe het volk stemt


Quis moderabat ipsos moderatores?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-04-2012 20:50 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 april 2012 20:44 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nou, ik bedoel dat de grote massa 'mensen die genuanceerd denken' eerder naar PvdA gaan dan naar D66. PvdA hangt uiteraard ook erg in het midden, al proberen ze nu inderdaad slinks weer naar diep links af te zakken. Hoeveel lui ik niet ken die halstarrig de afgelopen jaren PvdA stemmen bleven terwijl ik D66 zou verwachten... Naast het übertreurige 'strategisch' stemmen toch wel mijn grootste ergernis wat betreft hoe het volk stemt
'Het volk'. Hoor hem.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nietzsche
Usericon van Nietzsche
Posted 28-04-2012 21:10 by Nietzsche Profiel van Nietzsche

quote:
Op 28 april 2012 20:50 schreef bastianus het volgende:
'Het volk'. Hoor hem.


Nou om heel eerlijk te zijn. Bijna iedereen (dom volk dus) stemt uit eigenbelang of op een partij waar ze eigenlijk niet echt in geloven, maar het moet maar omdat zij de grootste kans hebben om te winnen. Dat is erg jammer. (kijk mij eens filosofisch elitair doen )


quote:
Op 28 april 2012 20:39 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wél noemen!

Een miljoenmiljard scene points als het Boris is!

Duidelijk. Praat je dan ook nog wat door met de lui die een flyer aannemen, of?

Vertel! Werd je bespuugd en afgeranseld?


Niet Boris.
Wassila Hachchi, super toffe jongedame.
Nu hopen dat ze zichzelf niet al te uitgebreid googlet , kan m'n carriere verpesten ;p

Soms, tijdje staan lullen met een mevrouw die GL stemt, verder niet heel erg uitgebreid.

Vooral uitgelachen eigenlijk, alsof het echt ondenkbaar is dat iemand ooit D66 zou stemmen. Raar gezien het feit dat ze nu in de peilingen de 20 zetels naderen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-04-2012 22:08 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 april 2012 21:10 schreef Nietzsche het volgende:
Nou om heel eerlijk te zijn. Bijna iedereen (dom volk dus) stemt uit eigenbelang of op een partij waar ze eigenlijk niet echt in geloven, maar het moet maar omdat zij de grootste kans hebben om te winnen. Dat is erg jammer.
Maar wel logisch.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nietzsche
Usericon van Nietzsche
Posted 28-04-2012 22:31 by Nietzsche Profiel van Nietzsche

quote:
Op 28 april 2012 22:08 schreef bastianus het volgende:
Maar wel logisch.


Het is maar wat je logisch noemt.

Mensen zijn egoïstisch, dat weet ik. Wat niet logisch is, is dat je jezelf sociaal noemt als je eigenlijk alleen maar met jezelf bezig bent. Dat noem ik asociaal.

Dat is eigenlijk wat bijna alle partijen doen. VVD: ik ben rijk, laat die armen maar betalen. SP: ik ben arm, laat die rijken maar betalen. etc.

Ik voer trouwens overal waar ik kan campagne de komende maanden, als dat vervelend wordt, sorry.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-04-2012 22:39 by bastianus Profiel van bastianus

Tja, alles is uiteindelijk eigenbelang, echt altruïsme bestaat niet denk ik. Goede doelen en toestanden worden vaak ook gebruikt om aan te verdienen. En is dit niet het geval, dan vraag je vaak weer om erkenning of een andere vorm van aandacht ermee.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-04-2012 22:41 by bastianus Profiel van bastianus

Pechtold, van Mierlo en Terlouw staan op zijn minst graag in de belangstelling. Zijn nu niet direct voorbeelden van bescheiden, altruïstische types i.m.o.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-04-2012 11:25 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Ik zag vrijdag Pechthold, Sap en die Kristenkerel bij Pauw & Witteman, Pechthold sneed nog enig hout, maar die Sap... wat een eng debiel wijf is dat eigenlijk, die geilt alleen op het feit dat ze nu in de belangstelling staat, inhoudelijk een lege doos. Bah.



Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-04-2012 12:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 28 april 2012 20:50 schreef bastianus het volgende:
'Het volk'. Hoor hem.

Ja? Het volk stemt toch? Democratie, je weet!
quote:
Op 28 april 2012 22:41 schreef bastianus het volgende:
Pechtold, van Mierlo en Terlouw staan op zijn minst graag in de belangstelling. Zijn nu niet direct voorbeelden van bescheiden, altruïstische types i.m.o.

Bescheiden zeker niet. Maar altruïstisch misschien wel. Voor zover politici dat kunnen zijn


Quis moderabat ipsos moderatores?


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 30-04-2012 14:57 by Teneighty Profiel van Teneighty

quote:
Op 29 april 2012 11:25 schreef MR. N het volgende:
Ik zag vrijdag Pechthold, Sap en die Kristenkerel bij Pauw & Witteman, Pechthold sneed nog enig hout, maar die Sap... wat een eng debiel wijf is dat eigenlijk, die geilt alleen op het feit dat ze nu in de belangstelling staat, inhoudelijk een lege doos. Bah.



Sap is echt verschrikkelijk, en die stem.. alsof ze continu met haar bek vol loopt te praten.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-04-2012 20:46 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 april 2012 14:57 schreef Teneighty het volgende:
Sap is echt verschrikkelijk, en die stem.. alsof ze continu met haar bek vol loopt te praten.


Ja, maar er is er 1 erger, die Bijsterveld, koude rillingen, wat een teringwijf.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-04-2012 22:51 by bastianus Profiel van bastianus

Ik vraag me af waarom die kut ooit op onderwijs terecht is gekomen. Als zij de belangen van mijn beroepsgroep moet verdedigen..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-05-2012 8:23 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 30 april 2012 22:51 schreef bastianus het volgende:
Ik vraag me af waarom die kut ooit op onderwijs terecht is gekomen. Als zij de belangen van mijn beroepsgroep moet verdedigen..


nog even volhouden en dan is het gedaan met de ellende... (slechter dan nu wordt het toch niet)


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 01-05-2012 8:42 by Teneighty Profiel van Teneighty

quote:
Op 1 mei 2012 8:23 schreef attila_de_hun het volgende:
nog even volhouden en dan is het gedaan met de ellende... (slechter dan nu wordt het toch niet)

Dat zeg jij.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-05-2012 9:44 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 mei 2012 8:42 schreef Teneighty het volgende:
Dat zeg jij.


een mens kan altijd blijven hopen...


metaaltje
Usericon van metaaltje
Posted 01-05-2012 9:44 by metaaltje Profiel van metaaltje

[quote]Op 28 april 2012 21:10 schreef Nietzsche het volgende:
Nou om heel eerlijk te zijn. Bijna iedereen (dom volk dus) stemt uit eigenbelang of op een partij waar ze eigenlijk niet echt in geloven, maar het moet maar omdat zij de grootste kans hebben om te winnen. Dat is erg jammer.

Ik stem al jaren blanco, het maakt toch niet uit op wie je stemt.Ze doen toch waar ze zelf zin hebben.


WMP
Usericon van WMP
Posted 01-05-2012 10:53 by WMP Profiel van WMP

Dus dan denk je dat blanco stemmen wél zin heeft, Mentaaltje?


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 01-05-2012 11:02 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 1 mei 2012 10:53 schreef WMP het volgende:
Dus dan denk je dat blanco stemmen wél zin heeft, Mentaaltje?
Wat denk je zelf?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 01-05-2012 11:49 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 1 mei 2012 9:44 schreef metaaltje het volgende:
Op 28 april 2012 21:10 schreef Nietzsche het volgende:
Nou om heel eerlijk te zijn. Bijna iedereen (dom volk dus) stemt uit eigenbelang of op een partij waar ze eigenlijk niet echt in geloven, maar het moet maar omdat zij de grootste kans hebben om te winnen. Dat is erg jammer.

Ik stem al jaren blanco, het maakt toch niet uit op wie je stemt.Ze doen toch waar ze zelf zin hebben.


Wel dus, aangezien het akkoord nu toch veranderd is. Ze doen wellicht waar ze zelf zin in hebben, maar het maakt wel uit op wie je stemt. Want politici willen nu eenmaal niet allemaal dezelfde dingen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


metaaltje
Usericon van metaaltje
Posted 02-05-2012 10:30 by metaaltje Profiel van metaaltje

quote:
Op 1 mei 2012 11:49 schreef Gemene Lepel het volgende:
Wel dus, aangezien het akkoord nu toch veranderd is. Ze doen wellicht waar ze zelf zin in hebben, maar het maakt wel uit op wie je stemt. Want politici willen nu eenmaal niet allemaal dezelfde dingen.



Het gaat toch om wat het volk wil en niet wat de politici willen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-05-2012 10:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 mei 2012 10:30 schreef metaaltje het volgende:
Het gaat toch om wat het volk wil en niet wat de politici willen.


"het volk" bestaat niet. de ene wil zus, de andere zo..


metaaltje
Usericon van metaaltje
Posted 02-05-2012 10:36 by metaaltje Profiel van metaaltje

quote:
Op 1 mei 2012 10:53 schreef WMP het volgende:
Dus dan denk je dat blanco stemmen wél zin heeft, Mentaaltje?


Ik zeg niet, dat het zin heeft om blanco te stemmen.
Ik heb nog steeds geen partij gevonden,die mij aanstaat.Dus neem ik wel de moeite om naar het stemlokaal gaan.En laat het met blanco zien, wat ik ervan vind.












[Dit bericht is gewijzigd door metaaltje op 02-05-2012 10:37]


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 02-05-2012 10:44 by nark Profiel van nark



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-05-2012 10:48 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Wat vind men hier van het gedraai van het CDA?

Persoonlijk vind ik het weer eens ouderwets hypocriet van ze.


Boeiender


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 02-05-2012 10:48 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen