![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:'Het volk'. Hoor hem. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Nou om heel eerlijk te zijn. Bijna iedereen (dom volk dus) stemt uit eigenbelang of op een partij waar ze eigenlijk niet echt in geloven, maar het moet maar omdat zij de grootste kans hebben om te winnen. Dat is erg jammer. (kijk mij eens filosofisch elitair doen ![]() quote: Niet Boris. Wassila Hachchi, super toffe jongedame. Nu hopen dat ze zichzelf niet al te uitgebreid googlet , kan m'n carriere verpesten ;p Soms, tijdje staan lullen met een mevrouw die GL stemt, verder niet heel erg uitgebreid. Vooral uitgelachen eigenlijk, alsof het echt ondenkbaar is dat iemand ooit D66 zou stemmen. Raar gezien het feit dat ze nu in de peilingen de 20 zetels naderen. ![]() |
|
quote:Maar wel logisch. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Het is maar wat je logisch noemt. Mensen zijn egoïstisch, dat weet ik. Wat niet logisch is, is dat je jezelf sociaal noemt als je eigenlijk alleen maar met jezelf bezig bent. Dat noem ik asociaal. Dat is eigenlijk wat bijna alle partijen doen. VVD: ik ben rijk, laat die armen maar betalen. SP: ik ben arm, laat die rijken maar betalen. etc. Ik voer trouwens overal waar ik kan campagne de komende maanden, als dat vervelend wordt, sorry. ![]() ![]() |
|
Tja, alles is uiteindelijk eigenbelang, echt altruïsme bestaat niet denk ik. Goede doelen en toestanden worden vaak ook gebruikt om aan te verdienen. En is dit niet het geval, dan vraag je vaak weer om erkenning of een andere vorm van aandacht ermee. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Pechtold, van Mierlo en Terlouw staan op zijn minst graag in de belangstelling. Zijn nu niet direct voorbeelden van bescheiden, altruïstische types i.m.o. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik zag vrijdag Pechthold, Sap en die Kristenkerel bij Pauw & Witteman, Pechthold sneed nog enig hout, maar die Sap... wat een eng debiel wijf is dat eigenlijk, die geilt alleen op het feit dat ze nu in de belangstelling staat, inhoudelijk een lege doos. Bah. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Ja? Het volk stemt toch? Democratie, je weet! quote: Bescheiden zeker niet. Maar altruïstisch misschien wel. Voor zover politici dat kunnen zijn ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Sap is echt verschrikkelijk, en die stem.. alsof ze continu met haar bek vol loopt te praten. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: Ja, maar er is er 1 erger, die Bijsterveld, koude rillingen, wat een teringwijf. Boeiender ![]() |
|
Ik vraag me af waarom die kut ooit op onderwijs terecht is gekomen. Als zij de belangen van mijn beroepsgroep moet verdedigen.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: nog even volhouden en dan is het gedaan met de ellende... (slechter dan nu wordt het toch niet) ![]() |
|
quote: Dat zeg jij. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: een mens kan altijd blijven hopen... ![]() |
|
[quote]Op 28 april 2012 21:10 schreef Nietzsche het volgende: Nou om heel eerlijk te zijn. Bijna iedereen (dom volk dus) stemt uit eigenbelang of op een partij waar ze eigenlijk niet echt in geloven, maar het moet maar omdat zij de grootste kans hebben om te winnen. Dat is erg jammer. Ik stem al jaren blanco, het maakt toch niet uit op wie je stemt.Ze doen toch waar ze zelf zin hebben. ![]() |
|
Dus dan denk je dat blanco stemmen wél zin heeft, Mentaaltje? ![]() |
|
quote:Wat denk je zelf? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Wel dus, aangezien het akkoord nu toch veranderd is. Ze doen wellicht waar ze zelf zin in hebben, maar het maakt wel uit op wie je stemt. Want politici willen nu eenmaal niet allemaal dezelfde dingen. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Het gaat toch om wat het volk wil en niet wat de politici willen. ![]() |
|
quote: "het volk" bestaat niet. de ene wil zus, de andere zo.. ![]() |
|
quote: Ik zeg niet, dat het zin heeft om blanco te stemmen. Ik heb nog steeds geen partij gevonden,die mij aanstaat.Dus neem ik wel de moeite om naar het stemlokaal gaan.En laat het met blanco zien, wat ik ervan vind. [Dit bericht is gewijzigd door metaaltje op 02-05-2012 10:37] ![]() |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Wat vind men hier van het gedraai van het CDA? Persoonlijk vind ik het weer eens ouderwets hypocriet van ze. Boeiender ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |