IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hypocriet gelul (politiek-topic) Vorige pagina | Volgende pagina
De Knoflookpineut
Omdat het kan!
Usericon van De Knoflookpineut
Posted 23-04-2012 20:00 by De Knoflookpineut Profiel van De Knoflookpineut

Ik denk het, jaren '80 tot zo rond de eeuwwisseling is het toch vrij stabiel. Economisch ging het toen inderdaad relatief voorspoedig met Nederland.

Daarvoor zal het wel aan ontzuiling en krakersrellen hebben gelegen ofzoiets [insert more trouble here]. Maar eigenlijk is de grafiek over stabiliteit me net iets te stabiel, als je begrijpt wat ik bedoel...


Slechtgehumeurde buurman.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-04-2012 20:24 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Nee, dat laatste begrijp ik niet Of je moet bedoelen dat het -de middenperiode uitgezonderd- een redelijk voorspelbaar patroon is, dan begreep ik je toch.


I wish I was a butterfly


De Knoflookpineut
Omdat het kan!
Usericon van De Knoflookpineut
Posted 23-04-2012 20:25 by De Knoflookpineut Profiel van De Knoflookpineut

quote:
Op 23 april 2012 20:24 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nee, dat laatste begrijp ik niet Of je moet bedoelen dat het -de middenperiode uitgezonderd- een redelijk voorspelbaar patroon is, dan begreep ik je toch.


Je begreep me toch


Slechtgehumeurde buurman.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-04-2012 20:39 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Onbelangrijk geneuzel.

Ik verbaas me enigszins over de stelling van de PVV, eerst roeptoeteren over verplichtingen voor Griekenland, en dan zelf de handdoek in de ring gooien als men wel aan de verplichtingen wil gaan voldoen. Raarrrrrrrrr.


Boeiender


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-04-2012 20:47 by Mark Profiel van Mark

Ach, PVV begon intern uit elkaar te flikkeren en mensen stappen er links en rechts uit, geen wonder dat Wilders momenteel verkiezingen ineens wel ziet zitten om even orde op zaken te stellen en 'zijn' zetels terug onder zijn eigen beheer te brengen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Knoflookpineut
Omdat het kan!
Usericon van De Knoflookpineut
Posted 23-04-2012 20:51 by De Knoflookpineut Profiel van De Knoflookpineut

quote:
Op 23 april 2012 20:47 schreef Mark het volgende:
Ach, PVV begon intern uit elkaar te flikkeren en mensen stappen er links en rechts uit, geen wonder dat Wilders momenteel verkiezingen ineens wel ziet zitten om even orde op zaken te stellen en 'zijn' zetels terug onder zijn eigen beheer te brengen.


Toch vraag ik mij af of het gemakkelijker politiek voert met (mensen in) zetels die weliswaar allemaal minder geneigd zijn tegen de grote leider Wilders in te gaan, maar ook geringer in aantal zijn dan het aantal zetels dat de PVV nu in de kamer heeft.

Want het lijkt mij toch dat de PVV bij de komende verkiezingen uiteindelijk op minder zetels uitkomt dan het nu heeft...


Slechtgehumeurde buurman.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-04-2012 21:20 by bastianus Profiel van bastianus

Misschien wil hij nog erger voorkomen?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-04-2012 21:51 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 23 april 2012 20:51 schreef De Knoflookpineut het volgende:
Toch vraag ik mij af of het gemakkelijker politiek voert met (mensen in) zetels die weliswaar allemaal minder geneigd zijn tegen de grote leider Wilders in te gaan, maar ook geringer in aantal zijn dan het aantal zetels dat de PVV nu in de kamer heeft.

Want het lijkt mij toch dat de PVV bij de komende verkiezingen uiteindelijk op minder zetels uitkomt dan het nu heeft...


Ik weet niet. Hoeveel slimmer is Nederland geworden sinds 2010? Kijk er even de verkoopcijfers van de telegraafr en de kijkcijfers van GTST op na.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-04-2012 21:54 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 april 2012 21:51 schreef Mark het volgende:
Ik weet niet. Hoeveel slimmer is Nederland geworden sinds 2010? Kijk er even de verkoopcijfers van de telegraafr en de kijkcijfers van GTST op na.
Zou het alleen daarmee te maken hebben? Ik betwijfel het.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-04-2012 22:02 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 23 april 2012 21:54 schreef bastianus het volgende:
Zou het alleen daarmee te maken hebben? Ik betwijfel het.


Ik vrees dat ik een uitermate nare simplificatie gemaakt heb daar. Mijn excuses alvast aan alle GTST kijkers

Maar nee, je hebt gelijk, ik neem aan dat onvrede een grote rol speelt. Zie je nu in Frankrijk ook, waar Le Pen de lachende derde is.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 23-04-2012 22:03]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Knoflookpineut
Omdat het kan!
Usericon van De Knoflookpineut
Posted 23-04-2012 22:08 by De Knoflookpineut Profiel van De Knoflookpineut

Nederland is er niet heel veel simmer op geworden nee, maar die trend is ouder dan 2010 Alleen nu de praktijkervaring met Wilders en zijn PVV in het kabinet vies blijkt tegen te vallen, denk ik dat een redelijk deel van zijn kiezers wel enkele twijfels krijgt. Vooral veel 65+ers zie ik snel overstappen richting bijvoorbeeld de SP.

Stilletjes hoop ik dat het PVV-tijdperk ietwat afgerond is... iemand al een voorstel voor de volgende populist?

Edit: Frankrijk heb ik minder goed gevolgd, ligt Le Pen inmiddels niet uit de race? Ik dacht dat het nu enkel ging om Hollande en Sarkozy

[Dit bericht is gewijzigd door De Knoflookpineut op 23-04-2012 22:09]


Slechtgehumeurde buurman.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-04-2012 22:25 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 23 april 2012 22:08 schreef De Knoflookpineut het volgende:
Edit: Frankrijk heb ik minder goed gevolgd, ligt Le Pen inmiddels niet uit de race? Ik dacht dat het nu enkel ging om Hollande en Sarkozy


Klopt, maar Le Pen kreeg wel veel meer stemmen dan verwacht en was geloof ik derde, wat betekent dat Sarkozy in zijn vervolgcampagne waarschijnlijk nog een flinke extra ruk naar rechts zal maken om die kiezers binnen te hengelen. Het is symptomatisch voor een ontevreden bevolking.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-04-2012 22:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

nog even en we zijn een Europese Communistische Unie


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-04-2012 22:42 by Mark Profiel van Mark

Het is slechts een kwestie van tijd totdat Afrika geld gaat inzamelen voor ons.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-04-2012 22:43 by Mark Profiel van Mark

"In the Netherlands....every 3 seconds...an iPad is confiscated by the taxmen. Give generously."


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-04-2012 12:45 by Mark Profiel van Mark

Ga me denk ik toch eindelijk maar eens registreren voor deelname aan de tweede kamer verkiezingen vanuit het buitenland. Wel een gedoe, ik snap niet dat je niet simpelweg automatisch geregistreerd staat als buitenlandse kiezer.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 24-04-2012 12:46]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Nietzsche
Usericon van Nietzsche
Posted 26-04-2012 15:17 by Nietzsche Profiel van Nietzsche

Aan de ene kant ben ik erg blij dat de PVV waarschijnlijk dood gaat bloeden, al die stemmen gaan echter grotendeels naar de SP.

Nu zou ik eigenlijk liever zien dat òf die stemmen ergens anders heen gaan, òf dat de PVV redelijk groot zou blijven.

Niemand is gek genoeg om nu nog een coalitie met de PVV te vormen, maar als de SP het grootst wordt, krijgen we waarschijnlijk iets van een SP/PVDA coalitie, en dat is wel het laatste waar ik op zit te wachten.

Ik vind het wel nog erg moeilijk om te zeggen wat ik dan wèl zou willen. Vanuit realistisch oogpunt hoop ik op VVD/D66/CDA (in volgorde van aantal zetels). VVD/D66 zou de perfecte combi zijn, maar zetel-wise niet erg realistisch.

Wat ik wel weet is dat ik deze zomer groene foldertjes uit ga delen!


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 26-04-2012 15:27 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

quote:
Op 26 april 2012 15:17 schreef Nietzsche het volgende:
Wat ik wel weet is dat ik deze zomer groene foldertjes uit ga delen!


"Een wietplantage! Iets voor jou?"


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-04-2012 18:48 by M. Profiel van M.

ZO! Er worden even zaken gedaan in Den Haag. En opeens lijkt het ergens op! Hervormingen en GROENER. Opeens voel ik mij weer vertegenwoordigd. Ik wacht nog even af maar het ziet er goed uit.

Dag PvdA/SP/PVV, hopelijk tot nooit meer ziens!

*edit* wat een prachtige zure reacties op geenstijl

Trolololo!

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 26-04-2012 18:51]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 26-04-2012 18:58 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Doen ze wel snel opeens. Jammer dat de BTW omhoog moet, alsof niet alles al duurder is geworden. Viel mij laatst op in de supermarkt.


SQT
Usericon van SQT
Posted 26-04-2012 19:05 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Ik zie het net, fantastisch! Voornamelijk goede maatregelen ook, inclusief bepaalde achterlijke maatregelen (zoals bezuinigingen op passend onderwijs) die teruggedraaid worden. Top!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-04-2012 19:08 by Mark Z Profiel van Mark Z

Om je vingers bij af te likken!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-04-2012 19:28 by Mark Profiel van Mark

Jammer alleen dat ze de JSF niet bij het grofvuil gezetr hebben.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-04-2012 19:32 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 26 april 2012 19:28 schreef Mark het volgende:
Jammer alleen dat ze de JSF niet bij het grofvuil gezetr hebben.


Ja, dat was al bijna genoeg geweest om niet veel extra te hoeven bezuinigen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-04-2012 20:01 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 april 2012 19:32 schreef XXL het volgende:
Ja, dat was al bijna genoeg geweest om niet veel extra te hoeven bezuinigen.


Zeker, en ik verwacht dat de PVDA hier nu een meesterzet gedaan heeft, D66, Groen Links, Gristenhonden en SGP zijn nu "embedded" en krijgen de strontkar over zich heen als men merkt dat de bezuinigingen toch ook in de eigen portemonnee te voelen zijn.


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen