![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dan is een medische check aan te bevelen. Boeiender ![]() |
|
quote:Hehe, ik dacht bij de eerste foto dat ze papieren maskers op hadden. Wel een leuk idee voor de allerkleinsten. Misschien maar Verenigd Links/Feriene Lofts stemmen, komt het meest overeen. ![]() |
|
quote: Ja, of Frank een brief schrijven met de vraag of 'ie het nummer opnieuw wil opnemen en daarbij de woorden links en rechts wil vervangen door extreem-links en extreem-rechts. Misschien had ik even de rest van de tekst erbij moeten vermelden die verhandelt over zwart en wit (en dus niet over groen, rood, blauw of paars). ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
![]() Boeiender ![]() |
|
en... zijn "we" al gaan stemmen???? ![]() ![]() |
|
![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote:Moet je natuurlijk wel vermelden wat! ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Dat 'moet' helemaal niet... Maar ik doe daar niet zo moeilijk over, ik stem altijd PvdA [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 02-03-2011 12:11] Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote: En U, nog steeds op onze christenbroeders? (als ik het goed had begrepen)? Of toch nog veranderd op het laatste moment? ![]() |
|
quote:Nog niet, maar wordt indd SGP. Ik stem in principe voor de senaat, provincie is zulk geneuzel in de marge en van beduidend minder belang. En dan is er maar een rechtse fractie waarvan ik verwacht dat ze daddwerkelijk hun werk als senaatsfractie gaan uitvoeren. Homohuwelijk euthanasieversoepeling hebben we al en de SGP senaatsfractie kan dat echt niet terugdraaien of andere 'rare' dingen doen. Dat is allemaal tweede kamerwerk. Ik vind het wel best. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Zie jij de discrepantie niet tussen het feit dat jij rabiaat tegen moslims bent en dan voor een zwaar christelijke vrouwenrechten onderdrukkende partij kiest die in sprookjes geloofd? Boeiender ![]() |
|
'Jullie' gaan compleet langs het punt waar het bij deze, verkapte, verkiezingen om gaat en waarom ik bij DEZE verkiezingen SGP stem. Daarnaast ben ik niet dermate verziekt door het valse evangelie der gelijkheid dat ik het verschil tussen een orthodox-christelijke partij en islam niet meer zie. Iets wat ik van weinigen hier kan zeggen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Er is wel degelijk verschil tussen de ene religie en de andere, zeker op dit moment qua ontwikkeling en dergelijke. Verder snap ik wel dat iemand SGP stemt, het is wel een partij met een sterke identiteit, iets wat ons land momenteel nogal ontbeert. Echter, in de praktizering van hun geloof zie ik weinig verschil tussen orthodoxe christenen en moslims eerlijk gezegd, en ik ken ze beiden. Geldt overigens ook voor orthodoxe communisten, satanisten of wat dan ook, starre mensen op het autistische af. Dus het past allemaal wel in het plaatje, ook het feit dat ze dan weinig begrip voor overtuigingen buiten hun eigen straatje hebben. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik zou uit principe nooit stemmen op een partij wiens ideologie op religie gefundeerd is. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
quote: Ignorance is bliss.... Als jij weet waar de SGP en zijn achterban voor staan, en er toch op stemt, ben je naar mijn mening erg hypocriet bezig als je commentaar hebt over de burka en hoofddoekjes die door moslima's gedragen worden. Het stemmen op de SGP is een stem voor fundamentalisten. Boeiender ![]() |
|
quote: Ik wel. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Dat kan. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
Zo, net ook maar even mijn burgerplicht vervuld. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
+1 ![]() |
|
+2 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
+3 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
PvdD =) ![]() |
|
quote: Je plicht? En heb je ook gestemd? ![]() "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
quote: +4 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |