|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, maar zolang het marktfundamentalisme en de hypotheekrenteaftrek blijven bestaan maakt ze dat vast niks uit. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Markfundamentalisme. :') Welke vrije markt? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
De vrijheid voor een bedrijf zoals KPN om netneutraliteit anaal te verkrachten gok ik zo. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ik stem Pechtold en geil op Boris! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik ga een campagne starten om politiek gevangene kwelgeest vrij te krijgen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Komt die jongen ooit nog van onder je bureau vandaan? |
|
Daar zit hij niet gevangen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Puur vrijwillig dus? Netjes |
|
Finland heeft sinds deze week een zogenaamd 'six-pack kabinet'. VVD samen met 5 linksige partijen (PvdA, GL, SP, CU en de Zweedstalige partij). Veel meer weet ik er ook niet van, maar zijn jullie weer even op de hoogte. |
|
hehe zijn die soorten partijen zo goed vergelijkbaar met de Nederlandse dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wat betreft VVD & koopzondag: ik vind 't ook vrij treurig dat zo'n beetje campagnepunt #1 zo makkelijk aan de kant geschoven is. Grappig, in Utrecht heeft D66 het nog bonter gemaakt wat betreft koopzondag en bepaalde verkiezingsbeloftes. Achja, gebeurt binnen iedere partij, dus what else is new? Regeringspartijen dat kwalijk nemen is makkelijk, maar niet heel relevant. Gebeurt je eigen partij ook wel, mochten ze ooit gaan regeren. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Handig. Is daar een meerderheid van 75% benodigd voor het regeren van het land, of zijn er gewoon achterlijk veel partijen? Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Ware Finnen (soort Finse PVV/1NL) is erg groot geworden, maar leverde geen werkbare combinatie op. Dan moet je wat om die zetels te compenseren. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Flikkers geven gewoon geen antwoord. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Tijd voor een Leefbaar-ZM heropleving? Ik, Wil Schuurman |
|
http://www.rijksoverheid.nl/ministeries/venj/nieuws/2011/06/29/amerikaanse-steun-voor-auteursrechtplannen-teeven.html En wanneer wordt 'de gewone burger' uitgenodigd voor een gedachtewisseling over deze zaak? Of telt voor de VVD alleen de stem van het grote geld? Oh wacht... |
|
quote: Oei, ik haakte af na "de vraag naar programma’s met 35 %" Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
en het CDA is weer de grootste partij in Limburg... PVV'er Uringa stapt uit Statenfractie Limburg Het Limburgse Statenlid Harm Uringa is per direct uit de Statenfractie van de PVV gestapt. Dat gebeurde 'om hem moverende redenen', maakte de PVV-Statenfractie vandaag bekend. Uringa gaat verder als zelfstandige fractie binnen het Limburgs Parlement, zoals de Limburgse Staten zichzelf noemen. Meer wilde de fractie dinsdag niet kwijt. Door het opstappen van Uringa (66) is het CDA met 10 zetels de grootste fractie geworden in de Limburgse Staten. De PVV heeft nog 9 zetels. PVV, CDA en VVD vormen samen de coalitie. Die houdt met 27 van de 47 zetels een meerderheid in Limburg. Uringa was vanmiddag niet voor commentaar bereikbaar. Hij werkte tot zijn pensionering vorig jaar in de ICT-sector als projectmanager. Pas in oktober 2010 werd hij actief voor de PVV. In maart werd hij tot Statenlid gekozen. Hij sprak daarbij de ambitie uit te willen zorgen voor onder meer een transparantere cultuur in de Limburgse politiek. |
|
Gaat lekker met de PVV in Limburg, na het vertrek van Van Vliet. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:Dit is mijn block. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Ach, jullie hebben altijd Cor "buurtsuper" Bosman nog. :') Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
"Jullie"... :'D Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik denk, er valt een box om. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |