|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Lol, ex-PVV? |
|
Ex-Partij Vrij Almelo |
|
1 pot nat |
|
Ah, niet-Nederlanders en TON, geniaal. Boeiender |
|
Nog meer verrassingen: quote: Had ik nou echt niet verwacht. Boeiender |
|
Dan kan GL dus de steun intrekken. Ik zie niet in hoe Rutte die eis nu nog kan garanderen. |
|
quote: Als Verhagen nu eens vertrekt zitten we al in de goede richting denk ik . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Verrassend. Lijkt me ook erg nuttig, al dat cultuurpessimisme. En wie had er in vredesnaam dan wel het idee dat de 'multiculti'-samenleving geslaagd was? Open deur. Ik leef overigens uitstekend naast mijn autochtone en allochtone buren, geen problemen wat dat betreft. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Is er eigenlijk een duidelijke definitie wanneer deze wel geslaagd is? |
|
quote: Ik ben al tevreden als die wanstaltige regering van nu verdwijnt. Dan heb ik nog liever een regering waarin de PVV echt aan deelneemt en dus duidelijk afgerekend kan worden. |
|
quote: Op een één of andere manier denk ik dat de maatstaven in 10 jaar tijd ontzettend zijn veranderd. |
|
Als alle moslims stamppot eten denk ik. Wat ik typisch vind, is dat de meest aangepaste groep, de Marokkanen, de groep is waar de meesten problemen mee hebben. Dus volgens mij is integratie helemaal niet zo gewenst. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
+1 |
|
quote:Of Marokkanen veroorzaken gewoon veel problemen. Wat dacht je daar van? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dat bedoelde hij denk ik ook Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Twijfel ik aan. Paar dagen geleden werden Marokkanen volgens Bastianus nog, onterecht, gestigmatiseerd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ahh, maar dat is een ander probleem/fenomeen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Het samenleven van autochtoon en allochtoon is natuurlijk, nog, geen multiculturele samenleving. Daarbij zit 't'm in het woord 'cultuur'. Autochtoon en allochtoon kunnen best deel uitmaken van dezelfde cultuur, ook als zij een verschillende raciale afkomst hebben. Multiculturele samenleving is een contradictio in terminis. Wanneer twee culturen daadwerkelijk zouden 'samenleven' zouden zij nmlk opgaan in een, grote, nieuwe cultuur. Hetgeen wat bedoeld wordt met multiculturele samenleving is dat binnen de grenzen van een staat meerder culturen bestaan de langs elkaar heen leven; en naar aller waarschijnlijkheid een verschillende prepolitieke loyaliteit hebben. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ja ok. Maar dat lijkt me allemaal vrij irreëel, dat twee culturen samenleven. Ik heb namelijk ook geen behoefte aan al te intensief contact met al mijn buren, ook daar leef ik 'langsheen'. Gelukkig wel zeg, ik moet er niet aan denken om met die mensen samen te leven. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Is ook zo, voor een groot deel. Maar de reljongeren in b.v. Gouda zijn nu niet bepaald Marokkanen, eerder verwesterde rotzakjes. Die van thuis uit ook te weinig sturing krijgen, dat geef ik meteen toe. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Zeg maar gerust rotzakken. En marrokaan is voor die eikels een geuzennaam, een straatidentiteit. Boeiender |
|
quote:Is helemaal niet irreeel. Het geeft aan dat de multiculturele samenleving een onbereikbare utopie is waar wel degelijk lang in geloofd is, of mensen iig in wilden geloven. Als je mensen daddwerkelijk wil laten integreren dient het belang van eigen cultuur behoud losgelaten te worden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:De islam vergoedelijkt hun gedrag en dat weten ze donders goed en daar zullen zij zich dan ook achter verschuilen wanneer nodig; of ze zelf daadwerkelijk vrome moslims zijn is daarbij irrelevant. De afwezigheid van 'sturing' en 'afkeuring' van huis of moskee uit kan ook uitgelegd worden als instemming met dit wangedrag. Zeker als die jongens wat ouder, slimmer en bekender met islam zijn kunnen zij daarin goedkeuring voor hun gedrag erkennen. Maar ook voor jongere of minder belezen tuigjes: wanneer is iets moreel verwerpelijk als uit eigen culrureel-etnische achtegrond geen afkeuring klinkt? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |