IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Adolf Wilders, Geert Hitler [Post uitgebreid je mening over de PVV en GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-04-2011 12:07 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 april 2011 11:56 schreef MR. N het volgende:
Hmm, hier geen vuilnis naast de ondergrondse container, en een vaste afvalstoffenheffing. Geen problemen met fraude dus, en een schonere binnenstad. Win-win.
Ok dan. Goede zaak. Het werkt natuurlijk wel als het goed uitgevoerd wordt. Het probleem is ook wel een beetje dat door populistische partijen (waarvan PVV er ook één is) alle overheidstaken worden afgeschilderd alsof ze uitgevoerd worden door machtsbeluste en corrupte apparatsjiks.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 18-04-2011 12:14]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-04-2011 12:11 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 april 2011 12:07 schreef bastianus het volgende:
Ok dan. Goede zaak. Het werkt natuurlijk wel als het goed uitgevoerd wordt.


Psies. Net zoals veel dingen. Geroeptoeter om niets dus van de PVV, die steeds meer een karikatuur van zichzelf wordt door het geschreeuw en vooral het weinige wol dat ze tot nu toe hebben laten zien.

Ze hebben nu al wel bewezen dat ze geen visie hebben, geen daadkracht, geen reële oplossingen voor reële problemen en compleet overbodige politieke kleuters zijn.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-04-2011 12:13 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 april 2011 12:11 schreef MR. N het volgende:
Psies. Net zoals veel dingen. Geroeptoeter om niets dus van de PVV, die steeds meer een karikatuur van zichzelf wordt door het geschreeuw en vooral het weinige wol dat ze tot nu toe hebben laten zien.

Ze hebben nu al wel bewezen dat ze geen visie hebben, geen daadkracht, geen reële oplossingen voor reële problemen en compleet overbodige politieke kleuters zijn.
Mooi toch? Des te korter duurt het voor ze daadwerkelijk door de mand vallen. Ik ben alleen wel bang voor een soortgelijke partij met daadwerkelijk capabele figuren, er blijft toch een markt voor die onfrisse volkstypes en anderssoortige populisten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 18-04-2011 12:17 by nark Profiel van nark

quote:
Op 18 april 2011 12:13 schreef bastianus het volgende:
Mooi toch? Des te korter duurt het voor ze daadwerkelijk door de mand vallen. Ik ben alleen wel bang voor een soortgelijke partij met daadwerkelijk capabele figuren, er blijft toch een markt voor die onfrisse volkstypes en anderssoortige populisten.



Ik gaat geleik solisiteeren, waar ken ik teregt?.......


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-04-2011 12:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 april 2011 12:11 schreef MR. N het volgende:
Psies. Net zoals veel dingen. Geroeptoeter om niets dus van de PVV, die steeds meer een karikatuur van zichzelf wordt door het geschreeuw en vooral het weinige wol dat ze tot nu toe hebben laten zien.

Ze hebben nu al wel bewezen dat ze geen visie hebben, geen daadkracht, geen reële oplossingen voor reële problemen en compleet overbodige politieke kleuters zijn.


Geen wonder dat ze geen echte politieke verantwoordelijkheid durven te nemen. het zal mij benieuwen hoe het in Limburg gaat aflopen trouwens aangezien ze daar de grootse partij waren. Wellicht dat ze er daar niet onderuit kunnen


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-04-2011 9:01 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun



PVV boos om kinderdictee

DEN HAAG - In Den Haag doen 1300 leerlingen vandaag mee aan het dertiende Multicultureel Dictee. Bij de PVV staan de haren rechtovereind. "Het pompen van die multiculturele onzin in de kinderhersens is grootse onzin. Sterker nog, het is een misdaad."

Fractievoorzitter Machiel de Graaf liet dat vanochtend weten in het Radio 1-programma Nu Al Wakker Nederland. Hij pleit ervoor zinnen als ‘Yasmine komt uit Somalië en heeft heimwee’ te schrappen. "Daar wordt artikel 4 van de multiculturele geloofsbelijdenis in de kinderhersentjes gestampt, namelijk dat niet-westerse allochtonen zielig zijn", aldus de Graaf, die ook PVV-lijsttrekker voor de Eerste Kamer is. Liever ziet de partij van Geert Wilders een zin als ‘de politie is de baas op straat en die moeten we altijd gehoorzamen’ in het dictee.

De PVV scoort overigens hoog bij de scholierenverkiezingen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-04-2011 9:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

‘Yasmine komt uit Somalië en heeft heimwee’ klinkt toch als iets wat de PVV zou moeten aanspreken...


Quis moderabat ipsos moderatores?


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-04-2011 9:18 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

De dagelijkse "de PVV is boos..." Hij is weer leuk.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-04-2011 9:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

‘De politie is de baas op straat en die moeten we altijd gehoorzamen’ is daarentegen een zin die er toe zou moeten leiden dat het aantal stemmen op de PVV drastisch zou moeten dalen (indien daadwerkelijk zo door de PVV geuit. In Saoedi Arabië of Noord-Korea denke ze er ook zo over).


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-04-2011 9:23 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Wacht, ik doe er ook even eentje.

quote:
PVV werkt aan voorstel Beatrix uit regering

Uitgegeven: 20 april 2011 09:08
Laatst gewijzigd: 20 april 2011 09:08

AMSTERDAM - De PVV werkt aan een wetsvoorstel om koningin Beatrix uit de regering te zetten. De partij van Geert Wilders wil dat de koningin alleen nog een ceremoniële functie bekleedt.
© ANP

Dat zegt Kamerlid André Elissen, die samen met zijn collega Lilian Helder aan het plan werkt, woensdag in het AD.

Hoewel partijleider Geert Wilders zich al geregeld negatief uitliet over het optreden van koningin Beatrix is de PVV volgens Elissen 'pro-Oranje'. "Wij willen dat de koningin staatshoofd blijft, maar een plaats in de regering en politieke invloed horen daar niet bij."

De koningin heeft nu invloed bij de formatie van een nieuwe coalitie door de benoeming van informateuren en formateuren. Wilders noemde dat 'ondemocratisch'. Uit opiniepeilingen bleek eerder dat veel Nederlanders er ook zo over denken.

Grondwet

Voor het voorstel van de PVV moet de grondwet gewijzigd worden. Dat betekent dat het wetsvoorstel tweemaal door het parlement moet worden goedgekeurd.

De tweede stemming kan pas plaatsvinden na de volgende Kamerverkiezingen. Het voorstel moet dan in beide kamers door twee derde van de leden van beide kamers worden aangenomen.


Nu.nl


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-04-2011 9:24 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque



Alleen is het wel alsnog ondemocratisch om haar dan als staatshoofd aan te houden.

edit: mooi staaltje doublespeak van de PVV dus, aan de ene kant zeggen dat je pro-democratie bent en daarom de koningin wil beperken maar aan de andere kant ook pro-Oranje zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 20-04-2011 9:26]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 20-04-2011 9:24 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Daar gaat "onze" cultuur



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-04-2011 9:25 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 20 april 2011 9:18 schreef Ralph het volgende:
De dagelijkse "de PVV is boos..." Hij is weer leuk.

Het zou een stuk leuker zijn geweest als er niet zoveel mensen op hadden gestemd en dat het CDA en de VVD deze partij hadden gedwongen tot het nemen van echte verantwoordelijkheid (in plaats van deze royale luxepositie die ze nu innemen).


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-04-2011 11:39 by XXL Profiel van XXL

Als Bea moet nokken houden we toch wel onze jaarlijkse vrije dag op 30 April, hoop ik?

Of moet ik dan nog meer gaan werken?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-04-2011 11:59 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 20 april 2011 11:39 schreef XXL het volgende:
Als Bea moet nokken houden we toch wel onze jaarlijkse vrije dag op 30 April, hoop ik?


Daar kan dan een moslimdag voor in de plaats, lijkt me zo.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 20-04-2011 12:01 by nark Profiel van nark

Maar moeten wij dan ook gaan ramadannen da

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 20-04-2011 12:02]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-04-2011 12:04 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 20 april 2011 12:01 schreef nark het volgende:
Maar moeten wij dan ook gaan ramadannen da


zeker weten en anders weten ze op de Shariarechtbank wel raad met jou


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-04-2011 12:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 april 2011 11:39 schreef XXL het volgende:
Als Bea moet nokken houden we toch wel onze jaarlijkse vrije dag op 30 April, hoop ik?

Of moet ik dan nog meer gaan werken?


De 30 april komt nog steeds van de verjaardag van goeliana Bea is jarig op 31 januari en die vond het weer daarvoor niet echt lekker.(Zij is ook degene die door die straten moet banjeren)

Bovendien is die papzak op 27 april jarig dus wat dat betreft maakt het niet veel uit als hij het wel op zijn verjaardag viert.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 20-04-2011 12:09 by nark Profiel van nark

Wordt het dan Koning dag of Konings dag hmmmmmmmmmm


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-04-2011 12:11 by XXL Profiel van XXL

Ik bedoel meer of er wel een noodzaak is een nationale feestdag in te lassen voor iemand die dan feitenlijk niet meer is dan de No.1 lintjes-knipper in dit land.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 20-04-2011 12:12 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 20 april 2011 12:09 schreef nark het volgende:
Wordt het dan Koning dag of Konings dag hmmmmmmmmmm


Koningsdag lijkt me het meest voor de hand liggend


5 Euro's? Op je muil!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-04-2011 13:35 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 20 april 2011 12:11 schreef XXL het volgende:
Ik bedoel meer of er wel een noodzaak is een nationale feestdag in te lassen voor iemand die dan feitenlijk niet meer is dan de No.1 lintjes-knipper in dit land.
Tuurlijk wel! geen enkele andere feestdag leent zich zo uitstekend voor terrasjes pakken met vrienden.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-04-2011 16:03 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

zou hij echt gerend hebben??

PVV’er rent weg uit lastig debat

AMSTERDAM - De Haagse PVV’er Arnoud van Doorn heeft zijn partij belachelijk gemaakt door weg te lopen tijdens een politiek debat. Tot die conclusie komen de overige politieke partijen, die geen goed woord overhebben voor de opmerkelijke actie.

Van Doorn stapte op tijdens een verhitte discussie over de veiligheid in de stad. Volgens de raadsleden kwam de partij met politiecijfers op de proppen die niet te verifiëren vielen. „Van Doorn draaide door”, zegt SP’er Ingrid Gyomörei over de politieke rel. „Hij botste met VVD’er Frits Huffnagel, die uiterst scherp aan het debatteren was.”

Van Doorn ziet dat anders. „Huffnagel heeft er een handje van om lelijke dingen te roepen zodra de microfoon uitstaat. Hij zei dingen als ’ga huilen’, ’stel je niet aan’ en ’mietje’. Daar heb ik me enorm aan geërgerd.” Huffnagel en alle andere partijen ontkennen dat er zachtjes vreemde opmerkingen zijn gemaakt. „Ik zat tussen Van Doorn en Huffnagel in”, zegt Rachid Guernaoui van D66. „Dat soort uitlatingen heb ik absoluut niet gehoord.”

Objectief

Van Doorn pakte uiteindelijk zijn biezen nadat hij commissievoorzitter Iris MichelsSpee van partijdigheid beschuldigde. „Haar optreden was niet objectief”, zegt hij. „Ik was daar op een gegeven moment zo klaar mee dat ik weg ben gegaan. Op deze manier kun je je werk niet goed doen.”

Volgens Huffnagel kon Van Doorn het debat niet aan. „Op het moment dat hij weerwoord krijgt, gaat hij er als een klein jongetje vandoor. Wie klappen uitdeelt, moet ook kunnen incasseren.”

Dom

„Een beschamende vertoning”, zegt raadslid Gyömörei over het weglopen van de PVV’er . „Dom ook. Hiermee heeft hij zijn partij volstrekt alleen gezet.” Van Doorn, die zegt geen spijt te hebben van zijn actie, overweegt een officiële klacht tegen de commissievoorzitter in te dienen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-04-2011 16:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



Verval is ingezet merk ik de laatste maanden, mooi


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-04-2011 16:47 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ze gaan idd hard de PvdA achterna.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen