![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Psies. Net zoals veel dingen. Geroeptoeter om niets dus van de PVV, die steeds meer een karikatuur van zichzelf wordt door het geschreeuw en vooral het weinige wol dat ze tot nu toe hebben laten zien. Ze hebben nu al wel bewezen dat ze geen visie hebben, geen daadkracht, geen reële oplossingen voor reële problemen en compleet overbodige politieke kleuters zijn. Boeiender ![]() |
|
quote:Mooi toch? Des te korter duurt het voor ze daadwerkelijk door de mand vallen. Ik ben alleen wel bang voor een soortgelijke partij met daadwerkelijk capabele figuren, er blijft toch een markt voor die onfrisse volkstypes en anderssoortige populisten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ik gaat geleik solisiteeren, waar ken ik teregt?....... ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Geen wonder dat ze geen echte politieke verantwoordelijkheid durven te nemen. het zal mij benieuwen hoe het in Limburg gaat aflopen trouwens aangezien ze daar de grootse partij waren. Wellicht dat ze er daar niet onderuit kunnen ![]() |
|
![]() PVV boos om kinderdictee DEN HAAG - In Den Haag doen 1300 leerlingen vandaag mee aan het dertiende Multicultureel Dictee. Bij de PVV staan de haren rechtovereind. "Het pompen van die multiculturele onzin in de kinderhersens is grootse onzin. Sterker nog, het is een misdaad." Fractievoorzitter Machiel de Graaf liet dat vanochtend weten in het Radio 1-programma Nu Al Wakker Nederland. Hij pleit ervoor zinnen als ‘Yasmine komt uit Somalië en heeft heimwee’ te schrappen. "Daar wordt artikel 4 van de multiculturele geloofsbelijdenis in de kinderhersentjes gestampt, namelijk dat niet-westerse allochtonen zielig zijn", aldus de Graaf, die ook PVV-lijsttrekker voor de Eerste Kamer is. Liever ziet de partij van Geert Wilders een zin als ‘de politie is de baas op straat en die moeten we altijd gehoorzamen’ in het dictee. De PVV scoort overigens hoog bij de scholierenverkiezingen. ![]() |
|
‘Yasmine komt uit Somalië en heeft heimwee’ klinkt toch als iets wat de PVV zou moeten aanspreken... No dogs, no masters. ![]() |
|
De dagelijkse "de PVV is boos..." Hij is weer leuk. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
‘De politie is de baas op straat en die moeten we altijd gehoorzamen’ is daarentegen een zin die er toe zou moeten leiden dat het aantal stemmen op de PVV drastisch zou moeten dalen (indien daadwerkelijk zo door de PVV geuit. In Saoedi Arabië of Noord-Korea denke ze er ook zo over). ![]() |
|
Wacht, ik doe er ook even eentje. quote: Nu.nl http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() Alleen is het wel alsnog ondemocratisch om haar dan als staatshoofd aan te houden. edit: mooi staaltje doublespeak van de PVV dus, aan de ene kant zeggen dat je pro-democratie bent en daarom de koningin wil beperken maar aan de andere kant ook pro-Oranje zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 20-04-2011 9:26] No dogs, no masters. ![]() |
|
Daar gaat "onze" cultuur ![]() ![]() |
|
quote: Het zou een stuk leuker zijn geweest als er niet zoveel mensen op hadden gestemd en dat het CDA en de VVD deze partij hadden gedwongen tot het nemen van echte verantwoordelijkheid (in plaats van deze royale luxepositie die ze nu innemen). ![]() |
|
Als Bea moet nokken houden we toch wel onze jaarlijkse vrije dag op 30 April, hoop ik? Of moet ik dan nog meer gaan werken? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Daar kan dan een moslimdag voor in de plaats, lijkt me zo. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Maar moeten wij dan ook gaan ramadannen da ![]() [Dit bericht is gewijzigd door nark op 20-04-2011 12:02] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: zeker weten en anders weten ze op de Shariarechtbank wel raad met jou ![]() ![]() |
|
quote: De 30 april komt nog steeds van de verjaardag van goeliana ![]() ![]() Bovendien is die papzak op 27 april jarig dus wat dat betreft maakt het niet veel uit als hij het wel op zijn verjaardag viert. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Wordt het dan Koning dag of Konings dag hmmmmmmmmmm ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Ik bedoel meer of er wel een noodzaak is een nationale feestdag in te lassen voor iemand die dan feitenlijk niet meer is dan de No.1 lintjes-knipper in dit land. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Koningsdag lijkt me het meest voor de hand liggend ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote:Tuurlijk wel! geen enkele andere feestdag leent zich zo uitstekend voor terrasjes pakken met vrienden. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
zou hij echt gerend hebben?? ![]() PVV’er rent weg uit lastig debat AMSTERDAM - De Haagse PVV’er Arnoud van Doorn heeft zijn partij belachelijk gemaakt door weg te lopen tijdens een politiek debat. Tot die conclusie komen de overige politieke partijen, die geen goed woord overhebben voor de opmerkelijke actie. Van Doorn stapte op tijdens een verhitte discussie over de veiligheid in de stad. Volgens de raadsleden kwam de partij met politiecijfers op de proppen die niet te verifiëren vielen. „Van Doorn draaide door”, zegt SP’er Ingrid Gyomörei over de politieke rel. „Hij botste met VVD’er Frits Huffnagel, die uiterst scherp aan het debatteren was.” Van Doorn ziet dat anders. „Huffnagel heeft er een handje van om lelijke dingen te roepen zodra de microfoon uitstaat. Hij zei dingen als ’ga huilen’, ’stel je niet aan’ en ’mietje’. Daar heb ik me enorm aan geërgerd.” Huffnagel en alle andere partijen ontkennen dat er zachtjes vreemde opmerkingen zijn gemaakt. „Ik zat tussen Van Doorn en Huffnagel in”, zegt Rachid Guernaoui van D66. „Dat soort uitlatingen heb ik absoluut niet gehoord.” Objectief Van Doorn pakte uiteindelijk zijn biezen nadat hij commissievoorzitter Iris MichelsSpee van partijdigheid beschuldigde. „Haar optreden was niet objectief”, zegt hij. „Ik was daar op een gegeven moment zo klaar mee dat ik weg ben gegaan. Op deze manier kun je je werk niet goed doen.” Volgens Huffnagel kon Van Doorn het debat niet aan. „Op het moment dat hij weerwoord krijgt, gaat hij er als een klein jongetje vandoor. Wie klappen uitdeelt, moet ook kunnen incasseren.” Dom „Een beschamende vertoning”, zegt raadslid Gyömörei over het weglopen van de PVV’er . „Dom ook. Hiermee heeft hij zijn partij volstrekt alleen gezet.” Van Doorn, die zegt geen spijt te hebben van zijn actie, overweegt een officiële klacht tegen de commissievoorzitter in te dienen. ![]() |
|
![]() ![]() Verval is ingezet merk ik de laatste maanden, mooi ![]() |
|
Ze gaan idd hard de PvdA achterna. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |