|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, klopt, maar de bewoording is wederom van een toon die een waardig volksvertegenwoordiger die vrijheid als zo'n groot goed ziet niet bezigt. Boeiender |
|
quote:Mwa, als iemand een mening over hem verspreid moet die persoon aangepakt worden. Ik noem cartoonisten, politiechefs, televisiezenders ... Herr Wilders is gewoon een megalomaan. |
|
@Mr. N. Dat is heel wat anders. Toon is alleen vorm. Grote valkuil. WB dit, is het een beetje gekibbel heen en weer; hij zegt wat op zo'n groffe toon, krijgt iets grofs terug, reageert weer grof etc etc en de media pakt het gretig op. De nette toon van het CDA is een mooi voorbeeld van dat een waardig klinkende toon niet inherent is aan waardige politici. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-02-2011 21:15] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nou, een programma boycotten is toch wat meer dan alleen een mening geven lijkt me. Vandaar de "weer boos" en het onderschrift in mijn originele post. Boeiender |
|
Allemaal tactiek. Als je telkens hetzelfde verhaaltje wil afratelen wil je niet te vaak in beeld komen lijkt me. En de tegenstanders blijven maar aanleidingen toewerpen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hij komt toch te vaak in beeld nu? Met boosheid en aanvallen op mensen die hem niet gezind zijn? Lijkt me geen goede tactiek, mensen gaan hem op een gegeven moment een zeikerd vinden. Boeiender |
|
Dit is van het niveau 'tweets' wat vervolgens wordt opgeblazen itt een inhoudelijke discussie waar je bij op je bek kan gaan. Verder geen idee of vele kiezers het als zeiken ervaren. De peilingen schijnen niet te zakken dus blijkbaar zijn er meerdere interpretaties mogelijk. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: hier heb ik ook wel zoiets van "vent, vrije meningsuiting is er voor iederen" signature |
|
http://www.comedycentral.nl/shows/the_daily_show_nl/episodes/dailyshow-afl11/video/daily-show-14-2-622762/ Vanaf 2:30 ongeveer. Prachtig hoe hij die paradoxen laat zien. Jammer dat het na deze week weer van de buis gaat. |
|
Hehe, sterk ja. Boeiender |
|
Heb al meerdere kreten opgevangen dat dit 'linkse propaganda' is, maar het zijn gewoon letterlijk citaten van Wilders en zijn overige roverhoofdmannen. Net als onderstaand filmpje gewoon een visualisatie is van de daden van die roverhoofdmannen. |
|
Als er geen kern van waarheid in die filmpjes zat, zou Geert nooit zo gepikeerd zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: sterk. quote: Boeiender |
|
Mooie filmpjes Zal Geert vast erg blij mee zijn. |
|
Geert is toch gewoon nooit nergens blij mee? Zoals Kwelgeert. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Juist door zijn toon haalt hij veel kiezers binnen, dus de vorm die hij tentoonspreidt levert hem winst op zonder dat mensen nu echt doorhebben wat voor inhoud erachter zit Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
de PVV kan weer BOOS worden!!!!! Den Haag krijgt groot hindoetempelcomplex' In Den Haag wordt het grootste hindoetempelcomplex van het Europese vasteland gebouwd. Vlak achter station Hollands Spoor moeten drie tempels naast elkaar verrijzen. Het Haagse college heeft definitief met het plan ingestemd, schrijft Trouw. Het gaat om een miljoenenproject dat drie verschillende hindoestromingen die zich hebben verenigd in een consortium zelf betalen. De gemeente betaalt niets, benadrukt wethouder Marnix Norder (PvdA) in de krant. Volgens Norder wordt het complex een icoon voor de stad en voor het land. De Hindoestaanse gemeenschap is de grootste allochtone bevolkingsgroep in de regio Haaglanden. In Den Haag is dat tien procent van de bevolking, wat neerkomt op bijna vijftigduizend mensen. In Europa wonen alleen in Groot-Brittannië meer Hindoestanen. Daar staat dan ook het grootste hindoetempelcomplex van Europa. Bij het complex komen ook twee woontorens met elk 45 appartementen. Het complex moet in 2014 klaar zijn. |
|
En waarom zou de PVV daar boos over moeten worden? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Die worden toch om alles boos? Om allochtone grazers op de Veluwe bijv. |
|
quote:Duidelijk. Sterk punt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Wat op zichzelf dan weer rechtse propaganda is. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Blij dat we het eens eesn zijn. maar dat van de grazers is overigens echt waar. |
|
quote: ____________________________________________________ PVV is wel erg consekwent(spelling) moet ik zeggen. Alles wat naar het buitenlands riekt moet het land uit. Dus straks ook geen pietsa(spelling) en bapauw(spelling) meer in de supermarkt. [Dit bericht is gewijzigd door nark op 18-02-2011 11:18] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Hehe ik fiets daar altijd langs, laten we hopen dat er koeien op de kruispunten komen daar ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |