IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Adolf Wilders, Geert Hitler [Post uitgebreid je mening over de PVV en GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-02-2011 9:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

'PVV: IPCC jokt'

De PVV is helder over wat zij vindt van klimaatpanel IPCC: 'een jokkende klimaatclub'. Volgens de partij moet staatssecretaris Atsma het Amerikaanse voorbeeld volgen, weet De Telegraaf.

Kamerlid Richard de Mos eiste dit in Kamervragen aan de CDA'er. Het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden zette afgelopen week een dikke streek door fondsen waarvan een Indiaase klimaatprofeect en zijn bureau zijn bekostigt.

De Replubikeinse meerderheid was van mening dat "onze burgers niet het prijskaartje behoren te betalen voor een organisatie die corrupte feiten produceert, en die worden misbruikt voor het opleggen van een enorme energiebelasting". De Mos kijkt daar vol bewondering naar. "Zijn wij nou zo dom of de Verenigde Staten nou zo slim?".

Zijn partij wil uitleg van het kabinet over hoeveel belastinggeld er de afgelopen jaren via de VN naar het IPCC zijn gesluisd. Het panel kwam in opspraak toen er vorig jaar een aardig aantal fouten aan het licht kwamen, onder meer over het overdrijven van de menselijke CO2-uitstoot.

De Mos laat weten jaloers te zijn op de Amerikaanse aanpak. "De VS kunnen invloed blijven uitoefenen zonder dat ze geld geven. Voor Nederland ligt dat anders. Wij kunnen er beter voor zorgen dat we financieel een vinger in de pap houden en vervolgens kunnen eisen dat er kritische geluiden van broeikastwijfelaars aan bod komen."

http://www.powned.tv/nieuws/politiek/2011/02/pvv_ipcc_jokt.html

De PVV krijgt maar lekker de tering met hun ongefundeerde gezeik op het IPCC, en De Mos helemaal (wie is hier nou de jokkebrok?).


I wish I was a butterfly


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-02-2011 9:53 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Gisteren vroor het 4,5 graad, dus het hele klimaat is sowieso een hoax.


Dus.


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-02-2011 9:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nha in IPCC werk zit ook veel politieke invloed, het klimaatprobleem wordt door bepaalde politici of bedrijven ook graag overdreven aangedikt. Beetje hypewerking zeg maar.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-02-2011 10:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 23 februari 2011 9:58 schreef Jenje het volgende:
Nha in IPCC werk zit ook veel politieke invloed,

Klopt. Maar wat doen ze (evt. daardoor) echt fout? Het belangrijkste rapport, het (vrijwel) puur wetenschappelijke rapport, waarin beschreven wordt waardoor het klimaat verandert staat solide. Voor zover ik weet zijn daar geen belangrijke fouten ontdekt. En voor zover die er zijn kan men dat prima aantonen en laten zien hoe het wel moet.

Het tweede en derde rapport, daar zijn fouten in gevonden (gaan over gevolgen van verandering en wat we zouden moeten doen en dus sowieso politiek(er) van aard). Maar daar is het nog maar de vraag van of het opzettelijke fouten waren.
quote:
het klimaatprobleem wordt door bepaalde politici of bedrijven ook graag overdreven aangedikt. Beetje hypewerking zeg maar.

Da's weer wat anders.

edit: het probleem is een beetje dat veel lui die politiek niets aan het probleem willen doen (terecht) gaten schieten in het politiek deel maar tegelijkertijd (onterecht) de hele wetenschappelijke onderbouwing aan de kant zetten. En fouten in het politieke deel worden aangegrepen om te zeggen dat dan ook het wetenschappelijke deel niet klopt. Da's gewoon sneu.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-02-2011 10:26]


I wish I was a butterfly


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-02-2011 10:29 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Probleem is, stel het wordt toch snel veel warmer op aarde en allerlei diersoorten verdwijnen uit Nederland ten gevolge hiervan; hoe gaan we dan om met de allochtone dier en plantsoorten die de plaatsen gaan innemen van onze verdreven 'inheemse' flora en fauna?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-02-2011 10:46 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 23 februari 2011 10:25 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Klopt. Maar wat doen ze (evt. daardoor) echt fout? Het belangrijkste rapport, het (vrijwel) puur wetenschappelijke rapport, waarin beschreven wordt waardoor het klimaat verandert staat solide. Voor zover ik weet zijn daar geen belangrijke fouten ontdekt. En voor zover die er zijn kan men dat prima aantonen en laten zien hoe het wel moet.


Daar staan geen fouten in (of dan toch geen essentiele fouten, er is geen geen een rapport geschreven dat volledig foutloos is).
De inhoud van rapport is solide en staat wetenschappelij als eenhuis. Daar is verder niks politiek aan. Het is dan ook vooral vanuit de hoek van tegenstanders waar de "samenzwering" zit want die zijn veel te bang dathet ze geld gaat kosten. Zo simpel is het gewoon.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-02-2011 10:48 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 23 februari 2011 10:29 schreef Gemene Lepel het volgende:
Probleem is, stel het wordt toch snel veel warmer op aarde en allerlei diersoorten verdwijnen uit Nederland ten gevolge hiervan; hoe gaan we dan om met de allochtone dier en plantsoorten die de plaatsen gaan innemen van onze verdreven 'inheemse' flora en fauna?

Hangt er vanaf aan wie je het vraagt. Als je dat aan mij vraagt krijg je een ander antwoord als dat je dat aan een PVV-pipo vraagt.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-02-2011 14:15 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 22 februari 2011 18:40 schreef Gemene Lepel het volgende:
Het gaat me niet om het debat dat hier wordt gevoerd of het betoog van Heijne, ik vind het gewoon grappig om jouw vijandsbeeld van de boze gemene linkse mensen te deconstrueren. Het argument is de quote zelf, en als je dat niet kan inzien is een uitleg tevergeefs vrees ik .
Jammer alleen dat er weer zo'n holle frase aan vastgeplakt zit. Die Bas Heijne zegt niets. Hij is slechts boos.
quote:
Op 22 februari 2011 22:49 schreef Rotzak het volgende:
Spreek lekker voor jezelf met je volksgeest, hebben ze de schotse hooglander al het land uit gezet? Is het Nederlandse luchtruim al verboden voor de Nijlgans, zijn de herdershonden al gesteriliseerd? Hebben ze van de Vlaamse reus al een jasje gemaakt? Of zijn er al plannen om een grote dam in de Rijn te plaatsen, omdat de rivier niet Nederlands is?
Ach... Het is je weerés te hoog gegrepen de discussie gewoon te volgen. Lekker schreeuwen, lekker haten; was je 'vroeger' ook al zo goed in.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-02-2011 15:33 by bastianus Profiel van bastianus

Oeh. Mag dat, onder de gordel?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-02-2011 16:17 by bastianus Profiel van bastianus

Overigens heeft Rotzak m.i. wel een punt. Rechtse of anti-islampunten worden als 'des volks' gezien, terwijl ik genoeg mensen ken die niet zo denken. Sowieso weet ik niet wat dat is, 'het volk'. 15 procent van de stemgerechtigden, en de overige 85 procent niet?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 23-02-2011 16:33 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

85% elite



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-02-2011 17:15 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 23 februari 2011 14:15 schreef kwelgeest het volgende:
Jammer alleen dat er weer zo'n holle frase aan vastgeplakt zit. Die Bas Heijne zegt niets. Hij is slechts boos.


Wat dat betreft zit Heijne dan mooi op een lijn met de PVV hehe.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-02-2011 17:37 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 februari 2011 17:15 schreef Gemene Lepel het volgende:
Wat dat betreft zit Heijne dan mooi op een lijn met de PVV hehe.
Te makkelijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-02-2011 17:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Ja, jammer genoeg is het inderdaad zo makkelijk.


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-02-2011 20:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 februari 2011 16:17 schreef bastianus het volgende:
Overigens heeft Rotzak m.i. wel een punt. Rechtse of anti-islampunten worden als 'des volks' gezien, terwijl ik genoeg mensen ken die niet zo denken. Sowieso weet ik niet wat dat is, 'het volk'. 15 procent van de stemgerechtigden, en de overige 85 procent niet?



volgelingen


signature


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 23-02-2011 20:55 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 23 februari 2011 14:15 schreef kwelgeest Het is je weerés te hoog gegrepen de discussie gewoon te volgen. Lekker schreeuwen, lekker haten; was je 'vroeger' ook al zo goed in.


Kwelgeert pwnd.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-02-2011 21:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 februari 2011 10:29 schreef Gemene Lepel het volgende:
Probleem is, stel het wordt toch snel veel warmer op aarde en allerlei diersoorten verdwijnen uit Nederland ten gevolge hiervan; hoe gaan we dan om met de allochtone dier en plantsoorten die de plaatsen gaan innemen van onze verdreven 'inheemse' flora en fauna?


goeie vraag,

natuur zijn gang laten gaan of ingrijpen?


signature


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-02-2011 10:55 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Bericht over Schotse hooglanders gemist zeker?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-02-2011 11:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 23 februari 2011 21:10 schreef Hypnos het volgende:
goeie vraag,

natuur zijn gang laten gaan of ingrijpen?

Wat GL zei. Verder; natuur zijn gang laten gaan is geen optie meer, we hebben al ingegrepen en al lang geen pure (/invloed-van-de-mens-vrije) natuur meer in Nederland.


I wish I was a butterfly


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-02-2011 13:20 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 24 februari 2011 11:04 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wat GL zei. Verder; natuur zijn gang laten gaan is geen optie meer, we hebben al ingegrepen en al lang geen pure (/invloed-van-de-mens-vrije) natuur meer in Nederland.
Natuurgebieden zijn ook te klein in Nederland; en ze zijn compleet kunstmatig. Als je niet wil dat beest verhongeren, moet je wel ingrijpen. Maar bijvoeren lijkt mij geen optie. In Apeldoorn bijvoorbeeld lopen in de winter de zwijnen al in de buitenwijken. Een gedeelte steriliseren is denk ik de beste en meest 'humane' optie.

En de hooglanders, laat die beesten daar lekker. Mooi gezicht.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 24-02-2011 14:53 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 februari 2011 14:15 schreef kwelgeest het volgende:
Jammer alleen dat er weer zo'n holle frase aan vastgeplakt zit. Die Bas Heijne zegt niets. Hij is slechts boos.Ach... Het is je weerés te hoog gegrepen de discussie gewoon te volgen. Lekker schreeuwen, lekker haten; was je 'vroeger' ook al zo goed in.


Oh nee hoor, ik verlaag de discussie gewoon op een niveau ala Hero Drinkman, dat jij daar als PVV goeroe er niet tegen kan, is jou probleem. Ik heb toch zeker in de krant gelezen dat men Schotse Hooglanders wil gaan uitzetten, is het raar dat ik een opmerking maak over dit absurde artikel?

Weet je wat jou probleem is, dat wat ik jaren geleden ontgroeit ben, haten inderdaad. En als jou zo hoor dan hoor ik alleen een gefrustreerd ventje, met een verschrikkelijke tunnelvisie en volledig overtuigd van je eigen gelijk.



Against God and Government


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-02-2011 15:08 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 24 februari 2011 14:53 schreef Rotzak het volgende:
Oh nee hoor, ik verlaag de discussie gewoon op een niveau ala Hero Drinkman, dat jij daar als PVV goeroe er niet tegen kan, is jou probleem. Ik heb toch zeker in de krant gelezen dat men Schotse Hooglanders wil gaan uitzetten, is het raar dat ik een opmerking maak over dit absurde artikel?

Weet je wat jou probleem is, dat wat ik jaren geleden ontgroeit ben, haten inderdaad. En als jou zo hoor dan hoor ik alleen een gefrustreerd ventje, met een verschrikkelijke tunnelvisie en volledig overtuigd van je eigen gelijk.


:')

Prachtig, jebt gewoon echt niet door hoe jouw post kant nog wal raakt?
Veel plezier ermee, meneer Razoredge.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-02-2011 15:13 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 24 februari 2011 15:08 schreef kwelgeest het volgende:
:')

Prachtig, jebt gewoon echt niet door hoe jouw post kant nog wal raakt?
Veel plezier ermee, meneer Razoredge.


Niet bepaald je sterkste verweer ooit Kwellie...


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-02-2011 15:16 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 24 februari 2011 15:13 schreef Onweerwolf het volgende:
Niet bepaald je sterkste verweer ooit Kwellie...
Punt is dat er niets te verweren valt. Ik verdedig de PVV de afgelopen pagina's nergens en had me voor Rotzak zijn post helemaal niet over de hooglanderkwestie uitgelaten. Wat moet ik dan in allahsnaam met zo'n aanval die echt geen punt raakt?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-02-2011 15:26 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 24 februari 2011 11:04 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wat GL zei. Verder; natuur zijn gang laten gaan is geen optie meer, we hebben al ingegrepen en al lang geen pure (/invloed-van-de-mens-vrije) natuur meer in Nederland.


een goed functionerende ecologische hoofdstructuur zou juist de rol van de mens sterk kunnen doen verminderen aangezien de beesten en eplanten dan kunnen migreren. Gewoon afmaken dat ding dus.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen