IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Adolf Wilders, Geert Hitler [Post uitgebreid je mening over de PVV en GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-03-2011 10:53 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 10 maart 2011 10:51 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Las net ergens dat het vooral Aziaten zijn die onze cultuur gaan afpakken..... ben helaas de link kwijt


ik kan dat beamen!!! Alle friettenten bij ons worden OVERGENOMEN door Chinezen!!!! Geert, waar blijf je!!!
Help ons!!!!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-03-2011 10:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 10 maart 2011 10:48 schreef bastianus het volgende:
Hebben wij last van telepathie, AG? In elk geval, de cijfers lijken te kloppen, 't Is de interpretatie en weergave die het hem doet.

Mwah, zo lastig vind ik het niet, onze telepathie

't Is wel apart gepresenteerd, ja.

De ondercategorie verandert van 1-10 naar 8-10. Ofwel, het minimumpercentage per gemeente verandert naar 8. De bovencategorie verandert van 20-35 tot 20-29, ofwel het maximumpercentage per gemeente verandert naar 29.

Verder is er vooral een verschuiving van de ondercategorie naar de twee middencategoriën. Die bovencategorie boeit dus eigenlijk niet zoveel, behalve dus het frappante idee dat de maxima afnemen.


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-03-2011 10:57 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 10 maart 2011 10:51 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Las net ergens dat het vooral Aziaten zijn die onze cultuur gaan afpakken..... ben helaas de link kwijt
Dat heb ik ook al eens gelezen. Hoe ze geruisloos en onopvallend al onze bedrijven en vastgoed overnemen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-03-2011 13:27 by XXL Profiel van XXL

PVV'er heeft dubbel paspoort
Uitgegeven: 10 maart 2011 08:57

AMSTERDAM - De PVV'er Petra Kouwenberg, die donderdag wordt benoemd als Statenlid in Gelderland, blijkt twee paspoorten te hebben.


De nummer zes op de lijst van de partij die zich altijd fel tegen dubbele paspoorten heeft uitgesproken, heeft naast een Nederlands document ook een Turks paspoort, schrijft dagblad De Gelderlander.

Volgens de lokale krant heeft Kouwenberg niet vooraf bij haar partij gemeld dat ze twee paspoorten heeft.

Het kwam volgens de krant aan het licht door een uittreksel van de gemeentelijke basisadministratie dat ze bij de provincie moest inleveren.

Wilders

PVV-leider Geert Wilders laat in een reactie weten dat Kouwenberg tot voor kort zelf niet wist dat ze ook de Turkse nationaliteit had.

Ze heeft Wilders laten weten dat ze er zo snel mogelijk vanaf wil en gaat daarom vrijdag al naar de Turkse ambassade. "Het probleem van haar dubbele nationaliteit zal dus snel tot het verleden behoren", zegt Wilders.

Kouwenberg wilde zelf niet reageren op de kwestie, liet ze voorafgaand aan haar installatie weten. Ook volgens de Gelderse PVV-fractievoorzitter Marjolein Faber wist Kouwenberg pas sinds kort van haar dubbele nationaliteit en viel ze van haar stoel toen ze het hoorde.

Conflicterende belangen

De PVV heeft zich in de Tweede Kamer altijd fel verzet tegen politici met een dubbel paspoort omdat dan conflicterende belangen zouden kunnen ontstaan. Donderdag worden de vorige week gekozen statenleden geïnstalleerd in de Gelderse Provinciale Staten.

Volg reacties op Twitter via NUlive.
© Novum/ANP



Ich habe es nicht gewusst. :')


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 10-03-2011 13:29 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 10 maart 2011 10:53 schreef attila_de_hun het volgende:
ik kan dat beamen!!! Alle friettenten bij ons worden OVERGENOMEN door Chinezen!!!! Geert, waar blijf je!!!
Help ons!!!!
He, nu je het zegt valt het mij op dat dat hier ook langzaamaan gebeurd.


Silence
Usericon van Silence
Posted 10-03-2011 13:34 by Silence Profiel van Silence

In Utrecht is de snackbar verovering al voltooid.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 10-03-2011 13:38 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Weer eentje in de categorie 'dom PVV nieuws'.

10 maart 2011-11:59

PVV boos op allochtone vogelvoerders

De PVV wil dat Hagenezen stoppen met het voeren van vogels. Volgens Richard de Mos laten meeuwen 'een ongewenste bruine tapijtvloer achter' in de wijk Morgenstond en dat komt omdat 'hardleerse, veelal allochtone, broodgooiers' hun overgebleven brood aan vogels geven.

Ook meeuwen eten het brood op en zij schijten vervolgens de hele wijk onder. Volgens de plaatselijke PVV is het met de leefbaarheid in de buurt ernstig gesteld.

"Steeds weer moeten autochtone Hagenezen lijden onder de regels die de islam oplegt", zegt De Mos. "Zij zitten met de ongewenste overlast van meeuwen en ongedierte." Volgens de PVV gooien allochtonen voedsel van hun balkons, soms zelfs hele broden. De politie moet meer surveilleren en 'torenhoge boetes' uitdelen. "Pas als iedereen zich houdt aan de regels van de stad, zal de broodnodige integratie verder worden bevorderd!"

Update

Richard de Mos heeft zojuist gebeld naar de redactie van PowNed. Hij benadrukt dat hij vooral kritiek heeft op het feit dat de gemeente zich steeds meer overgeeft aan de wil van de islam. Zo plaatste Den Haag 'verboden te voeren'-bordjes in het Turks.

http://www.powned.tv/nieuws/politiek/2011/03/pvv_boos_op_allochtone_vogelvo.html

Dit moet toch gewoon een sneu grapje zijn? Ja hoor, het voeren van vogeltjes is een ideologisch geladen daad van de islam waar het corrumperen van een op judeo-christelijke leest geschoeid normen- en waardenstelsel aan ten grondslag ligt die uiteindelijk dient tot onderwerping van de ongelovige westerse honden. Facepalm-momentje van de dag heb ik wel weer gehad, in elk geval.. :')


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 10-03-2011 13:51 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 10 maart 2011 13:34 schreef Silence het volgende:
In Utrecht is de snackbar verovering al voltooid.
Wat zou de volgende stap zijn? Chinese restaurants met een michelinster of demoslimficatie van de shoarmatenten en koffieshops?

quote:
Op 10 maart 2011 13:38 schreef Sonic Titan het volgende: Facepalm-momentje van de dag heb ik wel weer gehad, in elk geval.. :')
Dat momentje heb ik ook, maar dat is meer omdat dingen dubbel gepost worden.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 10-03-2011 14:20 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Ik zie het nu staan ja, maar goed, ik las 'retecool' en dacht toen 'oké, ik skip het even'.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 10-03-2011 14:23 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 10 maart 2011 14:20 schreef Sonic Titan het volgende:
Ik zie het nu staan ja, maar goed, ik las 'retecool' en dacht toen 'oké, ik skip het even'.
Ik heb ook niet altijd zin om op linkjes te klikken, ik kan het mij voorstellen. Ik heb ook nog nooit een allochtoon brood zien strooien, in mijn beleving is het een typische autochtone bezigheid dus zijn ze bezig te integreren. Is het weer niet goed.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-03-2011 16:55 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 10 maart 2011 13:38 schreef Sonic Titan het volgende:
Weer eentje in de categorie 'dom PVV nieuws'.

10 maart 2011-11:59

PVV boos op allochtone vogelvoerders



Wat vind de PVV van Turkse tortels? of Nijlganzen??


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 9:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque



LOLWUT? edit; dit destijds gemist

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-03-2011 9:38]


I wish I was a butterfly


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-03-2011 9:39 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hehe, je weet dat het in scene was gezet toch?


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 10:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Aan het begin wist ik dat niet, maar op een gegeven móest het bijna wel en na 'vol is vol' wist ik het zeker

Maar had dat filmpje dus gemist destijds, leuk gedaan.


I wish I was a butterfly


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-03-2011 10:17 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 maart 2011 10:15 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Aan het begin wist ik dat niet, maar op een gegeven móest het bijna wel en na 'vol is vol' wist ik het zeker

Maar had dat filmpje dus gemist destijds, leuk gedaan.
Ik dacht toen eerst ook van WHUT? LOL

Het is nog even wachten op de toespraak van Wilders dat de tsunami de schuld is van de moslims en Ghadaffi een eerbare strijd tegen moslims voert overigens...


Boeiender


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-03-2011 8:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

van: http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2011/03/wilders_wil_nieuwe_feestdag.html

Wilders wil nieuwe feestdag

Geert Wilders heeft weer zitten broeden! Na de kopvoddentaks is er nu weer iets nieuws. De PVV-leider wil een Internationale Dag tot Uittreding uit Islam. Wat een verrassing.

De PVV heeft dat laten weten in een persbericht.

Wilders zal vrijdagavond tijdens een bezoek aan Rome het startsein geven van een nieuw werkjaar van de Fondazione Magna Carta (FMC) een Italiaanse think tank die aanleunt bij de partij van premier Berlusconi. Hij opent het jaar met een toespraak.

De toespraak gaat over, hoe kan het ook anders, het falen van de multiculturalisering. Wilders zal daarbij met concrete maatregelen komen om islamisering tegen te gaan. En hij komt met een nieuwe feestdag. Naast het kerstfeest, Sinterklaas en Bevrijdingsdag kent de wereld, als het aan de PVV ligt, straks ook de ‘International Leave Islam Day’.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-03-2011 8:19 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com



Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-03-2011 8:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Begin de dag met een lach!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-03-2011 8:27 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 maart 2011 8:25 schreef Jenje het volgende:
Begin de dag met een lach!

Het lachen vergaat mij onmiddellijk bij de gedachte hoeveel mensen op deze pias hebben gestemd.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-03-2011 8:34 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Mij ook inderdaad. Wat een paljas.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-03-2011 8:43 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Als ik het goed heb begrepen moet er meer openheid komen in de financiering van politieke partijen? GW is natuurlijk tegen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-03-2011 8:44 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Hoezo, transparantie? Eén grote farce die PVV en de punten die ze hebben, maar goed, dat wisten we natuurlijk al.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


WMP
Usericon van WMP
Posted 25-03-2011 13:43 by WMP Profiel van WMP

Er is al een datum voor die feestdag: 1 april.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 26-03-2011 11:37 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

appels met koeien vergelijken....

fail



Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 26-03-2011 11:52 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

wat een doos.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen