IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Adolf Wilders, Geert Hitler [Post uitgebreid je mening over de PVV en GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 23-06-2011 18:06 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Over honderd jaar is ie gelukkig allang dood.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 23-06-2011 18:21 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Juist de straatmarokkaantjes zullen daar blij mee zijn.....



WMP
Usericon van WMP
Posted 23-06-2011 18:28 by WMP Profiel van WMP

Als Wilders dan ook even wil ophouden met het direct huilen dat hij gedemoniseerd wordt of het ontslag eist van desbetreffende persoon bij uiten van kritiek op zijn ideeën, uitspraken of algehele debiliteit van zijn bruinhemden.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 26-06-2011 9:56 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Oh wow, ik zie nu pas dat Lain de titel heeft aangepast, wat een zeikwijf . Zo kan natuurlijk het moslims topic/ het oude Elexorien topic / etc. ook allemaal een dergelijke toevoeging krijgen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-06-2011 11:46 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 26 juni 2011 9:56 schreef Gemene Lepel het volgende:
Oh wow, ik zie nu pas dat Lain de titel heeft aangepast, wat een zeikwijf


...de godganse dag zeggen dat anderen oogkleppen hebben, en dan 5 maanden lang zoiets missen. En dat noemt mij een zeikwijf. Word er verder niet warm of koud van, hoor. Je brult maar lukraak een eind weg in dit topic.



Bruce Banner


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-06-2011 11:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 26 juni 2011 11:46 schreef Lainedil het volgende:
...de godganse dag zeggen dat anderen oogkleppen hebben, en dan 5 maanden lang zoiets missen.

Dit geïmpliceerde sarcasme meen je hopelijk niet. Foei, toch.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-06-2011 11:50 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Ik neem het minstens zo serieus als 90% van alle posts in deze thread.

[Edit: typo]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 26-06-2011 11:51]


Bruce Banner


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 26-06-2011 11:51 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 26 juni 2011 11:46 schreef Lainedil het volgende:
...de godganse dag zeggen dat anderen oogkleppen hebben, en dan 5 maanden lang zoiets missen.



Waarom zou ik een topic titel herlezen die ik zelf geschreven heb? Had niet verwacht dat deze spontaan zou veranderen. Alhoewel ik had kunnen weten dat een dergelijke titel tegen het zere been van de befaamde Islam-detectives was. Hebben jij en Grey de vijfde colonne van sharia voorstanders op ZM al gevonden? Of te druk bezig met IP-adressen scannen?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-06-2011 11:54 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Daar ik momenteel 88 Moslims de ovens in druk en daarna nog met Henk & Ingrid telefoneren moet, kan niet niet al te gedetailleerd antwoorden, Gemeiner Löffel.

Wind je gerust zonder mij op.


Bruce Banner


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-06-2011 11:55 by XXL Profiel van XXL

Boeiend.

Ik zou werkelijk niet weten wat de oorspronkelijke titel was.

Geert en Hitler zaten er al in en meer heb ik voor de search niet nodig.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 26-06-2011 11:56 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Mooi hoe je even nadrukkelijk moet zeggen hoe onverschillig je zelf bent en hoe opgewonden ik wel niet zou zijn; dergelijke beweringen spreken boekdelen.

lol @ XXL.

Overigens is de titel 5 weken geleden veranderd. Drie maanden nadat het topic was geopend :').

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 26-06-2011 12:00]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-06-2011 11:59 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Het laat me koud, kerel.


Bruce Banner


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 26-06-2011 12:01 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 26 juni 2011 11:59 schreef Lainedil het volgende:
Het laat me koud, kerel.


Maar als het je koud laat, waarom moet ik het dan weten; immers, als het je koud zou laten zou het toch niet uit moeten maken of ik daadwerkelijk weet dat het je koud zou laten.

Toch?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-06-2011 12:04 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Het spijt me oprecht dat ik 5 maanden schreef, terwijl dat helemaal niet waar was.

Dat, en je hebt gelijk. Altijd. Egal, worum es geht.

Groetjes.


Bruce Banner


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 26-06-2011 12:09 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 26 juni 2011 12:04 schreef Lainedil het volgende:
Het spijt me oprecht dat ik 5 maanden schreef, terwijl dat helemaal niet waar was.

Dat, en je hebt gelijk. Altijd. Egal, worum es geht.

Groetjes.


Nu ja, als je 3 maanden na de opening van het topic nog nodig vond de titel te veranderen liet het je toch niet zo koud. Na drie maanden getergd tegen de titel aan te kijken zei Lain, 'Nu is het genoeg, modpowers TO THE RESCUE'. En zo geschiedde. Geef maar toe, je bent best blij dat ik het eindelijk zag, je maakt zo'n verandering om een reactie te krijgen. En die heb je nu! (sorry dat het 5 weken duurde, mijn excuses voor mijn onoplettendheid ) Kan je wel zeggen dat het je koud laat, maar diep van binnen krijg je het wel warm!

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 26-06-2011 12:10]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 26-06-2011 12:38 by Vampire John Profiel van Vampire Johnhttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 26 juni 2011 12:04 schreef Lainedil het volgende:
Het spijt me oprecht dat ik 5 maanden schreef, terwijl dat helemaal niet waar was.

Dat, en je hebt gelijk. Altijd. Egal, worum es geht.

Groetjes.


Nee nee nee vriend Lain: het is officieel "dat was erg lomp en onnadenkend van mij, dat had ik zo niet moeten doen. Ik begrijp dat je je zo voelt."


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-06-2011 12:45 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

GL: dat was erg lomp en onnadenkend van mij, dat had ik zo niet moeten doen. Ik begrijp dat je je zo voelt.


Bruce Banner


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 26-06-2011 13:28 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 26 juni 2011 12:45 schreef Lainedil het volgende:
GL: dat was erg lomp en onnadenkend van mij, dat had ik zo niet moeten doen. Ik begrijp dat je je zo voelt.


Woorden woorden woorden, maar geen acties. Dit excuses stelt niks voor.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-06-2011 14:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

GOED BEZIG MET DE NETNEUTRALITEIT, BOIS!


Quis moderabat ipsos moderatores?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 26-06-2011 15:01 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Goed bezig inderdaad, ik word er wel warm van!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-06-2011 15:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Maar serieus, dat netneutraliteitsgebeuren was echt een koningenactie van de Nederlandse politiek en BOF. Grote stap voorwaarts, bijna ongekend in dit soort tijd. En dat mede dankzij de PVV


Quis moderabat ipsos moderatores?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-06-2011 21:13 by bastianus Profiel van bastianus

Mogen emigranten zich eigenlijk nog wel bezighouden met de politiek in het moederland?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-06-2011 21:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 26 juni 2011 21:13 schreef bastianus het volgende:
Mogen emigranten zich eigenlijk nog wel bezighouden met de politiek in het moederland?

Als je de Nederlandse nationaliteit hebt mag je volgens mij altijd stemmen voor de Nederlandse Tweede Kamer-verkiezingen. Dus, ja, denk ik?


Quis moderabat ipsos moderatores?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-06-2011 21:23 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 26 juni 2011 9:56 schreef Gemene Lepel het volgende:
Oh wow, ik zie nu pas dat Lain de titel heeft aangepast, wat een zeikwijf . Zo kan natuurlijk het moslims topic/ het oude Elexorien topic / etc. ook allemaal een dergelijke toevoeging krijgen.


Maak je niet druk. AG verandert hem binnenkort wel voor je terug.


 


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-06-2011 21:30 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 26 juni 2011 21:23 schreef Forever After het volgende:
Maak je niet druk. AG verandert hem binnenkort wel voor je terug.


Klopt, zet 'ie er meteen extra punt bij. Hoeft GL daar zelf niet meer over na te denken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen