IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Adolf Wilders, Geert Hitler [Post uitgebreid je mening over de PVV en GW-topic] Vorige pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-01-2012 18:30 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 6 januari 2012 18:27 schreef Gemene Lepel het volgende:
Wel als het geschrift op dezelfde conclusie uitkomt als de bron slimmerd.


En waarom dan?

Waarom zou het niet mogelijk kunnen zijn dat onderzoeker A een slecht onderzoek doet en daarop een conclusie baseert die gelijk is aan de conclusie van onderzoeker B die wel een degelijk onderzoek heeft gedaan?

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 06-01-2012 18:31]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 06-01-2012 18:30 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 6 januari 2012 18:27 schreef Gemene Lepel het volgende:
Wel als het geschrift op dezelfde conclusie uitkomt als de bron slimmerd.


Waarom? Misschien blijkt de conclusie uit de bron, hoe waardeloos ook, wel gewoon te kloppen. Ik weet het niet en ga in ieder geval geen conclusies aanvaarden/verwerpen zonder inhoudelijke kennis van de scriptie.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 06-01-2012 18:32 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Hhmmm, ik ga op basis van een politiek pamflet waaruit moet blijken dat de PVV fascistisch is, onderzoeken of de PVV fascistisch is. Heej, de PVV is fascistisch, een tien!!!

Goed wanneer wordt de licentie van die universiteit ingetrokken?

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opinie/article/detail/2938480/2011/09/30/Martin-Bosma-Waar-is-de-universiteit-Tilburg-mee-bezig.dhtml


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-01-2012 18:32 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

@ OWW en blueprint: Context jongens, context. Lees de regels uit de conclusies die op nieuwssites zijn gepost, kijk naar de twitter van de begeleider, en besef je dat de scriptie voor 'liberal arts' is geschreven.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 06-01-2012 18:34]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 06-01-2012 18:34 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 6 januari 2012 18:25 schreef Onweerwolf het volgende:
.....geen enkele reden om aan te nemen dat een slechte bron per definitie een slecht geschrift oplevert.


Als dat geschrift moet aantonen dat de bron zuigt, ja.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 06-01-2012 18:37 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 6 januari 2012 18:30 schreef Onweerwolf het volgende:
Waarom zou het niet mogelijk kunnen zijn dat onderzoeker A een slecht onderzoek doet en daarop een conclusie baseert die gelijk is aan de conclusie van onderzoeker B die wel een degelijk onderzoek heeft gedaan?
Waar staat dat dit niet mogelijk is?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-01-2012 18:42 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 6 januari 2012 18:32 schreef Gemene Lepel het volgende:
@ OWW en blueprint: Context jongens, context. Lees de regels uit de conclusies die op nieuwssites zijn gepost, kijk naar de twitter van de begeleider, en besef je dat de scriptie voor 'liberal arts' is geschreven.


Wat een nietszeggende reactie. Welke context moet ik halen uit de twitter van de Ruiter? Dat hij Arabist is en anti-PVV? Is dat relevant voor de vraag of het onderzoek degelijk was of niet? Lijkt me niet. Wat heeft de studierichting er mee te maken? Moet je per se politicologie of rechten studeren om een gedegen onderzoek te kunnen schrijven?

Het is prima dat je het oneens bent met de conclusie maar om te stellen dat het onderzoek slecht was dien je toch echt wel met inhoudelijke argumenten te komen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-01-2012 18:43 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 6 januari 2012 18:37 schreef Kvelgeest het volgende:
Waar staat dat dit niet mogelijk is?



quote:
Op 6 januari 2012 18:27 schreef Gemene Lepel het volgende:
Wel als het geschrift op dezelfde conclusie uitkomt als de bron slimmerd.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 06-01-2012 18:44 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Dat post je helemaal niet.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-01-2012 18:44 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Kwelgeest en ik zijn niet dezelfde personen he. Ik zei het overigens na jouw opmerking.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 06-01-2012 18:44 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 6 januari 2012 18:24 schreef Helvete het volgende:
Dat er echt mensen zijn die dit zeggen...
Daar kan ik ook niets aan doen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-01-2012 18:46 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 6 januari 2012 18:44 schreef Gemene Lepel het volgende:
Kwelgeest en ik zijn niet dezelfde personen he. Ik zei het overigens na jouw opmerking.


Nee hoor.

Jij schreef die opmerking.
Ik reageerde op die opmerking.
Vervolgens vraagt kwelgeest opheldering over mijn opmerking
En dus quote ik jouw bericht waar ik op reageerde.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Daops
Usericon van Daops
Posted 06-01-2012 18:48 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 6 januari 2012 18:32 schreef Kvelgeest het volgende:
Hhmmm, ik ga op basis van een politiek pamflet waaruit moet blijken dat de PVV fascistisch is, onderzoeken of de PVV fascistisch is. Heej, de PVV is fascistisch, een tien!!!
Ik mag toch aannemen dat dit boek/pamflet (zelf nooit gezien, dus kan niet oordelen) niet de enige bron is geweest. Meerdere bronnen raadplegen is meer dan standaard, een must. Het schijnt dat de scriptie snel online gezet wordt. Kunnen we werkelijk oordelen.

quote:

Goed wanneer wordt de licentie van die universiteit ingetrokken?

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opinie/article/detail/2938480/2011/09/30/Martin-Bosma-Waar-is-de-universiteit-Tilburg-mee-bezig.dhtml
Zeg, wil je niet iedereen over 1 kam scheren? Ik werk in hetzelfde gebouw, maar ken heel die afdeling niet


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 06-01-2012 18:48 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 6 januari 2012 18:42 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat een nietszeggende reactie. Welke context moet ik halen uit de twitter van de Ruiter? Dat hij Arabist is en anti-PVV? Is dat relevant voor de vraag of het onderzoek degelijk was of niet? Lijkt me niet. Wat heeft de studierichting er mee te maken? Moet je per se politicologie of rechten studeren om een gedegen onderzoek te kunnen schrijven?

Het is prima dat je het oneens bent met de conclusie maar om te stellen dat het onderzoek slecht was dien je toch echt wel met inhoudelijke argumenten te komen.
Een Arabist die een scriptie over fascisme, en nog nog geeneens fascisme & islam oid, nakijkt?
Lijkt mij niet helemaal zuiver.

Daarnaast kun je niet op deze manier een politiekpamflet gebruiken voor gedegen wetenschappelijk werk. Dit is ideologie bedrijven, politiek.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 06-01-2012 18:50 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 6 januari 2012 18:46 schreef Onweerwolf het volgende:
Nee hoor.

Jij schreef die opmerking.
Ik reageerde op die opmerking.
Vervolgens vraagt kwelgeest opheldering over mijn opmerking
En dus quote ik jouw bericht waar ik op reageerde.

En die slaat niet op jouw opmerking.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-01-2012 18:55 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 6 januari 2012 18:48 schreef Kvelgeest het volgende:
Een Arabist die een scriptie over fascisme, en nog nog geeneens fascisme & islam oid, nakijkt?
Lijkt mij niet helemaal zuiver.


Dat dat jou niet zuiver lijkt is prima, maar graag aantonen waarom het niet zuiver is, anders heeft het weinig zin om zo'n argument te poneren.

quote:
Daarnaast kun je niet op deze manier een politiekpamflet gebruiken voor gedegen wetenschappelijk werk. Dit is ideologie bedrijven, politiek.


Twijfelachtig. Je hebt op zich een punt maar je weet niet in hoeverre dit onderzoek objectief is. Je hebt immers alleen de conclusie gelezen en die gelinkt aan één genoemde twijfelachtige bron. Het gaat nogal ver om op basis van zulke spaarzame informatie het volledige onderzoek af te wijzen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 06-01-2012 18:55 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 6 januari 2012 18:48 schreef Daops het volgende:
Ik mag toch aannemen dat dit boek/pamflet (zelf nooit gezien, dus kan niet oordelen) niet de enige bron is geweest. Meerdere bronnen raadplegen is meer dan standaard, een must. Het schijnt dat de scriptie snel online gezet wordt. Kunnen we werkelijk oordelen.

Het is echt geen boek. Nog geen zestig pagina's op nog geen A5-formaat.

Het is indd te hopen, en ik denk het ook wel, dat er meerdere bronnen gebruikt zijn. Maar zoals ik het persbericht lees is dit toch wel de hoofdbron. En al is het dat niet, dan nog verdient het gebruiken van een dergelijk werkje voor zo'n scriptie een dikke onvoldoende, aan de schandpaal voor de uni en het intrekken van het veterstrikdiploma.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-01-2012 18:55 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 6 januari 2012 18:50 schreef Kvelgeest het volgende:
En die slaat niet op jouw opmerking.


Wat slaat niet op mijn opmerking?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-01-2012 18:56 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 6 januari 2012 18:55 schreef Kvelgeest het volgende:
Het is echt geen boek. Nog geen zestig pagina's op nog geen A5-formaat.


En dit is een relevant argument? Jij houdt van kwantiteit boven kwaliteit begrijp ik?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 06-01-2012 18:57 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 6 januari 2012 18:55 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat dat jou niet zuiver lijkt is prima, maar graag aantonen waarom het niet zuiver is, anders heeft het weinig zin om zo'n argument te poneren.
Iets met discplines.



quote:
Twijfelachtig. Je hebt op zich een punt maar je weet niet in hoeverre dit onderzoek objectief is. Je hebt immers alleen de conclusie gelezen en die gelinkt aan één genoemde twijfelachtige bron. Het gaat nogal ver om op basis van zulke spaarzame informatie het volledige onderzoek af te wijzen.
En een twijfelachtige begeleider, en een twijfelachtige universiteit en een fricking TIEN!!!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 06-01-2012 18:58 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 6 januari 2012 18:56 schreef Onweerwolf het volgende:
En dit is een relevant argument? Jij houdt van kwantiteit boven kwaliteit begrijp ik?
Om te benadrukken dat het geen boek is, ja. En kwaliteit is het ook niet.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 06-01-2012 18:58 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 6 januari 2012 18:55 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat slaat niet op mijn opmerking?
quote:
Op 6 januari 2012 18:30 schreef Onweerwolf het volgende:
Waarom zou het niet mogelijk kunnen zijn dat onderzoeker A een slecht onderzoek doet en daarop een conclusie baseert die gelijk is aan de conclusie van onderzoeker B die wel een degelijk onderzoek heeft gedaan?
Ik lees hier niet in dat onderzoeker B zich op onderzoeker A baseerd.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-01-2012 19:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 6 januari 2012 17:14 schreef Gemene Lepel het volgende:
Nee, die vonden dat ze niet de *juiste* geestelijke waarden hadden .

Hehe, ohja
quote:
Heb jij zitten tweeten ofzo, dat je wacht op de hap?

Ja Om de scriptie gevraagd Die wordt later door de student opgestuurd, tweette de begeleider.

http://www.janjaapderuiter.eu/de-thesis-van-henk-bovekerk/

http://www.depers.nl/binnenland/621880/Student-krijgt-10-voor-PVV-scriptie.html

Al met al is het natuurlijk voorbarig om de thesis totaal te verwerpen, maar alle signalen bij elkaar (de begeleider, Liberal Arts, een tien, hoogst politiek onderwerp) leiden er voor mij toch toe dat ik denk dat dit echt prulwerk gaat blijken te zijn.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-01-2012 19:00 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 6 januari 2012 18:42 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat een nietszeggende reactie. Welke context moet ik halen uit de twitter van de Ruiter? Dat hij Arabist is en anti-PVV? Is dat relevant voor de vraag of het onderzoek degelijk was of niet? Lijkt me niet. Wat heeft de studierichting er mee te maken? Moet je per se politicologie of rechten studeren om een gedegen onderzoek te kunnen schrijven?

Het is prima dat je het oneens bent met de conclusie maar om te stellen dat het onderzoek slecht was dien je toch echt wel met inhoudelijke argumenten te komen.


Bijvoorbeeld, dat hij bij voorbaat degenen die hem tegenspreken in de scriptie-hetze neerzet als PVV-aanhangers; suggereert dat hij eerder in politieke dan academische termen denkt. Het gaat hier om de beoordeling van het onderzoek, en daarvoor lijkt mij de vraag zeer zeker relevant niettemin omdat het hier om een vrij uitzonderlijk cijfer gaat die de hoogste mate van perfectie weergeeft.

Wat ik vooralsnog inhoudelijk erover lees is het onderzoek zwak omdat het probeert theorieën over fascisme, wat een historisch gedefinieerd begrip is, te toetsen op een contemporaine politiek situatie. Het suggereert een 'blueprint' voor fascisme die los van tijd of plaats relevant is. Daar zeg ik als historicus 'nee' tegen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 06-01-2012 19:00 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen