![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Nee hoor. Je zou ook met argumenten kunnen komen waarom collectivistische ideologiën gelijkwaardig zijn aan een ideologie/cultuur die het individu onderschrijft terwijl wij allemaal antoonbaar individuen zijn. En al zouden alle culturen e.d. gelijkwaardig zijn, waarom zou ik dan alsnog niet mijn mening mogen uiten? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Maakt het afwijken van de norm qua structuur, terwijl die structuur wettelijk toegestaan is, 'de leider' van de partij die, die structuur kent antidemocratisch? Lijkt mij toch niet. Zeker gezien de PVV verder gewoon meedoet aan het democratisch spel en streeft naar een verdere democratisering van Nederland. Ach nee, ik zit natuurlijk op het verkeerde spoor; eigenlijk is die democratiseringsagenda een schaamlap voor de werkelijke totalitaire inborst van de PVV en Wilders. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Politiek is haatzaaien, politiek is opruien. Het hof meent dat er bij Wilders sprake is van opruiing en aanzetten tot haat om het volgende: "De opbouw in... uitlatingen en het repenterende patroon dragen het kenmerk anderen, politici of burgers, van zijn ideeën te overtuigen en hen op basis daarvan tot actie te bewegen." Om maar weer eens M. Fennema te parafraseren: dat is niets anders dan een politieke campagne. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Ik leg je geen strobreed in de weg. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Dat is geen antwoord. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: "Niks waar!" Dus wel. Goh, wat een verrassing weer. Boeiender ![]() |
|
http://retecool.com/post/meeuwenpoep-allemaal-de-schuld-van-de-islam ![]() ![]() ![]() [edit] quote: Vier omschrijvingen voor dezelfde groep mensen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 10-03-2011 0:28] ![]() |
|
quote: Is dit toch niet van "De Speld" of van die ene nep PVV-site? Ik kan het mij niet anders voorstellen. ![]() |
|
Eigenlijk is dit totaal niet interessant nieuws, behalve als het om de PVV gaat natuurlijk. PVV'er met dubbel paspoort in Provinciale Staten Het PVV-lid Petra Kouwenberg dat donderdag wordt benoemd als Statenlid in Gelderland blijkt twee paspoorten te hebben. De nummer zes op de lijst van de partij die zich altijd fel tegen dubbele paspoorten heeft uitgesproken, heeft naast een Nederlands document ook een Turks paspoort. Volgens dagblad De Gelderlander heeft Kouwenberg niet vooraf bij haar partij gemeld dat ze twee paspoorten heeft. Het kwam volgens de krant aan het licht door een uittreksel van de gemeentelijke basisadministratie die ze bij de provincie moest inleveren. Tot die tijd zou ze zelf niet af hebben geweten van haar dubbele nationaliteit. PVV-leider Geert Wilders laat in een reactie weten dat Kouwenberg tot voor kort zelf niet wist dat ze ook de Turkse nationaliteit had. Ze heeft Wilders laten weten dat ze er zo snel mogelijk vanaf wil en gaat daarom vrijdag al naar de Turkse ambassade. "Het probleem van haar dubbele nationaliteit zal dus snel tot het verleden behoren", zegt Wilders. De Gelderse fractievoorzitter Marjolein Faber was volgens de krant zo overvallen door het nieuws dat ze nog geen reactie kon geven. Kouwenberg zelf heeft ook nog niet inhoudelijk gereageerd. ![]() |
|
quote: Staat een link naar de PVV site bij ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote:Niet verbazingwekkend. Past zo naast de 'kopvoddentax' of het uitzetten van Schotse hooglanders. Toch vind ik het jammer dat ze zo aan het doordraaien zijn, het wordt daardoor bijna zielig en potsierlijk om hun argumenten te bestrijden. Terwijl een deel van hun ideologie redelijk veralgemeniseerd is, en wel degelijk bestreden moet worden. Vooral omdat de anti-islamideologie ook deels bij VVD en CDA gemeengoed lijken te zijn geworden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Dan zijn ze echt aan het doordraaien naar mijn mening. ![]() ![]() |
|
pvv.nl schreef: quote: Let nu eens op de getallen bij de legenda. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 10-03-2011 10:35] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Onder de niet-westerse allochtonen vallen ook Antillianen en Surinamers in die prognose, niet echt moslims [Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 10-03-2011 10:40] ![]() |
|
En hoe weten ze nu weer dat er juist op de waddeneilanden volgend jaar tig immigranten zitten? En die legenda is ook erg scheef, ja. ![]() |
|
Leuk plaatje. hoe is het tot stand gekomen? Welke data is ervoor gebruikt? hoe zijn de voorspellingen gemaakt? ![]() |
|
Moet je bij het CBS zijn (zoals vermeld onderaan het plaatje), die maken zo vaak van dit soort prognoses. No dogs, no masters. ![]() |
|
Dit komt wel overeen met de voorspellingen van het CBS, ongeveer 10 procent gemiddeld. Alleszins noodzakelijk om de economie draaiend te houden tegen die tijd. Aan de bescheiden kant nog eigenlijk wat dat betreft. Of we moeten alles buiten de deur willen houden en er economisch dik op achteruit willen gaan, natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Het zíjn ook de voorspelling van het CBS... No dogs, no masters. ![]() |
|
Hebben wij last van telepathie, AG? In elk geval, de cijfers lijken te kloppen, 't Is de interpretatie en weergave die het hem doet. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 10-03-2011 10:51] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik ben er niet van onder de indruk in ieder geval. en verder heeft zo een plaatje niks te maken met van die bullshitberichten over schijtende meeuwen. (en de waddeneilanden?????) ![]() |
|
quote:Klopt, ik had de bron niet gelezen. Maar toevallig kende ik de cijfers, had pas geleden een artikel erover in de les behandeld. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Las net ergens dat het vooral Aziaten zijn die onze cultuur gaan afpakken..... ben helaas de link kwijt ![]() ![]() |
|
quote:Zolang immigratie ons netto meer kost dan oplevert hebben we helemaal geen laag- tot nietopgeleide niet-westerse allochtonen nodig. En dat is momenteel wel het geval. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |