IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Adolf Wilders, Geert Hitler [Post uitgebreid je mening over de PVV en GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-06-2011 0:56 by bokaj Profiel van bokaj

Wilders doet aangifte om Griekse bedreiging
Laatste update: 18 juni 2011 09:24 info
DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders gaat aangifte doen van doodsbedreigingen vanwege zijn oproepen om Griekenland uit de eurozone te zetten en het land niet langer financieel te steunen.

Wilders bevestigt zaterdag berichtgeving daarover in De Telegraaf. Hij noemt de bedreigingen ''vreselijk''.

Het gaat om een dreigtelefoontje naar de Nederlandse ambassade in Athene.

Ook kreeg Wilders hatemail van boze Grieken. Wilders had vorige week bij wijze van ludieke actie een enorm drachme-biljet naar de Griekse ambassade in Den Haag gebracht. Hij wil de Grieken hun oude munt teruggeven.


Dreigementen

Wilders wordt al jaren bedreigd vanuit radicaal islamitische hoek en daarom ook continu beveiligd. In De Telegraaf beklaagt hij zich over de dreigementen uit Griekse hoek. ''Ik kom op voor de Nederlandse belangen. Het is van de gekke om dan een doodsbedreiging te doen aan een parlementslid van een land waar de Grieken het van moeten hebben.''



Het lukt hem elke keer weer.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-06-2011 1:01 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Wat was ook alweer het steekhoudende argument om Griekenland niet uit de Eurozone te zetten?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-06-2011 1:04]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-06-2011 12:22 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Google is je vriend...


Boeiender


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-06-2011 12:25 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 19 juni 2011 0:56 schreef bokaj het volgende:
Het lukt hem elke keer weer.


Ik vind sowieso dat dergelijke 'ludieke' acties niet in de serieuze politiek thuishoren, maar goed.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-06-2011 12:27 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 juni 2011 12:25 schreef Ralph het volgende:
Ik vind sowieso dat dergelijke 'ludieke' acties niet in de serieuze politiek thuishoren, maar goed.


Bert Visscher is er niets bij, wat een humor.

En dan gaan janken als mensen jouw humor (terecht) niet waarderen, wat een gevoelig mannetje is het toch ook.


Boeiender


kayan
Usericon van kayan
Posted 19-06-2011 12:57 by kayan Profiel van kayan

Ik raad iedereen aan om eens goed op zoek te gaan naar informatie rondom de vooral buitenlandse
financierders, (lees belanghebbende) van de pvv. Naar mijn mening hebben deze alleen er maar belang bij dat dat de tegenstellingen meer en meer gaan escaleren.




bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-06-2011 13:50 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 juni 2011 12:57 schreef kayan het volgende:
Ik raad iedereen aan om eens goed op zoek te gaan naar informatie rondom de vooral buitenlandse
financierders, (lees belanghebbende) van de pvv. Naar mijn mening hebben deze alleen er maar belang bij dat dat de tegenstellingen meer en meer gaan escaleren.





Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-06-2011 13:59 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Welke zijn dat dan?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-06-2011 14:15 by bastianus Profiel van bastianus



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 19-06-2011 14:15 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 19 juni 2011 13:59 schreef Mutilator het volgende:
Welke zijn dat dan?


Buitenlanders (voornamelijk VS). Welke is nog niet beeknd geloof ik; er moet nog een wet komen waardoor er meer openheid komt wat betreft de financiering van politieke partijen.

Wat betreft de PVV: toch vreemd om zo mogelijk te doen over het dubbele paspoort en gespleten loyaliteiten en tegelijk afhankelijk zijn van buitenlandse geldschieters.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-06-2011 14:23 by bastianus Profiel van bastianus



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kayan
Usericon van kayan
Posted 19-06-2011 14:32 by kayan Profiel van kayan



Met "Wie", had ik ook vooral bedoeld dat het nog wat onduidelijk is. Hier wel een klein voorbeeld.

Waar bleef de $ 22.775 van het Horowitz Center voor een 'Evening with Geert Wilder'? (klik voor groot)


In april 2009 gaf Geert Wilders een toespraak in Beverly Hills, Californië. De avond was georganiseerd door David Horowitz, een van de bekendste neoconservatieve anti-islamactivisten in Amerika. Het evenement bracht meer dan vijfenzeventigduizend dollar op. Natuurlijk waren er kosten: de huur van de zaal, eten en drinken en 'overige', wellicht de reiskosten van Wilders en zijn bewakers. En dan was er bijna een kwart van de opbrengst voor de 'charitas'. Ging die naar Geert Wilders?


Toen Vrij Nederland ernaar vroeg, ontstak Horowitz in een tirade en beschuldigde de journalist ervan voor de Nederlandse overheid te werken. 'Wat wilt u? U heeft nazi's in uw land gehad, nu wilt u door islamonazi's geregeerd worden.' Maar was dit geld voor Geert Wilders? 'Als we het aan Geert Wilders hebben gegeven, dan was het voor zijn rechtszaak.'

De fondenwerving van Geert Wilders staat onder druk. Minister Donner van Binnenlandse Zaken wil dat giften boven de vijfenveertighonderd euro worden vastgelegd in een openbaar register. De nieuwe regel geldt ook voor partijen zonder leden, zoals de PVV, en voor stichtingen die verbonden zijn aan politieke partijen. Twee jaar geleden schreef Vrij Nederland over de dollars die Wilders in Amerika ophaalde. Voor zijn rechtszaak, zeiden zijn Amerikaanse supporters. Alleen kwam het geld niet terecht bij een speciaal fonds voor zijn verdediging, maar bij de Stichting Vrienden van de PVV. Hoeveel geld Wilders in de VS ophaalde bleef onbekend.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-06-2011 14:37 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Horrowitz, dagelijks mail van. Niets mis mee.

Er zijn trouwens genoeg goede redenen om Griekenland uit de Euro te zetten; maar ook genoeg om ze erbij te houden. Het ontkennen van een vd twee getuigt van stupiditeit.
Ik neig overigens naar het tweede.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-06-2011 14:40 by bastianus Profiel van bastianus

Tja, zonder subsidie die je alleen krijgt met leden in je partij moet je toch iets. Maar als je kijkt naar het Israël-standpunt van Geert is hij na zijn VVD-tijd daar wel veel extremer in geworden. Da's geen toeval denk ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-06-2011 14:41 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Het blijft dus een raadsel gebaseerd op geruchten en gespeculeer.

Aangenomen dat dat gespeculeer klopt, wat voor verschil maakt dat dan met andere politici, die nauwe banden onderhouden met zowel verschillende bedrijven als andere regeringen, of zelfs met waar hij tegen reageert: financiering van oa moskees vanuit het buitenland?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-06-2011 14:43 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Onzin. W. is niet nadrukkelijk extremer geworden qua Israel. Naast dat hij ook nog eens gewoon gelijk heeft. In zijn VVD-tijd was hij ook al graag gezien in Israel. Hij had destijds al betere connecties em hoger geplaatste vrienden dan de VVD-top.
Maarja, hij is dan ook 1/8e Joods, heeft er gewoond en gewerkt en was zijn eerste vrouw niet (half(?)) Israelische?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-06-2011 14:44 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 19 juni 2011 14:41 schreef Mutilator het volgende:
Het blijft dus een raadsel gebaseerd op geruchten en gespeculeer.

Aangenomen dat dat gespeculeer klopt, wat voor verschil maakt dat dan met andere politici, die nauwe banden onderhouden met zowel verschillende bedrijven als andere regeringen, of zelfs met waar hij tegen reageert: financiering van oa moskees vanuit het buitenland?
Of islam relativerende universiteiten met Saoedische geldschieters...


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-06-2011 14:52 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 juni 2011 14:41 schreef Mutilator het volgende:
Het blijft dus een raadsel gebaseerd op geruchten en gespeculeer.

Aangenomen dat dat gespeculeer klopt, wat voor verschil maakt dat dan met andere politici, die nauwe banden onderhouden met zowel verschillende bedrijven als andere regeringen, of zelfs met waar hij tegen reageert: financiering van oa moskees vanuit het buitenland?
Helemaal niks. Andere partijmensen zijn ook terecht aangepakt op inkomsten, zie bijvoorbeeld het incident met Hillen en de sigarettenindustrie. Hoort ook bij een democratie, een deel transparantie op dat vlak. Het zou hem al veel schelen als hij er niet zo moeilijk over deed, denk ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-06-2011 14:54 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 19 juni 2011 14:52 schreef bastianus het volgende:
Helemaal niks. Andere partijmensen zijn ook terecht aangepakt op inkomsten, zie bijvoorbeeld het incident met Hillen en de sigarettenindustrie. Hoort ook bij een democratie, een deel transparantie op dat vlak. Het zou hem al veel schelen als hij er niet zo moeilijk over deed, denk ik.
Helemaal niet!
De SP heeft haar centen van Mao nog steeds in kas.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 19-06-2011 14:54 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 19 juni 2011 14:41 schreef Mutilator het volgende:
Aangenomen dat dat gespeculeer klopt, wat voor verschil maakt dat dan met andere politici, die nauwe banden onderhouden met zowel verschillende bedrijven als andere regeringen, of zelfs met waar hij tegen reageert: financiering van oa moskees vanuit het buitenland?


Ik snap niet welke kant je op wil; niemand zie ik hier praktijken vergoelijken zoals men vooral ziet bij de gevestigde regentenpartijen (Jack de Vries, Wim Kok, de KLM fetisjist waar ik de naam van kwijt ben, etc.).

Het punt is dat andere partijen naar mijn weten wel inzage geven (heeft ook met staatssubsidie te maken). Als er dan belangenverstrengeling wordt vermoed hoeft men niet te gissen maar kan men naar een openbare financiering verwijzen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-06-2011 14:55 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 juni 2011 14:43 schreef Kvelgeest het volgende:
Onzin. W. is niet nadrukkelijk extremer geworden qua Israel. Naast dat hij ook nog eens gewoon gelijk heeft. In zijn VVD-tijd was hij ook al graag gezien in Israel. Hij had destijds al betere connecties em hoger geplaatste vrienden dan de VVD-top.
Maarja, hij is dan ook 1/8e Joods, heeft er gewoond en gewerkt en was zijn eerste vrouw niet (half(?)) Israelische?
Ik heb me een beetje verdiept in de man, en het schijnt dat hij ooit voor de VVD op studiereis naar Israël is geweest. Daarna was hij ineens radicaler qua Israël-standpunten (b.v. over de westbank van de Jordaanoever) en kon hij zich ook niet meer vereenzelvigen met het VVD-standpunt op dit punt, wat veel meer op behoud van vrede en de bestaande situatie gericht was. Ik ben wel benieuwd met wie hij daar gepraat heeft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-06-2011 14:55 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 19 juni 2011 14:41 schreef Mutilator het volgende:
Aangenomen dat dat gespeculeer klopt, wat voor verschil maakt dat dan met andere politici, die nauwe banden onderhouden met zowel verschillende bedrijven als andere regeringen, of zelfs met waar hij tegen reageert: financiering van oa moskees vanuit het buitenland?

Goed punt, hoor, maar dit is van een enigszins andere orde. Even PVV'tje pullen:

Dat de PVV zo ageert tegen buitenlandse inmenging maar zelf een schoothondje is van een schofterig regime. Dat de PVV zo ageert tegen hypocrisie en hier zelf dus hypocriet is. Dat de PVV zo ageert tegen religieus fanatisme en zelf een speelbal van religieuze fanatici is.


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-06-2011 14:58 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 juni 2011 14:54 schreef Kvelgeest het volgende:
Helemaal niet!
De SP heeft haar centen van Mao nog steeds in kas.
Klopt. Minstens even dubieus. CPN kreeg ook steun van Stalin, zowel financiëel als op andere vlakken. Er waren zelfs stalinisten met behulp van de Sowjetunie in de partij geïnfiltreerd die er niet voor terugdeinsden om gematigder figuren onder druk te zetten of zelfs onopvallend aan hun einde te laten komen. Ben nu bezig met een biografie over Karel van het Reve, niet te geloven hoever de Sowjetunie indertijd aan de touwtjes trok binnen een deel van links Nederland.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 19-06-2011 15:01 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 19 juni 2011 14:58 schreef bastianus het volgende:
Klopt. Minstens even dubieus. CPN kreeg ook steun van Stalin, zowel financiëel als op andere vlakken. Er waren zelfs stalinisten met behulp van de Sowjetunie in de partij geïnfiltreerd die er niet voor terugdeinsden om gematigder figuren onder druk te zetten of zelfs onopvallend aan hun einde te laten komen. Ben nu bezig met een biografie over Karel van het Reve, niet te geloven hoever de Sowjetunie indertijd aan de touwtjes trok binnen een deel van links Nederland.


En daar zijn ze politiek ook hard voor afgestraft; communisten werden succesvol afgeschilderd als marionetten van Moskou.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-06-2011 15:12 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 juni 2011 15:01 schreef Gemene Lepel het volgende:
En daar zijn ze politiek ook hard voor afgestraft; communisten werden succesvol afgeschilderd als marionetten van Moskou.
Fascinerend hoe het ook met henzelf is afgelopen. Marcus Bakker gaat dan nog, maar Paul de Groot is spoorloos van het toneel verdwenen. Het leuke van het boek over van het Reve is dat je een kijkje krijgt in de wereld van de partijbonzen en vooral de interne machtspelletjes die in de partij gespeeld zijn. Niet te geloven, verzetshelden wiens oorlogsverleden werd besmeurd, ruzies tussen stalingezinden en anderen, mensen die vrijwillig tegen Franco gaan vechten en dan door geheimagenten uit Rusland omgebracht worden. Linkse partijmensen die zich in de DDR voor de gek laten houden door mensen van de communistische partij aldaar en geheel georkestreerde rondleidingen krijgen. Thomas Ross zou het niet beter kunnen hebben verzinnen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen