IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Adolf Wilders, Geert Hitler [Post uitgebreid je mening over de PVV en GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2011 11:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

VVD gaat anders ook lekker .. huisartsen laten concurreren, die wordt lekker.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-12-2011 11:04 by Forever After Profiel van Forever After

Daar gaat het volgend jaar met de tandarts wel heen voor mijn gevoel.


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-12-2011 11:04 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Joa, vrije markt über alles!


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2011 11:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

VVD begtin de burgers een beetje te verkopen aan de vrije markt. Hopelijk snel nieuwe verkiezingen.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 03-12-2011 11:09 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

Geweldig ook dat, ondanks het feit dat marktwerking al meerdere keren heeft gefaald, men toch maar alles op de vrije markt wil gooien


Black seeds of bunny!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-12-2011 11:13 by Forever After Profiel van Forever After

Ze leren daar in Den Haag nou eenmaal moeilijk van hun en hun voorgangers fouten.


 


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 03-12-2011 11:23 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

Ik zou ook niet van mijn fouten leren als ik er niet keihard op werd afgerekend

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 03-12-2011 11:23]


Black seeds of bunny!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-12-2011 11:29 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 december 2011 11:23 schreef Nyghtslave het volgende:
Ik zou ook niet van mijn fouten leren als ik er niet keihard op werd afgerekend


------> .


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-12-2011 11:34 by Forever After Profiel van Forever After

Da's zonder meer waar.


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-12-2011 11:56 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 3 december 2011 11:09 schreef Nyghtslave het volgende:
Geweldig ook dat, ondanks het feit dat marktwerking al meerdere keren heeft gefaald, men toch maar alles op de vrije markt wil gooien
Tja, de consument heeft denk ik een iets minder machtige lobby. Laat ze maar eens beginnen met het verbieden van de Bilderbergconferenties.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 03-12-2011 12:20 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 3 december 2011 11:09 schreef Nyghtslave het volgende:
Geweldig ook dat, ondanks het feit dat marktwerking al meerdere keren heeft gefaald, men toch maar alles op de vrije markt wil gooien


Dit vraagt natuurlijk om concrete voorbeelden, joh!


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 03-12-2011 12:21 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

OV.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 03-12-2011 12:26 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 3 december 2011 12:21 schreef Gemene Lepel het volgende:
OV.


Gelul.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-12-2011 12:29 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 3 december 2011 12:20 schreef Schuurman het volgende:
Dit vraagt natuurlijk om concrete voorbeelden, joh!
Zorgverzekering (niks opgelost qua wachtlijsten, mensen die premies amper meer kunnen betalen, steeds hogere inleg en steeds minder vergoed), onderwijs en zorg (vermindering kwaliteit, toename bureaucratie, uitbreiding management ten koste van personeel op de werkvloer waar het juist nodig is), openbaar vervoer (slechte verbindingen, slechte samenwerking tussen geprivatiseerde dochterondernemingen als Prorail en de NS). Wat je vaak ziet is dat de managementfuncties en directiefuncties steeds meer geld naar zich toetrekken, ten koste van de handen op de werkvloer en de cliëntèle. Terwijl het in deze drie gevallen wel om zaken van nationaal belang gaat, die dus beter vanuit overheid geregeld kunnen worden.
De telecommarkt is overigens wel gebaat geweest bij privatisering en marktwerking, kosten voor internet, telefonie en televisie zijn goed betaalbaar geworden. En er zijn meer voorbeelden waar marktwerking wel tot meer efficiëntie, zakelijkheid en kwaliteit heeft geleid. Ik kan me voorstellen dat bij dokters of tandartsen zoiets ook kan werken. Maar dan moet er ook een soort autoriteit als NMA zijn die erop toeziet dat er geen prijsafspraken, winstbejag en kwaliteitsvermindering plaatsvinden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-12-2011 13:39 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 3 december 2011 12:20 schreef Schuurman het volgende:
Dit vraagt natuurlijk om concrete voorbeelden, joh!


:')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


WMP
Usericon van WMP
Posted 03-12-2011 14:30 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 3 december 2011 12:20 schreef Schuurman het volgende:
Dit vraagt natuurlijk om concrete voorbeelden, joh!


Zie de kapitalistische heilstaat dat de VVD graag als voorland ziet voor Nederland: de Verenigde Staten van Amerika. Een grote, keiharde vrije marktfaal van epische proporties.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 03-12-2011 14:31]


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 03-12-2011 15:35 by Schuurman Profiel van Schuurman

Altijd grappig, dat als het over marktwerking gaat altijd de VS genoemd wordt. Zo ver hoef je niet te kijken.

Neem bijvoorbeeld Duitsland. Steeds meer ziekenhuizen en klinieken zijn daar de afgelopen jaren geprivatiseerd. De wachtlijsten zijn in Duitsland zo goed als niet aanwezig, de kwaliteit en het aanbod ligt vele malen hoger. De overheid daar stimuleert verdere privatisering van de zorgsector.


Daarnaast vind ik bijvoorbeeld de redelijk recente aanbestedingen in Noord-Brabant wat betreft vervoer een mooi voorbeeld: Veolia heeft daar grote delen van de dienstregeling in handen. Het resultaat mag er zijn; stad- en streekvervoer rijdt er frequenter en met véél verzorgder materiaal.


[Dit bericht is gewijzigd door Schuurman op 03-12-2011 15:36]


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 03-12-2011 17:05 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 3 december 2011 12:26 schreef Schuurman het volgende:
Gelul.


Splitsing spoorwegen in NS en Pro-Rail is al erkend als fout, zelfs vanuit de regering.

http://vorige.nrc.nl/nieuwsthema/spoor/article1855346.ece

EDIT: maar de PVV is helemaal niet voor marktwerking, dus wellicht de discussie verplaatsen?

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 03-12-2011 17:10]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-12-2011 10:02 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Tsja.....

De PVV staat niet op voor de doden

Iedereen stond op om de duizenden doden van de Arabische Lente te herdenken. Iedereen, behalve de PVV.

Dat ze niet klapten voor de winnaars van de Sacharowprijs was al bekend, maar de PVV’ers stonden woensdag zelfs als enigen van ruim 700 europarlementariërs niet op tijdens de minuut stilte voor de slachtoffers die vielen in de Arabische Lente.

De PVV’ers behoorden al tot de zeer weinige europarlementariërs die niet applaudisseerden voor de Egyptische Asmaa Mahfouz en de Libiër Ahmed al-Sanusi, twee activisten uit de Arabische Lente. Samen met twee (noodgedwongen afwezige) Syrische activisten en wijlen Mohamed Bouazizi, de Tunesiër die zichzelf in brand stak en zo de revolutie ontketende, kregen zij van het Europees Parlement de Sacharowprijs voor de vrijheid van meningsuiting.

Delegatieleider Barry Madlener vindt het van ‘grote domheid getuigen een prijs uit te reiken aan een Arabische burgeroorlog’, zo lichtte hij toe. Volgens de PVV’er is er geen hoop op democratie zolang de islam de heersende godsdienst is.

Hans van Baalen, delegatieleider van de VVD-europarlementariërs, had de weigering om op te staan en te applaudisseren voor de prijswinnaars al ‘zakkerig’ genoemd. Maar waar je nog kunt tegenwerpen dat dit een politiek statement betreft, is het wel héél cru om als enige fractie te blijven zitten tijdens de minuut stilte om de doden te herdenken, zoals woensdag duidelijk te zien was vanaf de perstribune.

Op de vraag of het niet gewoon menselijk is om dat respect voor de doden te betonen, wilde Madlener gisteren geen commentaar geven, omdat vandaag een opiniestuk van zijn hand in de Volkskrant verschijnt, waarin hij zijn optreden verdedigt.

Volgens zijn woordvoerder ‘betreurt’ Madlener


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 16-12-2011 10:09 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

quote:
Op 3 december 2011 15:35 schreef Schuurman het volgende:
Neem bijvoorbeeld Duitsland. Steeds meer ziekenhuizen en klinieken zijn daar de afgelopen jaren geprivatiseerd. De wachtlijsten zijn in Duitsland zo goed als niet aanwezig, de kwaliteit en het aanbod ligt vele malen hoger. De overheid daar stimuleert verdere privatisering van de zorgsector.



Komt ook doordat chirurgen in het buitenland over het algemeen op comissiebasis werken, en niet zoalks in Nederland gewoon per uur. Dat is waarom in Belgie de wachtlijsten ook practisch non-existent zijn.


Black seeds of bunny!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-12-2011 21:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

en daar gaat er weer een....

Weer Haags PVV-raadslid weg
Gepubliceerd: vandaag 19:22

Opnieuw verlaat een Haags gemeenteraadslid de PVV-fractie. Marjolein van de Waal laat maandag weten dat zij als zelfstandig raadslid verder gaat. Vorige week werd vicefractievoorzitter Arnoud van Doorn uit de fractie gezet. Ook hij gaat alleen door.

Van de Waal laat maandag weten dat zij 'na lang wikken en wegen' besloten heeft dat zij niet langer deel kan uitmaken van de PVV-fractie. "Dit omdat ik mij niet kan vinden in de werkwijze van de fractie", meldt ze op Twitter.

Van Doorn werd uit de fractie gezet omdat hij volgens fractievoorzitter Machiel de Graaf fouten heeft gemaakt in het beheer van het fractiebudget. In een reactie op het opstappen van Van de Waal laat Van Doorn weten dat het hem een 'logische volgende stap' lijkt om samen een fractie te vormen. De Haagse PVV heeft van de acht zetels die de partij bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2010 haalde er nog zes over.

De PVV is in drie provincies, Friesland, Limburg en Noord-Brabant, ook zetels kwijtgeraakt. Vorige week werd bekend dat europarlementariër Daniël van der Stoep niet terugkeert in de PVV-fractie, waardoor de partij daar naast een extra zetel grijpt.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-01-2012 16:05 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

http://www.telegraaf.nl/binnenland/11252335/__Tien_scriptie__fascistische__PVV__.html

Tien voor scriptie over 'fascistische' PVV
AMSTERDAM - Een student van de Universiteit van Tilburg heeft een tien gekregen voor zijn scriptie waarin hij de PVV en Geert Wilders het prototype van het hedendaagse fascisme noemt.



Henk Bovekerk concludeert dat Nederland heeft te maken met een fascistische partij in een gevorderd stadium, de PVV.

De student heeft zich gebaseerd op het boek 'De eeuwige terugkeer van het fascisme' van Rob Riemen, directeur van het prestigieuze Nexus Instituut. Bovendien onderzocht Bovekerk werken van Geert Wilders, PVV-Kamerlid Martin Bosma en historicus Robert O. Paxton.

Kabinet ook fascistisch

In het werk van Riemen wordt het populisme van Wilders vergeleken met de begindagen van het fascisme in de jaren dertig. Riemen omschrijft fascisme als 'de politisering van de rancuneuze massamens, die geen geestelijke waarden erkent'. Volgens Riemen is niet alleen de PVV fascistisch, maar ook alle leden van het kabinet-Rutte omdat zij met de PVV regeren.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 06-01-2012 16:10 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Heeft Wilders al geëist dat die school gesloten wordt, of dat er leerkrachten op staande voet ontslagen worden?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-01-2012 16:15 by XXL Profiel van XXL

Zijn die 1,5 miljoen PVV stemmers dan ook automatisch fascistisch?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-01-2012 16:22 by M. Profiel van M.

Van wie krijgt-ie die tien dan?

De universiteit van Tilburg, daar zat Diederik Stapel ook. Ik weet het niet hoor... Ben wel benieuwd naar de scriptie, op zijn minst naar de onderzoeksvraag.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen