IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Adolf Wilders, Geert Hitler [Post uitgebreid je mening over de PVV en GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 21-11-2011 11:04 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Diep triest is het dat zo'n partij bestaansrecht heeft omdat er kennelijk te veel volslagen idioten in dit land wonen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-11-2011 11:04 by Forever After Profiel van Forever After

Want als je de wet overtreedt voor 'een goed doel' dan mag het wel. :')


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-11-2011 11:11 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 november 2011 11:04 schreef Forever After het volgende:
Want als je de wet overtreedt voor 'een goed doel' dan mag het wel. :')


Als je de wet overtreedt voor "een goed doel" dient de rechtelijke macht vervolging in te stellen.




Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-11-2011 11:16 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 21 november 2011 11:11 schreef MR. N het volgende:
Als je de wet overtreedt voor "een goed doel" dient de rechtelijke macht vervolging in te stellen.





Ja, en dan worden er een paar mensen opgepakt, een verklaring opgenomen en ze worden weer naar huis gestuurd.

Het idee achter het opheffen van de fiscale voordelen voor dergelijke organisaties en belasting heffen over de schenkingen is dan niet zo'n rare gedachte denk ik. Daar raak je ze volgens mij toch harder mee.

Let wel, de bedoelingen van GP zullen ongetwijfeld goed zijn, maar ook zij zullen zich aan de regels moeten houden.

Het trieste bij dit bericht is weer dat de PVV erbij betrokken is en dat dan juist daar de nadruk weer op wordt gelegd. Als het slechts om de VVD was gegaan had er geen mens wat over gerept.

En over dat uitzetten, dat neem ik met een korreltje zout, net zoals de kopvoddentax destijds.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 21-11-2011 11:17]


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-11-2011 11:18 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Euh, de PVV komt er toch mee? Niet gek dat die pauperpartij dus weer eens commentaar krijgt.

Maar mooi om te zien dat jij de partij ook niet serieus neemt.


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-11-2011 11:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wellicht moet de PVV de politiek eens wat serieuzer nemen, of is dit ook een grapje?

Greenpeace is een organisatie waar ik ook niks mee heb, maar stop dan de subsidie, ga niet zo dom kleppen dat je ze het land uit wil gooien. Kan de PVV niet eens serieus het land gaan besturen, crisis aanpakken enzo? Oh nee dan komt aan het licht dat ze zo incompetent als de pest zijn.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-11-2011 11:22 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 21 november 2011 11:19 schreef Jenje het volgende:
Wellicht moet de PVV de politiek eens wat serieuzer nemen, of is dit ook een grapje?

Greenpeace is een organisatie waar ik ook niks mee heb, maar stop dan de subsidie, ga niet zo dom kleppen dat je ze het land uit wil gooien. Kan de PVV niet eens serieus het land gaan besturen, crisis aanpakken enzo? Oh nee dan komt aan het licht dat ze zo incompetent als de pest zijn.


plus 10.000.
Het is toch ongelooflijk hoeveel onzin er vanuit een partij kan komen. I


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-11-2011 11:26 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 21 november 2011 11:18 schreef MR. N het volgende:
Euh, de PVV komt er toch mee? Niet gek dat die pauperpartij dus weer eens commentaar krijgt.

Maar mooi om te zien dat jij de partij ook niet serieus neemt.


Dat komt meer omdat de uitspraak van de PVV meer sensatie opwekt dan die van de VVD. En de pers en de bashers zitten er dan natuurlijk meteen bovenop.

En welke partij kun je tegenwoordig nog wel serieus nemen?


 


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-11-2011 11:36 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 21 november 2011 11:04 schreef Ralph het volgende:
Diep triest is het dat zo'n partij bestaansrecht heeft omdat er kennelijk te veel volslagen idioten in dit land wonen.


Inderdaad, plaatsvervangende schaamte voor die mongolen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 21-11-2011 11:39 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 21 november 2011 11:22 schreef attila_de_hun het volgende:
plus 10.000.
Het is toch ongelooflijk hoeveel onzin er vanuit een partij kan komen. I


Ik gooi er nog eens 10.000 bovenop.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-11-2011 11:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 november 2011 11:26 schreef Forever After het volgende:
Dat komt meer omdat de uitspraak van de PVV meer sensatie opwekt dan die van de VVD. En de pers en de bashers zitten er dan natuurlijk meteen bovenop.

En welke partij kun je tegenwoordig nog wel serieus nemen?
Dat is een sentiment wat de PVV toch zelf heeft opgewekt door zelf op alles wat moslims doen op te blazen tot staatsgevaarlijke proporties.

De meeste partijen (op pvvd en ton) zijn prima serieus te nemen, ze zijn in ieder geval met politiek bezig ipv persoonlijke hetzes.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-11-2011 11:55 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 21 november 2011 11:26 schreef Forever After het volgende:
Dat komt meer omdat de uitspraak van de PVV meer sensatie opwekt dan die van de VVD.


Nogal wiedes. Waarom denk je dat ze een dergelijke uitspraak überhaupt zo maken? Dit is waar de hele PVV op draait! Daar is over nagedacht, net zoals het gooien met termen zoals 'islamitisch stemvee', 'kopvoddentax', etc.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 21-11-2011 11:56]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-11-2011 11:55 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 21 november 2011 11:48 schreef Jenje het volgende:
Dat is een sentiment wat de PVV toch zelf heeft opgewekt door zelf op alles wat moslims doen op te blazen tot staatsgevaarlijke proporties.

De meeste partijen (op pvvd en ton) zijn prima serieus te nemen, ze zijn in ieder geval met politiek bezig ipv persoonlijke hetzes.


Ja, want je druk maken om een prentje wat op de gouden koets staat is serieus te noemen. :')

Waar de een doorslaat naar rechts doet de ander het naar links. De gulden middenweg bestaat blijkbaar niet meer.

Misschien toch maar dat 'lijstje' waarop ieder individu zelf aan kan kruisen waar zijn/haar deel aan belastinggeld aan wordt uitgegeven ipv stemmen op een partij?

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 21-11-2011 11:56]


 


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-11-2011 11:56 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ja, want een land besturen gaat alleen om geld, mooi dat je je zo laat kennen FA.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-11-2011 11:58 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 21 november 2011 11:55 schreef Gemene Lepel het volgende:
Nogal wiedes. Waarom denk je dat ze een dergelijke uitspraak überhaupt zo maken? Dit is waar de hele PVV op draait! Daar is over nagedacht, net zoals het gooien met termen zoals 'islamitisch stemvee', 'kopvoddentax', etc.


De PVV is wel de enige partij die echt goed is met taal inderdaad.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-11-2011 11:59 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik verwacht dat het PVV lexicon binnenkort de Vandale binnen komt.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-11-2011 11:59 by Forever After Profiel van Forever After

Niet specifiek, maar op dit moment is het wel de grootste zorgenpost denk ik om het fatsoenlijk verdeeld te krijgen.

Of het nou bejaardenzorg, onderwijs of wat dan ook is het moet allemaal ergens van betaald worden.

Lijkt me iets belangrijker dan een hoofddoekje ja.


 


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-11-2011 12:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 21 november 2011 11:55 schreef Forever After het volgende:
De gulden middenweg bestaat blijkbaar niet meer.

Jawel, maar die ligt absoluut niet bij de PVV.
Voor de middenweg had er natuurlijk een "paarse" regering moeten komen.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-11-2011 12:51 by Forever After Profiel van Forever After

:')

Wat dat paars betreft dan.


 


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-11-2011 13:21 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 21 november 2011 11:59 schreef Forever After het volgende:
Lijkt me iets belangrijker dan een hoofddoekje ja.


Als jij denkt dat dat alles is buiten de begroting, dan begrijp ik je kortzichtige visie wel.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-11-2011 13:24 by Forever After Profiel van Forever After

Ja want ik moet hier alle punten waar een regering zich mee bezig zou moeten houden opsommen...


 


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-11-2011 14:07 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Nee, je neemt gewoon een idioot punt (wat niet eens van de regering, maar van de PVV is) en zet het als representatief neer. Zo krijg je wel snel een verknipt plaatje ja.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-11-2011 14:31 by M. Profiel van M.

Ach ja, een tijdje terug begon FA ook al over de "bodemloze put die ontwikkelingssamenwerking" heet. Een bodemloze put van wel nul komma zeven procent van het BNP.

Ik denk dat het gewoon allemaal wat te moeilijk is of zo, een andere verklaring heb ik niet voor zulke onzinnige uitspraken.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 21-11-2011 14:31]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-11-2011 15:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 november 2011 11:16 schreef Forever After het volgende:
Het idee achter het opheffen van de fiscale voordelen voor dergelijke organisaties en belasting heffen over de schenkingen is dan niet zo'n rare gedachte denk ik. Daar raak je ze volgens mij toch harder mee.

An sich een goed punt, alleen is het erg typisch dat men dit soort dingen in de regel slechts zegt als het over (linkse) milieuorganisaties en niet over bedrijven gaat. Zolang dat zo is, kan ik het allemaal niet serieus nemen.


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-11-2011 15:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 november 2011 11:56 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ja, want een land besturen gaat alleen om geld, mooi dat je je zo laat kennen FA.

Het gaat niet alleen daarom, natuurlijk, maar ik vind het wel een idee eigenlijk In ieder geval voor bepaalde departementen* zou het erg goed zijn als de overheid slechts bepaalt hoeveel geld ernaar toe gaat en zich niet inhoudelijk bemoeit met zaken waar het geen verstand van heeft.

*onderwijs, bijvoorbeeld. De vanuit de overheid aangevuurde onderwijsvernieuwingen zijn toch wel een aardige verspilling te noemen.


I wish I was a butterfly


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen