![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ach, die PVV'ers gedragen zich net zoals elk ander kamerlid, dus waarom zo hatelijk menschen.... :') Boeiender ![]() |
|
En? ![]() |
|
Damn, in hoeverre kun je Groenlinks tegenwoordig nou vergelijken met de Rode Khmer??? Top-down op microniveau willen bepalen hoe een leerling een leraar aan moet spreken lijkt er meer op. ![]() |
|
quote: + veel. En dan nog weglopen ook van 'deze topic', dat verwacht je toch niet. :') http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Ipv dat je hem even duidelijk maakt dat haten een van de kernwaarden van de PVV is en daarom de inhoud hier uitermate van toepassing is op diezelfde partij is je reactie daarentegen wellicht kanslozer dan die van hem. ![]() "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: Misschien wil Mr. N zo gewoon duidelijk maken dat haten niet alleen aan de PVV besteed is... ![]() |
|
Nu je het zegt.. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote:SP was er ook altijd aardig goed in.. Van Bommel enzo. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 02-12-2011 11:10] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: LOL, ik reageerde gewoon even net zoals Kwalgast meestal doet, mijn excuses. Verder neem ik zijn post niet serieus, het is bekend welk merk oogkleppen hij meestal koopt. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote:Mijn oma zei vroeger altijd al: 'Als Kwelgeest in de sloot springt, duik jij er dan achteraan?' Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Kom, geen oude Kvelgeesten uit de sloot halen. ![]() |
|
quote: Hmmm. oogkleppen. Vallen die nou onder gezichtsbedekkende kleding? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Waarom geen belasting op oogkleppen? Een "doppenlaptax" ![]() |
|
Baseballcaptax lijkt me wel wat. ![]() |
|
Corpsepainttax. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
bontkragentax ![]() |
|
Jodensterrentax ![]() |
|
Monobrowtax Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
vleespettentax ![]() |
|
Vijgenbladentax ![]() |
|
kamelenliptax ![]() |
|
Damn, ik hoop dat de PVV meeleest, ik zie op deze pagina het overheidstekort gewoon wegsmelten. ![]() Boeiender ![]() |
|
Oh ja, en natuurlijk ook Zwolletax. ![]() ![]() |
|
quote: Die vooral! ![]() Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |