IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Adolf Wilders, Geert Hitler [Post uitgebreid je mening over de PVV en GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 13-09-2011 23:35 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Eigenlijk zijn wij het heel erg met elkaar eens.
Maar ik vind niet dat Dibi zegt dat er sprake is van Islamisering van Nederland. Dan zou die het moeten hebben over duizenden Nederlanders die zich laten bekeren tot de Islam en massale instroom van moslims.
Ik denk dat ie eerder bedoelt dat we onze ogen open moeten houden voor extremisten/uitzonderingen.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-09-2011 10:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

'PVV-gedeputeerden willen toch dienstauto'

De twee PVV-gedeputeerden in Limburg willen toch een auto met chauffeur. Ze verliezen zo veel tijd met reizen dat hun werk eronder lijdt. Daarom hebben ze de fractie toestemming gevraagd om toch een dienstauto te gebruiken, schrijft het Limburgs Dagblad op basis van ingewijden.

De krant noemt het verzoek opvallend omdat tijdens de verkiezingen het schappen van 'dure dienstauto's met chauffeur' een belangrijk speerpunt van de partij was. Het CDA en de VVD weigerden de dienstauto in te leveren. Daarom reizen alleen de PVV-gedeputeerden met eigen vervoer.

Het lezen van de vele stukken zou echter veel avonduren kosten. De collega's van de andere partijen kunnen dat werk op de achterbank van hun auto doen.

PVV-fractieleider in Limburg Laurence Stassen vindt volgens de krant dat geen sprake kan zijn van een auto met chauffeur. De fractie zou verdeeld zijn. De provincie overweegt de gedeputeerden minder vaak op pad te sturen als de PVV geen toestemming voor een chauffeur geeft.

Mensen die met de PVV-bestuurders willen praten, moeten dan zelf naar het provinciehuis komen. Dat botst dan weer met het PVV-standpunt dat de politiek meer in contact met de kiezer moet staan.

De PVV in Limburg was niet direct bereikbaar voor commentaar.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-09-2011 11:40 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Heerlijk, lekker schoppen tegen van alles en er dan achter komen dat hetgeen je tegen bent eigenlijk best handig is en een reden heeft.

Maar wederom geen commentaar, jammer.


Boeiender


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 14-09-2011 13:17 by Schuurman Profiel van Schuurman

Lol, PVV-er de Roon heeft Erodgan een "Islamitische aap" genoemt in de kamer.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-09-2011 13:20 by bastianus Profiel van bastianus

Wel grappig, niet handig.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 14-09-2011 13:23 by Schuurman Profiel van Schuurman

Schreef ik nou echt "genoemt"?

Pfoei.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-09-2011 13:23 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Zo waar.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-09-2011 13:24 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 14 september 2011 13:23 schreef Schuurman het volgende:
Schreef ik nou echt "genoemt"?

Pfoei.
Last van de Tena Ladies?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-09-2011 13:24 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 september 2011 13:17 schreef Schuurman het volgende:
Lol, PVV-er de Roon heeft Erodgan een "Islamitische aap" genoemt in de kamer.

Erdogan zal er wel niet van kunnen slapen vermoed ik. (maar verder een zinloze actie natuurlijk)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-09-2011 7:32 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

VS doodsbang voor Grieks bankroet

Amerika is doodsbang dat Griekenland failliet gaat. Als het Zuid-Europese land bankroet gaat, zullen credit default swaps (CDS) op Griekenland uitbetaald moeten worden, en die kredietverzekeringen komen met name uit de VS. Dit verklapte de Duitse topeconoom Hans-Werner Sinn dinsdag in Nieuwsuur.

Dit is ook de reden waarom de Amerikaanse minister van Financiën Timothy Geithner vrijdag aanschuift bij de EU-top van de ministers van Financiën, wat zeer ongebruikelijk en nieuw is. "Geithner zal willen dat Europa belastinggeld in Griekenland blijft pompen, zodat de Grieken schulden blijven afbetalen. Als ze failliet gaan treden de credit default swaps in werking. Die komen vooral uit de VS", aldus Sinn.

De topeconoom noemt als voorbeeld verzekeraar AIG (American International Group) die dan flink in de buidel zal moeten tasten. Zo veel, dat het financieel weer ondersteuning nodig zal hebben van Amerikaans belastinggeld. Sinn: "Dat bedrijf is vrijwel failliet en moet dan door de VS worden gered. Men heeft zich verzekerd tegen een faillissement en nu wil de VS geen faillissement, omdat ze niet willen uitbetalen."

Volgens Sinn is een bankroet van Griekenland de goedkoopste oplossing voor landen als Duitsland en Nederland. Het bankroet zou landen als Spanje en Italië niet meetrekken in zijn val. Portugal mogelijk wel, waarschuwt de Duitser. "Duitsland en Nederland hoeven dan alleen hun banken met belangen in Griekenland te ondersteunen en daarmee is de kous af", zegt Sinn.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ate
Usericon van Ate
Posted 15-09-2011 9:55 by Ate Profiel van Ate

quote:
Op 15 september 2011 7:32 schreef Mutilator het volgende:
VS doodsbang voor Grieks bankroet
...


Maar Griekenland zal alles terugbetalen hoor! Kijk maar:

HILVERSUM - Minister Jan Kees de Jager (Financiën) gaat er nog altijd vanuit dat Griekenland de leningen met rente aan ons land terugbetaalt. "Daar ga ik absoluut van uit’’, stelde De Jager donderdagochtend op Radio 1.

De Jager zei dat wanneer het toch mis mocht gaan met Griekenland, ons land een redelijke bescherming geniet via de zogenoemde club van Parijs, dat bemiddelt tussen krediet verstrekkende landen en landen die dat geld niet kunnen terugbetalen. De minister benadrukte wel dat de crisis Nederland ,,linksom of rechtsom’’ geld kost.

In de Tweede Kamer weersprak De Jager woensdagavond opnieuw berichten dat ons land aanstuurt op een faillissement van het noodlijdende Griekenland.
http://www.destentor.nl/nieuws/algemeen/economie/article9483904.ece



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-09-2011 11:04 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 15 september 2011 9:55 schreef Ate het volgende:
Maar Griekenland zal alles terugbetalen hoor! Kijk maar:

HILVERSUM - Minister Jan Kees de Jager (Financiën) gaat er nog altijd vanuit dat Griekenland de leningen met rente aan ons land terugbetaalt. "Daar ga ik absoluut van uit’’, stelde De Jager donderdagochtend op Radio 1.

De Jager zei dat wanneer het toch mis mocht gaan met Griekenland, ons land een redelijke bescherming geniet via de zogenoemde club van Parijs, dat bemiddelt tussen krediet verstrekkende landen en landen die dat geld niet kunnen terugbetalen. De minister benadrukte wel dat de crisis Nederland ,,linksom of rechtsom’’ geld kost.

In de Tweede Kamer weersprak De Jager woensdagavond opnieuw berichten dat ons land aanstuurt op een faillissement van het noodlijdende Griekenland.
http://www.destentor.nl/nieuws/algemeen/economie/article9483904.ece




en nog wel met rente hoeveel eilanden gaan we krijgen??


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 15-09-2011 11:10 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Hopelijk krijgen we de bril van Nana Mouskouri



nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 19-09-2011 8:40 by nark Profiel van nark

PVV: Verbod op boerka belangrijker dan boete
18 sep. 2011, 22:21
Dat anderen de boetes willen betalen voor mensen die worden bestraft omdat ze een boerka dragen, daar wordt de PVV op dit moment niet opgewonden van. „Het is strafbaar geworden, dat is een teken van de-islamisering. Dat is voor ons de kern van de zaak. De rest is secundair”, zegt Kamerlid voor de PVV Joram van Klaveren.

Het kabinet geeft nu een duidelijk signaal af en dat is de PVV vooralsnog genoeg. „We kunnen later wel kijken of het nodig is om de boetes te verhogen.” In het wetsvoorstel is sprake van een boete van maximaal 380 euro. Gezichtsbedekkende kleding past niet in onze samenleving, waar men 'herkenbaar en aanspreekbaar' moet zijn.

De Franse zakenman Rachid Nekkaz betaalt de boetes van Nederlandse vrouwen die een boerka dragen, maakte hij vorige week bekend. Hij vindt het verbod een aantasting van vrijheid en grondrechten. Webshop Feestkleding 365 maakte bekend boerka's en niqabs te zullen verkopen als carnavalskleding en ook voor de boetes te zullen opdraaien.



Dat verbod gaat er toch om dat je niet in het openbaar je gezicht mag bedekken en niet over geloofs overtuiging of iets dergelijks?


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2011 8:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 19 september 2011 8:40 schreef nark het volgende:
PVV: Verbod op boerka belangrijker dan boete
18 sep. 2011, 22:21
Dat anderen de boetes willen betalen voor mensen die worden bestraft omdat ze een boerka dragen, daar wordt de PVV op dit moment niet opgewonden van. „Het is strafbaar geworden, dat is een teken van de-islamisering. Dat is voor ons de kern van de zaak. De rest is secundair”, zegt Kamerlid voor de PVV Joram van Klaveren.

Het kabinet geeft nu een duidelijk signaal af en dat is de PVV vooralsnog genoeg. „We kunnen later wel kijken of het nodig is om de boetes te verhogen.” In het wetsvoorstel is sprake van een boete van maximaal 380 euro. Gezichtsbedekkende kleding past niet in onze samenleving, waar men 'herkenbaar en aanspreekbaar' moet zijn.

De Franse zakenman Rachid Nekkaz betaalt de boetes van Nederlandse vrouwen die een boerka dragen, maakte hij vorige week bekend. Hij vindt het verbod een aantasting van vrijheid en grondrechten. Webshop Feestkleding 365 maakte bekend boerka's en niqabs te zullen verkopen als carnavalskleding en ook voor de boetes te zullen opdraaien.



Dat verbod gaat er toch om dat je niet in het openbaar je gezicht mag bedekken en niet over geloofs overtuiging of iets dergelijks?
Ja maar PVV leurt graag met speerpuntjes he .. meer dan dit zijn ze niet


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-09-2011 8:54 by bastianus Profiel van bastianus

@ nark: Tuurlijk niet. Zou wel moeten, maar ik denk dat de PVV meer belang heeft bij het de-islamiseren.
Ik zie bij ons in Uden trouwens vaak vrouwen in burka lopen. Zal mij benieuwen wat onze wijkagent eraan gaat doen, da's zelf een Marokkaan. Het zal toch spanningen geven, verwacht ik.


[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 19-09-2011 8:54]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-09-2011 9:29 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 september 2011 8:54 schreef bastianus het volgende:
@ nark: Tuurlijk niet. Zou wel moeten, maar ik denk dat de PVV meer belang heeft bij het de-islamiseren.
Ik zie bij ons in Uden trouwens vaak vrouwen in burka lopen. Zal mij benieuwen wat onze wijkagent eraan gaat doen, da's zelf een Marokkaan. Het zal toch spanningen geven, verwacht ik.

Hoe vaak is vaak? Bij ons in Roosendaal heb ik er nog nooit een gezien in ieder geval.(ook niet in Breda, bergen op zoom ). Het lijkt me dan een zeer lokaal verschijnsel


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2011 9:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik vind de kledij van orthodoxe joden vervelend, volgend punt voor de PVV!


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 19-09-2011 9:55 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Ik ben voor de-Tokkiesering van onze samenleving, weg met trainingspakken in het openbaar, je weet nooit wat ze daar onder verschuilen



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 19-09-2011 10:00 by Forever After Profiel van Forever After

Effe normaal doen tegen de sportieve medemens.


 


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 19-09-2011 10:01 by nark Profiel van nark

De Tokkies sportief?


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-09-2011 10:40 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 september 2011 9:29 schreef attila_de_hun het volgende:
Hoe vaak is vaak? Bij ons in Roosendaal heb ik er nog nooit een gezien in ieder geval.(ook niet in Breda, bergen op zoom ). Het lijkt me dan een zeer lokaal verschijnsel
Ik zie ze dagelijks hier. Meestal Somalische vrouwen trouwens, dat zijn de enige echte strenge moslima's hier. Zijn ook vaak van die opgefokte kereltjes, de mannen die daarbij lopen. Zou me niks verbazen als zij het aan hun vrouwen opdringen.
De Marokkanen en Turken hier lopen er gewoon bij als Nederlanders in het algemeen. Zitten ook gewoon bij onze kinderen op de katholieke school. Er is ook een strenge moslimschool (Bedir, waar toen die brand geweest is), maar daar komen de leerlingen vaak met busjes van buitenaf aan op school.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-09-2011 11:08 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 september 2011 10:40 schreef bastianus het volgende:
Ik zie ze dagelijks hier. Meestal Somalische vrouwen trouwens, dat zijn de enige echte strenge moslima's hier. Zijn ook vaak van die opgefokte kereltjes, de mannen die daarbij lopen. Zou me niks verbazen als zij het aan hun vrouwen opdringen.
De Marokkanen en Turken hier lopen er gewoon bij als Nederlanders in het algemeen. Zitten ook gewoon bij onze kinderen op de katholieke school. Er is ook een strenge moslimschool (Bedir, waar toen die brand geweest is), maar daar komen de leerlingen vaak met busjes van buitenaf aan op school.


Zulke Somaliërs zijn er bij "ons" (nog) niet en gelukkig maar dan.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-09-2011 21:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 21-09-2011 22:05 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Kom je straks ook nog tot de ontdekking dat de aarde rond is?

Maar kom op zeg, deze regering is toch werkelijk verschrikkelijk...
Punt één is er een gedoogconstructie nodig is die uiteindelijk één zetel meer heeft dan de oppositie.
Punt twee is dat er bij het CDA twee kamerleden uiteindelijk toch ingestemd hebben met de gedoogconstructie terwijl ze tegen de samenwerking met de PVV waren. En juist nu die clown zo tekeer gaat wordt de kans alsmaar groter dat die kamerleden hun steun intrekken.
Punt drie is dat er voor een meerderheid in de eerste kamer er ws gedoogsteun nodig is van de SGP.

Al met al is besluitvorming een bijzonder complex proces.

[Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 21-09-2011 22:06]



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen