IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Adolf Wilders, Geert Hitler [Post uitgebreid je mening over de PVV en GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-11-2011 13:01 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 30 november 2011 12:41 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Mag de leraar dat niet zelf bepalen? Oh nee, het is de partij van de vrijheid...


Op zich ben ik het er wel mee eesn niet om je popie-jopie populaire vriend te zijn. Maar zoiets kun je natuurlijk nooit afdwingen en e ris sowieso geen standaadraanpak denk ik. En hoe het verder ook tegenwoordig in de klas gaat, ik heb het idee dat het merendeel (overgrote merendeel zelfs) van de "jeugd van tegenwoordgi"gewoon nette leerlingen zijn die op zijn tijd wel eens een geintje uithalen maar niks serieus mis doen. Natuurlijk is een klein deel een rotte appel maar dat was in mijn tijd ook zo en ook zo in de tijd van mijn ouders en grootouders (en ook in de tijd dat de lerearen er op los mochten rammen).
Gewoon weer een populistisch pauperplan van de PVV....


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-11-2011 13:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Ik voel me altijd zo oud als ze meneer en u zeggen


I wish I was a butterfly


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-11-2011 13:19 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 30 november 2011 13:06 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik voel me altijd zo oud als ze meneer en u zeggen


Ja, dat is de prijs die jij moet betalen.... Als ze zomaar"je" en "jij" tegen jou zouden zeggen, dan loop het slecht met ze af... heel slecht"....super super slecht!!!! Dus draag je lot dapper, het is voor een goed doel!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-11-2011 14:06 by bastianus Profiel van bastianus

Als je niet goed les kunt geven of geen orde kunt houden, maakt het weinig uit of ze 'jou' of 'u' een klootzak noemen. Maar goed, het is weer symboolpolitiek natuurlijk. Respect kun je alleen maar verdienen en niet afdwingen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-11-2011 14:08 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 30 november 2011 13:19 schreef attila_de_hun het volgende:
Ja, dat is de prijs die jij moet betalen.... Als ze zomaar"je" en "jij" tegen jou zouden zeggen, dan loop het slecht met ze af... heel slecht"....super super slecht!!!! Dus draag je lot dapper, het is voor een goed doel!

Ja, meneer!
quote:
Op 30 november 2011 14:06 schreef bastianus het volgende:
Als je niet goed les kunt geven of geen orde kunt houden, maakt het weinig uit of ze 'jou' of 'u' een klootzak noemen. Maar goed, het is weer symboolpolitiek natuurlijk. Respect kun je alleen maar verdienen en niet afdwingen.

Sterker nog, ik denk dat je respect verliest als je echt probeert af te dwingen dat je leerlingen 'u' zeggen.


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-11-2011 14:12 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 november 2011 14:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Sterker nog, ik denk dat je respect verliest als je echt probeert af te dwingen dat je leerlingen 'u' zeggen.

+1. Mij noemen ze vaak gewoon Bas, en de grote beveiligers die ik les geef hebben het zelfs over 'Basje'. Het grappige is wel, op het moment dat ik ze corrigeer of ter verantwoording roep word ik ineens wel 'meneer' en 'u'.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-11-2011 14:20 by M. Profiel van M.

Hoe wordt zo'n motie vormgegeven, vraag ik me af.

"Vindt u als minister dat het lerarenkorps meer respect verdient en niet getutoyeerd behoort te worden?"
"Ja hoor, dat vind ik. 100% mee eens."
"Fijn, dank u wel."

En dan? Camera's ophangen en elke tutoyerende onverlaat een boete geven van 100 euro? Er moet iets van een sanctie aangehangen worden lijkt me.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-11-2011 14:24 by bastianus Profiel van bastianus

Ik vind dat er dan ook een soort SA-achtige ordedienst in de school moet komen, die controleert of leerlingen wel 'u' zeggen. En of leraren zelf dit handhaven. Goede verraders krijgen dan een soort gezaghebbende functie in de ambtenarij ofzo.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-11-2011 14:28 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Spotprentjes aanbieden aan een buitenlandse delegatie onder het mom van persvrijheid en zelf een spotprent niet kunnen velen, Animal Cops die massaal uitvallen na de opleiding, jaren 50 verheerlijking in het onderwijs....

Gaat lekker met de Paupers Voor Verzotting...


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-11-2011 14:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Ze zijn wel 100% tegen een downloadverbod of andere ridicule maatregelen op dat gebied ♥ ♥ ♥


I wish I was a butterfly


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 30-11-2011 14:31 by Schuurman Profiel van Schuurman

Ja, daar kunnen die smerige liberalen van de VVD nog wat van leren!


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-11-2011 15:14 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Ik ben wel benieuwd naar wat de PVV-stemmers/sympatisanten van al die voorstellen vinden die de PVV de afgelopen periode op ons heeft los gelaten. Is er toch een zekere mate van teleurstelling? Of vind men het allemaal prima?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-11-2011 16:36 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 november 2011 15:14 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar wat de PVV-stemmers/sympatisanten van al die voorstellen vinden die de PVV de afgelopen periode op ons heeft los gelaten. Is er toch een zekere mate van teleurstelling? Of vind men het allemaal prima?


Zolang ze twitterberichten van de Fuhrer op wekelijkse basis ontvangen en niet hoeven na te denken vinden ze het prachtig.


Boeiender


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 30-11-2011 16:41 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 30 november 2011 16:36 schreef MR. N het volgende:
Zolang ze twitterberichten van de Fuhrer op wekelijkse basis ontvangen en niet hoeven na te denken vinden ze het prachtig.


Haha, jouw haat jegens de PVV en haar achterban neemt maniakale vormen aan, is 't niet?


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-11-2011 17:01 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ach, hij 'praat' ook F. van Jole maar na..


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-11-2011 17:46 by XXL Profiel van XXL

Ok, we zijn een beetje van de hoofddoekjes af waardoor Henk en Ingrid weer veilig over de toch al bijna hoofddoekvrije limburgse straten kunnen lopen, maar kan iemand eens wat voorbeelden geven van bijvoorbeeld oplossingen van Geert & Co met betrekking tot de eurocrisis?



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-11-2011 17:48 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Wat een onzin opmerking. Welke politicus heeft dat wel? Plannen worden steeds ingehaald door de werkelijkheid, politici vertraagd uit angst voor de democratie.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-11-2011 17:50 by XXL Profiel van XXL

Nougoed, positieve inbreng op welk vlak dan ook?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-11-2011 17:53 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Steunen verbod weigerambtenaar.
En nu heb ik deze topic wel weer gezien. Zelfde droeftoeterij als een paar maanden geleden. Gewoon haten om het haten, wordt geen zinning punt gemaakt. Een dergelijk topic kan over ieder andere partij ook bestaan.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-11-2011 18:11 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 30 november 2011 17:53 schreef Kvelgeest het volgende:
Steunen verbod weigerambtenaar.
En nu heb ik deze topic wel weer gezien. Zelfde droeftoeterij als een paar maanden geleden. Gewoon haten om het haten, wordt geen zinning punt gemaakt. Een dergelijk topic kan over ieder andere partij ook bestaan.


Sorry, maar dat is toch echt niet waar. Welke andere partij, laat ik een voorbeeld nemen, zit nou Joden af te zeiken omdat ze de kolonisatiepolitiek van Israël niet steunen? De PVV heeft zeker een niche als het gaat om lekker te haten .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Nebelwerfer
Usericon van Nebelwerfer
Posted 01-12-2011 19:24 by Nebelwerfer Profiel van Nebelwerfer

quote:
Op 30 november 2011 17:53 schreef Kvelgeest het volgende:
Steunen verbod weigerambtenaar.



Ja steunen, de motie komt verder van Groen Links.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-12-2011 19:57 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 november 2011 17:53 schreef Kvelgeest het volgende:
Steunen verbod weigerambtenaar.
En nu heb ik deze topic wel weer gezien. Zelfde droeftoeterij als een paar maanden geleden. Gewoon haten om het haten, wordt geen zinning punt gemaakt. Een dergelijk topic kan over ieder andere partij ook bestaan.

:') :') :') :') :') :')


Boeiender


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 01-12-2011 20:27 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Kijk, dit is wat dit topic bestaansrecht geeft!



DEN HAAG - Jesse Klaver van GroenLinks is tijdens een debat in de Tweede Kamer uitgemaakt voor idioot door Harm Beertema van de PVV. Het debat ging over het voorstel van de PVV om te bevorderen dat leerlingen u zeggen tegen hun leerkrachten.

Volgens GroenLinks kan je zoiets niet vanuit Den Haag regelen. De Roosendaalse Klaver herhaalde het standpunt dat scholen zelf moeten regelen hoe leerlingen en docenten met elkaar omgaan. Beertema reageerde hierop door onder andere Klavers voor idioot uit te maken en de GroenLinks-fractie 'aanhangers van Pol Pot' te noemen, de vroegere Cambodjaanse communistische dictator en leider van de gevreesde Rode Khmer.

Voorzitter Gerdi Verbeet moest hierbij ingrijpen. Ze wees Beertema erop dat hij weliswaar zelf zijn teksten mag kiezen, maar dat er zo niet omgegaan dient te worden met gekozen volksvertegenwoordigers.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-12-2011 20:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nekschot! Zoals Pol Pot zou doen!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-12-2011 20:34 by bastianus Profiel van bastianus

Ach. zolang hij die Pol Pot maar met u aangesproken heeft zal het wel correct zijn toch? Blijkbaar is alles daar toch mee op te lossen?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen