|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik denk dat mensen als greycloak je hier graag meer over vertellen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik zou me wellicht ook zo gedragen als jij als ik daar eczeem had When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: waar geloven schizofene mensen dan in? signature |
|
trouwens, God is geen Sinterklaas [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-11-2011 19:29] signature |
|
Waar haal je die leuke plaatjes toch altijd vandaan Hypno? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ben dit in mijn tijd als hospik nooit tegengekomen maar dit is een klassiek gevalletje "je gaat niet direct dood dus pak je geweer en blijf knallen". What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Paint oja Een Britse studie bij meer dan 600.000 leden van de buitenechtelijke datingsite 'Illicit Encounters' toont aan dat aanhangers van het katholieke geloof bijna 2 keer meer op zoek zijn naar een affaire dan gelovigen van eender welke andere religie. Overspel is nochtans een zware zonde, niet? Uit het onderzoek bleek dat maar liefst 21,5 procent van de 600.000 leden katholiek is. Veel als je weet dat slechts 10 procent van alle Britten het katholieke geloof aanhangen. Ook Church of England was goed gerepresenteerd op de datingsite voor 'ongeoorloofde ontmoetingen'. 33 procent van de ondervraagden is aanhanger van Church of England, maar gezien meer dan 40% van de Britse populatie dat zou zijn, blijven de katholieken op kop. De meest trouwe echtgenoten zijn ofwel joods, ofwel methodist. Zondigen Psycho-sociaal therapeut Christin Elvin probeert een verklaring te geven waarom mensen die een strikte religie aanhangen als het katholicisme, sneller overspel zouden plegen: "Religieus zijn maakt van iemand niet automatisch een goed mens en het is belachelijk te denken dat gelovigen zouden kunnen ontsnappen aan de verleidingen die atheïsten of agnostici treffen. Religies als het katholicisme leggen heel wat grenzen en regels op en kunnen pijn en schuldgevoelens opleveren." Ze gaat verder: "Gehoorzamen en machteloos zijn kunnen leiden tot een irrationeel schuldgevoel wat een mens depressief maakt. Velen raken dan ook verstrengeld in de gedachte dat een goed mens zijn belangrijker is dan gelukkig zijn. Waar noden niet worden beantwoord, liggen psychologische problemen al snel op de loer, wat dan weer zorgt dat mensen hun geluk elders gaan zoeken: in een affaire bijvoorbeeld." Naughty Ook Rosie Freeman-Jones, woordvoerdster van 'Illicit Encounters' deelt haar mening: "Religieuze mensen hebben een veel sterker gevoel voor goed en kwaad, wat ook betekent dat het voor hen vermoedelijk een grotere rush geeft om de regels aan hun laars te lappen. Voor veel mensen staat een affaire hebben gelijk aan stout zijn en omdat gelovigen van kleinsaf aan een berg concrete moralen opgelegd krijgen, geeft stout zijn hen een veel grotere kick dan voor de gemiddelde agnost of atheïst." dat laatste is iets wat mij ook opvalt. signature |
|
Want jij beleeft steeds minder plezier aan je overspel? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Hij komt alleen nog klaar op squidpr0n en japanese fartpr0n. Vandaar denk ik. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: klopt! nee echt, echt waar. zelfs wat GIRL zegt, daar ook steeds minder kick van gelukkig is er METAAAAAAAAAAUUUUHL signature |
|
Je stompt af, ik ken het. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
zelfhulpgroep? signature |
|
Even gewoon kwaad zijn en dommige, flauwe ZM-reacties riskeren? Ja, dat mag. 'Buitenechtelijke datingsite', dat je daar je brood mee durft te/wil verdienen. In en in triest. Bah. Bah. When your people matter, menstrual health matters |
|
ik vraag me wel af hoeveel daarvan niet gewoon alleenstaande mannen zijn... signature |
|
Ik zie nou dating Weert staan. Nu komt het wel heel erg dichtbij. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:En hoeveel nou echt Katholiek zijn. En hoevel praktiseren zijn. En hoe dat onderzoek nou is gehouden. Vragen, vragen. Geweldig ook die 'experts' met hun mening in dat artikeltje. Wel erg jammerlijk (voor mij) om te zien hoe mensen die God en Jezus niet kennen (helaas begrijpelijk) alleen maar het plaatje invullen adhv de vele dogmas en stereotypen omtrent de geloofswereld van een Christen. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Dating Weert de gekstuuuuh! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: elaba! gij zult niet oordelen! signature |
|
is er eigenlijk al eens een onderzoek geweest naar verbanden waar je wél enigszins in kon komen? signature |
|
Als ik me beperk tot het niveau van de onderzoeken die hier wel eens gepost worden? Nee, niet echt. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Oordelen in de zin van 'gij zult niet oordelen' is natuurlijk niet hetzelfde als 'gij zult geen conclusies trekken'. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: |
|
Kom op zeg, Fusion heeft gelijk, Hypnos weet gewoon niet waar hij het over heeft. Sneu van hem om dat soort 'argumenten' in te zetten; kom dan met iets inhoudelijks Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
tja, "argumenten" oordelen en conclusies zijn dus niet hetzelfde, wordt moeilijk zo... signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |