|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zat eigenlijk hier naar te kijken. Bert Dorenbos in actie... Te erg. http://www.brinktv.com/?page_id=1347 Toen ik wat anders tegen kwam. http://www.refdag.nl/de_maan_kan_eigenlijk_niet_bestaan_1_313493 Juist. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 02-12-2011 21:59] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gelovigen vinden atheïsten onbetrouwbaar OTTAWA - Religieuze mensen wantrouwen atheïsten, zo blijkt uit een studie van de universiteit in het Canadese Vancouver. ''Gelovigen vinden de houding van de atheïsten een bedreiging voor samenwerking en eerlijkheid'', aldus onderzoekster Ara Norenzayan over de studie die vrijdag is gepubliceerd. Gelovigen menen dat mensen zich beter gedragen als ze voelen dat God hen volgt. De 770 onderzochte Amerikanen en Canadezen werden om beschrijvingen gevraagd van onbetrouwbare personen. De 500 miljoen mensen op aarde die het bestaan van God ontkennen, kwamen daarbij op een vergelijkbaar laag niveau als verkrachters. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
het zullen wellicht weer atheïsten zijn, die onderzoekers [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 02-12-2011 22:40] signature |
|
quote:En als ze nou geen verkrachting begaan hadden, dan ook nog? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ik neem alvast het zekere voor het onzekere signature |
|
Maakt het dan nog uit of je een gelovige verkrachter bent of niet? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: verkrachter EN atheïst? dat zijn verzwarende omstandigheden! signature |
|
quote:Dat geloof ik niet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het is een onderzoek van een universiteit, dus dat duid op intelligent, dus dan is de aanname dat het atheisten zijn zeer aannemelijk . Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Mooi dit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Is het omgekeerde ook al eens onderzocht en wat was de uitkomst van dat onderzoek? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: atheïsten kunnen geen onderzoek doen naar zaken over gelovigen omdat die geen relatie hebben met God signature |
|
quote: vind maar eens 770 verkrachters... signature |
|
quote: *Denkt aan nare pedopriesters ed.* Een videocamera zou nuttiger zijn voor in de rechtbank. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: quote: Welke van de twee is het nou . Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: nou, ze kunnen het wel, maar zo een onderzoek is bij voorbaat veroordeeld tot het equivalent van een openstaande deur inschoppen. signature |
|
quote:Voor hen die de discussie 'gevolgd' hebben Hypnos zet je jezelf n beetje voor schut. Maar prima poging hoor When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: godsdienstsociologisch onderzoek wordt juist vaak door atheïsten gedaan. |
|
Ton! Alles kits? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
zeker weten aan de studie momenteel, met jou ook alles goed? |
|
Steeds minder atheïsten 03 dec. 2011, 10:21 Wereldwijd komen er dagelijks 83.000 christenen bij en daarmee groeit het christendom harder dan alle andere godsdiensten. Met dat nieuws opent het Reformatorisch Dagblad zaterdag. Een en ander blijkt uit onderzoek van het Amerikaanse tijdschrift International Bulletin of Missionary Research. Sinds de val van het communisme in de jaren negentig, is religie bezig met een opmars, is de conclusie van onderzoekers. Wereldwijd zou het christendom ongeveer 42.000 kerkgenootschappen en groepen tellen. Die komen samen in bijna 5,2 miljoen gemeenten. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
@Ton: Prima. Straks Sinterklaas vieren met de kinderen. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 03-12-2011 12:33] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: onterecht toch? ze hebben "geen band met god" signature |
|
quote:Man, je bent onderhand een grotere zeurpiet dan de gelovigen hier met je kinderachtige posts. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |