|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Raar onderzoek, nog raardere conclusie. Ik zie weinig oorzakelijk verband. Ook zie ik niet hoe het onderzoek gedaan is, vooralsnog kan het een toevalstreffer zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ben ook nog eens linkshandig, telt dat ook? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
En je overweegt ook om nog een paar honderd kilometer naar links te verhuizen naar een land waar men ook nog eens links rijdt om je linksheid wat meer kracht bij te zetten? |
|
Hé, nu ik deze laatste twee posts lees: Er is niet verteld over hoeveel mensen er ondervraagd zijn. Het zou mij niks verbazen als alleen FA en GL de proefpersonen zijn geweest. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
maar toch nee. |
|
Wat een leuk artikel. * Mensen zijn paranoia <=> evolutionair erg handig om je stam of familie te beschermen (alsof paranoia en een gezonde dosis oplettendheid en waakzaamheid hetzelfde zouden zijn ) * Mensen zijn paranoia -> geloven in God ik geloof dat we die fase wel voorbij zijn inmiddels * Mensen hoeven niet meer paranoide ze te zijn -> hoeven niet meer in God te geloven Ik ben erg benieuwd naar de sample base, en vooral het land. Ik gok resp. laag en de VS When your people matter, menstrual health matters |
|
Vrij belachelijke aannames inderdaad. |
|
quote: Die gasten bij de kerk zijn gewoon echt tuig, ik heb me het heen en weer gemaild en geschreven en uiteindelijk naar veel pijn en moeite ben ik uitschreven. Wat ik overigens ook bizar vindt, dat als je als "Katholiek" gedoopt bent, je telkens als je verhuisd weer inschreven wordt bij de kerk die aanwezig is in die gemeente. Ik heb er toch niet om gevraagd? Maar goed die internationale kinderneuqers club moet natuurlijk wel voldoende subsidie blijven vangen, uitvreters. Against God and Government |
|
Heel apart inderdaad. |
|
Inderdaad Schaep, inderdaad. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Ik heb een paar jaar geleden aangegeven niks meer van de kerk te willen ontvangen. Sindsdien krijg ik ook niks meer, na twee telefoontjes met de parochie was het opgelost. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Toen ik was verhuisd wisten ze me direct te vinden en kreeg ik stapels brieven waarin ze me om geld vroegen, ondersteund door mooie verhalen en aanbiedingen om deel te nemen aan gezellige activiteiten met mijn christenbroeders. Toen heb ik een afspraak gemaakt en kwam er iemand langs die me allemaal formulieren liet ondertekenen. Vanaf toen hebben ze me wel met rust gelaten. |
|
quote:Gestapo praktijken. Fusion, praat dit eens goed. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Waarschijnlijk zijn de administratiekosten van de gemeente voor het doorgeven van mijn gegevens aan de kerk wanneer ik verhuis ook nog eens voor de rekening van onschuldige burgers, die niets met het hele christendom te maken hebben. |
|
quote:Zo ongeveer elke nederlandse burger heeft toch op een of andere manier iets te maken met het christendom? Vrij op christenlijke feestdagen enzovoorts... Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ja, oke. |
|
Dan weet ik het goed gemaakt. Ik pleit voor het berekenen en teruggeven van een evenredig deel van bovengenoemde administratiekosten, als jullie afstand doen van alle Christelijke feestdagen. Deal? When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat doe ik al zolang ik eigen baas ben. Ik werk gewoon op die dagen en neem een andere dag vrij als ik dat nodig is. Donder op met je religieuze feestdagen, en met je religie erbij. |
|
quote: Bijna alle christelijke feestdagen zijn een verbastering of hebben elementen van heidense feestdagen. Ik ken dus geen christelijke feestdagen. Against God and Government |
|
quote:Dat klopt aardig volgens mij. Zonnewende voor pasen geloof ik, midwinter werd kerst. Enzo. Ook de elementen van boomverering, het eieren eten, Sinterklaas die eigenlijk Wodan is enzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Pasen is veel eerder. Pinksteren komt meer in de buurt. |
|
quote:Ga toch je eieren verven man. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Eerst Sint Maarten nog. 11 november is de dag... |
|
quote:Ik word gek van al die feestdagen, vooral van de amerikanisering ervan. Mijn dochter zat al te mauwen waarom wij geen Halloween hadden gevierd. Ehm.. Omdat ik niet aan al die onzin mee wil doen. Sinterklaas komt er hier ook nog niet op, pas een paar weken voor 5 december. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |