IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-10-2011 6:66] Christendom topic Vorige pagina | Volgende pagina
WMP
Usericon van WMP
Posted 24-11-2011 19:42 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 24 november 2011 19:05 schreef Fusion het volgende:
Een andere vraag: waarom heb jij zo'n hekel aan God?


Zijn er serieus mensen die een hekel daaraan hebben? Hoe kun je een hekel hebben aan een sprookje? Hooguit aan de fantasten die het bedacht hebben en dwazen die erin geloven.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-11-2011 19:45 by Forever After Profiel van Forever After

Omdat je het sprookje niet leuk vind misschien?



 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-11-2011 19:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 24 november 2011 19:05 schreef Fusion het volgende:


Een andere vraag: waarom heb jij zo'n hekel aan God?


dat laat zich Almachtig noemen maar maakt dan wel achterlijke wezens als "de mens", vindt verschrikkelijke ziektes uit, laat mensen creperen en houdt niet eens tegen dat in zijn naam verschrikkelijke dingen gebeuren.
hij is schuldig aan Omissie en verdient verbannen te worden naar een levensloze planeet om eens goed na te denken en te bezinnen over zijn onkunde.


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-11-2011 19:47 by Forever After Profiel van Forever After

En dat allemaal omdat een of ander kutwijf zonodig een appel wou.

[/kort door de bocht]

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 24-11-2011 19:47]


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-11-2011 19:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 24 november 2011 19:42 schreef WMP het volgende:
Zijn er serieus mensen die een hekel daaraan hebben? Hoe kun je een hekel hebben aan een sprookje? Hooguit aan de fantasten die het bedacht hebben en dwazen die erin geloven.


ik heb ook een hekel aan Mickey Mouse Clubhuis, bestaan of niet laat ik even in het midden. Als je het kunt bedenken dan bestaat het (denk ik in dit geval)

Ik heb ook een hekel aan sommige aliens


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-11-2011 19:51 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 24 november 2011 19:46 schreef Hypnos het volgende:
dat laat zich Almachtig noemen maar maakt dan wel achterlijke wezens als "de mens", vindt verschrikkelijke ziektes uit, laat mensen creperen en houdt niet eens tegen dat in zijn naam verschrikkelijke dingen gebeuren.



Als je al die lange dagen daarboven moet slijten ga je vanzelf rare dingen bedenken om jezelf te vermaken, Bart.

Een beetje vergelijkbaar met al die vage posts en plaatjes waar jij soms mee op de proppen komt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-11-2011 19:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 24 november 2011 19:51 schreef XXL het volgende:
Als je al die lange dagen daarboven moet slijten ga je vanzelf rare dingen bedenken om jezelf te vermaken, Bart.

Een beetje vergelijkbaar met al die vage posts en plaatjes waar jij soms mee op de proppen komt.


Inderdaad hoog tijd dat er een mod naar boven gaat om het een en ander duidelijk te maken aan die verloederde ouwe haarbal


signature


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 25-11-2011 20:34 by jeroen83 Profiel van jeroen83

Aangifte tegen paus: droeg geen gordel

FREIBURG (ANP) - Een inwoner van de West-Duitse stad Dortmund heeft aangifte gedaan tegen paus Benedictus XVI, omdat die tijdens zijn bezoek aan de Zuid-Duitse stad Freiburg in de pausmobiel geen gordel droeg. Een advocatenkantoor in de stad Unna heeft dat vrijdag gemeld.

De paus, die in de Zuid-Duitse deelstaat Beieren is geboren, was in september in zijn geboorteland en bezocht toen onder meer Freiburg. De justitie moet nu uitmaken of hij een gewone staatsburger is of dat hij als staatshoofd diplomatieke onschendbaarheid geniet. Het bezoek was overigens het eerste staatsbezoek van Benedictus aan Duitsland.

De man deed aangifte, nadat hij was geconfronteerd met een dodelijk ongeluk, waarbij inzittenden van een auto geen gordel om hadden. De man, geen lid van de Rooms-Katholieke Kerk, zegt zich zorgen te maken over de veiligheid van de paus.




Never have so many sacrificed so much for so few


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-11-2011 21:19 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

:')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2011 0:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 26-11-2011 15:53 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 november 2011 19:46 schreef Hypnos het volgende:
maakt dan wel achterlijke wezens als "de mens"
Waarom neem jij kinderen eigenlijk?


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2011 16:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 26 november 2011 15:53 schreef Fusion het volgende:
Waarom neem jij kinderen eigenlijk?


omdat ze lief zijn (tot ze groter worden) en omdat God zonodig de voortplantingsdrift in mij moest proppen.


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 26-11-2011 19:13 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 26 november 2011 16:00 schreef Hypnos het volgende:
omdat ze lief zijn (tot ze groter worden) en omdat God zonodig de voortplantingsdrift in mij moest proppen.
Ach joh, arm slachtoffertje van je voorgeprogrammeerde programmaatjes Heb je geen eigen vrije wil? Je kunt toch gewoon besluiten geen kinderen te nemen als t allemaal zo kut is? Misschien juist jij. met je depressieve uitkijk op de mens?


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-11-2011 20:25 by bastianus Profiel van bastianus

Ik vind Hypnos in deze discussie onderhand lijken op dat Franse verzetstrijdersgozertje uit de South Park-film dat continu boos is op God.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 26-11-2011 20:25]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2011 21:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 26 november 2011 19:13 schreef Fusion het volgende:
Ach joh, arm slachtoffertje van je voorgeprogrammeerde programmaatjes Heb je geen eigen vrije wil? Je kunt toch gewoon besluiten geen kinderen te nemen als t allemaal zo kut is? Misschien juist jij. met je depressieve uitkijk op de mens?


depressef?

hell no! het leven is de moeite waard, alleen verkloten we de wereld en doen we mekaar veel te veel pijn. God zijn schuld, hij heeft het spelltje uitgevonden en de entiteiten die ze spelen. Ik verdraai de regels zo goed mogelijk in mijn voordeel, maar ik kan niet veranderen dat de regels er zijn. Net zoals mijn zoon dat niet zal kunnen. Ik wens hem het beste toe. Het programma heeft God uitgevonden, en het is een slecht programma, het kan veel veel beter.
Ik ben niet depressief, je bent helemaal verkeerd. ik ben boos, ik voel haat. En dat is maar goed ook!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2011 21:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 26 november 2011 20:25 schreef bastianus het volgende:
Ik vind Hypnos in deze discussie onderhand lijken op dat Franse verzetstrijdersgozertje uit de South Park-film dat continu boos is op God.


kan ik best mee leven


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-11-2011 21:47 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 26 november 2011 21:39 schreef Hypnos het volgende:
depressef?

hell no! het leven is de moeite waard, alleen verkloten we de wereld en doen we mekaar veel te veel pijn. God zijn schuld, hij heeft het spelltje uitgevonden en de entiteiten die ze spelen. Ik verdraai de regels zo goed mogelijk in mijn voordeel, maar ik kan niet veranderen dat de regels er zijn. Net zoals mijn zoon dat niet zal kunnen. Ik wens hem het beste toe. Het programma heeft God uitgevonden, en het is een slecht programma, het kan veel veel beter.
Ik ben niet depressief, je bent helemaal verkeerd. ik ben boos, ik voel haat. En dat is maar goed ook!


Mag ik hier uit opmaken dat je weldegelijk in God gelooft?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2011 22:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 26 november 2011 21:47 schreef XXL het volgende:
Mag ik hier uit opmaken dat je weldegelijk in God gelooft?


zoals ik al zie

quote:
Op 24 november 2011 19:48 schreef Hypnos het volgende:
ik heb ook een hekel aan Mickey Mouse Clubhuis, bestaan of niet laat ik even in het midden. Als je het kunt bedenken dan bestaat het (denk ik in dit geval)

Ik heb ook een hekel aan sommige aliens


wat is "bestaan" niet waar? Je kunt niet bewijzen dat God niet bestaat, je kunt zelfs niet bewijzen dat wij werkelijk "leven". Is een illusie onbestaande? Ik kies voor zekerheid en zeg gewoon dat alles wat je kunt bedenken ook bestaat, toch voor die persoon die het "bedenkt". Ook de innerlijke perceptie - fantasie of niet, "denkbeeldig" of niet - is iets wat plaatsvindt. Ik heb met alles een relatie, niet alleen met iedereen. Dus ook met God, gewoon omdat ik een ervaring/beeld heb van God.


wellicht geloofde je tot op dit moment niet in Koremalkovoc. Wel, Koremalkovoc is de naam die ik het schimmelwerende mannetje geef dat mijn tenen beschermt als ik te weinig aandacht geef aan mijn voeten.
Dus vanaf nu geloof je er ook in, want het beeld bestaat. Je hebt er even bij nagedacht, bewust of onbewust verwerkt. Het zit in je.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-11-2011 1:28]


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 26-11-2011 22:53 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ik vind het een beetje zonde van mijn tijd en energie om kwaad te zijn op iets waar ik niet in geloof. Noem me maar simpel.


When your people matter, menstrual health matters


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 26-11-2011 22:56 by Sisyphos Profiel van Sisyphos

Voor een niet_christen praat die Hypnos flink veel poep.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 26-11-2011 23:55 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Goede film voor je nu op NL2 Hypnos: "God on trial". Joden in Auschwitz stellen God verantwoordelijk voor hun leed en dagen Hem voor een tribunaal.


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-11-2011 1:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 26 november 2011 22:53 schreef Fusion het volgende:
Ik vind het een beetje zonde van mijn tijd en energie om kwaad te zijn op iets waar ik niet in geloof. Noem me maar simpel.




waar geloof je dan niet in?


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-11-2011 1:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 26 november 2011 23:55 schreef Fusion het volgende:
Goede film voor je nu op NL2 Hypnos: "God on trial". Joden in Auschwitz stellen God verantwoordelijk voor hun leed en dagen Hem voor een tribunaal.



terecht!


signature


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-11-2011 1:52 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-11-2011 9:41 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 27 november 2011 1:29 schreef Hypnos het volgende:
waar geloof je dan niet in?
Ik schrijf dat ik het zonde vind van tijd en energie om te [onderwerp]; wat impliceert men meestal daarmee? Dat men [onderwerp] wel of niet uitvoert? Ik heb het uiteraard over JOU. Dat jij je zo druk maakt en zoveel energie besteed aan iets waar je niet in gelooft is nogal, typisch.

Ik denk dat ik jou ook maar eens verantwoordelijk ga stellen voor het leed dat jij bijdraagt in deze wereld, o.a. door een kind te nemen. Hoe durf je! Alleen maar omdat ie lief is als ie jong is. Bah. Het egoisme!


When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen