|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Heee! Das een goede omschrijving van jouw gedrag hier! En als je een keer goede Christelijke pop/rock wilt horen, met de occasional metal invloed of gierende solo, kom een keer langs. Misschien pik je ook eens wat spiritualiteit op When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: 27:28 t/m 27:34 Lucky TV? "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote: thanx! en best mogelijk ja dat ik zo overkom enig verschil is denk ik wel dat ik me er bewust van ben en dat ook toegeef signature |
|
Als ik deze discussie echt aan zou willen gaan, en op je insinuatie in zou gaan, zou ik iets kunnen zeggen over het soort reacties dat ik krijg op mijn posts, van welk 'type' deelnemers aan dit topic, en wat voor soort reacties jij krijgt over jouw posts hier, van welke deelnermers enzo. En daar nog iets aan toe kunnen voegen over mijn zelfkennis en die naast mijn impressie van de jouwe leggen. Maar nee. When your people matter, menstrual health matters |
|
je mag altijd quoten, quoten is leuk, ik sta er voro open. "De waarheid" is in mijn ogen nooit absoluut en moet nooit openbaar gemaakt worden als boodschap om mensen te overtuigen ze te volgen, alleen te inspireren. Een naam plakken op je overtuiging die niet gelijk is aan die van jezelf, dat is zo bizar. waarom mag je niet je eigen geloof hebben? signature |
|
Wie zegt dan dat jij niet je eigen geloof mag hebben? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Alle andere geloven, geloof ik. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Van mij mag hij... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Van mij ook hoor, en van de meeste 'verlichte' gelovigen dezer dagen ook volgens mij, maar voor zover ik weet streven alle georganiseerde religies als instituut nog steeds bekering na. En zijn dus actief tegen andere geloven. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Inderdaad want als je anders bent moet je daud. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Tegen wie heb je t nou eigenlijk en waar gaat dit allemaal over? Wie zegt dat jij geen eigen geloof mag hebben hier dan? En wie plakt wat op wat? Erg verwarrend weer Hypnos. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: hetgeen jij in geloof of van overtuigd bent, waarom noem je dat niet jouw eigen visie op de wereld, het Fusionisme als het zonodig moet? Waarom geef je dat uit handen? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 04-12-2011 18:54] signature |
|
Waarom lees ik deze poepdiscussie eigenlijk nog? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: omdat je je verdwaald voelt op God's ex-planeet? signature |
|
quote:Ik vraag t me zelf ook wel eens af. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Deze gedachte heb ik bij 98% van Hypnos' posts. Het zijn er jammer genoeg ook nogal wat.. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: +1, zeker in dit topic... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: tegen jou, ik wil wel quotes opzoeken, maar misschien ku je het even gewoon bevestigen ook dit is het Christendom topic, als ik me niet vergis noem je jezelf wel Christelijk. Of niet? signature |
|
quote: http://www.youtube.com/watch?v=Zy3AubWc9pY&feature=related best in orde zijnde Christelijke muziek dit signature |
|
quote: http://www.youtube.com/watch?v=a6Huy7Fonv4&feature=related en dit dan |
|
quote: lijkt me wel duidelijk |
|
Liever dit en Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: dat is ook niet verkeerd! Kun je dit ook wel bekoren denk ik http://www.youtube.com/watch?v=FfOO2ToKYpY&feature=related [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 09-12-2011 12:05] |
|
Klinkt niet verkeerd Never have so many sacrificed so much for so few |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |