|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
De datum voor de aankomende Eindhoven Metal Meeting is zojuist vastgesteld op: vrijdag 14 & zaterdag 15 December 2012. EINDHOVEN METAL MEETING Vrijdag 14 & Zaterdag 15 December Effenaar - Eindhoven www.eindhovenmetalmeeting.com Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: "zojuist"? Ik heb het al weken in mijn agenda staan. 100% anti-Kvelgeest |
|
Ah. Nice. Hoop dat we weer eens wat lekkere prog krijgen en de nodige portie black. |
|
En wat oldskool death/thrash metal mag ook. |
|
Vergeet het maar! Dit wordt de prog en female voices editie. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Komen The Village People dit jaar dan eindelijk als headliner? |
|
Nee man, Parkway Drive komt langs. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dan ga ik evengoed. Gezellig feestje toch altijd. |
|
quote: Langskomen is prima, zo lang ze de Effenaar maar voorbij rijden en de podia bezet worden door goede extreme death/black/thrash bands... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ongeacht wat er speelt, ik ben er! Ja hoor... |
|
quote: Onvergetelijke band inderdaad. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Oh gelukkig, volgens mij kunnen we ze dit jaar maar twaalf keer zien. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
|
|
|
bla bla bla doodgaan, maar nog geen namen! |
|
quote: Poep-opmerking, natuurlijk. Komt er eens een keer een (metal-) initiatief met leuke, pakkende en 'tongue-in-cheak' communicatie, is het nog niet goed... Ik kreeg zowaar een glimlach toen ik het las, dat zegt heel wat, want doorgaans ben ik een vreselijke zeurpiet. Wie 'm in wil koppen bedenkt zich beter nog een keer. Ik heb namelijk ook geen gevoel voor humor. Ja hoor... |
|
Donderdag 1 Maart begint de early bird VVK Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Zorg eens voor een vergelijkbare lineup als die van 2009... |
|
Ik heb tot nu toe nooit te klagen gehad over de line up van EMM dus ik vertrouw er voor dit jaar ook weer blindelings op, ofwel; morgen effe die early birds scoren! |
|
quote: Dan kun je lang wachten, als je morgen een vroege vogel kaart wil kopen. Donderdag 1 mrt staat er 2 posts boven de jouwe. Maar ik ga ook zeker wederom heen, prima bevallen de afgelopen jaren www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Komen er ook meisjes met konijnenoren? |
|
Dan wellicht toch zonder oren, tenzij Behemoth komt [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 24-02-2012 14:15] Black seeds of bunny! |
|
Outfit van afgelopen jaar mag anders ook rustig weer hoor. |
|
Haha misschien :p ach ik ben dan iig van mn stoma af, dus kan ik ook een stuk makkelijker mn leren broek aan : Black seeds of bunny! |
|
Yo, einde mental picture, haha Veel last van overigens? |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Volgende pagina |