|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Moet je inderdaad eerst een week met je haar in de peroxide. :-\ |
|
Kan er geen E-Penis topic komen ofzo? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
E-zand? |
|
quote: Doet Kwelgeest ook wat betreft economie. Het enige wat hij goed kan is het napapegaaien van andermans meningen, maar je merkt dat hij gewoon niet helemaal begrijpt wat hij nu precies bazelt als je hem naar argumenten vraagt. Dan is het steevast dat 'je niet goed leest' en dergelijke doorzichtige excuusjes en daarmee denkt dat hij helemaal niet met bewijzen of met feiten hoeft te komen. Te doorzichtig voor woorden, maar blijkbaar trappen mensen er nog steeds in door met deze simpele dwaas in discussie te blijven gaan. Hij is typisch zo'n persoon waar GL naar linkte: iemand die zijn intelligentie hoger inschat dan dat het daadwerkelijk is. Of met de simpele ziel zelf direct te communiceren: :'). |
|
Mooie dubbele dis. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
wat doen jullie daar in de bosjes? HOMOSEKZUALITEIT IS EEN ZIEKTE DAS MIJN MENING!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ook pas sinds de dertiende eeuw, of de negentiende als je de medische wetenschap aanhoudt. |
|
quote: schijnt te genezen te zijn... I am mine own redeemer...! |
|
quote:Straight-camp heet zoiets toch? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Homoseksualiteit is pas een ziekte sinds mensen menen hun identiteit aan een geaardheid te moeten ophangen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Of wanneer de maatschappij dat meent. |
|
Een seksuele identiteit. Belachelijk concept natuurlijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Pcies. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Komt allemaal door het ontstaan van normen, true story. |
|
quote: Die zijn niet ontstaan joh, die zitten in ons ingegoten, vraag maar aan Kvelgeest. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Volgens mij zijn waarden dan evolutionair ontstaan, en worden normen opgelegd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: De oorsprong is hetzelfde. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ja ok. Allemaal evolutie dan, niks God in elk geval. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nee hoor, maatschappelijke normen worden meestal gecreëerd door de overheid, de samenleving of een institutie. In dit geval is dit eerst gedaan door de kerk en daarna heeft de medische wetenschap het overgenomen. |
|
Nu je het zegt. Bij onderwijspsychologie vertelden ze me ook altijd dat waarden van binnenuit komen, en normen opgelegd zijn. Toch geloof ik er geen zak van. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Beweer je nou dat Kvelgeest liegt? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: De moderne normalisering verschilt in ieder geval sterk van de normen van traditionele samenlevingen, doordat normen tegenwoordig op veel meer gebieden voorkomen en ze veel dwingender zijn. De dwang komt nu voornamelijk voort uit mensen zelf, omdat ze uit vrije wil aan de norm willen voldoen, dat is ook een groot verschil. |
|
quote: Volgens mij zegt Kwelgeest nergens dat dit niet het geval is. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Ik weet toch vrij zeker dat ik hem heb zien zeggen dat sommige van die normen/waarden/gewoontes/wetten/whatevers van nature in de mens zitten en dat ze, conventie of niet, altijd gelden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |