|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
misschien probeert hij het wel op een andere planeet signature |
|
quote: Klinkt goed man, misschien dat ik dit jaar ook wel ga, dankjewel. |
|
quote:Wel zorgen dat je uit de buurt van het Marianum blijft, zou ik zeggen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:En vind je t niet een beetje getuigen van onbeschoftheid om dat allemaal op mij af te reageren? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ik heb het niet over een optreden. Ik heb t over als JIJ muziek opzet en vindt dat de ander best even 10 seconden stil mag zijn voor die gitaar solo, of als jij even geniet van de stilte in de natuur dat t lawaaierige gezin even hun mond houdt (of andersom: dat t geitewollensokkengezin niet zo zeurt als jij op de camping lekker loopt te grunten) etc. Je gedraagt je gewoon als n ouwe zuurpruim. Van een beetje rekening met elkaar houden voor al dan niet (in OWW's kleine boekje) rationele nukken is nog niet minder geworden. When your people matter, menstrual health matters |
|
Dit: quote: Goede vraag! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wat zou je zelf doen, Mark? |
|
God verketteren. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ik geloof niet in een hogere macht, dus ik heb geen behoefte om mijn morele kompas aan te passen aan een supernatuurlijke kracht. Mijn morele kompas wordt gevormd door persoonlijke ervaring, gesprekken met anderen en de terugkoppeling die ik door de jaren heen heb gekregen op mijn eigen gedrag of mijn beleving van andermans gedrag. Als iemand mij kan overtuigen met goede argumenten dat mijn morele opvatting onjuist is, dan ben ik bereid om mijn zienswijze aan te passen. Dus als er onverhoopt toch een God mocht zijn en die vertelt mij wat hij denkt en waarom, dan ben ik best bereid mij te laten overtuigen op bepaalde punten. Maar ook om die punten te verwerpen waarvan ik vind dat God naast de pot piest. Wat ik zeker niet zou doen, is meegaan in God's moraal puur en alleen omdat 'hij zegt dat het zo is'. Iemand als Fusion die momenteel dus beweert (als ik het goed begrijp; zo niet, dan bij deze mijn excuses) dat -hij- voor zichzelf nog geen mening heeft gevormd omdat het hem onduidelijk is wat -God- precies ervan vindt, kan ik daarom maar moeilijk serieus nemen als gesprekspartner, eerlijk gezegd. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 20-04-2012 17:57] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Je verwart rekening houden met elkaar met eisen dat iemand wacht totdat hij kan eten zodat jij je ritueel kan uitvoeren. Als je daar geen verschil tussen ziet dan kom ik graag een keer bij je eten en dan ga ik je vragen of je ook even op mijn ritueel wilt wachten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat hele "eisen dat iemand wacht" is nooit sprake van geweest in Fusions vraagstelling. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Als het geen eis is en het antwoord 'nee' wordt normaal ontvangen dan is er verder natuurlijk geen probleem. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
I am mine own redeemer...! |
|
signature |
|
Ik vind het vreemd dat diverse gefundeerde religieuze instellingen geen gebruik maken van psychedelische middelen. Is het euforisch gevoel voortgebracht door die chemische sleutels niet het gevoel waar elk religieus karakter naar streeft? |
|
Wat denk je dat ze in die hosties douwen? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ham/kaas? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wimz pls signature |
|
quote: Een hostie is toch zogenaamd het lichaam van jezus. jezus is een jood, dus dan zal het wel geen ham zijn. Omdat het niet zo op varkens hebben. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
hadden ze toen al kaas? edit: wellicht niet, ze waren allemaal besneden... [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-04-2012 15:38] signature |
|
quote: Kom op, verlicht mijn kennis |
|
Schop! quote: She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Het vlees van Jezus She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
en zeggen dat het bedrijf waarvoor ik nu werk bloem levert voor de productie van hosties ... signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |