![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik heb sowieso een zwak voor pruim in mijn drank. Gisteren een Calvados-BA Flemish red ale van o.a. rogge, tarwe en haver, met pruim. ![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
quote: quote: quote:Op basis van deze post moest het toch wel duidelijk zijn. ![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
Ik heb XXL weleens bij een concert/festival zien lopen. Niet aangesproken natuurlijk want ik deel de quote:mening. En of het enorm saai is weet ik niet, maar ook onderstaande is verder 100% hoe ik erover denk. quote: ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik heb XXL wel eens in de hierboven genoemde Elegast gesproken. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
Dan weet je nu waarom ie er niet meer heen gaat. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Ja, omdat het etablissement al snel een decennium dichtzit. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
Maar mijn opmerking was een knipoog naar deze post in het EMM2024-topic: quote: Ik heb hem daar niet gezien. Wellicht omdat ik niet had gemeld welk t-shirt ik droeg. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
quote: Ja, dat gebruik je nu als excuus. Ik heb hem ooit op Bospop zien lopen. Zoals hierboven aangegeven nooit aangesproken, wel later hier op ZM gezegd dat ik hem gezien heb, en daar is ie sindsdien ook nooit meer geweest. Kun je nagaan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik heb jou ook ooit op Bospop zien lopen. Maar was te bezopen om uit m'n stoel te komen. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Hehehe. Dat was nogal een vreemd weekend. Ingechecked in het hotel en toch beide wel erg naar de klote van de werkweek. Dat weekend zijn we dus tegen de planning in alleen twee avonden uitgebreid uit eten geweest. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik ben XXL ook een keer tegengekomen, op een festival. Toen heb ik hem heel even aangesproken. Dat is wel 15 of 20 jaar geleden oid, dus ik hoop dat hij me ondertussen vergeven heeft. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 30-03-2025 16:34] Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Ik heb pintjes gedaan met Paul en Suzanne. Nog veel langer geleden. ![]() I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Six Organs of Admittance zojuist in Paradox, Tilburg. Een genot om Chasny weer eens aan het werk te zien. Toffe set met oudjes (Black Needle Rhyme, Shelter From The Ash), wat werk van zijn nieuwste plaat, een The Cure cover (Fascination Street), en voortdurend virtuoos gitaarspel. Bizar goede gitarist. Had nog wel een half uurtje mogen duren. ![]() |
|
Damn, wist niet dat hij kwam. ![]() Morgen ook nog in Den Haag, maar dat red ik zo kort dag niet meer vrees ik. Ik merk dat ik sowieso best vaak dingen mis of er op een heel toevallige manier (de UIT-krant, reclame op socials) achterkom dat ze in de buurt spelen. Hoe blijf jij/hoe blijven jullie op de hoogte? [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 30-03-2025 19:41] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote:Grotendeels toeval. Ik heb geen Facebook of Instagram ofzo. En de nieuwsbrieven per email daadwerkelijk lezen voordat ik ze verwijder. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
Ik gebruik nog wel beperkt social media om een handjevol bands te volgen. En krijg van diverse podia een e-mailnieuwsbrief, maar die lees ik lang niet altijd. Ik vis ook vaak achter het net bij theatervoorstellingen. Eer ik er iets over lees, zijn die vaak al lang en breed uitverkocht. Het is ook ondoenlijk om alles bij te houden. Ik check wekelijks de agenda’s van de filmhuizen in mijn woonplaats, maar mis vaak speciale vertoningen in Amsterdam of Rotterdam. Nu kan een mens ook niet overal bij zijn, maar baal soms wel. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Ai, dat had ik hier wel even kunnen delen, niet aan gedacht.. Ik blijf voornamelijk op de hoogte via last.fm. Ik klik vaak wel de pagina open van de artiest waar ik naar luister, dus zie dan snel of er shows in de buurt gepland zijn. Niet bepaald waterdicht, maar deze viel me zo toevallig op. Daarnaast zijn er wat gebruikers met enorme concertagenda's, die klik ik soms door om te zien of er nog wat interessants speelt. ![]() |
|
Ik vraag als ik weer zin begin te krijgen in een concert aan een beperkt aantal mensen of er nog wat te doen valt, zit daar wat leuks tussen kom ik opdraven. Het gaat me ook wel iets meer om het sociale aspect dan het muzikale tegenwoordig. Winter is coming ![]() |
|
quote: Ik heb pas nog het daarvoor bedoelde topic doorgelezen om te zien of ik niet miste, haha. Maar mooi dat het goed was. Heb hem een jaar of acht terug gezien toen Burning the Threshold net uit was. Inderdaad super gitaarwerk. Speelde toen een cover van Fire of the Mind. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
O wow, had ik graag gehoord. De enige keer dat ik hem solo zag was op Roadburn 2009. Daarna nog eens in dB’s, wel als SOoA, maar met Comets On Fire erbij als band. Dat was keihard scheuren. ![]() |
|
Sungazer was dik When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Samhain festival in Antwerpen. Zaterdag te laat aan gekomen want er werd weer eens een weekje gestaakt bij het spoor. Eerste band gemist dus. Wel nog een stuk Ahab mee kunnen pakken, maar de zang staat mij niet zo aan en langzaaaam. TROB was het eerste hoogtepunt. Ik had even niet mee gekregen dat ze heel Unlock The Shrine gingen spelen, kippenvel! Al haalden de vele intermezzo's wel het tempo uit de set. Clown of Fire was gewoon kut. Deathless Void erg goed en intens. Anaal Natrhakh had wegens ziekte lastminute afgezegd dus speelde Thy Light in de grote zaal en dat was niet verkeerd. Kende de band nog niet, maar kregen ook een goede ontvangst. Heb ik iets gemist? Vervolgens kiezen tussen Hexis of The Great Old Ones. Het werd die laatste, geen spijt van, vette band. De Gothenburgblack komt met de drie gitaristen echt goed uit de verf. Enslaved heeft nu misschien wel de beste bandbezetting ooit. Eindelijk een toetsenist die kan zingen itt vroeger en ook nog een zingende drummer er bij, maar Grutle steelt de show, wat een strot heeft die man. ![]() ![]() Dag 2 wel op tijd voor Witchfucker, heerlijke jaren 80 black/death. Vemod daarna was wel wat omschakelen, maar die stellen nooit teleur. Stukje Lunar Tombfields wist niet echt boeien. Modder al vaker gezien dus maar merchinkopen gedaan. Pothamus was live heel erg goed, veel rook, goede belichting, strakke band, intense performance. De enige manier hoe dit beter kan is met een tweede drummer er bij. Häxenzjirkel had opeens een bassist en was daardoor iets minder legendarisch dan op Unholy Congregation 2 jaar geleden. Hellripper had ik ook al op Hell' Balls gezien, oude trashmetal ala oude Metallica en net als die wat te blij-ig. Imha Tarikat deed het niet voor mij. Leek wat Nidrosianachtig, maar miste net als die bands goede nummers die er boven uit steken. Dragged Into Sunlight alles kapot. ![]() Wyatt E was een goede cooling down daarna. Suffocation, tsja, rare afsluiter, te Amerikaans. En Fuming Mouth dito, maar dan met stukjes indierock door de death metal. Austere heb ik niet meer bewust mee gekregen. Geslaagd festival, geen problemen met shirts en patches verder. ![]() |
|
TRoB twee keer live mogen aanschouwen. Vond het destijds een behoorlijke deceptie. Ernstig zitten twijfelen om hierheen te gaan, maar met alle andere activiteiten, Fuisteraars twee weken geleden, Roadburn over twee weken, besloten maar te skippen. Als TRoB gegarandeerd genieten was, dan waren we waarschijnlijk wel gekomen. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |