|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dit dus, al scheelt het ook of je de enige bent of niet. quote: Dit dan weer niet. Ik zorg dan of dat ik zo'n voorprogramma mis, of ergens anders ga staan ouwehoeren als ik dat dan zo nodig moet. Beetje rekening houden met mensen, dat verwacht ik van een ander ook bij bands die ík wil zien/horen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Judge M. zong waarschijnlijk beter. |
|
quote: Nou, dan moet je de 50+ers toch gaan weren bij die concerten. [Dit bericht is gewijzigd door Schweinhein op 28-11-2018 16:25] |
|
Wat doen die dan? Dan weet ik dat alvast. (nog een half jaar hier) "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nu we toch aan het klagen zijn: ik word überhaupt erg moe van mensen die het nodig vinden om doordeweeks halverwege het voorprogramma al lam te zijn. 1. je krijgt zo niets meer van het optreden mee. 2. je zorgt er met je achteruit-geloop voor dat anderen ook iets anders hebben om op te letten dan op de band. (freaking ellebogen op gezichtshoogte voor mij overigens ook nog). 3. Verhoogd risico op 'slayer' of 'spelen' roepen, zelfs als je de band goed vind. Zelfs al was ik katslam zou ik het nog niet roepen, maar hou toch asjeblieft eens je waffel. Toen dat 10 jaar geleden fris en fruitig was, was het al niet grappig. 4. Men heeft zelf nooit in de gaten vervelend te zijn. 5. En zal de volgende dag ook niet aan gedragsverandering denken. 6. Alles wat iedereen hierboven noemt. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Veel van die (semi)bejaarden denken blijkbaar dat ze thuis met de theekrans bezig zijn en ouwebeppen er vrolijk op los. Dat had je zelf al kunnen bedenken natuurlijk. |
|
Was het totale disrespect naar de optredende artiest toe al genoemd? Nee he? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-11-2018 17:36] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Zo ook zondag bij Aborted. Daar werd door de zanger met een flinke ಠ__ಠ op gereageerd: 'Slayer, Speuluh en Nog Een Liedje, dan weet je dat je in Nederland bent'. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Zondagavond bij Watain in Doornroosje te Nijmegen geweest. Optreden vond ik niet echt indrukwekkend eigenlijk. Ik heb ze veel beter gezien. De band oogde ook wat vermoeid. Setlist was vrij tam, er werd veel van de laatste plaat gespeeld. De Bathory-cover "The Return...." vond ik eigenlijk het beste van de set. Aan het eind werd Erik tijdens zijn gebedje gestoord door een wat oudere brandweercommandant (waarschijnlijk zei die dat Erik de boel moest afronden ofzo), die hij daarna vol in het gezicht spuugde.... Triest. Niet handig natuurlijk om een professionele satanist te storen tijdens zijn ritueeltje, maar toch, een oudere man in het gezicht spugen, triest. [Dit bericht is gewijzigd door Aratron op 28-11-2018 19:53] Aratron |
|
professionele satanist Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Superstoer wel. |
|
quote: Echt wel, wat een gezeur van die Aratron. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ook meerdere keer ervaren. Laatst kwam er een gast voor me staan en die deed gewoon een paar stappen naar achteren, waardoor ik dus ook een paar stappen terug moest doen Daarnaast zijn mensen die selfies met de band maken ook bloedje irritant Maar mijn grootste ergernis blijft toch de rugzakconcertmensen. Jezus, laat dat ding toch thuis of in de garderobe. |
|
quote:Zouden die evil knievels eigenlijk weleens iets humoristisch doen? Volgens mij maken ze in Staphorst nog meer grappen.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Alleen wanneer ze geiten offeren op een zondag. Lachen! |
|
quote: O, dat, ja. Nou ben ik zelf niet zo'n praatpaal irl. Maar ouderen kleppen toch vooral niet vooraan bij een optreden? Die hangen bij de bar. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Was een interessante avond, inderdaad. Hier een verlaat verslag: https://zwaremetalen.com/concertverslagen/dark-buddha-rising-speelt-muzikale-twister-in-doornroosje Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: quote: Haha. Mooi omschreven. Ik ben het hier 666 procent mee eens. Ik heb laatst nog aan iemand gevraagd of hij soms wilde dat ik zijn arm zou breken toen hij zijn mobiel voor mijn smoel hield om te filmen. Haaaaaat. |
|
quote: Hey ment0l. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hey. Neuqsexen? |
|
als meer mensen watain storen tijdens hun gebed houden ze misschien op |
|
DeWolff - Mezz, Breda Mijn allereerste concert was DeWolff in de Mezz in Breda in 2011. Dat was echt een fantastisch concert. Zeven jaar later had ik gratis kaartjes gewonnen en zag ik ze gisterenavond voor de tweede keer in dezelfde zaal. Ik vond het een frustrerende ervaring. Er staat een band die op een niveau kan spelen dat zich kan meten met Cream, John Mayall's Bluesbreakers, Rory Gallagher en The Allman Brothers Band. Dat is wereldklasse. Die klasse kwam sporadisch naar boven: vooral de uitgesponnen uitvoering van het oudere nummer Medicine was echt bloedmooi. Jammer genoeg wordt die klasse volledig de nek omgedraaid, want DeWolff is er jammer genoeg achter gekomen dat je "het publiek erbij moet betrekken". Ze spelen nu grotendeels echt de "liedjes", hebben klapveemomenten in de set geplaatst en meezingstukken waarbij verdomme eerst uitgelegd moet worden wat je moet zingen, dan oefenen en dan een aantal keer uitvoeren. Wat kut! Ook leken aankondigingen helemaal nergens heen te gaan en veel te lang te duren. Daar kan ik echt ronduit Gallisch van worden, aangezien er in die tijd genoeg moois gespeeld kan worden. Het verklootte het momentum van de volledige set, waardoor een aantal lekkere nummers gewoon niet meer goed binnenkwamen. Ook helpt het niet als je publiek om je heen hebt staan dat na iedere fucking gitaar/orgelsolo keihard moet juichen en "o, wat goed" moet zeggen terwijl de volgende solo al is begonnen. Toen tijdens de toegift weer een meezingmoment werd aangekondigd heb ik besloten om naar huis te gaan. DeWolff is mijn band niet meer en ik koester de eerste EP en de eerste drie platen. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 01-12-2018 10:02] |
|
quote: laat mij er buiten. ik ben lang niet zo agressief als die kale. [Dit bericht is gewijzigd door Doodskop op 01-12-2018 10:48] |
|
quote: Vroeger in de kleuterklas was dat misschien leuk, maar bij een concert kan dat idd echt niet meer. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |