IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Naar welk concert ben je geweest? Vorige pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-08-2025 8:40 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Gisteren Dimmu Borgir + Abbath gezien in 013.

We kwamen binnen tijdens Gaerea en daar had ik eerlijk gezegd nog niet eerder van gehoord. In het topic hier wordt er gesproken over een 'hype', maar die is dan compleet langs me heen gegaan. Het klonk niet slecht, maar het is niet mijn muziek.

Ik kwam vooral om de nummers van Immortal weer eens live te zien/horen, dat was echt wel even geleden. De laatste keer was Incubate 2013 denk ik, ook in 013. Aan de setlist lag het niet, er werd begonnen Withstand the Fall of Time, en er kwamen nummers van zo'n beetje iedere Immortal plaat voorbij. Het geluid was echter vrij matig helaas, maar desalniettemin me eigen prima vermaakt.

Daarna dus Dimmu Borgir en die hadden een veel beter geluid. Prima show ook, maar wat zijn die nieuwe nummers vreselijk zeg. Gelukkig was dit een soort van 'best of' tour en speelden ze maar drie nummers van hun laatste twee platen. Met nummers als StormblÄst, In Death's Embrace en The Insight and the Catharsis heb ik meer en uiteraard werd er afgesloten met Mourning Palace.

last.fm | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 07-08-2025 9:22 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2025 8:40 schreef Mark Z het volgende:
Gisteren Dimmu Borgir + Abbath gezien in 013.

We kwamen binnen tijdens Gaerea en daar had ik eerlijk gezegd nog niet eerder van gehoord. In het topic hier wordt er gesproken over een 'hype', maar die is dan compleet langs me heen gegaan. Het klonk niet slecht, maar het is niet mijn muziek.

Ik kwam vooral om de nummers van Immortal weer eens live te zien/horen, dat was echt wel even geleden. De laatste keer was Incubate 2013 denk ik, ook in 013. Aan de setlist lag het niet, er werd begonnen Withstand the Fall of Time, en er kwamen nummers van zo'n beetje iedere Immortal plaat voorbij. Het geluid was echter vrij matig helaas, maar desalniettemin me eigen prima vermaakt.

Daarna dus Dimmu Borgir en die hadden een veel beter geluid. Prima show ook, maar wat zijn die nieuwe nummers vreselijk zeg. Gelukkig was dit een soort van 'best of' tour en speelden ze maar drie nummers van hun laatste twee platen. Met nummers als StormblÄst, In Death's Embrace en The Insight and the Catharsis heb ik meer en uiteraard werd er afgesloten met Mourning Palace.

Jammer van het geluid, bij Immortal hoort toch wel een monumentaal en ijshelder geluid. In de Effenaar als headliner vorig jaar was het behoorlijk top. Waarschijnlijk ligt het toch aan het feit of je headliner bent of niet. Jammer eigenlijk.
Dimmu Borgir zou ik op een festival meepikken, maar om de redenen hierboven staan die niet op de prioriteitenlijst.

Klonken de 'oude' nummers goed of was er nog wat extra symfonische troep aan toegevoegd?

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 07-08-2025 9:58 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

En natuurlijk een van de eerste concerten zonder Galder. Ben benieuwd hoe die nieuwe gitarist het live doet.

I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-08-2025 10:00 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2025 9:22 schreef mikkasscar het volgende:
Klonken de 'oude' nummers goed of was er nog wat extra symfonische troep aan toegevoegd?

Daar was niets overbodigs aan toegevoegd.

last.fm | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com