Mark Z |
Doomsower |
 |
 |
|
Posted 07-08-2025 8:40 by Mark Z |
      |
|
Gisteren Dimmu Borgir + Abbath gezien in 013.
We kwamen binnen tijdens Gaerea en daar had ik eerlijk gezegd nog niet eerder van gehoord. In het topic hier wordt er gesproken over een 'hype', maar die is dan compleet langs me heen gegaan. Het klonk niet slecht, maar het is niet mijn muziek.
Ik kwam vooral om de nummers van Immortal weer eens live te zien/horen, dat was echt wel even geleden. De laatste keer was Incubate 2013 denk ik, ook in 013. Aan de setlist lag het niet, er werd begonnen Withstand the Fall of Time, en er kwamen nummers van zo'n beetje iedere Immortal plaat voorbij. Het geluid was echter vrij matig helaas, maar desalniettemin me eigen prima vermaakt.
Daarna dus Dimmu Borgir en die hadden een veel beter geluid. Prima show ook, maar wat zijn die nieuwe nummers vreselijk zeg. Gelukkig was dit een soort van 'best of' tour en speelden ze maar drie nummers van hun laatste twee platen. Met nummers als StormblÄst, In Death's Embrace en The Insight and the Catharsis heb ik meer en uiteraard werd er afgesloten met Mourning Palace.
 |