|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tsjiep drank is goed maar draaien ze ook metal of alleen Andre Ha6?? |
|
Ze draaien alleen metal En in de guldentijd kostte een KRAT bier 30 piek De Hut is het "clubgebouw" van de Puch-club trouwens. |
|
**neemt atlas** afstand is te doen, ligt vlakbij Rotterdam niet, is het Krimpen aan de Yssel of Krimpen aan de Lek? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dus een een krat koude flesjes over de bar heen getild voor het genot van een groep klanten? 30 florijnen?? gOD Damn. Maareh wat wordt het dan; januari? |
|
Draaien ze ook bijv. Krisiun of alleen Maiden, Saxon en Judas Priest?? |
|
Officieel Krimpen aan de IJssel, het ligt aan de Sliksloot die de Lek en de IJssel met elkaar verbindt. Met het OV goed te bereiken, alleen moet je wel weten waar het ligt anders vind je het nooit. Het is namelijk een zelfgebouwde "hut" op een braakliggend stuk grond. |
|
hmz... slaapplek voorradig? dan ik maar eens kom dan enzo uhmz, ijssel? dan is het niet bij rotterdam neem ik aan [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-11-2002 15:22] Je moeder. |
|
Uhm.. het is een piepklein gebouwtje, en die gasten daar ken ik.. Dus neem zelf gewoon muziek mee, dan draaien we dat gewoon. Had ik al gezegd dat je keus hebt uit Grolsch, Brand en Heineken Kampvuren mogen gebouwd worden op het terrein, binnen staat een klein potkacheltje waar we zelf hout voor hakken. |
|
probably Don't touch me. I'm evil. |
|
**ziet beelden in z'n hoofd van 15- en 16-jarige Puch-mafia jochies in een houten hut van 4x5m die een "zwarte" horecapand runnen** |
|
quote: rrrrrrrrrrrrrrrrr dat zijn de betere plekken Je moeder. |
|
quote: Het ligt wél vlakbij Rotterdam.. Vanaf R'dam CS bus 98 nemen, binnen 25 minuten ben je er dan. |
|
quote: Valt mee, valt mee, pas uw beeld aan naar een groep losgeslagen doch zeer gezellig tuig en het klopt ongeveer, en de hut staat er al jaren volgens mij. |
|
waazig, toch mar weer eens die atlas openslaan, mn kennis van plaatsen neemt schrikbarend af Je moeder. |
|
quote: heb ik gemerkt op de kaart, vlug eens opgezocht. Vanuit België kun je er ook wel makkelijk raken. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Te ver weg, en ik ben bang dat dwaallicht alsnog gelijk krijgt en daar een foto van mij weet te bemachtigen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
christenen zijn toch niet bevoegd Don't touch me. I'm evil. |
|
DATUM!!! Crashplek!!! |
|
quote: Yepz, het pand wordt gedoogd, staat dus op grond waar de gemeente geen bestemming voor heeft. De Hut bestaat al 20 jaar, en de huidige hut is de 3e al meen ik. 2 eerdere zijn afgefikt. Het is dus een zelfgebouwde hut van ongeveer 10*10 meter denk ik. Klein maar super gezellig!! En we kunnen samen met de GURK-ers (zo heet de Puch club) bierdrink wedstrijden houden |
|
quote: Negers ook niet. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: met zo'n uitspraken zou ik opletten. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Rammoth = neger |
|
flametopic Je moeder. |
|
Zullen we een datum kiezen? Welke maand om te beginnen? Januari? |
|
ok dan! maar deze keer neem ik geen fles cognac mee in de trein |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |