IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Poetin maakt een ruïne van Oekraïne [oorlog in Oekraïne topic] Vorige pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-12-2024 20:55 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Tweet van de dag:

https://x.com/ewaldeng/status/1868365973947928724

quote:
En dan 2,5 jaar lang mensen die hier toe oproepen voor landverrader, poetinpijper of vijfde colonne uitmaken: het publieke/politieke debat in Nederland is zooo kapot

als reactie op dit:

https://www.trouw.nl/politiek/vredesoverleg-oekraine-niet-langer-taboe-in-den-haag~b9e18a24/?referrer=https://t.co/

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-12-2024 21:22 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Groot verschil is dat Oekraïne dit nu zelf ook als optie ziet.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Natural Disaster
The Dude
Posted 15-12-2024 21:33 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dus omdat Oekraine het er nu mee eens is zijn degene die de afgelopen 2.5 jaar vredesonderhandelingen wilden in ene geen landverrader, poetinpijper of vijfde colonne meer. Dat is dan zeker hoogopgeleiden/oorloghitser logica? Voor een weldenkend mens zijn ze namelijk geen van die dingen ooit geweest.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Natural Disaster
The Dude
Posted 16-12-2024 12:19 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://www.buttkicken.nl/2024/12/16/briefje-van-jan-aan-ruben-brekelmans-3/

quote:
Meneer Brekelmans,

‘Niet mijn oorlog, vriend’.

Dat is vanaf dag 1 mijn standpunt geweest over de oorlog tussen de grote schurkenstaat Rusland en de iets kleinere schurkenstaat Oekraïne.

Als inwoner van een NAVO-land vond ik het waanzin dat mijn land niet alleen defensiematerieel, defensiepersoneel en héél veel geld cadeau deed aan één van de twee schurkenstaten, maar ook nog per se een voortrekkersrol wilde spelen op het wereldtoneel door dat allemaal als éérste land te doen.

En ik vond het schandalig dat politici, die eerder al hun witte behind afveegden met het referendum over het associatieverdrag met de kleinere schurkenstaat, die oorlog tussen de beide schurkenstaten aangrepen om die kleinere schurkenstaat met vliegende vaart lid te willen maken van de EU en de NAVO.

‘Perfide’ is het juiste woord voor dat gedrag.

Dat betekent: trouweloos, vals, verraderlijk.

Als je in Nederland zei dat je enige wens was dat die oorlog tussen de grote schurkenstaat Rusland en de iets kleinere schurkenstaat Oekraïne stopte, werd je de afgelopen jaren verketterd.

Op z’n best was je een rechts-extremist, op z’n slechtst een Poetin-vriendje.

Vrede?

Jan Paternotte van D66, Derkie Boswijk van het CDA en Ruben Brekelmans van de VVD verklaarden je voor gek.

Tot vandaag.

Vandaag zegt één van deze drie oorlogshitsers opeens dat er vredesonderhandelingen moeten komen.

En snel ook!

U.

Waarom u dat zegt?

Niet omdat u nu wél vindt dat er een einde moet komen aan het bloedvergieten van onschuldige soldaten en burgers in de grote en iets kleinere schurkenstaat.

Nee, omdat u bang bent dat anders Donald Trump na zijn inhuldiging op 20 januari 2025 het initiatief tot vredesonderhandelingen neemt.

Trúmp die de Derde Wereldoorlog voorkomt, dat moeten we blijkbaar niet willen met z’n allen.

U zei het echt.

“Er is wel haast bij, want we weten dat Trump ook snelheid wil maken.”

Het staat in een interview met u in Trouw, u heeft dat interview uiteraard goedgekeurd voor publicatie, dus het is waar.

Nú mag het bloedvergieten in de grote en de iets kleinere schurkenstaat stoppen van VVD-minister drs. Ruben Brekelmans.

Nu de kans bestaat dat Donald Trump de credits opeist…

Zei ik ‘perfide’?

Ik ben te mild, in deze dagen voor Kerst.

Groet,

JanD

Sater
Usericon van Sater
Posted 16-12-2024 13:27 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Tijd kan een hoop veranderen. Wat op moment x nog niet opportuun, maar defaitistisch is, hoeft dat op een ander moment niet te zijn. Voorbeeld ter illustratie: 10 mei 1940 was het misschien laf om Nederland niet te verdedigen, maar 14 mei opeens wel een verstandige optie. Laat staan wat er in dertig maanden allemaal kan veranderen.

En ik denk niet dat meneer van de VVD Trump de credits niet gunt, maar dat een wapenstilstand op Poetinvriend Trumps voorwaarden netto desastreuzer voor Oekraïne zijn dan nu onderhandelen.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 16-12-2024 13:43 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-12-2024 15:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2024 13:27 schreef Sater het volgende:
Tijd kan een hoop veranderen. Wat op moment x nog niet opportuun, maar defaitistisch is, hoeft dat op een ander moment niet te zijn. Voorbeeld ter illustratie: 10 mei 1940 was het misschien laf om Nederland niet te verdedigen, maar 14 mei opeens wel een verstandige optie. Laat staan wat er in dertig maanden allemaal kan veranderen.

En ik denk niet dat meneer van de VVD Trump de credits niet gunt, maar dat een wapenstilstand op Poetinvriend Trumps voorwaarden netto desastreuzer voor Oekraïne zijn dan nu onderhandelen.

Die klote-oorlog in Oekraïne hangt al van begin af aan van opportunisme aan elkaar. Die mensen daar zijn niet per se onze 'vrienden', maar vooral goedkope arbeidskrachten. De Rabobank en andere investeerders verdienden klauwen met geld aan de landbouw en veeteelt in dit corrupte land, vaak met EU-subsidie, omdat ze daar op geen enkele wijze aan wetgeving m.b.t. milieu, dierenwelzijn of op andere vlakken hoefden te voldoen.
Maar loop één dag met mij mee op school en maak kennis met mijn Oekraïense of Russische leerlingen, en je weet dat het culturen zijn vol corruptie, respectloosheid, racisme en misplaatst machogedrag.

Wat mensen in dit land zat zijn, zijn al die (EU)-bestuurders die voor ons beslissen wat goed voor ons is. De hele regio hier volstouwen met Oost-Europese of Aziatische arbeidsmigranten, met alle overlast van dien. Zonder aan die expats of dagloners ook maar enige eisen op het gebied van inburgering of aanpassing te stellen. Hele stukken Oost-Europa inlijven, om werk goedkoper en met minder rechten uit te kunnen besteden. De bedrijfslobby's, directeuren en aandeelhouders verdienen er klauwen vol geld aan, maar de problematiek die het voor hun medelanders hier veroorzaakt interesseert ze geen flikker.
En als dit soort gedrag dan daadwerkelijk gevolgen krijgt, bijvoorbeeld doordat ze ons ermee in een oorlog hebben gesleept waar niemand op zit te wachten, moeten we ineens solidair gaan zijn? Of ze gebieden ons om juist niet solidair te zijn met een marginale groep als asielzoekers of moslims, omdat ze die als zondebok projecteren?

Het ergste vind ik die klootviool van Rutte. En die huichelachtige opvolgster van hem. Eerst de hele infrastructuur van een land naar de klote helpen door alles kapot te bezuinigen en te vermarkten. Als vertegenwoordiger van een partij waarvan een enorm deel van de achterban juist enorm veel verdient aan al die immigratie. En dan ineens een marginaal deel van die immigratie, ook nog eens het zwakste deel met de minste rechten, verantwoordelijk stellen voor alle ellende uit de eigen koker. En dan ineens over oorlogsdreiging, meer defensie en andere zaken beginnen die je als bestuurder ook naar de klote hebt geholpen.

Aan de andere kant: met de hulp van de PVV en het herhalen van hun leugens trapt een aanzienlijk deel van het electoraat er nog in ook. Gekleurde of gesluierde immigranten zien er natuurlijk veel enger uit, en daar wordt handig gebruik van gemaakt. Dan alleen niet gaan lopen janken als het straks echt uit de klauwen loopt, met of zonder Trump...

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Natural Disaster
The Dude
Posted 16-12-2024 15:38 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 16-12-2024 15:54 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Freduk je account gehackt, of kraam je deze onzin helemaal zelf uit?

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 16-12-2024 17:11 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Dat zou je dan aan mij moeten vragen.

Winter is coming

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-12-2024 11:31 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2024 15:34 schreef bastianus het volgende:
Die klote-oorlog in Oekraïne hangt al van begin af aan van opportunisme aan elkaar. Die mensen daar zijn niet per se onze 'vrienden', maar vooral goedkope arbeidskrachten. De Rabobank en andere investeerders verdienden klauwen met geld aan de landbouw en veeteelt in dit corrupte land, vaak met EU-subsidie, omdat ze daar op geen enkele wijze aan wetgeving m.b.t. milieu, dierenwelzijn of op andere vlakken hoefden te voldoen.
Maar loop één dag met mij mee op school en maak kennis met mijn Oekraïense of Russische leerlingen, en je weet dat het culturen zijn vol corruptie, respectloosheid, racisme en misplaatst machogedrag.

Wat mensen in dit land zat zijn, zijn al die (EU)-bestuurders die voor ons beslissen wat goed voor ons is. De hele regio hier volstouwen met Oost-Europese of Aziatische arbeidsmigranten, met alle overlast van dien. Zonder aan die expats of dagloners ook maar enige eisen op het gebied van inburgering of aanpassing te stellen. Hele stukken Oost-Europa inlijven, om werk goedkoper en met minder rechten uit te kunnen besteden. De bedrijfslobby's, directeuren en aandeelhouders verdienen er klauwen vol geld aan, maar de problematiek die het voor hun medelanders hier veroorzaakt interesseert ze geen flikker.
En als dit soort gedrag dan daadwerkelijk gevolgen krijgt, bijvoorbeeld doordat ze ons ermee in een oorlog hebben gesleept waar niemand op zit te wachten, moeten we ineens solidair gaan zijn? Of ze gebieden ons om juist niet solidair te zijn met een marginale groep als asielzoekers of moslims, omdat ze die als zondebok projecteren?

Het ergste vind ik die klootviool van Rutte. En die huichelachtige opvolgster van hem. Eerst de hele infrastructuur van een land naar de klote helpen door alles kapot te bezuinigen en te vermarkten. Als vertegenwoordiger van een partij waarvan een enorm deel van de achterban juist enorm veel verdient aan al die immigratie. En dan ineens een marginaal deel van die immigratie, ook nog eens het zwakste deel met de minste rechten, verantwoordelijk stellen voor alle ellende uit de eigen koker. En dan ineens over oorlogsdreiging, meer defensie en andere zaken beginnen die je als bestuurder ook naar de klote hebt geholpen.

Aan de andere kant: met de hulp van de PVV en het herhalen van hun leugens trapt een aanzienlijk deel van het electoraat er nog in ook. Gekleurde of gesluierde immigranten zien er natuurlijk veel enger uit, en daar wordt handig gebruik van gemaakt. Dan alleen niet gaan lopen janken als het straks echt uit de klauwen loopt, met of zonder Trump...

Oekraïne wordt door een bloeddorstig buurland aangevallen, met onnoemlijk leed en grootschalige vernietiging tot gevolg. Voor de stoep van de EU. Natuurlijk moeten we ze helpen; we hadden nog veel meer veel eerder moeten doen.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 17-12-2024 12:34 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Ga naar het front en doe er wat aan knulletje.

Oh nee wacht.

Dat moet een ander maar opknappen.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 17-12-2024 12:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Donder toch op, kloonaapje.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 17-12-2024 13:38 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2024 11:31 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Oekraïne wordt door een bloeddorstig buurland aangevallen, met onnoemlijk leed en grootschalige vernietiging tot gevolg. Voor de stoep van de EU. Natuurlijk moeten we ze helpen; we hadden nog veel meer veel eerder moeten doen.

Ik vind de pacing van de EU en de USA samen juist heel erg goed. Ik zelf onderschat de dreiging van RU inzake het inzetten van WMD's al helemaal niet.
"Blaffende honden bijten niet" is zowat de basis waarop deze hele oorlog ontstaan is, en de blaffende hond beet wel.

Zoals ik het me herinner waren het keer op keer weer de EU en USA die best opzichtig UKR naar zich toe aan het trekken waren, en was het Poetin die keer op keer waarschuwde dat dat gewroet in zijn achtertuin klaar moest zijn.

Ik herinner me ook hoe we het door NL verworpen associatieverdrag er toch tegen heug en meug doordrukten, even snel iets veranderen en meteen doorzetten zodat er geen tijd was voor de NL oppositie om een petitie op te zetten.
Herinnert u zich hoe woedend Poetin was dat het grootste radarstation ter wereld pal op de Zweedse grens (of op de Finse, of het was een Zweeds eilandje weet effe niet) gebouwd werd? En dat we dan aangaven dat dat gewoon was om het noorderlicht te analyseren?
Bovendien, hoewel ik niet weet hoe politiek belangrijk het is, hebben we ook de jarenlange demonisering van RU omdat ze niet pro-gay genoeg zijn (hebben we nu Orban voor dus dat is even opgelost).

Je kan zeggen ja en dan? Nu komt het: we hebben het er zelf naar gemaakt. Vind ik. En als we iets hadden moeten doen, als we iets méer hadden moeten doen, dan is het wel mínder in de Russische achtertuin lopen wroeten of op zijn minst wachten tot Poetin dood is.

Maar dat deden we niet, en nu is Rusland de vijand, onze vijand, en ik steun de support die UKR krijgt.
Maar we hadden die hele oorlog kunnen voorkomen, alleen deden we dat niet.
En nu hebben we nog heel veel erger voorkomen door de pacing van steun aan UKR min-of-meer goed te krijgen.

IN HET KORT: veel meer steun geven is ook gevaarlijk, en ik twijfel of dat wel de juiste weg was geweest.

[Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 17-12-2024 13:45]

Winter is coming

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 17-12-2024 13:57 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2024 13:38 schreef Freduk het volgende:
Ik vind de pacing van de EU en de USA samen juist heel erg goed. Ik zelf onderschat de dreiging van RU inzake het inzetten van WMD's al helemaal niet.
"Blaffende honden bijten niet" is zowat de basis waarop deze hele oorlog ontstaan is, en de blaffende hond beet wel.[quote]
Rusland heeft keer op keer hun rode lijnen laten varen.
[quote]Zoals ik het me herinner waren het keer op keer weer de EU en USA die best opzichtig UKR naar zich toe aan het trekken waren, en was het Poetin die keer op keer waarschuwde dat dat gewroet in zijn achtertuin klaar moest zijn.

Oekraïne is soeverein. Klaar.
quote:
Ik herinner me ook hoe we het door NL verworpen associatieverdrag er toch tegen heug en meug doordrukten, even snel iets veranderen en meteen doorzetten zodat er geen tijd was voor de NL oppositie om een petitie op te zetten.

Raadgevend referendum. Gekaapt door mensen die gewoon tegen de EU zijn. Verder zie ik de relevantie niet.
quote:

Herinnert u zich hoe woedend Poetin was dat het grootste radarstation ter wereld pal op de Zweedse grens gebouwd werd? En dat we dan aangaven dat dat gewoon was om het noorderlicht te analyseren?

Nee. Relevantie?
quote:
Bovendien, hoewel ik niet weet hoe politiek belangrijk het is, hebben we ook de jarenlange demonisering van RU omdat ze niet pro-gay genoeg zijn (hebben we nu Orban voor dus dat is even opgelost).

Oh, zeggen dat een land slecht met minderheden omgaat is als dat land dat doet is demonisering :') Ga zo door.
quote:

Je kan zeggen ja en dan? Nu komt het: we hebben het er zelf naar gemaakt. Vind ik. En als we iets hadden moeten doen, als we iets méer hadden moeten doen, dan is het wel mínder in de Russische achtertuin lopen wroeten of op zijn minst wachten tot Poetin dood is.

We hebben het er niet zelf naar gemaakt. Ga toch weg met je achtertuin-geneuzel. Oekraïne is soeverein, punt uit.
quote:
Maar dat deden we niet, en nu is Rusland de vijand, onze vijand, en ik steun de support die UKR krijgt.
Maar we hadden die hele oorlog kunnen voorkomen, alleen deden we dat niet.

Ja, 'nu' is Rusland de vijand, niet al véél langer :')

We hadden die kunnen voorkomen door Rusland op z'n minst in 2008 al aan te pakken, ja.
quote:
En nu hebben we nog heel veel erger voorkomen door de pacing van steun aan UKR min-of-meer goed te krijgen.

IN HET KORT: veel meer steun geven is ook gevaarlijk, en ik twijfel of dat wel de juiste weg was geweest.

Alsof de snelheid van steun dan bepalend zou zijn. Elke stap die we zetten heeft niet geleid tot het uitkomen van de dreigementen van Rusland. Dat had best sneller gekund.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 17-12-2024 13:57]

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 17-12-2024 14:05 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Het is een lang verhaal met al die tussenquotes van je, laat ik alleen je laatste punt eruit lichten:

Alle landen samen hebben ervoor gekozen om de steunverlening in dit tempo te doen. Daar gaat de mening van een AG niks aan veranderen, en die van mij overigens ook niet.

Ik vond het het juiste tempo, en de landen zelf blijkbaar ook, jij denkt daar anders over. Prima. Zoveel mensen, zoveel meningen.

Verder over het 'nu' is Rusland de vijand, dan bedoel ik sinds 22-02-2022. Jij vond het toen blijkbaar al heel lang zo, en dat mag je vinden, maar ik denk dat ook het door laten sijpelen van dat waardeoordeel zoals derderangspolitici dat zo nu en dan deden, niet heeft geholpen, en de oorlogsdaad van Poetin indirect heeft gefaciliteerd.

Maar denk wat je wilt. Wel enigzins benieuwd met hoe je Rusland of Poetin had willen 'aanpakken' zoals je benoemt, in 2008.
Hoe?

Winter is coming

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 17-12-2024 14:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2024 14:05 schreef Freduk het volgende:
Het is een lang verhaal met al die tussenquotes van je, laat ik alleen je laatste punt eruit lichten:

Alle landen samen hebben ervoor gekozen om de steunverlening in dit tempo te doen. Daar gaat de mening van een AG niks aan veranderen, en die van mij overigens ook niet.

Ik vond het het juiste tempo, en de landen zelf blijkbaar ook, jij denkt daar anders over. Prima. Zoveel mensen, zoveel meningen.

Ohjajoh? Vertel me meer
quote:
Verder over het 'nu' is Rusland de vijand, dan bedoel ik sinds 22-02-2022. Jij vond het toen blijkbaar al heel lang zo, en dat mag je vinden, maar ik denk dat ook het door laten sijpelen van dat waardeoordeel zoals derderangspolitici dat zo nu en dan deden, niet heeft geholpen, en de oorlogsdaad van Poetin indirect heeft gefaciliteerd.

Lees je eens in, man.

Ja, Putin is een snowflake, laat zich zomaar tot oorlog verleiden omdat een of andere Tweede Kamerlid het stom vindt dat Rusland nare shit uithaalt.

Gelukkig zijn wij niet zulke snowflakes, met alles wat Rusland over de EU/het Westen heeft gezegd hadden we ze dan al talloze keren moeten binnenvallen.
quote:
Maar denk wat je wilt.

Dank je
quote:
Wel enigzins benieuwd met hoe je Rusland of Poetin had willen 'aanpakken' zoals je benoemt, in 2008.
Hoe?

Jaja, dat kan ik gaan vertellen en dan ga je er niet op in en hoor ik "zoveel mensen, zoveel meningen" of "denk wat je wil". Het is goed met je.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 17-12-2024 14:23 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ik heb duidelijk genoeg aangegeven waarom het tempo laag moet zijn: vanwege de WMD dreiging, en de reden waarom ze eerst geen doelen in RU mochten beschieten was omdat dat kritiek veel furore onder de bevolking zou aanwakkeren.
Eerst maar eens een paar honderdduizend Russen omleggen zodat de bevolking al wat meer begint te twijfelen, en daarna pas bommen op hun dak.

Ik onderbouw goed waar mijn standpunt op gebaseerd wordt. Jij zelf bent het die met nietszeggende oneliners en jeeminee's komt. Verwacht je nu echt dat ik al die sneue subquootjes 1 voor 1 als een nijvere werkbij ga beantwoorden?
Okee, dan zal ik dat doen, zometeen.

Maar eerst vraag ik je om 1 enkel puntje eens zelf uit te leggen en eventjes niet te mauwen plus extra zielig te doen.

Winter is coming

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 17-12-2024 14:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2024 14:23 schreef Freduk het volgende:
Ik heb duidelijk genoeg aangegeven waarom het tempo laag moet zijn: vanwege de WMD dreiging, en de reden waarom ze eerst geen doelen in RU mochten beschieten was omdat dat kritiek veel furore onder de bevolking zou aanwakkeren.
Eerst maar eens een paar honderdduizend Russen omleggen zodat de bevolking al wat meer begint te twijfelen, en daarna pas bommen op hun dak.

En ik heb daar op gereageerd, en dat negeer je.
quote:

Ik onderbouw goed waar mijn standpunt op gebaseerd wordt. Jij zelf bent het die met nietszeggende oneliners en jeeminee's komt. Verwacht je nu echt dat ik al die sneue subquootjes 1 voor 1 als een nijvere werkbij ga beantwoorden?

Nee, die waar ik nietszeggend reageer op je dooddoeners mag je sowieso laten zitten.
quote:
Maar eerst vraag ik je om 1 enkel puntje eens zelf uit te leggen en eventjes niet te mauwen plus extra zielig te doen.

Nee. Ik heb al uitgelegd waarom ik dat nu niet doe.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 17-12-2024 14:33 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2024 14:27 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
En ik heb daar op gereageerd, en dat negeer je.

Dan zal ik daar even op reageren dan. Jouw reactie: "Rusland heeft constant hun eigen rode lijnen verlegd".

Dat leek zo, toen het nog allemaal spielerei was. Maar op een gegeven moment beet Rusland wél, en dan moet je je gaan afvragen of het eenmalig was en de rode lijnen nog verlegd gaan blijven worden, of dat de emmer nu echt overloopt.

En in dit geval moet je ook echt goed gaan nadenken. Want er is geen 'het komt wel goed hoor'. In zo'n geval. Een atoombom in je nek is geen klein bier.

En daarom was men zo voorzicht en terughoudend. Ik sta achter het besluit van de gezamenlijke Westerse landen daaromtrent, jij denkt er anders over. Misschien heb je wel gewoon gelijk hoor.

Winter is coming

Natural Disaster
The Dude
Posted 17-12-2024 14:33 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Het is wat, die Heineken 0.0 tegenwoordig. :')

Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com