![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
Ik ben van mening dat iedere Nederlander verplicht moet worden om uit collectieve dankbaarheid duizend euro naar Rutte over te maken. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
quote:Het blijft een tragedie voor de gewone burgers, en het idee dat Poetin blijft pushen ondanks zulke verliezen is bijna niet te bevatten. Hopelijk komt er snel een diplomatieke uitweg. |
|||||||||
|
quote:Zeker wel. En als je het niet kan betalen, koop je het maar af met een maandje wachtlopen aan de Fins-Russische grens. Wordt tijd dat mensen eens wat terugdoen voor de nanny state die er van wieg tot graf voor hen is. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
Oh het wordt ook echt een loopgraaf. Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion, Snaack. |
|||||||||
|
quote: Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
quote: Ik weet niet wat voor werk jij doet maar 1000 euro compenseren met een maand arbeid. Overigens heeft die beroepsleugenaar die beloofde 1000 euro nooit uitbetaald dus hij heeft die 1000 euro al, knulletje. Beter hangen ze langs de Fins-Russische grens foto's van jou op. Dan weten die Russen wat ze te wachten staat. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
quote: ![]() signature |
|||||||||
|
quote: Ask not what your country can do for you. Ask what you can do for your country. - Kim Jong-un one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote: Ja het verbaast me inmiddels niet dat jij dat vindt. Laat ik dan zeggen dat het voor de wat objectievere luisteraar vrij oorlogszuchtig overkwam. Dit soort taal verwacht je van Putin, niet van de secretaris-generaal van een """defensieve organisatie""". quote: Tot zover de theorie. De praktijk is dat de hele wereld ziet hoe de grootste bondgenoot van de Navo soevereine landen binnenvalt en proxy-oorlogen begint als ze daar zin in hebben. quote: De Navo plus de wat verdere bondgenoten (Australie, New Zealand, Zuid-Korea, Japan) geven samen 2x zoveel aan defensie uit als de rest van de wereld bij elkaar. Hoeveel moet er nog bij voordat jij met een gerust hart gaat slapen? quote: Deels eens, de kans op een betere uitkomst voor Oekraine is al een paar jaar geleden verspeeld. quote: Dat Oekraine in puin ligt is de verantwoordelijkheid van Putin, maar kun je nooit volledig los zien van de expansiedrift van de Navo. Maar goed, jij houdt er een heel overzichtelijk wereldbeeld op na: Rutte is een held en Putin is een schurk. Verdere nuance is niet gewenst, want je bent de knopen van je reservisten-pakje al aan het poetsen.. quote: Ja zeg, maak het nou.. Gooi er even random een filosoof tegenaan als je in je eigen argumentatie bent vastgelopen.. En nou moeten we enorm onder de indruk zijn hoe erudiet je bent? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|||||||||
|
quote: Ik wist niet dat die zo vlot Engels sprak. signature |
|||||||||
|
Ik dacht altijd dat die uitspraak van JFK was. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
quote:Navo is nog nooit zomaar een land binnengevallen en die proxy-oorlogen is ook vrij onzinnig. De Navo-bombardementen op Servië, daar valt wel wat op af te dingen, maar verder.. ? quote:Nogal een drogredenatie. Nergens volgt uit het feit dat wij meer uitgeven, dat we dan ook genoeg uitgeven. Als we puur en alleen al naar de kosten kijken, kost het ons ook meer om precies dezelfde tank te maken als Rusland. Daar komt bij dat wij hogere eisen stellen aan ons materiaal, wat onze tanks ook weer duurder maakt. Dan kijken wij anders aan tegen menselijk leven dan een Rusland, China, Iran of Noord-Korea. Daar zijn soldaten slechts pionnen, kanonnenvoer. Voor ons individuen. Het ontbeert ons aan hun onverschilligheid hierin. Daarom zijn wij meer kosten kwijt aan uitrusting en beveiliging van onze militairen. Waar Rutte op doelt is dat Europa zichzelf autonoom kan verdedigen. Dat vraagt de VS ook van ons. En Terecht. Want waarom moeten 300 miljoen Amerikanen, 500 miljoen Europeanen, tegen 150 miljoen Russen verdedigen? Wij lopen echt gruwelijk achter. We hebben de tanks niet, de artillerie niet, de infrastructuur qua inlichtingen niet, de strategische wapens niet. Je kan de defensie-uitgaven van de VS hier juist niet meenemen om dit punt te tacklen, omdat het juist gaat om de weerbaarheid zonder de VS. quote:Non-existent. Landen melden zichzelf vrijwillig en autonoom bij Navo aan. Navo expandeert niet. quote:Putin-verstehende verdraaiingen waarmee de schuld van Russisch onvermogen zich tot de wereld te verhouden gedeeltelijk bij het westen komt te liggen, is geen nuance, maar onzin. quote:Helaas nog geen passende vacature gevonden. quote:Ik loop helemaal nergens vast. En Nietzsche is hier ook niet random. De Europeaan is vrijheid en verantwoordelijkheid zat. Dat is ook de reden waarom wij in decadent populisme verzanden. Een van de weinige punten waar Putin gelijk in heeft: Europa is zwak en decadent. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
quote: Klopt ook. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Wel lekker kleur bekennen zo. Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion, Snaack. |
|||||||||
|
https://x.com/i/status/2001263715837231298 "Links de Oekraïnse elite (vriendjes van Zelensky). Rechts het plebs." Klik de link voor het bijgehorende filmpje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|||||||||
|
quote: Ik hebt het maar weer eens aan ChatGPT gevraagd: Is de diepgang van de haven van vlissingen afdoende om zwaar militair materieel aan te voeren? Ja — de diepgang van de haven van Vlissingen is in principe afdoende om zwaar militair materieel aan te voeren, maar met duidelijke beperkingen vergeleken met top-NAVO-havens zoals Antwerpen of Rotterdam. Diepgang & wat dat betekent Vlissingen (North Sea Port) Diepgang: grofweg ±12,5 tot 14,5 meter, afhankelijk van het dok/terminal. Toegankelijk voor: RoRo-schepen (roll-on/roll-off) met tanks, pantservoertuigen en vrachtwagens middelgrote transportschepen met zwaar materieel Minder geschikt voor: de allergrootste deep-sea transportschepen volledig beladen massale aanvoer op zeer grote schaal Antwerpen (ter vergelijking) Diepgang tot ±16 meter (getijafhankelijk) Veel grotere capaciteit, kades, spoor- en binnenvaartverbindingen Ontworpen voor grootschalige NAVO-logistiek Praktische militaire beoordeling ✔ Wat kan Vlissingen goed: Aanvoer van tanks (Leopard, Abrams), IFV’s, artillerie Snelle ontscheping via RoRo Regionale versterkingen of gefaseerde opbouw ⚠ Beperkingen: Minder overslagcapaciteit en opslagruimte Minder redundantie bij langdurige, grootschalige operaties Sneller verzadigd bij intensief gebruik NAVO-context Daarom ziet de NAVO Vlissingen als: geschikt als aanvullende of alternatieve haven nuttig bij spreiding van risico’s niet als primaire “main entry port” voor een groot conflict Conclusie Ja, technisch kan Vlissingen zwaar militair materieel ontvangen. Nee, het is niet ideaal voor massale NAVO-aanvoer op het niveau van Antwerpen. Als je wilt, kan ik dit ook bekijken per type materieel (tanks, bruggenleggers, munitie, etc.) of in een specifiek NAVO-scenario. Winter is coming |
|||||||||
|
Ga lekker over Rusland huilen als je corruptie zo verschrikkelijk vindt. @ND dus @Freduk, chatgpt gebrabbel zonder concrete bronnen opvoeren in een discussie gaat hier niemand overtuigen. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 17-12-2025 20:09] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote: Dave Mustaine toch? Winter is coming |
|||||||||
|
quote: Ah, ik dacht al waar blijft de forumjankerd. Waar beweer ik dat er geen corruptie in Rusland is? Niet eens relevant ook want de support van de EU gaat niet naar Rusland maar naar Oekraine. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|||||||||
|
Clowntje Sater ging weer inderdaad weer full retard. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
quote: Waar beweer ik dat jij dat beweert? Volgende keer dan even erbij schrijven dat het specifiek over EU-geld gaat als je weer eens een Poetinpijper citeert. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
ZM accepteert geen starttijd dus 01:39 When your people matter, menstrual health matters |
|||||||||
| Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |