![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Laat hem lekker gaan samen met al die andere oorloghitsers. ![]() Maar dat bedoelt hij natuurlijk niet. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Nog steeds moeilijk om te begrijpen dat het niet OK is mensen af te slachten om niks? No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik moet zeggen dat het bijschrift van ND los van het plaatje wel min of meer klopt. ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Blijkbaar is dat zo bij Schoof ja, anders wil je geen Nederlands kanonnenvoer die kant op sturen. Maar begrijp ik je goed, je bent vrijwilliger? ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ja, doorgaan met oorlog levert op de korte termijn meer slachtoffers op, dank je voor deze wijsheid. Niet een oorlog om niks starten had überhaupt voorkomen dat dit een vraag is, er nu mee ophouden en gewoon weglopen uit het land waar je niet hoort lost het ook op. Maar mensen die zichzelf verdedigen, en mensen die hen willen helpen, nee... Dat is de foute optie. Moreel en op korte termijn al laf, en op lange termijn wordt dit alleen maar erger. Wat is toch die obsessie met goedkeuren dat regeringsleiders de domme pestkop op het speelplein kunnen uithangen maar dan met legers? Waarom is dat laatste van belang? Je mag alleen iets over onrecht zeggen als je ook meteen je leven ervoor in de waagschaal legt? Kijk even bij jezelf dan. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Oh zeker, maar eye of the beholder, etc. No dogs, no masters. ![]() |
|
Geen kanonnenvoer sturen is iets anders dan weglopen. Stuur anders eerst de deserteurs terug. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ik bedoel dat de oorlog voorbij is als Rusland gewoon wegloopt. Ze horen daar niet, er is geen legitiem argument waarom dit allemaal nodig is. De oorlog houdt direct op als de agressor verdwijnt, maar wij doen er moeilijk over om het slachtoffer te steunen. Laat staan wat de agressor en haar vriendjes verder nog gaan doen als ze hiermee wegkomen. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 16-02-2025 16:29] No dogs, no masters. ![]() |
|
ND gaat prat op zijn onafhankelijk en kritisch denken. Dat heeft hij geleerd van lekker dwarsige bronnen en voorbeelden die tenminste niet in de pas lopen! Hoe ironisch dat hij die bronnen kritiekloos fanboyt en daarmee zijn eigen onvermogen kritisch te denken etaleert. Want alle MSM-berichtgeving is immers regimepers! Kostelijk dit. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
En daar is de 24/7 chronisch ongestelde Tim Hofman kloon met het beoordelingsvermogen van een dooie mol op zijn akker ook weer even om zijn zure plasje te doen. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ach so. Maar denk je nou echt dat een wat Nederlands kanonnenvoer het verschil gaat maken? AG met zijn eyeliner en de Tim Hofman-kloon op zijn tractor. Dat zal Poetin leren. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Ga je nu echt iemand die het veld opgaat om landbouw te bedrijven een Tim Hofman noemen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 16-02-2025 16:50] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Prachtig he. Steeds dezelfde domme reacties waarbij je alle info die je over mijn persoon hebt in wat dwaasheden tracht samen te vatten. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote: Of het een verschil gaat maken weet ik niet, dat is ook niet kenbaar. Maar het is moreel niet ok. Dan verliezen we maar. We staan ergens voor of niet, en als we daar niet voor kunnen of willen staan, tsja. Wat zijn we dan waard. Zoals KGIV al zei, maar dan met betere woorden. Je moet sowieso wel beter leren lezen, ik had het over m'n *gebrek* aan eyeliner. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Omdat je het zelf nog niet door lijkt te hebben. Ga nu maar weer fijn op je mondhoeken trappen. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Het gaat ook niet over personen of wat, echt... Links was hier altijd al te naar en, nog steeds, guilt by association, niet kunnen inzetten op fundamentele principes/rechten/ideeën. Het gaat om het idee. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Nou, dan gaan jullie toch. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ik zei dit niet strikt genoeg voor zulke toehoorders, schijnbaar. Het gaat om het idee. Iets is waar of niet. We kunnen daar heel onzeker zijn, of het niet kunnen begrijpen, en daarom hebben wel ook ruzie met elkaar. Maar het gaat om het idee, niet om de persoon die het uitspreekt, en wat die verder gezegd heeft. Ik doe evengoed weinig moeite om een idee uit te pluizen als diegene zelf daarin niet oprecht is. Maar een idee is een idee. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Omdat je graag op de posts van Kimmey zeikt over zpelvaudten. Wie zijn wel? En het is niet je eerste vandaag. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Fair enough, ik doe moeilijk over spelfouten en doe ze zelf ook gewoon ![]() Heb niet het idee dat ik Kimmey daarin extra hard aanpak, maar wie weet. Ben daar zeker opportunistisch in, en heb het ook gewoon niet door. No dogs, no masters. ![]() |
|
Insert *JIJ HEBT WEL MEER NIET DOOR MEME* Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Echt, waar heb je het over? No dogs, no masters. ![]() |
|
Trol lekker verder jongen. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Daar kwam je ook laat achter. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |