![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Allright, dan kom met andere MEETDATA die ver terug gaat naar het verleden. Geen afleidingen en 'logische' aannames, maar meetdata. Winter is coming ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-03-2025 12:41] No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik wist al dat je dit zou zeggen. BELANGRIJK: Het is geen antwoord op mijn verzoek tot alternatieve meetdata die je claimt te hebben. ONBELANGRIJK: Nee, de temperatuur is niet echt 10000 jaar geleden gemeten op op Groenland. Maar de manier van vorming van ijskristallen verhoudt zich sterk genoeg tot wat de temperatuur geweest is, is reproduceerbaar, en maakt het daarmee een sterk bewijs. Winter is coming ![]() |
|
Zucht je weet echt ZO ONTZETTEND WEINIG van de materie en komt echt steeds weer met dingen waar anderen t niet over hebben. Niemand betwist dat bepaalde informatie in ijs en boomringnen iets zegt over temperatuur. Wel dat je die meting van die ene ijsschots kunt extrapoleren naar algemene complotto onzin over de hele wereld. Zeker niet als Groenland relatief flink geïsoleerd is in dat opzicht. En ook niet als je naar één ijsschots kijkt. Mensen kijken naar trends, gemiddelden, vanuit diverse perspectieven, met voor iedere techniek en regio weer andere correcties, betrouwbaaheidsintervallen etc erc. Maar goed, dat is je nu al door meerdere mensen verteld en jij gaat lekker door. En laat daarbij iedere keer vooral zien dat je naast niet veel kennis van de materie hetbt (net als ons allemaal hier) vooral niet handig bent met logische conclusies trekken, gezonde aannames neerzetten etc. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: ("":> Mooi toch hoe mensen denken te kunnen kiezen in wat voor wereld zij leven, naargelang hun persoonlijke voorkeuren. Voor links werkt het niet zo dat als je miljoenen mensen vanuit andere werelddelen binnenhaalt dit iets met jouw etnische demografie doet, wat weer wat met het functioneren van jouw maatschappij doet. Voor ‘rechts’ werkt het niet zo dat als je ongebreideld roofbouw pleegt, dit iets met de leefbaarheid doet. Als wetenschappelijke consensus niet met de persoonlijke wil overeenkomt, dan werkt dat voor ‘mij’ gewoon niet zo, en kan ik het negeren. Als ik klimaatverandering/omvolking niet zie, dan ziet klimaatverandering/omvolking mij ook niet en gaat aan mij deur voorbij. quote:Geen idee welke drie users het hier sowieso altijd met elkaar eens zijn. Jij, ND en Eindbaas? quote:Nee, nee en nee. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
quote: Toch was jij het die in je functie als nietsweter juist hierover zwaar of topic ging in dit UA topic. Winter is coming ![]() |
|
Off topic, zeker, maar wel correct in mijn statement dat jouw grafiek en verdere nasputteren erna best dramatisch waren When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Nasputteren in je broekje. Winter is coming ![]() |
|
Dit is wel belegen getroll. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
betaald getrol ![]() |
|
in je broekje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Grappig hoeveel iteraties zo’n chatbot nodig heeft he… “, “REFUSAL "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Ondertussen wordt er hard gevochten in Kursk. Het stukje land daar wat door Oekraïne bezet werd is de afgelopen dagen gehalveerd. Iets zegt me dat Rusland dus wel degelijk nadenkt over een vredesverdrag, en dat ze nog even alles op alles zetten om het wisselgeld wat Oekraine heeft in de onderhandelingen zo klein mogelijk te maken. Verder heb ik niets vernomen over de intelligence steun die de USA aan UA geeft. Die zal dus nog wel geblokkeerd zijn, een beslissing waar ik zelf totaal niet van gecharmeerd ben. De druk op UA was wat mij betreft al groot genoeg. Winter is coming ![]() |
|
groot genoeg in je broekje ![]() |
|
quote: Nu jij nog knulletje. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Zowaar kwam net bij Jinek voorbij dat de USA de intelligence deal met UA heeft hervat, nadat UA aangaf wel akkoord te gaan met een wapenstilstand. Winter is coming ![]() |
|
https://nos.nl/artikel/2561513-schaduwoorlog-in-volle-gang-maar-russische-invasie-van-navo-land-onwaarschijnlijk Heel D66 aan de beademing. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ja, heel onwaarschijnlijk. Welk ander land is op een dag rijden van ons zonder reden een ordinaire grondoorlog aan het voeren? En ik geloof dat we als Europa een oorlog met Rusland zouden winnen, als we samen doen, maar beter met meer wapens dan we nu hebben. Meer/beter materieel = minder levensverlies als het eropaan komt. De vraag is inderdaad wel of we genoeg doen tegen 'oorlog' op andere vlakken. Zoals in het artikel: de sabotage, inmenging en aanslagen. Met name de inmenging via digitale middelen hebben we heel slecht grip op. Niet alleen wat betreft de Russen, de ayatollah's en anderen mengen zich ook in. No dogs, no masters. ![]() |
|
Rusland heeft 10% van de economie van de EU en 1/3 van het aantal inwoners. We laten ons nu over ons heenlopen, qua binne vallen van een soeverein land, qua loslaten van vluchtelingen en allerlei sabotage acties. Rusland komt daarmee weg en zelfs als ze stukjes binnen vallen zoals Noord Finland/Noorwegen dan kunnen we ze niet zomaar stoppen daarvoor moeten we echt veel uit de kast trekken om het weer recht trekken. Ook hebben we in heel europa 6% van de hoeveelheid luchtverdediging die eigenlijk nodig is. Uiteindelijk winnen we wel van Rusland, daarvoor hoeven we echt maar een beetje van de economie in te zetten. Maar nu zij we zwak en chantabel en kan Rusland enorm veel schade toebrengen voordat we daadwerkelijk tot een daadkrachtige reactie kunnen komen. Door de defensie weer op te bouwen na jarenlang verwaarlozing kunnen we zoiets beter weerstaan. Hiervoor hoeven we niet perse tot daadwerkelijke gevechten te komen liever niet, maar Rusland moet zien dat ze niet zomaar toe kunnen slaan. Of ze moeten doorkrijgen dat ze de europese oorlogseconomie nooit aan kunnen. (Precies zoals ook bij de val van de USSR). ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ja, maar nee, links/rechts blabla. No dogs, no masters. ![]() |
|
Snollebollekes? in je broekje. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
https://fd.nl/politiek/1550273/militair-expert-joris-van-bladel-een-goede-russische-soldaat-moet-kunnen-lijden-dat-is-bijna-religieus " In het kort Het Russische leger verliest in Oekraïne dagelijks honderden soldaten in bloedige en weinig effectieve aanvallen op de Oekraïense linies. Militair expert Joris van Bladel verklaart het bloedvergieten vanuit de harde militaire cultuur, waarin ‘glorificatie van pijn’ en ‘onverschilligheid tegenover geweld’ prominent aanwezig zijn. Noodkreten van soldaten aan het front hebben geen effect, niet op de legerleiding en ook niet op de stemming in het land. De steun voor Poetins oorlog blijft aanzienlijk. Russische soldaten rennen in Oekraïne in ‘vleesaanvallen’ massaal hun dood tegemoet. Waarom doen zij dat? Militair expert Joris van Bladel, verbonden aan het Belgische equivalent van Clingendael, probeert het militair en menselijk drama te verklaren in zijn nieuwe boek over het ‘Grote Sterven’. " Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
![]() https://www.forbes.com/sites/davidaxe/2025/01/21/what-the-f--a-russian-soldier-mutters-as-his-wounded-comrades-are-ordered-to-limp-into-battle-on-crutches/ Dit is niet een enkel geval maar er is veel meer materiaal van mannen met krukken, in rolstoel of groepen gewonden die klaargestoomd worden voor een laatste veldbestorming. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |