![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Allright, dan kom met andere MEETDATA die ver terug gaat naar het verleden. Geen afleidingen en 'logische' aannames, maar meetdata. Winter is coming ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-03-2025 12:41] No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik wist al dat je dit zou zeggen. BELANGRIJK: Het is geen antwoord op mijn verzoek tot alternatieve meetdata die je claimt te hebben. ONBELANGRIJK: Nee, de temperatuur is niet echt 10000 jaar geleden gemeten op op Groenland. Maar de manier van vorming van ijskristallen verhoudt zich sterk genoeg tot wat de temperatuur geweest is, is reproduceerbaar, en maakt het daarmee een sterk bewijs. Winter is coming ![]() |
|
Zucht je weet echt ZO ONTZETTEND WEINIG van de materie en komt echt steeds weer met dingen waar anderen t niet over hebben. Niemand betwist dat bepaalde informatie in ijs en boomringnen iets zegt over temperatuur. Wel dat je die meting van die ene ijsschots kunt extrapoleren naar algemene complotto onzin over de hele wereld. Zeker niet als Groenland relatief flink geïsoleerd is in dat opzicht. En ook niet als je naar één ijsschots kijkt. Mensen kijken naar trends, gemiddelden, vanuit diverse perspectieven, met voor iedere techniek en regio weer andere correcties, betrouwbaaheidsintervallen etc erc. Maar goed, dat is je nu al door meerdere mensen verteld en jij gaat lekker door. En laat daarbij iedere keer vooral zien dat je naast niet veel kennis van de materie hetbt (net als ons allemaal hier) vooral niet handig bent met logische conclusies trekken, gezonde aannames neerzetten etc. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: ("":> Mooi toch hoe mensen denken te kunnen kiezen in wat voor wereld zij leven, naargelang hun persoonlijke voorkeuren. Voor links werkt het niet zo dat als je miljoenen mensen vanuit andere werelddelen binnenhaalt dit iets met jouw etnische demografie doet, wat weer wat met het functioneren van jouw maatschappij doet. Voor ‘rechts’ werkt het niet zo dat als je ongebreideld roofbouw pleegt, dit iets met de leefbaarheid doet. Als wetenschappelijke consensus niet met de persoonlijke wil overeenkomt, dan werkt dat voor ‘mij’ gewoon niet zo, en kan ik het negeren. Als ik klimaatverandering/omvolking niet zie, dan ziet klimaatverandering/omvolking mij ook niet en gaat aan mij deur voorbij. quote:Geen idee welke drie users het hier sowieso altijd met elkaar eens zijn. Jij, ND en Eindbaas? quote:Nee, nee en nee. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
quote: Toch was jij het die in je functie als nietsweter juist hierover zwaar of topic ging in dit UA topic. Winter is coming ![]() |
|
Off topic, zeker, maar wel correct in mijn statement dat jouw grafiek en verdere nasputteren erna best dramatisch waren When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Nasputteren in je broekje. Winter is coming ![]() |
|
Dit is wel belegen getroll. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
betaald getrol ![]() |
|
in je broekje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Grappig hoeveel iteraties zo’n chatbot nodig heeft he… “, “REFUSAL "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Ondertussen wordt er hard gevochten in Kursk. Het stukje land daar wat door Oekraïne bezet werd is de afgelopen dagen gehalveerd. Iets zegt me dat Rusland dus wel degelijk nadenkt over een vredesverdrag, en dat ze nog even alles op alles zetten om het wisselgeld wat Oekraine heeft in de onderhandelingen zo klein mogelijk te maken. Verder heb ik niets vernomen over de intelligence steun die de USA aan UA geeft. Die zal dus nog wel geblokkeerd zijn, een beslissing waar ik zelf totaal niet van gecharmeerd ben. De druk op UA was wat mij betreft al groot genoeg. Winter is coming ![]() |
|
groot genoeg in je broekje ![]() |
|
quote: Nu jij nog knulletje. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Zowaar kwam net bij Jinek voorbij dat de USA de intelligence deal met UA heeft hervat, nadat UA aangaf wel akkoord te gaan met een wapenstilstand. Winter is coming ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |